SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hieroh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:19 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zijn meem ik aan alleen millionair geworden vanwege de exploit?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Aangezien ik in het andere topic geen reactie krijg, weten jullie of error 80010514 aan mijn ps3 ligt, of aan GTA? Ik heb het bij geen enkel ander spel en als GTA eenmaal opstart doet hij het uren achter elkaar perfect, dus ik zou denken dat het aan GTA zelf ligt en niet aan de blu-ray drive van de playstation, maar kan er niet heel veel over vinden.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Ik krijg af en toe ook opeens een PSN error, gebeurt ook alleen tijdens het spelen van GTA. Niet dezelfde error als jou, maar ik denk dat het dus wel iets met GTA te maken heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:11 schreef deadprez het volgende:
Aangezien ik in het andere topic geen reactie krijg, weten jullie of error 80010514 aan mijn ps3 ligt, of aan GTA? Ik heb het bij geen enkel ander spel en als GTA eenmaal opstart doet hij het uren achter elkaar perfect, dus ik zou denken dat het aan GTA zelf ligt en niet aan de blu-ray drive van de playstation, maar kan er niet heel veel over vinden.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Ik weet het niet, ik lees op verschillende plekken dat mijn blu-ray lezer kapot (aan het gaan) is, maar dat kan ik me zo moeilijk voorstellen aangezien alles het verder perfect doet en GTA het ook perfect doet als hij eenmaal een keer op wil starten. Je zou toch verwachten dat hij tijdens het spelen ook errors zou geven als de blu-ray lezer kapot is en niet alleen tijdens het opstarten. Ik hoop inderdaad dat het gewoon aan GTA ligt en dat er binnenkort een patch voor komt, want de lol gaat er wel een beetje vanaf als je telkens bang moet zijn dat je een error krijgt als je het spel op probeert te starten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:19 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe ook opeens een PSN error, gebeurt ook alleen tijdens het spelen van GTA. Niet dezelfde error als jou, maar ik denk dat het dus wel iets met GTA te maken heeft.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Oh, ik krijg het random iedere 5 uur ofzo. Dan word ik van PSN afgegooid, en moet ik weer opnieuw verbinding maken. Dan doet hij het weer voor een aantal uur. Ik heb het nooit tijdens het opstarten ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik lees op verschillende plekken dat mijn blu-ray lezer kapot (aan het gaan) is, maar dat kan ik me zo moeilijk voorstellen aangezien alles het verder perfect doet en GTA het ook perfect doet als hij eenmaal een keer op wil starten. Je zou toch verwachten dat hij tijdens het spelen ook errors zou geven als de blu-ray lezer kapot is en niet alleen tijdens het opstarten. Ik hoop inderdaad dat het gewoon aan GTA ligt en dat er binnenkort een patch voor komt, want de lol gaat er wel een beetje vanaf als je telkens bang moet zijn dat je een error krijgt als je het spel op probeert te starten.
Maar lijkt me niet dat je verbinding wegvalt door je blu-ray lezer, nee.
[ Bericht 0% gewijzigd door BramPowert op 09-10-2013 03:35:22 ]Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Ik heb m'n PS3 al 2 dagen niet gereset (als ik niet speel gebruik ik hem om controller/headset op te laden) en ik krijg nog steeds 9k voor Violent Duct. Nog even rapen dus, zolang het nog kan
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Custom Emblems werken schijnbaar niet?"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "![]()
godver ik moet toch echt een garage gaan kopen,
kwam gisteren 2 futo autootje tegen, en die rijden best fijn moet ik zeggen.![]()
alleen kon ik hem dus nergens stallen, en had ook niet genoeg geld om ff garage te kopen.![]()
dus eerst sparen voor een kleine garage.mee bekant vangde gin haas.![]()
Ik hen 6 functie's op mijn TV
Camera 1
Camera 2
Camera 3
TV Kanaal 1
TV Kanaal 2
En mensen volgen via mijn TV![]()
![]()
Je ziet alleen de boven kant stukje van je rug en van je hoofd en je krijgt extra RP als je douchequote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe zijn de douches ? Zie je net zoals bij de sims een vierkant wazig blokje?![]()
![]()
...als je zingt onder de douche. Niet alleen douchen toch? Dat "singing" balkje onderin staat er niet voor niksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:34 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Je ziet alleen de boven kant stukje van je rug en van je hoofd en je krijgt extra RP als je douche
[ afbeelding ]
NIEUW: Foto's!![]()
Nieuwe update, 1.03. Weet niet wat er gefixed is; kan er niks over vinden.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Ik heb 20K, volgens mij genoeg voor de eerste garage... maar twijfel of dat handig is om te doen, of dat ik door moet sparen. Volgens mij kunnen ze tot 50K ofzo alleen maar 2 auto's stallenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:13 schreef kawa4 het volgende:
godver ik moet toch echt een garage gaan kopen,
kwam gisteren 2 futo autootje tegen, en die rijden best fijn moet ik zeggen.![]()
alleen kon ik hem dus nergens stallen, en had ook niet genoeg geld om ff garage te kopen.![]()
dus eerst sparen voor een kleine garage.NIEUW: Foto's!![]()
Je krijgt extra RP als je 'Singing in the rain', 'It's raining men' of ' I shot the sherif zingt'.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
...als je zingt onder de douche. Niet alleen douchen toch? Dat "singing" balkje onderin staat er niet voor niks"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Je hoef niet perse te zingen als je maar geluid maaktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je krijgt extra RP als je 'Singing in the rain', 'It's raining men' of ' I shot the sherif zingt'.![]()
![]()
nou wat ik had gezien, was dat de goedkoopste 26.000 was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:39 schreef Cryothic het volgende:
b 20K, volgens mij genoeg voor de eerste garage... maar twijfel of dat handig is om te doen, of dat ik door moet sparen. Volgens mij kunnen ze tot 50K ofzo alleen maar 2 auto's stallen
maar daar kun je dan mee beginnen, en dan steeds groter kopen.mee bekant vangde gin haas.![]()
Wacht ff... zingen als je in de douche staat? wtf dus.. wacht in je headset irl? XD WTF!!ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Gewoon handje klappen of je muziek opzetten is al genoegquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wacht ff... zingen als je in de douche staat? wtf dus.. wacht in je headset irl? XD WTF!!![]()
![]()
hm, dan moet ik nog eens goed kijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:45 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nou wat ik had gezien, was dat de goedkoopste 26.000 was.
maar daar kun je dan mee beginnen, en dan steeds groter kopen.
maar je verplaatst steeds toch? Je koopt er geen garages bij.
Waarom zou ik dan een garage van 40.000 kopen voor 2 auto's als ik met 26.000 ook al klaar ben?NIEUW: Foto's!![]()
was het je al opgevallen dat je character lipsynct als jij in de microfoon praat? Dus niet eens onder de douche ofzo. Gewoon overal.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wacht ff... zingen als je in de douche staat? wtf dus.. wacht in je headset irl? XD WTF!!NIEUW: Foto's!![]()
Als je een missie of deathmatch doet vanuit je telefoon.. En dat ding is aan het laden, kun je dan gewoon nog neergeknald worden?![]()
Zodra je in het laadscherm zit ben je uit de game. Als je naar je telefoon kijkt ben je nog wel in de game.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Als je een missie of deathmatch doet vanuit je telefoon.. En dat ding is aan het laden, kun je dan gewoon nog neergeknald worden?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
was het je al opgevallen dat je character lipsynct als jij in de microfoon praat? Dus niet eens onder de douche ofzo. Gewoon overal.![]()
Ik heb verschrikkelijk weinig Online gespeeld vanwege al die problemen, dus nee.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
ik heb nog niet met een headset op gespeeld, maar zag het op video's en las het van te voren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]![]()
Ik heb verschrikkelijk weinig Online gespeeld vanwege al die problemen, dus nee.
Leuk gedaanNIEUW: Foto's!![]()
Zijn van die kleine dingen die me weer enthousiast maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb nog niet met een headset op gespeeld, maar zag het op video's en las het van te voren.
Leuk gedaanISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Nou het ziet er niet uit hoor. Als iemand ruist, zie je de heletijd die mond bewegen![]()
![]()
![]()
Nou nou, Violent Duckt geeft nog maar 3000 dollar.als beloning. Het is het nog altijd waard maar het duurt nu nog langer. Ik ben bijna weer terug op mijn oude niveau.
Heb bijna genoeg geld voor de duurste apartementen, en dan kan ik eindelijk weer eens wat actiever op mensen jagen want nu moet ik rustig aan doen wil ik geld blijven verdienen,
En dan kan ik ook eindelijk mijn arsenaal uitbreiden, ik ben het pistool en die kleine shotgun nu wel zat hahaha.![]()
Ok, nu met de nieuwe update krijg ook ik slechts 3k voor Violent Duct. Ook de R2-truc hebben ze gefixed.
Zat er natuurlijk aan te komen, maar wel slecht dat hier de prioriteiten blijkbaar liggen bij Rockstar.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Die werkt voor mij nog altijd. Je kan het alleen niet meet in je eentje doen. Je hebt minstens een extra persoon nodig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:00 schreef BramPowert het volgende:
Ok, nu met de nieuwe update krijg ook ik slechts 3k voor Violent Duct. Ook de R2-truc hebben ze gefixed.
Zat er natuurlijk aan te komen, maar wel slecht dat hier de prioriteiten blijkbaar liggen bij Rockstar.![]()
Ook na de update die net enkele minuten geleden live is gegaan (voor PS3 in ieder geval), 1.03?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:02 schreef Lisker het volgende:
[..]
Die werkt voor mij nog altijd. Je kan het alleen niet meet in je eentje doen. Je hebt minstens een extra persoon nodig.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Dat armor dat je bij ammunation koopt, is dat foetsie als je dood gaat? Ik blijf dat spul maar kopen :s![]()
Er is weer een nieuwe update? Bleh,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ook na de update die net enkele minuten geleden live is gegaan (voor PS3 in ieder geval), 1.03?![]()
en terecht, want we willen het graag eerlijk houden ipv dat soort exploits, niet waar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:00 schreef BramPowert het volgende:
Zat er natuurlijk aan te komen, maar wel slecht dat hier de prioriteiten blijkbaar liggen bij Rockstar.
Daarbij, zeker met die DNS aanpassing lijken de meeste online problemen voorbij te zijn. En zo'n missie even aanpassen en een bug/exploit eruit halen hoeft natuurlijk niet het hele team te doen. Ze kunnen genoeg man-uren verdelen hoor.NIEUW: Foto's!![]()
Ja, want dat is ook echt de reden dat ze het fixenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en terecht, want we willen het graag eerlijk houden ipv dat soort exploits, niet waar?
Nee Cryothic, dit heeft zo'n hoge prioriteit puur omdat Rockstar niet wil dat mensen zo makkelijk aan geld kunnen komen. Want ja, op deze manier koopt niemand natuurlijk het in-game geld vanuit de store en verdienen ze er niets aan.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Gister kreeg ik hem voor het eerst. Na het halen stond er geen R2 in beeld voor replay.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:00 schreef BramPowert het volgende:
Zat er natuurlijk aan te komen, maar wel slecht dat hier de prioriteiten blijkbaar liggen bij Rockstar.
Maar ik drukte hem toch in en begon de missie weer. Heb zo 4 keer 9k gekregen.
Maar mijn kogels raakten wat op. dus ging eruit. Ik dacht als ik hem opnieuw start kan ik weer ammo kopen. Maar kan hem nergens opnieuw starten. Ach toch ff snel 36k bij elkaar geschoten![]()
![]()
Dat zou ik sowieso nooit doen. Maarja genoeg mensen wel natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:11 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt de reden dat ze het fixen
Nee Cryothic, dit heeft zo'n hoge prioriteit puur omdat Rockstar niet wil dat mensen zo makkelijk aan geld kunnen komen. Want ja, op deze manier koopt niemand natuurlijk het in-game geld vanuit de store en verdienen ze er niets aan.
Ik mag toch aannemen dat er meer missies voorbij komen met een aardige winst erbij?![]()
Ja, maar met versie 1.03 kan dat dus niet meer (althans voor mij).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
Gister kreeg ik hem voor het eerst. Na het halen stond er geen R2 in beeld voor replay.
Maar ik drukte hem toch in en begon de missie weer. Heb zo 4 keer 9k gekregen.
Maar mijn kogels raakten wat op. dus ging eruit. Ik dacht als ik hem opnieuw start kan ik weer ammo kopen. Maar kan hem nergens opnieuw starten. Ach toch ff snel 36k bij elkaar geschoten
Maar nog even for the record; je kan in de missie zelf gewoon naar de ammunition gaan (die is 30 seconden verderop) en kogels kopen
Fuck!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:14 schreef BramPowert het volgende:
Maar nog even for the record; je kan in de missie zelf gewoon naar de ammunition gaan (die is 30 seconden verderop) en kogels kopen![]()
![]()
Exploits? Het is gewoon een missie replayen, dat kan je met alle missies. Het is farmen, maar niet echt een exploit. Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je een missie kan replayen, maar mensen zijn zeikerts en maken rockstar helemaal gek met reports.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en terecht, want we willen het graag eerlijk houden ipv dat soort exploits, niet waar?
Ach ja, ik kan er niet zo mee zitten ik heb het niet echt kunnen gebruiken omdat ik voor de 10de keer mijn char opnieuw heb moeten maken....ik had al ergens in rang 30-40 kunnen zitten...![]()
Ja dat zie ik nu ook ineeens weer vaker gebeuren. Dan is jouw auto stukje verderop opnieuw gespawned.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:18 schreef rene90 het volgende:
Wtf...ik overval een winkeltje, krijg geld, loop naar buiten en dan zit mijn auto op slot
Ik zie wel dat de game mijn Crew points over alle 10 mijn characters bewaard heeft. Sta op nr1 in de crew ranking hahaha.![]()
Waar zie je die ranking?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook ineeens weer vaker gebeuren. Dan is jouw auto stukje verderop opnieuw gespawned.
Ik zie wel dat de game mijn Crew points over alle 10 mijn characters bewaard heeft. Sta op nr1 in de crew ranking hahaha.![]()
Op social club ga je naar de crew pagina, en dan klik je op "GTA online" en dan staat deze onderaan in beeld.quote:![]()
Waarom heb ik 0rp in de crew?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:25 schreef BramPowert het volgende:
[..]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtavPSN: Duuc-nl![]()
idd, moet je ff op je map kijken waar je auto-icoontje isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook ineeens weer vaker gebeuren. Dan is jouw auto stukje verderop opnieuw gespawned.
Ik zie wel dat de game mijn Crew points over alle 10 mijn characters bewaard heeft. Sta op nr1 in de crew ranking hahaha.(bijzonder) veel geld verdienen met een missie die je in je eentje kan doen en continu kan restarten is natuurlijk niet de bedoeling. Net zoals dat je geen nieuwe vehicle-parts kunt unlocken als je in je eentje raced (overwinningen tellen dan ook niet mee).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:16 schreef Lisker het volgende:
[..]
Exploits? Het is gewoon een missie replayen, dat kan je met alle missies. Het is farmen, maar niet echt een exploit. Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je een missie kan replayen, maar mensen zijn zeikerts en maken rockstar helemaal gek met reports.
Ach ja, ik kan er niet zo mee zitten ik heb het niet echt kunnen gebruiken omdat ik voor de 10de keer mijn char opnieuw heb moeten maken....ik had al ergens in rang 30-40 kunnen zitten...Dat geloof ik graag, dat ze op die manier willen voorkomen dat mensen snel aan veel geld komen zodat ze echt geld uitgeven voor ingame-geld. En daar geef ik ze ook groot gelijk in. Maar op dit moment is de verkoop van ingame geld plat gelegd bij mijn weten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:11 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt de reden dat ze het fixen
Nee Cryothic, dit heeft zo'n hoge prioriteit puur omdat Rockstar niet wil dat mensen zo makkelijk aan geld kunnen komen. Want ja, op deze manier koopt niemand natuurlijk het in-game geld vanuit de store en verdienen ze er niets aan.
Maar ik blijf bij m'n standpunt dat die niet per definitie een hogere prioriteit heeft dan bijvoorbeeld bugs of netwerkproblemen. Ze hebben genoeg mensen om taken te verdelen. En als het dan uitgerold wordt wanneer het klaar is, dan kan het ene "probleem" eerder gefixed worden dan het andere "probleem".NIEUW: Foto's!![]()
Kun je zelf je crew-logo kiezen? Of moet iedereen dezelfde?
Ik vind het zo zonde van dat vieze witte vierkant op de achtergrond van het FOK! logo![]()
En voor m'n andere crew is het jammer dat er geen gradient-achtergrondjes in zitten300 is de max toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:34 schreef YepssNL het volgende:
De Crew gaat naar de goeie kant met members
[ afbeelding ]NIEUW: Foto's!![]()
Geen idee, hoe doe ik dat? fok is iig de enige crew waar ik in zitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:30 schreef Lisker het volgende:
[..]
Heb je fok als je actieve crew ingesteld?PSN: Duuc-nl![]()
nee volgens mij kom je dan gewoon een categorie hoger wij zitten nou in 101 - 300quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:34 schreef Cryothic het volgende:
Ik vind het zo zonde van dat vieze witte vierkant op de achtergrond van het FOK! logo![]()
En voor m'n andere crew is het jammer dat er geen gradient-achtergrondjes in zitten
[..]
300 is de max toch?
dan komen we denk ik in 301 - 501 ???mee bekant vangde gin haas.![]()
Dan hoef je niks als active crew in te stellenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Geen idee, hoe doe ik dat? fok is iig de enige crew waar ik in zit![]()
Dat denkt jijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:34 schreef Cryothic het volgende:
En voor m'n andere crew is het jammer dat er geen gradient-achtergrondjes in zitten
[..]
300 is de max toch?![]()
http://socialclub.rockstargames.com/crew/ign_crew![]()
![]()
Zucht... nog steeds mn personage kwijt.. ik zie hem ook niet meer op soical club, misschien moet ik hem maar als vermist beschouwen en een nieuwe aan gaan maken...Ga ik dit weekend maar even doen denk ik..PSN: Metal_Akilla![]()
http://socialclub.rockstargames.com/crew/ign_crewquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:38 schreef Snoepje5 het volgende:
300 is max, iig in de tweakers crew zitten er 300 en kan er volgens mij niks meer bij.![]()
![]()
Wat is nou slim om in het begin te doen? Ik probeerde crew te joinen maar dat lukte niet, andere korte tips/trics?![]()
Volgens mij is er geen max. Ik weet in ieder geval zeker dat je veel, en veel hoger kan gaan dan 300.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:38 schreef Snoepje5 het volgende:
300 is max, iig in de tweakers crew zitten er 300 en kan er volgens mij niks meer bij.
**EDIT:
Zoals YepssNL al aangeeft
Wat doe ik dan fout?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dan hoef je niks als active crew in te stellenPSN: Duuc-nl![]()
tot vorige week ofzo zag ik een lijstje op socialclub met top-crews ofzo, en die hadden er allemaal 300, vandaar dat ik er vanuit ging dat dat de max wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat denkt jij![]()
http://socialclub.rockstargames.com/crew/ign_crew
[ afbeelding ]
Dat zijn R* groepen. Bepaalde commerciele bedrijven kunnen meer mensen in de crew, maar mijn mening is dat je er niets aan hebt. Het is allemaal zo onpersoonlijk en moeilijk om het te beheren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen max. Ik weet in ieder geval zeker dat je veel, en veel hoger kan gaan dan 300.
**EDIT:
Zoals YepssNL al aangeeftDan moet je eventje in het spel zelf kijken in het online menu of je daar ook fok als actief ziet. Je ziet dan FOKF naast jouw naam staan. Als dat niet zo is dan moet je Fok als actieve crew instellen.quote:![]()
ik twijfel of je hem als active moet zetten of niet.quote:
zie je in de kledingwinkel ook de optie om een crew-logo op je shirt te zetten?
of op je auto (niet in de kledingwinkel natuurlijk)?
Als ik die link van de fok-crew open, zie ik rechts bovenin, aan de onderkant van die oranje banner 2 knoppen. "Set as active crew", en "Report".Dat is 300 ook al.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:41 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat zijn R* groepen. Bepaalde commerciele bedrijven kunnen meer mensen in de crew, maar mijn mening is dat je er niets aan hebt. Het is allemaal zo onpersoonlijk en moeilijk om het te beheren.
[..]NIEUW: Foto's!![]()
heb ik ook last van.quote:
heb ook maar 1 Crew dus ik zou het allemaal niet weten
maar bij de leaderboards sta ik weer wel
mee bekant vangde gin haas.![]()
waar vindt je die info op socialclub? bij mij staat het allemaal heel anders :/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
heb ik ook last van.
heb ook maar 1 Crew dus ik zou het allemaal niet weten
[ afbeelding ]
gevonden.NIEUW: Foto's!![]()
http://www.gamingreality.(...)tml?m=1#.UlUKFJkazCQquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Heeft iemand nog die afbeelding met opbrengst van auto's bij ls customs? Kan niks vinden.![]()
er staat alleen report, en gister kon ik nog dat logo op mijn auto zetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik twijfel of je hem als active moet zetten of niet.
zie je in de kledingwinkel ook de optie om een crew-logo op je shirt te zetten?
of op je auto (niet in de kledingwinkel natuurlijk)?
Als ik die link van de fok-crew open, zie ik rechts bovenin, aan de onderkant van die oranje banner 2 knoppen. "Set as active crew", en "Report".
[..]
Dat is 300 ook al.PSN: Duuc-nl![]()
is jou profiel ook een keer weg gehaald, en heb jij toen ook een andere poppetje aangemaakt,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:49 schreef Duuc-nl het volgende:
er staat alleen report, en gister kon ik nog dat logo op mijn auto zetten.
maar de foto op de social club is nog wel van je oude poppetje ?
want dat is bij mij welmee bekant vangde gin haas.![]()
Dan zal er iig niks mis zijn met het activeren van de crew. Waarom je dan nog op 0 staat blijft echter een raadsel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
er staat alleen report, en gister kon ik nog dat logo op mijn auto zetten.NIEUW: Foto's!![]()
Die ranking is gebugged. :p ik schoot ook ineens naar nummer terwijl ik nog lang niet zoveel punten had en gister nog steeds en nu heb jij ineens het dubbele van mij. Dat kan natuurlijk nooit :pquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef Lisker het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat ergens anders mee te maken. Misschien krijg je voor bepaalde zaken meer punten. Als je ziet dat ik al 10 karakters heb gehad waarvan eentje 20+ en 4 15-17. Misschien krijg je die boost voor een lvl-up ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Die ranking is gebugged. :p ik schoot ook ineens naar nummer terwijl ik nog lang niet zoveel punten had en gister nog steeds en nu heb jij ineens het dubbele van mij. Dat kan natuurlijk nooit :p![]()
:/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan zal er iig niks mis zijn met het activeren van de crew. Waarom je dan nog op 0 staat blijft echter een raadsel.PSN: Duuc-nl![]()
Lol paar sukkels in een helicopter.
Piloot neetschieten en kaboom
Waren voor mijn garage aan het campen![]()
![]()
Is het al te laat om een crewkleur wijziging aan te vragen?
Ik zie crew members amper tussen al die mission icons...![]()
Ik sta eerste in de member rankinggeen idee dat ik zoveel gespeeld had.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niemand? Je kunt zoveel crew-emblems maken, dan moet je er toch ook wel wat mee kunnen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:34 schreef Cryothic het volgende:
Hoe tof zou het zijn om bijvoorbeeld het FOK! logo te kunnen kiezen onder achtergrond? En dan een zwarte of witte variant? Lijkt me ideaal
Kut, drukte per ongeluk op uitstappen terwijl je met mach3 reedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:11 schreef Shadeauw het volgende:
Ik zie crew members amper tussen al die mission icons...
MentionedDCMJ![]()
Haha was jij datquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Kut, drukte per ongeluk op uitstappen terwijl je met mach3 reed![]()
![]()
Heb de kleur groen vaak voorbij horen komen. Lijkt mij ook beter. Zelf had ik Zwart gestemd, maar dat lijkt me achteraf ook niet handig op de minimapquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:11 schreef Shadeauw het volgende:
Ik zie crew members amper tussen al die mission icons...![]()
Groen lijkt me ook beter inderdaad. Of rozequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:23 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Heb de kleur groen vaak voorbij horen komen. Lijkt mij ook beter. Zelf had ik Zwart gestemd, maar dat lijkt me achteraf ook niet handig op de minimap![]()
![]()
Roze idd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Groen lijkt me ook beter inderdaad. Of roze![]()
Als het maar opvalt op de kaart. Roze auto in een race valt ook op natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Groen lijkt me ook beter inderdaad. Of roze![]()
![]()
En de achtergrond van het logo transparant maken. Maak je een wit randje om het logo voor de mensen met een Zwarte auto. Dat zou wel een stuk beter uitzien dan het witte blokje.![]()
Weet iemand waar je makkelijk een Lampadati Felon tegen kan komen? Die wil ik als persoonlijke ride tot ik autos kan kopen op internet![]()
![]()
Dat staat iequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:35 schreef Shadeauw het volgende:
@ MentionedDCMJ, je moet je vehicle acces op crew + friends zettenAnders kan ik er niet in
Is een bug, heb ik al meerdere keren last van gehad. Als de auto een te lange tijd onbeheerd staat, dan gaat ie op slot voor andere mensen. Nadat ik instap in mn eigen auto, blijft hij op slot voor andere haha.
MentionedDCMJ![]()
Ik heb nog steeds dezelfde kut issues als voor de update.
Kan geen missies joinen of hosten, ik krijg na enkele seconden de melding dat de job niet gedownload kan worden.
Ik kan geen crew members joinen als ze in een gesloten sessie zitten.
90% van de tijd kan ik ook geen random sessie joinen.
Ligt dit nog aan mij? Aangezien vrijwel iedereen probleemloos kan spelen inmiddels.![]()
Handmatige dns settings al gedaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
Kan geen missies joinen of hosten, ik krijg na enkele seconden de melding dat de job niet gedownload kan worden.
Ligt dit nog aan mij? Aangezien vrijwel iedereen probleemloos kan spelen inmiddels.![]()
Vriend van me heeft dat opgelost met de oplossing die hier gisteren genoemd werd... door de Google Public DNS te gebruiken in je modem. Dus Primary 8.8.8.8 en Secundary 8.8.8.4quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ligt dit nog aan mij? Aangezien vrijwel iedereen probleemloos kan spelen inmiddels.NIEUW: Foto's!![]()
Dagje vrij dus gta tijd
Voor in de OP:
Ps3: BensterNL
(Lvl 17 ofzo)Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
Oh top, zal dat even testen. Dankje!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat opgelost met de oplossing die hier gisteren genoemd werd... door de Google Public DNS te gebruiken in je modem. Dus Primary 8.8.8.8 en Secundary 8.8.8.4![]()
hoop dat t werkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh top, zal dat even testen. Dankje!
voor hem wel.
Hij kon daarvoor wel verbinding maken naar Online maar jobs deden het niet. En ik las er hier meer mensen over gisteren.NIEUW: Foto's!![]()
#SWAGquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Fok-now het volgende:
Hmm, foutje... CREW logo op m'n auto laten plakken voor 25K. Had het geld wel beter kunnen besteden haha. Maar wel mooi resultaat. De enige echte Fok! Hummer.
[ afbeelding ]![]()
Haha, bleef je hangen in dat pierenbadje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef Shadeauw het volgende:
Oeps, dat ging niet helemaal goed die race
MentionedDCMJ![]()
Ja, ik maar rammen op Y, blijkt dat je die moet inhouden...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Haha, bleef je hangen in dat pierenbadje?![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Fok-now het volgende:
Hmm, foutje... CREW logo op m'n auto laten plakken voor 25K. Had het geld wel beter kunnen besteden haha. Maar wel mooi resultaat. De enige echte Fok! Hummer.
[ afbeelding ]"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Ligt aan de instellingen van je Router. Staat in het vorige topic iets over dacht ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hoop dat ze in de toekomst het crew label zo instellen dat je kan bepalen waar deze komt te staan.![]()
Kan iemand het crew embleem ook opslaan in png? (transparante achtergrond)
Lelijk gedrocht met zo'n wit blok er omheenPSN: Reneon01990![]()
Probleemloos volgens mij niemand.
Als ik save en uit t spel ga dan mis ik altijd ongeveer een stuk de volgende keer dat ik opstart. Terwijl ik altijd voordat ik afsluit eerst een nieuwe sessie join (saved dan) en daarna via start pas online verlaat.
Miste vanochtend ongeveet weer 15 minuten van gisteren.![]()
opslaan in png?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef Rijssi het volgende:
Kan iemand het crew embleem ook opslaan in png? (transparante achtergrond)
Lelijk gedrocht met zo'n wit blok er omheen![]()
je kan de achtergrond ook transparant maken ja. Alleen kan niet ieder crewlid het embleem activeren.
Dat heb ik singleplayer ook. Volgens mij synct ie gewoon niet direct, maar om het half uur ofzo. (je stats iig)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Probleemloos volgens mij niemand.
Als ik save en uit t spel ga dan mis ik altijd ongeveer een stuk de volgende keer dat ik opstart. Terwijl ik altijd voordat ik afsluit eerst een nieuwe sessie join (saved dan) en daarna via start pas online verlaat.
Miste vanochtend ongeveet weer 15 minuten van gisteren.NIEUW: Foto's!![]()
wat kreeg je eerst ervoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:02 schreef tonic1 het volgende:
je kunt de violent duct missie niet meer doen ( nou ja je krijgt nog maar 3 k )![]()
Ubermacht Oracle 2
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
waarom zou je voor 3 k ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:10 schreef Shadeauw het volgende:
Wie nu Xbox die Violent Duct kan/wil hosten?![]()
Kan ik toevallig nog een plekje veroveren in de PS3 Crew
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ik ben eigenlijk ook wel weer blij dat die VD reward verlaagd is, maar om de replayvan een missie nu helemaal te verwijderen vind ik wel erg extreem. Ze zullen wel overspoeld worden met huilies die het er niet mee eens zijn.
Ach ja, het positieve is dat mensen nu misschien meer verschillende missies doen.![]()
Racen is leuk, maar zodra er wapens in het spel zijn heeft het helaas niets meer te maken met "het goed zijn in racen".quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef kensei het volgende:
Goed worden in racen is heeel lucratief (niet dat ik het ben)
![]()
Ik vind farmen in welk spel dan ook sowieso een beetje kansloos. Telkens het zelfde doen omdat dat toevallig het meeste betaald. Dat doe je op je werk alquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:13 schreef Lisker het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel weer blij dat die VD reward verlaagd is, maar om de replayvan een missie nu helemaal te verwijderen vind ik wel erg extreem. Ze zullen wel overspoeld worden met huilies die het er niet mee eens zijn.
Ach ja, het positieve is dat mensen nu misschien meer verschillende missies doen.Geniet van het spel ofzo
No amount of money ever bought a second of time.![]()
oefenen en je wordt er zo beter in,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef kensei het volgende:
Goed worden in racen is heeel lucratief (niet dat ik het ben)
maar het levert ook aardig wat op jamee bekant vangde gin haas.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vind farmen in welk spel dan ook sowieso een beetje kansloos. Telkens het zelfde doen omdat dat toevallig het meeste betaald. Dat doe je op je werk alGeniet van het spel ofzo
![]()
![]()
eensch!NIEUW: Foto's!![]()
ja maar dat GTA race is , ook niet echt een race meer nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef Lisker het volgende:
acen is leuk, maar zodra er wapens in het spel zijn heeft het helaas
dat is gewoon elkaar afknallen![]()
![]()
is ook wel eens leuk voor tussendoormee bekant vangde gin haas.![]()
Ik had gisteren in iets van een half uur 36k bij elkaar.... Vond ik wel ff handigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vind farmen in welk spel dan ook sowieso een beetje kansloos. Telkens het zelfde doen omdat dat toevallig het meeste betaald. Dat doe je op je werk alGeniet van het spel ofzo
![]()
![]()
Trouwens wat de fuck is er met onze crew ranks. Ik kreeg gisteren een nieuwe rang; zaadcel_!
ik zie het toch anders ik heb liever zo snel mogelijk een paar mil zodat ik nooit meer hoef te kijken naar mijn rekening of ik wel genoeg heb. dit geld dus ook voor het echte leven. En op je werk verdien je echt niet wat je maximaal in je leven kan verdienen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
![]()
Als mijn eerste character verdwijnt inclusief duur appartement etc vind ik het een prima manier om verder te gaan waar je was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
![]()
Hoezo, als je ergens anders beter betaald krijgt dan ga je toch naar die beter betaalde baan? Ik ken weinig mensen die vrijwillig bij een onderbetaald baatje blijven als ze ergens anders beter kunnen krijgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:19 schreef tonic1 het volgende:
[..]
ik zie het toch anders ik heb liever zo snel mogelijk een paar mil zodat ik nooit meer hoef te kijken naar mijn rekening of ik wel genoeg heb. dit geld dus ook voor het echte leven. En op je werk verdien je echt niet wat je maximaal in je leven kan verdienen.
wat je maximaal in je leven kunt verdienen heeft niks met werk te maken ( want dat verdien je niet met werken)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo, als je ergens anders beter betaald krijgt dan ga je toch naar die beter betaalde baan? Ik ken weinig mensen die vrijwillig bij een onderbetaald baatje blijven als ze ergens anders beter kunnen krijgen![]()
Wat is veel erger vind is dat ze hun tijd besteden met het "fixen" van die onzin terwijl er mensen zijn die al aan hun 10de karakter werken.![]()
Godverdomme! Ben ik bezig met een overval, wordt ik gekicked... No biggie dacht ik, join ik weer een sessie, krijg ik een bericht dat ik een "bad sport" ben omdat ik vroegtijdig een job heb verlaten.... WTF![]()
Je had alleen even iemand moeten ontvoeren met de towtruck, en diegene eruit halen en dan doodschietenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de train robbery in breaking bad
[ afbeelding ]Haha gay!![]()
Je denkt dat hetzelfde team aan de character verdwijningen werkt als aan het aanpassen van die missie?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:24 schreef Lisker het volgende:
Wat is veel erger vind is dat ze hun tijd besteden met het "fixen" van die onzin terwijl er mensen zijn die al aan hun 10de karakter werken.![]()
Geen zorgen, je moet een behoorlijk aantal matches verlaten wil je er iets van merken. Een maal een match uitspelen en je bent weer goed bezig =P.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:
Godverdomme! Ben ik bezig met een overval, wordt ik gekicked... No biggie dacht ik, join ik weer een sessie, krijg ik een bericht dat ik een "bad sport" ben omdat ik vroegtijdig een job heb verlaten.... WTF
Dat had ik gisteren ook.Nee, maar het zijn resources die je ergens anders voor kan inzetten. Er zijn nog genoeg dringende bugs over hoor, en daar is de mogelijkheid tot het opnieuw spelen van een missie niet echt eentje van.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:26 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Je denkt dat hetzelfde team aan de character verdwijningen werkt als aan het aanpassen van die missie?![]()
nu krijg je 100x dat berichtje tijdens laadschermen te zien van prevent character lossquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:24 schreef Lisker het volgende:
Wat is veel erger vind is dat ze hun tijd besteden met het "fixen" van die onzin terwijl er mensen zijn die al aan hun 10de karakter werken.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
iemand vermoorde mij. Ik spawnde weer en heb hem vermoord. Als straf ook zijn auto stukgeschoten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:
Godverdomme! Ben ik bezig met een overval, wordt ik gekicked... No biggie dacht ik, join ik weer een sessie, krijg ik een bericht dat ik een "bad sport" ben omdat ik vroegtijdig een job heb verlaten.... WTF
Ik vind dat niet anders dan normaal.
Kreeg ik ook een bad sport melding![]()
![]()
ah beter, sticky bomb wel eens een auto van zo'n passive mode gastje. gelijk bad sports danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:26 schreef Lisker het volgende:
[..]
Geen zorgen, je moet een behoorlijk aantal matches verlaten wil je er iets van merken. Een maal een match uitspelen en je bent weer goed bezig =P.
Dat had ik gisteren ook.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Persoonlijke auto vernietigen = bad sport ja. Gewoon banden lek schieten en goed rammen met een truck. Dan kan hij hem niet meer gebruiken en moet hij hem zelf kapot maken en ook zelf de verzekering betalen =P.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
iemand vermoorde mij. Ik spawnde weer en heb hem vermoord. Als straf ook zijn auto stukgeschoten.
Ik vind dat niet anders dan normaal.
Kreeg ik ook een bad sport meldingHahaha ja precies.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nu krijg je 100x dat berichtje tijdens laadschermen te zien van prevent character loss![]()
Oh gelukkig maar. Ik dacht al, terwijl het niet eens mijn schuld is krijg ik "strafpunten".quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:26 schreef Lisker het volgende:
[..]
Geen zorgen, je moet een behoorlijk aantal matches verlaten wil je er iets van merken. Een maal een match uitspelen en je bent weer goed bezig =P.
Dat had ik gisteren ook.![]()
Ja en ben je een good sport dan krijg je eens in de honderd jaar wel 1000$ graties! Lekker boeiend dus.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
goed plan!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:29 schreef Lisker het volgende:
[..]
Persoonlijke auto vernietigen = bad sport ja. Gewoon banden lek schieten en goed rammen met een truck. Dan kan hij hem niet meer gebruiken en moet hij hem zelf kapot maken en ook zelf de verzekering betalen =P.
is mij trouwens overkomen... bij mijn auto komen.. 4 lekke banden![]()
![]()
Bad sports joinen bad sports.... Dat wil je zeker voorkomen. Anders game je straks alleen met de etterbakken!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:31 schreef Mani89 het volgende:
Ja en ben je een good sport dan krijg je eens in de honderd jaar wel 1000$ graties! Lekker boeiend dus.![]()
Je kan gewoon altijd crew joinen dus boeiendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Bad sports joinen bad sports.... Dat wil je zeker voorkomen. Anders game je straks alleen met de etterbakken!![]()
![]()
Ben er wel bang voor. Sta nu alweer een tijdje een missie te laden "Launching Session"...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef Saind het volgende:
Cloud bij jullie niet unavailable zie ik?![]()
Ben op het werk =D. Dus merk er niets van.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef Saind het volgende:
Cloud bij jullie niet unavailable zie ik?![]()
Heb je een punt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan gewoon altijd crew joinen dus boeiend![]()
Oh man ik hoop dat als alles werkt en de grote bugs voorbij zijn, dat rockstar een weazel news item maakt over duizende vermiste mensen in San Andreas en dat ze lichaamsdelen terug hebben gevonden in sandy shores hahahaha.
Dat zou mijn 9 vorige characters iets minder pijnlijk maken XP.![]()
Content Update:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:46 schreef Lisker het volgende:
Oh man ik hoop dat als alles werkt en de grote bugs voorbij zijn, dat rockstar een weazel news item maakt over duizende vermiste mensen in San Andreas en dat ze lichaamsdelen terug hebben gevonden in sandy shores hahahaha.
Dat zou mijn 9 vorige characters iets minder pijnlijk maken XP.
Trevor die alle verdwenen characters vermoord heeft en in een ondergrondse bunker in Sandy Shores
alle lijken heeft verstopt.![]()
Godver ik heb eindelijk zo'n lampadati felon gevonden, rijd ie helemaal niet lekker
Kan pas over 20 minuten weer iets verkopen bij LSC, hij is 9.5k waard dus is het waard om erop te wachten of niet #FIRSTWORLDPROBLEMS![]()
![]()
![]()
Hoe weet je wanneer je weer auto's in kan leveren?
Ik kreeg ook een melding of ik me poppetje aan wou passen, en dat kon maar 1 keer.![]()
Kun je ook meerdere auto's hebben zonder een garage?
Dat er gewoon 2-3 auto's op de kaart worden weergegeven?Post in Cryptocurrencies sinds #1![]()
Nog wat tips voor geld:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:54 schreef Droathoah het volgende:
Hoe weet je wanneer je weer auto's in kan leveren?
Ik kreeg ook een melding of ik me poppetje aan wou passen, en dat kon maar 1 keer.
- Elke 48 minuten kan je een auto verkopen.
- Maak 2 character en laat de ene laag lvl, dan kan je het 2 keer per 48 minuten doen. Lekker makkelijk omdat de bankgegevens gedeeld zijn.
- Als je een garage hebt, geef dan geen geld uit aan een tracker, rij de garage in met een gestolen auto en je hebt automatisch een tracker.
- Quick job is je beste vriend als je niet snel genoeg een missie krijgt. Zo kan je continue missies blijven doen.
Nog wat grappige dingen:
- Heb je een leuk bedrag maar nog geen huis krijg je smsjes van makelaars om huizen te bezoeken. Dan kan je het huis vooraf bekijken.![]()
huizen/garages ook?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef Lisker het volgende:
[..]
Nee dat moet je zelf bijhouden. Elke 48 minuten kan je een auto verkopen. Nog een tip, maak 2 character en laat de ene laag lvl, dan kan je het 2 keer per 48 minuten doen. Lekker makkelijk omdat de bankgegevens gedeeld zijn.
want ik heb een paar 9k wagens in de garage staan... Zo begin ik elke keer met 9k![]()
![]()
Nee die niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
huizen/garages ook?
want ik heb een paar 9k wagens in de garage staan... Zo begin ik elke keer met 9k
Nog wat tips voor geld:
- Elke 48 minuten kan je een auto verkopen.
- Maak 2 character en laat de ene laag lvl, dan kan je het 2 keer per 48 minuten doen. Lekker makkelijk omdat de bankgegevens gedeeld zijn.
- Als je een garage hebt, geef dan geen geld uit aan een tracker, rij de garage in met een gestolen auto en je hebt automatisch een tracker.
- Quick job is je beste vriend als je niet snel genoeg een missie krijgt. Zo kan je continue missies blijven doen.
- Heb je een his en koop je een nieuw huis dan krijg je een deel van je geld terug.
Nog wat grappige dingen:
- Heb je een leuk bedrag maar nog geen huis krijg je smsjes van makelaars om huizen te bezoeken. Dan kan je het huis vooraf bekijken.
[ Bericht 12% gewijzigd door Lisker op 09-10-2013 12:35:31 ]![]()
Nope, ik ben m'n Sabre kwijt sinds ik een Rebel voorzien heb van trackerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef Fok-now het volgende:
Kun je ook meerdere auto's hebben zonder een garage?
Dat er gewoon 2-3 auto's op de kaart worden weergegeven?
Als je auto in beslag genomen is en je haalt m niet op wordt hij vernield, maar als je verzekering hebt, kan je dan bellen voor een nieuwe?![]()
alle prijzen van de huisjes en garages
moet eerst dus ff 25.000 bij elkaar sparen, voor mn eerste garage.mee bekant vangde gin haas.![]()
nopquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:09 schreef Droathoah het volgende:
Als je auto in beslag genomen is en je haalt m niet op wordt hij vernield, maar als je verzekering hebt, kan je dan bellen voor een nieuwe?![]()
Mooie discussie op reddit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:10 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
moet eerst dus ff 25.000 bij elkaar sparen, voor mn eerste garage.
of je nou 1 property mag hebben, of 1 apartement.
In dat laatste geval zou 1 appartement en 1 garage dus mogelijk moeten zijn.NIEUW: Foto's!![]()
had een garage, kocht een appartement. Toen werd mijn garage verkocht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mooie discussie op reddit.
of je nou 1 property mag hebben, of 1 apartement.
In dat laatste geval zou 1 appartement en 1 garage dus mogelijk moeten zijn.![]()
Kun je in de haven auto's verkopen waar je normaal ook een auto moet inleveren als die ene gast daarom vraagt?![]()
Nee. Dan staat er dat hij die auto niet zoekt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Kun je in de haven auto's verkopen waar je normaal ook een auto moet inleveren als die ene gast daarom vraagt?![]()
Dat had ik met mijn BMW cabrio lookalike.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nope, ik ben m'n Sabre kwijt sinds ik een Rebel voorzien heb van tracker
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hoop dat t werkt.
voor hem wel.
Hij kon daarvoor wel verbinding maken naar Online maar jobs deden het niet. En ik las er hier meer mensen over gisteren.![]()
![]()
![]()
Ik kon meteen een random sessie joinen.
Zeker 4/5 random jobs gedaan.
HELD![]()
![]()
shirt met embleem kopenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:34 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Zit sinds vandaag ook bij FOK crew maar hoe krijg ik dat embleem op mn shirt?![]()
Ik zou wachtern tot 80 of 87k. Dan heb je meteen een huisje erbij. Garage heb je in het begin niets aan. Een 2de auto is puur luxe en geldverspilling in dat vroeg stadium. Vooral omdat je toch nog niet echt veel mods hebt vrijgespeeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:10 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
moet eerst dus ff 25.000 bij elkaar sparen, voor mn eerste garage.![]()
welnee, elk willekeurig shirt kopen, en daarna een logo plaatsen.quote:
niet specifiek 1 shirt
de helft van de aankoopwaarde.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:43 schreef DrSnuggle het volgende:
Hoeveel geld krijg je terug als je een nieuw huis koopt en het oude huis word verkocht?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kon meteen een random sessie joinen.
Zeker 4/5 random jobs gedaan.
HELDniet ik, ik heb het alleen onthouden... iemand anders kwam er gisteren mee.
Volgens mij niet. Als de cops hem shredden issue voorgoed weg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:09 schreef Droathoah het volgende:
Sticky bombast zijn de bom.
Even langs iemand met een bounty rijden bommetje op z'n auto gooien en er voorbij rijden. En dan boem! Didnt know what hit him.![]()
Verkoop je hem dan automatisch, heb geprobeerd om dit ingame uit te zoeken maar werd er niet wijzer van. Wat gebeurt er met de auto's die in de garage van het huis staan?quote:![]()
Als je een nieuw huis (of garage) koopt, wordt je oude automatisch verkocht. Je auto's verhuizen mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Verkoop je hem dan automatisch, heb geprobeerd om dit ingame uit te zoeken maar werd er niet wijzer van. Wat gebeurt er met de auto's die in de garage van het huis staan?![]()
Zelf een bounty krijgen (lieft een hoge 9k ofzo) en dan rondrijden tot er een paar achter je aan zitten. Rij naar huis en bell merryweather support. Check je TV en de camera van de voordeur en lach je rot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef Furdinand het volgende:
Sticky bombast zijn de bom.
Even langs iemand met een bounty rijden bommetje op z'n auto gooien en er voorbij rijden. En dan boem! Didnt know what hit him.
Met mijn vorige character heb ik dat een aantal keer gedaan. EEEEErg grappig.![]()
Wilde gisteren online voor het eerst (net weer Gold) BAM cloudservers unavailable.
fijn.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ah ok thanks. Ik heb namelijk echt een kut huis gekocht... Moet snel op zoek naar een nieuwe. Maar je moet het bedrag voor het nieuwe huis in zijn geheel op je bankrekening hebben staan of telt het geld wat je terugkrijgt van je vorige huis ook mee?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:55 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Als je een nieuw huis (of garage) koopt, wordt je oude automatisch verkocht. Je auto's verhuizen mee.![]()
Je meot het volledige bedrag hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah ok thanks. Ik heb namelijk echt een kut huis gekocht... Moet snel op zoek naar een nieuwe. Maar je moet het bedrag voor het nieuwe huis in zijn geheel op je bankrekening hebben staan of telt het geld wat je terugkrijgt van je vorige huis ook mee?![]()
Volgens mij niet hoor, als je met verkoop van vorige huis er bij maar genoeg hebt. Ik had volgens mij ook niet genoeg zonder m'n oude huis te verkopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:58 schreef Lisker het volgende:
[..]
Je meot het volledige bedrag hebben.![]()
Ik kon op mijn vorige Char het huis niet kopen omdat ik het geld niet had. o.o, misschien iets nieuws? Dit was voor de laatste 2 patches.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:00 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, als je met verkoop van vorige huis er bij maar genoeg hebt. Ik had volgens mij ook niet genoeg zonder m'n oude huis te verkopen.![]()
Zal het vanavond wel even proberen. Misschien dat ik eerst nog een 10 car garage koop voordat ik een nieuwe huis haal. Met die garages krijg je automatisch een tracker maar geen insurance neem ik aan? Of krijg je die tracker ook als je de auto in de garage van je huis plaatst?
Laatste keer dat ik speelde deed ik missies met iemand van level 41. Die zijn wel een stuk uitdagender, zeker als je een stuk lager level bent. Ben zelf pas level 22-23.![]()
Ik gisteren exact hetzelfde!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:
Godverdomme! Ben ik bezig met een overval, wordt ik gekicked... No biggie dacht ik, join ik weer een sessie, krijg ik een bericht dat ik een "bad sport" ben omdat ik vroegtijdig een job heb verlaten.... WTF![]()
Vanochtend lekker gespeeld met een paar level 50's. Dus dat zijn dikke missies met veel RP en geld. We moesten inbreken in Fort Zancudo en daar een vliegtuig stoppen om vervolgens een pakketje te stelen, dit al met het leger achter ons aan. Even 20.000 in vijf minuten verdienen. Hebben we een keer of 10 gedaan daarna maar gestopt, even een huisje gekocht.
Richard Majestic appartement nummer 51Uitzicht op het strand en de pier met een garage voor 10 voertuigen
![]()
Swag to the max.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
overigens die crew rank titlesWie heeft dat nou weer ingesteld.
rank 1-10 ; zaadcel
11-20 ; balhaar
etc...melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Slaat nergens op iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:16 schreef Roces18 het volgende:
overigens die crew rank titlesWie heeft dat nou weer ingesteld.
rank 1-10 ; zaadcel
11-20 ; balhaar
etc...
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Dat welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heeft wel een kern van waarheid natuurlijken het is ook wel weer echt FOK! natuurlijk
maar.. maar.. BALHAAR
Ik bedoel, damn
level 91-100 : verslaafdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat welen het is ook wel weer echt FOK! natuurlijk
maar.. maar.. BALHAAR
Ik bedoel, damn
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
ow ik zie dat we nou weer kleur groen zijn??
ok goed ( vind roze beter maar ok er is gestemd), zal duidelijker zijn als blauw in ieder gevalmee bekant vangde gin haas.![]()
Ik blijf in ieder geval nu van die kleurtjes af.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:26 schreef kawa4 het volgende:
ow ik zie dat we nou weer kleur groen zijn??
ok goed ( vind roze beter maar ok er is gestemd), zal duidelijker zijn als blauw in ieder geval
beetje tips voor levelen/money farming? eindelijk een char die wel savedmaar ik kom geen gang wars etc meer tegen
![]()
Ze kunnen er toch niet in, of welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:27 schreef Janeiros het volgende:
Katsjing![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk hoe iedereen nu achter je reet aan zit met zo'n bak onder de kont![]()
![]()
Online gekocht?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mijn dikke waggie
[ afbeelding ]![]()
Free roam moet je auto's verkopen en zorg dat je een job kan gaan doen of een missie en blijf daar in. Gewoon herhalen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:29 schreef Deetoxx het volgende:
beetje tips voor levelen/money farming? eindelijk een char die wel savedmaar ik kom geen gang wars etc meer tegen
alrighty then,, tnxquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Free roam moet je auto's verkopen en zorg dat je een job kan gaan doen of een missie en blijf daar in. Gewoon herhalen.![]()
Dat herhalen zal je wss niet lukken, daar het spel je om de 3 jobs er wel eens auto uitkickt omdat het vastloopt.![]()
Maar als die dingen als zaadcel en balhaar niet weg gaan, zet ik tweakers wel weer als primary crew.![]()
Mensen, join vooral geen game met Lotto r4ge. Geen idee wie hij is op het forum, maar is een teamkiller en mission verneuker door de getaway cars en crew member auto's op te blazen
MentionedDCMJ![]()
Ik kom er nu niet eens meer in en in SP kan ik ook niet verder want daar stopt mijn auto een paar meter voor ik bij de missie aankom en dan kan ik gewoon niets meer doen
Staat niet in de OP..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef sjonnie1990 het volgende:
Mensen, join vooral geen game met Lotto r4ge. Geen idee wie hij is op het forum, maar is een teamkiller en mission verneuker door de getaway cars en crew member auto's op te blazenoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Nee, kijk ik ook meestal als eerste. Valt me op dat elke crewmember die niet in de OP staat sowieso vaak een teamkiller isquote:
MentionedDCMJ![]()
Heb het al aangepast weet ook niet wie dat heeft veranderd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar als die dingen als zaadcel en balhaar niet weg gaan, zet ik tweakers wel weer als primary crew.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Als we nou even noteren wie stelselmatig eigen crewleden loopt te verneuken, kunnen we die op n gegeven moment er dan niet gewoon uitkanjeren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:38 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Nee, kijk ik ook meestal als eerste. Valt me op dat elke crewmember die niet in de OP staat sowieso vaak een teamkiller is
Uit de crew gooien dat tuig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef sjonnie1990 het volgende:
Mensen, join vooral geen game met Lotto r4ge. Geen idee wie hij is op het forum, maar is een teamkiller en mission verneuker door de getaway cars en crew member auto's op te blazen![]()
Hij is eruit, als die niet weet hoe die normaal moet doen zoekt die maar een andere crew!quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
GAM / [GTA ONLINE] Je eigen tankquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb het al aangepast weet ook niet wie dat heeft veranderd.
Hier werd het ontdekt. Maar weet niet of Donderjager het ook heeft veranderd
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij is eruit, als die niet weet hoe die normaal moet doen zoekt die maar een andere crew!
MentionedDCMJ![]()
Als je dat toch bezig bent, promote me dan gelijk even tot commisioner. ;Pquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij is eruit, als die niet weet hoe die normaal moet doen zoekt die maar een andere crew!![]()
Kan ik niet, dat kan alleen Gucci en speel je op ps3 of xbox? Ik hossel alleen ps3.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als je dat toch bezig bent, promote me dan gelijk even tot commisioner. ;Pmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
De nieuwe Violent Duct is trouwens Out of Court Settlement, die krijg je van Martin Madrazo. Doodsimpel en 9k in de pocket.
groetjesReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb mijn DNS aangepast en moet zeggen dat het een stuk beter loopt. Wellicht een tip voor als mensen nog steeds problemen ervaren met online komen/blijven![]()
ps3 ik ben FrankHDD.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan ik niet, dat kan alleen Gucci en speel je op ps3 of xbox? Ik hossel alleen ps3.
Iedereen zonder headset moet trouwens gewoon muscle blijven.![]()
Huh? Op een of andere manier is alle power uit mn auto. Vol gas schakelt hij nieteens door naar zn 2?MentionedDCMJ![]()
Benzinetank lek geschoten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef sjonnie1990 het volgende:
Huh? Op een of andere manier is alle power uit mn auto. Vol gas schakelt hij nieteens door naar zn 2?![]()
waarom dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ps3 ik ben FrankHDD.
Iedereen zonder headset moet trouwens gewoon muscle blijven.NIEUW: Foto's!![]()
inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ps3 ik ben FrankHDD.
Iedereen zonder headset moet trouwens gewoon muscle blijven.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Zet gassen op L2 dan, haha remmen is toch overbodigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Nope, ik heb het nu ook bij andere auto's. Misschien mn rechter trigger kapot![]()
alleen handrem is nodigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Zet gassen op L2 dan, haha remmen is toch overbodig
Als dit in een race missie is dan komt het omdat ze de "comeback" optie aangezet hebben. Als mensen dan achterblijven dan schakelt iedereen een stapje trug todat die persoon weer in de buurt is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef sjonnie1990 het volgende:
Huh? Op een of andere manier is alle power uit mn auto. Vol gas schakelt hij nieteens door naar zn 2?![]()
zit wat inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoe kan je in die uberheist je crew naar de overwinning brengen zonder communiceren?NIEUW: Foto's!![]()
Hij zit er nog inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij is eruit, als die niet weet hoe die normaal moet doen zoekt die maar een andere crew!
MentionedDCMJ![]()
Ik heb hem gekikt, misschien moet hij nog bijwerken bij jouquote:
Werd net weer uitgenodigd in een missie met hem en staat bij de crew membersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekikt, misschien moet hij nog bijwerken bij jouMaar ach, no big deal
MentionedDCMJ![]()
Duurt vast even, misschien als hij gta opnieuw opstart. Net zoals met die kleuren die veranderen ook niet als je al online bent.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Werd net weer uitgenodigd in een missie met hem en staat bij de crew membersMaar ach, no big deal
Waarom ben ik pas 1,5 uur online geweest en verder altijd cloud offline.
Probeer het iedere avond maar kom er nooit op. Jullie zijn dus wel iedere keer online?![]()
ik heb in een andere crew de rang-namen aangepast, maar een maat van me ziet ze ook nog niet, terwijl we beide via de website kijken omdat we beide aan t werk zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Duurt vast even, misschien als hij gta opnieuw opstart. Net zoals met die kleuren die veranderen ook niet als je al online bent.
Deze besteld: http://www.mediamarkt.nl/(...)4723.html?langId=-11
Vanaf morgen kunnen jullie dus genieten van mijn gezang tijdens een heerlijke douche!![]()
Dan gaat de waardering omlaag. Zal niet veel uitmaken maar tochquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef tralalala het volgende:
Wat heeft dan (un)liken eigenlijk voor nut na een missie?De waardering zie je in % als je in de lobby zit.
Wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef Donderjagers het volgende:
Gewoon altijd driehoekje indrukken.![]()
Missies en jobs die slecht beoordeeld worden door iedereen worden verwijderd!quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Had trouwens een politiewagen gejat maar kon niet in me garage? Terwijl ik hier wel mensen zag met zo'n fbi wagenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Bweheh. Zorg er sinds ik die 10car garage heb voor dat er altijd een Baller in staat. Zodat ik die direct kan verpatsen als ik weer inlog
Dat is die denk van die park rangers, die past er dan wel in denk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Roces18 het volgende:
Had trouwens een politiewagen gejat maar kon niet in me garage? Terwijl ik hier wel mensen zag met zo'n fbi wagenPSN: Duuc-nl![]()
Die FBI wagen moet je zelf maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Roces18 het volgende:
Had trouwens een politiewagen gejat maar kon niet in me garage? Terwijl ik hier wel mensen zag met zo'n fbi wagen
Oh geen idee, anders pak ik die van de kustwacht wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat is die denk van die park rangers, die past er dan wel in denk?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wat is je PSN? zit nu met 4 fokkersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:50 schreef kensei het volgende:
Deze nikker heeft eindelijk een headset![]()
Maar nu zit ik bij FOK!ers zonder geloof ikPSN: Duuc-nl![]()
Oh, dat weet ik niet. Ik dacht dat je gewoon een Granger (SUV) of een Buffalo pakt en die zo'n paintjob geeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan die sirenes?
Ik kreeg het Weazel news busje ook niet in m'n garage
Heb verdomme ook nog nooit zo'n Bravado Youga gezienwou er een FOK crew busje van maken. Zal Lester ff bellen, kijken of die 'm kan locaten. Net zoals de Obey Tailgater.
Je kan ook een limo kopen volgens mij?
Boh, volledig gepantserde limo en dan drive-by's doen met maten
Nu eerst maar eens zien of m'n 3 Surano's er nog zijn
Ze staan er nog steeds
You can only sell vehicles up to 50.000Nu zit ik dus vast aan 3 Surano's?
Oja, met update 3 kan je niet meer restarten met R2, en veel missies zijn generfd. Dus violent duct betaalt nog maar 3000 uit.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Dat was gisteravond al zo. Kon gisteren wel nog herstarten, maar de beloning was al 3000.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:08 schreef Roces18 het volgende:
Oja, met update 3 kan je niet meer restarten met R2, en veel missies zijn generfd. Dus violent duct betaalt nog maar 3000 uit.![]()
Dat werd vanmorge ook al een aantal keer genoemd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:08 schreef Roces18 het volgende:
Oja, met update 3 kan je niet meer restarten met R2, en veel missies zijn generfd. Dus violent duct betaalt nog maar 3000 uit.50.000 als totaal per online character aan auto-verkopen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:04 schreef Divje het volgende:
Ze staan er nog steeds
You can only sell vehicles up to 50.000Nu zit ik dus vast aan 3 Surano's?
Heb het ff gehad met dit spel hoor. Als je al online bent doen de missies het niet. Doen de missies het wel dan duurt het eeuwen voor je eindelijk kan beginnen en duurt het ook weer eeuwen voor je weer in freeroam op straat staat na afloop. Mag hopen dat het over een week beter loopt allemaal want op het moment is het echt zwaar frustrerend.No amount of money ever bought a second of time.![]()
!loopt het spel bij meer mensen vast tussen jobs door?
Ik wordt zowel altijd na de 1e job er uitgegooid omdat ie vast loopt.![]()
Ook je DNS al aangepast in je modem naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb het ff gehad met dit spel hoor. Als je al online bent doen de missies het niet. Doen de missies het wel dan duurt het eeuwen voor je eindelijk kan beginnen en duurt het ook weer eeuwen voor je weer in freeroam op straat staat na afloop. Mag hopen dat het over een week beter loopt allemaal want op het moment is het echt zwaar frustrerend.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cryothic op 09-10-2013 15:32:07 ]NIEUW: Foto's!![]()
sec is 8.8.4.4 toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ook je DNS al aangepast in je modem naar 8.8.8.8 en 8.8.8.4?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Nee, de waarde van 1 auto. Ik wou 1 van m'n Surano's verkopen maar dat kan dus niet. Als je een auto hebt gekocht voor onder 50.000 kun je die wel weer verkopen als je 'm zat bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat werd vanmorge ook al een aantal keer genoemd.
[..]
50.000 als totaal per online character aan auto-verkopen?
Heb zelf ook al meer dan 180.000 verdiend door auto's te verpatsen bij LSC
Willen jullie gewoon even van mijn rode SUV afblijven? danku
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, de waarde van 1 auto. Ik wou 1 van m'n Surano's verkopen maar dat kan dus niet. Als je een auto hebt gekocht voor onder 50.000 kun je die wel weer verkopen als je 'm zat bent
Heb zelf ook al meer dan 180.000 verdiend door auto's te verpatsen bij LSC
Gewoon even Vehicle Access instellen op jezelf, en niet "Everyone", of "Friends&Crew"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:31 schreef Grielen het volgende:
Willen jullie gewoon even van mijn rode SUV afblijven? dankuNIEUW: Foto's!![]()
Hey guys, what's up. I'm bringing you a "fix" for GTA:ONLINE. Yesterday, I used GOOGLE'S DNS adress to log in into GTA:O and guess what? It worked! I played with my friends smoothly, no lag, no crashes.
Primary DNS: 8.8.8.8
Secondary DNS: 8.8.4.4
You need to set up a new internet connection configuration on the PS3 menu, bla bla and set "DNS" as manual.
That's it![]()
HAHAHAHAH ik reed erin weg, want jij zat in een andere bak (had een bounty overigens) en toen kwamen al die kneusjes achter me aan voor 3k terwijl ik ze 3x vermoord waardoor ze alleen nog maar verlies draaienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:31 schreef Grielen het volgende:
Willen jullie gewoon even van mijn rode SUV afblijven? danku
ik kan bevestigen dat dit werktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Hey guys, what's up. I'm bringing you a "fix" for GTA:ONLINE. Yesterday, I used GOOGLE'S DNS adress to log in into GTA:O and guess what? It worked! I played with my friends smoothly, no lag, no crashes.
Primary DNS: 8.8.8.8
Secondary DNS: 8.8.4.4
You need to set up a new internet connection configuration on the PS3 menu, bla bla and set "DNS" as manual.
That's itPSN: Reneon01990![]()
Gaat de nummering die ik heb aangebracht straks automatisch omhoog bij een nieuw topic?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
PSN vloog eruit -.- hoeveel kreeg je nou?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:50 schreef kensei het volgende:
Deze nikker heeft eindelijk een headset![]()
Maar nu zit ik bij FOK!ers zonder geloof ikPSN: Duuc-nl![]()
hey ik ben er weer vandoor, blijkbaar kapt je voicechat meteen als je terug naar freeroam gaatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat is je PSN? zit nu met 4 fokkers![]()
![]()
Je kan 'm bellen voor 1on1 gesprekken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:38 schreef kensei het volgende:
[..]
hey ik ben er weer vandoor, blijkbaar kapt je voicechat meteen als je terug naar freeroam gaat
oh ah toma toma vem vem vem vem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: