een pedofiele goochelaar met een gordijn als overhemd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is zo'n creepy foto, niet normaal...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deed der vast denken aan haar dorp hoe die eruit zag na de modderstroom die haar hele familie heeft uitgeroeid.
Die taart met merci reepjes erin dan... nog met verpakking..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen die taarten de beloofde cadeautjes zijn welke hij meebrengt?
De fruittaart ziet er ook zeer appetijtelijk uit
[ afbeelding ]
Ach... dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is zo'n creepy foto, niet normaal...
Godverdomme manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:49 schreef Adames het volgende:
[..]
een pedofiele goochelaar met een gordijn als overhemd.
je puush is leegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen die taarten de beloofde cadeautjes zijn welke hij meebrengt?
De fruittaart ziet er ook zeer appetijtelijk uit
[ afbeelding ]
Als ik iets creepy vind is dat een oordeel. Geen vooroordeel, dat maak jij ervan en dan is weer een vooroordeel van jouw kant.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Triest dat we in een wereld met zo veel vooroordelen leven.
Oke.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Typisch het volgende:
wtf
kreeg een mutual quit request op fifa, lag enzo
dus ik accepteren, kreeg ik wel een loss
Like your childhood all over again, right?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen omdat hij een beetje anders is is hij niet gelijk 'raar'.
wat een kutleven zegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Typisch het volgende:
wtf
kreeg een mutual quit request op fifa, lag enzo
dus ik accepteren, kreeg ik wel een loss
Jezus man.quote:
Nu kunnen René en ik je al helemaal niet meer serieus nemen.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort gebak bestel je toch nog niet eens als je vrouw net een miskraam gehad heeft man.
Oh, je hebt de beste man al ontmoet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Als ik iets creepy vind is dat een oordeel. Geen vooroordeel
Over het algemeen bestel je sowieso geen gebak als je vrouw een miskraam heeft gehad...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort gebak bestel je toch nog niet eens als je vrouw net een miskraam gehad heeft man.
hoe verzin je hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker nummertje manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man.
[..]
Nu kunnen René en ik je al helemaal niet meer serieus nemen.
Echt he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het algemeen bestel je sowieso geen gebak als je vrouw een miskraam heeft gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |