wel als het een baby is van madame_paon en tongquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het algemeen bestel je sowieso geen gebak als je vrouw een miskraam heeft gehad...
Beschuit met gestampte muisjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het algemeen bestel je sowieso geen gebak als je vrouw een miskraam heeft gehad...
Tenzij het een meisje was.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, vanwege die meneer ja. Draai er nou maar niet om heenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind de foto creepy, is mijn oordeel.
Klootzak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Bij een miskraam hoort geen taart inderdaad.. daar bij horen beschuitjes met gestampte muisjes
En dát mijn waarde is dus wél een vooroordeel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij het een meisje was.
[..]
Ja, vanwege die meneer ja. Draai er nou maar niet om heen
Ik dacht dat je naar je piemelcake.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ineens trek.
ah daar is die nog een keerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ineens trek.
Precies. Walgelijk van je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dát mijn waarde is dus wél een vooroordeel.
vlaaiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:57 schreef Elan het volgende:
Cake met koffie is trouwens wel gebruikelijk op begrafenissen in Nederland.
quote:
quote:
Bij een miskraan kan het ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:57 schreef Elan het volgende:
Cake met koffie is trouwens wel gebruikelijk op begrafenissen in Nederland.
Zou een maandsalaris uitgeven aan een taart zo groot en mooi wanneer ik dat bericht krijg. Mooiste nieuws van het jaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort gebak bestel je toch nog niet eens als je vrouw net een miskraam gehad heeft man.
Precies, dat vroeg ik mij dus ook af.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... wat doet dat blondje ertussen?
Misschien een goed idee voor een topic in OUD?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij een miskraan kan het ook gewoon hoor.
[ afbeelding ]
En dan flinke stukken eruit snijden om het leed te vergeten.
Probeer maar, kan je lekker gaan DM-en met Knut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien een goed idee voor een topic in OUD?
wat een ongebruikelijke houdingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh Kapiteintje is veel beter in zulke dingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Probeer maar, kan je lekker gaan DM-en met Knut.
Ook deze foto vind ik creepy...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OUD staat voor ouders he, die oefenen met streng zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Waarom zijn ze zo streng wanneer je in OUD trolt?
Kapiteintje heeft bijvoorbeeld geen ban. Het was meer het aanhouden van kutten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Omdat ze dat niet leuk schijnen te vinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Omdat hij terugkrabbelde ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kapiteintje heeft bijvoorbeeld geen ban. Het was meer het aanhouden van kutten.
Ik als toekomstig admin heb ze ook netjes aangegeven.
omdat wij van VBL zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Daar moeten de braadworsten en die wortel in. Beetje nadenken he Ron.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... wat doet dat blondje ertussen?
Hij had inderdaad wat moeite met de graaicultuur daar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Terugkrabbelde? Ging hij ook z'n e-handen uitsteken?
Die zijn nu al goed met worstenquote:
quote:
Waar zitten jullie met je gedachten joh, stelletje smeerpijpen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rechtste is nu al zwanger man wtf.
Eiwitbuikjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rechtste is nu al zwanger man wtf.
Of ze over acht jaar nog zo onschuldig kunnen kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waar zitten jullie met je gedachten joh, stelletje smeerpijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |