Dan moet je dat ff vertellen tegen C_A.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Xbox heb je gratis cloudstorage dus dit argument is niet bepaald steekhoudend.
Speel je Fifa ?
Nee doe maar nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter koop je dan nooit meer een Xbox.
dat heb ik ook op, maar dan met wat meer verschillende groentesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niks. Ik ga nu sporten en dan eet ik vanavond een gegrilde kippenbout met zilvervliesrijst en gele paprika.
quote:
Nee ik probeerde politie kwijt te raken.... Heb deze missie al gedaan. Daarom baalde ik dat het even niet lukte. maar sta nu verscholen in een boomquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je kan die settings gewoon veranderen dan schakelt je Xbox niet meer vanzelf uit.
Aha dat is zuur ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik probeerde politie kwijt te raken.... Heb deze missie al gedaan. Daarom baalde ik dat het even niet lukte. maar sta nu verscholen in een boom
Nou ik zat op 30%quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Aha dat is zuur ja.
Hoeveel % zit jij nu dan?
Haha wtf newbiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik zat op 30%
Nu op 11,6%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |