lekker veel rijstpakketjes opquote:
Pakken wat je pakken kan want voor je het weet zit je weer een maand zonderquote:
Een bom geplaatst bij het GelreDome, en nu is het concert van Anouk afgelastquote:
Anouk is ook een hoer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een bom geplaatst bij het GelreDome, en nu is het concert van Anouk afgelast
Barbie schijnt zich te hebben verhangen met een riem in haar caravan te Spanje, of in ieder geval een poging tot.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ensdag-afgelast.html
Heb je de nieuwe auto van mevr. Minaj al gezien?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barbie schijnt zich te hebben verhangen met een riem in haar caravan te Spanje, of in ieder geval een poging tot.
Mooi.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barbie schijnt zich te hebben verhangen met een riem in haar caravan te Spanje, of in ieder geval een poging tot.
Ik vind dat echt zo'n wanstaltig wijf hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie kleur, past goed bij haar
[ afbeelding ]
knut redt zichzelf wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook connecties als je ze nodig hebt.
Bedankt voor deze visie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n wanstaltig wijf he
Net goed. Als je vrijwillig naar een concert van Anouk gaat verdien je gewoon straf.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ensdag-afgelast.html
Ga met hem mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Adames het volgende:
[..]
knut redt zichzelf wel.
wel heb ik nog iemand nodig die mijn broertje kan opvangen zaterdag, hij gaat de grote stad amsterdam in.
een renault megane zou ook goed bij dr passenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
een renault megane zou ook goed in dr passen
Lamborghini zou gewoon geen auto's aan dat soort mensen moeten leveren, verpest het imago.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet eens interviews met haar kijken. 't is best een tof mens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n wanstaltig wijf he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |