Dan moet je dat ff vertellen tegen C_A.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Xbox heb je gratis cloudstorage dus dit argument is niet bepaald steekhoudend.
Speel je Fifa ?
Nee doe maar nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter koop je dan nooit meer een Xbox.
dat heb ik ook op, maar dan met wat meer verschillende groentesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niks. Ik ga nu sporten en dan eet ik vanavond een gegrilde kippenbout met zilvervliesrijst en gele paprika.
quote:
Nee ik probeerde politie kwijt te raken.... Heb deze missie al gedaan. Daarom baalde ik dat het even niet lukte. maar sta nu verscholen in een boomquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je kan die settings gewoon veranderen dan schakelt je Xbox niet meer vanzelf uit.
Aha dat is zuur ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik probeerde politie kwijt te raken.... Heb deze missie al gedaan. Daarom baalde ik dat het even niet lukte. maar sta nu verscholen in een boom
Nou ik zat op 30%quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Aha dat is zuur ja.
Hoeveel % zit jij nu dan?
Haha wtf newbiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik zat op 30%
Nu op 11,6%
Ik had 2,5 dag gespeeld en toen 30%quote:
Zal niet verklappen wat precies, maar zet voor de gein (als je hem weer hebt) Trevor in zijn huis, althans bij die 'vrienden' je weet wel neer en switch van persoon en ga na een uurtje of zo weer terug naar Trevor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die had ik ja.
Tot ik opnieuw moest beginnen
Ik heb trevor weer nuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal niet verklappen wat precies, maar zet voor de gein (als je hem weer hebt) Trevor in zijn huis, althans bij die 'vrienden' je weet wel neer en switch van persoon en ga na een uurtje of zo weer terug naar Trevor.
Je gaat zeker lachen als je ziet wat hij gedaan heeft.
Ik doe mee, maar ik vind het ook maar wazigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef Typisch het volgende:
MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #2] We zijn weer begonen *O*
zit een beetje op FOK! rond te klikken, wat een aparte dingen kom je tegen
Verkapte "ik doe mee, maar ik ben alsnog cool hoor!"-post.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe mee, maar ik vind het ook maar wazig
Nou, ik ben benieuwd wat het is geworden.quote:
deze man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte "ik doe mee, maar ik ben alsnog cool hoor!"-post.
Zilvervliesrijst met een kippenbout en een gele paprika als groente. Als je goed had opgelet wist je dit gisteren al.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd wat het is geworden.
Soms heb ik echt het idee dat alleen wij twee écht geïnteresseerd zijn in Kapi.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst met een kippenbout en een gele paprika als groente. Als je goed had opgelet wist je dit gisteren al.
Het moet ook Kapiteintje zelf zwaar vallen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms heb ik echt het idee dat alleen wij twee écht geïnteresseerd zijn in Kapi.
Ik waardeer het ook zeer jongens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms heb ik echt het idee dat alleen wij twee écht geïnteresseerd zijn in Kapi.
Och, het cliché dat je maar 2 of 3 echte vrienden hebt blijkt maar weer waar he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moet ook Kapiteintje zelf zwaar vallen.
Dat is best leuk om te doen hoor, paar keer meegedaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef Typisch het volgende:
MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #2] We zijn weer begonen *O*
zit een beetje op FOK! rond te klikken, wat een aparte dingen kom je tegen
Huilgedrag van sommige van onze negroïde medemensen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Wat vinden jullie van de zwarte pieten discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |