Ik wist alleen zilvervliesrijst.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst met een kippenbout en een gele paprika als groente. Als je goed had opgelet wist je dit gisteren al.
Ik ben het er mee eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Wat vinden jullie van de zwarte pieten discussie?
Voor wat betreft het rode lippen argument en de negerringen in de oren kan ik het op zich nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Huilgedrag van sommige van onze negroïde medemensen.
Ik vind die 100.000 plaatjes op FB behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
ik ga prem wit verven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Je hebt me.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte "ik doe mee, maar ik ben alsnog cool hoor!"-post.
Mij boeit het niet zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Dat zal ik ook maar eens doen dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar weer eens tokkies uitlachen op 3.
Meeloper.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zal ik ook maar eens doen dan.
Jij hebt hem gekocht?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:57 schreef Tjacka het volgende:
iemand al bezig met dat boek van boskamp?
Jammer voor je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Typisch het volgende:
ik moet werken tijdens feyenoord dit weekend
Ik ben in Amersfoort geweest vandaag. Dat je het weet.quote:
Ik zie dit als een bedreiging.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben in Amersfoort geweest vandaag. Dat je het weet.
Kut.quote:
Zaalvoetbal is altijd wel lachen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:38 schreef Dven het volgende:
Pfff, anderhalf uur zaalvoetballen. Best pittig. Arme liezen
Lekkere panna's geven ja toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zaalvoetbal is altijd wel lachen.
Zeker, maar ik heb in anderhalf jaar amper gesport, laat staan gevoetbald. Fysiek en technisch wel weer even wennen dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zaalvoetbal is altijd wel lachen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb in anderhalf jaar amper gesport, laat staan gevoetbald. Fysiek en technisch wel weer even wennen dus
Beetje lomp raggen van afstand.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekkere panna's geven ja toch.
Nee joh, altijd er lustig op los combinerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekkere panna's geven ja toch.
Vorige week op kunstgras gevoetbald maar vanavond regende het dus zijn we in de sporthal gegaan. Op kunstgras vooral last van m'n hamstrings nadien, nu de liezen. Er komt geen eind aanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan ga je er zeker last van krijgen.
Met of zonder zijlijn? Met een wand moet je het spel toch aanpassen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, altijd er lustig op los combineren
Met. Maar ik geniet meer van mooi opgezette en uitgespeelde aanvallen over een flink aantal schijven met veel één keer raken dan van dat continue soleren en de bal afgeven wanneer je even geen uitweg voor jezelf ziet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met of zonder zijlijn? Met een wand moet je het spel toch aanpassen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
Er komt trouwens een update van mijn tooltje, die 100x beter is.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom typ jij trouwens je emoticons vóór je zin?
Vind het vaak maar een beetje sneu vermaak. Lekker door blijven trappen, hele dag rondlopen en dan alleen de randdebielen uitzenden natuurlijk. Van mij mogen die powned gekkies wel een keer goed aangepakt worden. Met die kleine kutmarokkaan voorop.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Nu al een legendarische uitzending haha! Russische balk onderin beeld
Die is vandaag aangehoudenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vaak maar een beetje sneu vermaak. Lekker door blijven trappen, hele dag rondlopen en dan alleen de randdebielen uitzenden natuurlijk. Van mij mogen die powned gekkies wel een keer goed aangepakt worden. Met die kleine kutmarokkaan voorop.
Net was het wel enorm triest. Ging die Tom Staal een Russische ondernemer in Amsterdam lastig vallen met de huidige politieke situatie. Die man werd helemaal gek.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vaak maar een beetje sneu vermaak. Lekker door blijven trappen, hele dag rondlopen en dan alleen de randdebielen uitzenden natuurlijk. Van mij mogen die powned gekkies wel een keer goed aangepakt worden. Met die kleine kutmarokkaan voorop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |