Nu ben ik dus tegen misselijk zijn aan. Die Afrikaantjes treffen het maar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Schnitzels
Ik zat al vol na 1 schnitzel
Van Calvé. Je mag zelf een oordeel geven.quote:
Ik had hetzelfde, maar kreeg de 2e schnitzel niet op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sla, gebakken aardappels en 2 schnitzels.
Bedankt voor deze interesse. Ik voel mij gelijk weel op mijn plaats hier.
Dat ja. Heel veel vlees voor een klein konijntje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Schnitzels
Ik zat al vol na 1 schnitzel
Ok dan ga ik je nu met rust laten, ik denk dat je nu wel genoeg aandacht heb gehadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik dus tegen misselijk zijn aan. Die Afrikaantjes treffen het maar.
[..]
Van Calvé. Je mag zelf een oordeel geven.
Zaanse is natuurlijk superieur maar toch een zeven voor de moeite.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik dus tegen misselijk zijn aan. Die Afrikaantjes treffen het maar.
[..]
Van Calvé. Je mag zelf een oordeel geven.
Even eerlijk, heb jij opdracht van GGMM om op ons te passen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Heel veel vlees voor een klein konijntje.
Bedanktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan ga ik je nu met rust laten, ik denk dat je nu wel genoeg aandacht heb gehad
Nee man. Ik zag toevallig die posts over de schnitzels en dacht: pfffff ik word al vol als ik er aan denk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Even eerlijk, heb jij opdracht van GGMM om op ons te passen?
Graag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga weer FIFA spelen mensen.
Was weer leuk.
GTA V saved automatisch na zoveel tijd je maakt je druk om niksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
WTF
Ik had mijn game dus even op pauze staan.....
Pleurt mijn xbox uit
Echt he...... als ik weer die saved games kwijt ben
Dan speel ik NOOIT meer GTA!
We hebben nog maar 2 wedstrijden gevoetbald. Eerst volgende wedstrijd pas 02-11quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BedanktNog gevoetbald met je nieuwe, debiele fanatieke voetbal team. Of gooit de regen roet in het eten?
Haha eten.
Ik ga nu checken!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
GTA V saved automatisch na zoveel tijd je maakt je druk om niks. Trouwens na elke missie ook dus zoveel content zal er ook niet verloren gegaan zijn.
Scheelt nogal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Ik zag toevallig die posts over de schnitzels en dacht: pfffff ik word al vol als ik er aan denk.
Beter koop je dan nooit meer een Xbox.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
WTF
Ik had mijn game dus even op pauze staan.....
Pleurt mijn xbox uit
Echt he...... als ik weer die saved games kwijt ben
Dan speel ik NOOIT meer GTA!
Bedankt voor deze anekdote.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt nogal.
Van die Duitse joekels of 2 van die schnitzels die je bij de C1000 koopt in zo'n doosje.
In Duitsland moet je echt nooit een XXL schnitzel bestellen want daar is geen beginnen aan dikke 500 gram vlees en dan nog je patat en zo.
Zelfs 2 van die uit een doosje krijg ik niet eens opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt nogal.
Van die Duitse joekels of 2 van die schnitzels die je bij de C1000 koopt in zo'n doosje.
In Duitsland moet je echt nooit een XXL schnitzel bestellen want daar is geen beginnen aan dikke 500 gram vlees en dan nog je patat en zo.
Bij Xbox heb je gratis cloudstorage dus dit argument is niet bepaald steekhoudend.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb PS+ dus mijn savegames worden ook automatisch geupload naar een cloudservicealtijd fijn als het lokaal mis gaat. Ook al is het nog nooit misgegaan bij mijn playstation.
Nog niks. Ik ga nu sporten en dan eet ik vanavond een gegrilde kippenbout met zilvervliesrijst en gele paprika.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Kapiteintje mijn grote vriend.
Wat heb jij gegeten vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |