En Ajax geen seizoenskaarten aan mensen welke toch niet komen opdagen. Wat doe je eraan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lamborghini zou gewoon geen auto's aan dat soort mensen moeten leveren, verpest het imago.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lamborghini zou gewoon geen auto's aan dat soort mensen moeten leveren, verpest het imago.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval mooi.
Prachtigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie kleur, past goed bij haar
[ afbeelding ]
nee, scarlett is de mooistequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie helemaal hoteldebotel van Scarlett zijn. Er zijn mooiere vrouwen.
Er zijn er zeker meer waar ik de deur voor open doequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie helemaal hoteldebotel van Scarlett zijn. Er zijn mooiere vrouwen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooiere getinte vrouwen ja. Dit is wel zo een beetje de mooiste bleekscheet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als die naakt voor me zou staan zou ik ook een scheiding overwegen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
Er is maar 1 vrouw voor mij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |