alleen handrem is nodigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Zet gassen op L2 dan, haha remmen is toch overbodig
Als dit in een race missie is dan komt het omdat ze de "comeback" optie aangezet hebben. Als mensen dan achterblijven dan schakelt iedereen een stapje trug todat die persoon weer in de buurt is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef sjonnie1990 het volgende:
Huh? Op een of andere manier is alle power uit mn auto. Vol gas schakelt hij nieteens door naar zn 2?
zit wat inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoe kan je in die uberheist je crew naar de overwinning brengen zonder communiceren?
Hij zit er nog inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij is eruit, als die niet weet hoe die normaal moet doen zoekt die maar een andere crew!
Ik heb hem gekikt, misschien moet hij nog bijwerken bij jouquote:
Werd net weer uitgenodigd in een missie met hem en staat bij de crew membersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekikt, misschien moet hij nog bijwerken bij jou
Duurt vast even, misschien als hij gta opnieuw opstart. Net zoals met die kleuren die veranderen ook niet als je al online bent.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Werd net weer uitgenodigd in een missie met hem en staat bij de crew membersMaar ach, no big deal
ik heb in een andere crew de rang-namen aangepast, maar een maat van me ziet ze ook nog niet, terwijl we beide via de website kijken omdat we beide aan t werk zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Duurt vast even, misschien als hij gta opnieuw opstart. Net zoals met die kleuren die veranderen ook niet als je al online bent.
Dan gaat de waardering omlaag. Zal niet veel uitmaken maar tochquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef tralalala het volgende:
Wat heeft dan (un)liken eigenlijk voor nut na een missie?
Wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef Donderjagers het volgende:
Gewoon altijd driehoekje indrukken.
Missies en jobs die slecht beoordeeld worden door iedereen worden verwijderd!quote:
Dat is die denk van die park rangers, die past er dan wel in denk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Roces18 het volgende:
Had trouwens een politiewagen gejat maar kon niet in me garage? Terwijl ik hier wel mensen zag met zo'n fbi wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |