alleen handrem is nodigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Zet gassen op L2 dan, haha remmen is toch overbodig
Als dit in een race missie is dan komt het omdat ze de "comeback" optie aangezet hebben. Als mensen dan achterblijven dan schakelt iedereen een stapje trug todat die persoon weer in de buurt is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef sjonnie1990 het volgende:
Huh? Op een of andere manier is alle power uit mn auto. Vol gas schakelt hij nieteens door naar zn 2?
zit wat inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoe kan je in die uberheist je crew naar de overwinning brengen zonder communiceren?
Hij zit er nog inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij is eruit, als die niet weet hoe die normaal moet doen zoekt die maar een andere crew!
Ik heb hem gekikt, misschien moet hij nog bijwerken bij jouquote:
Werd net weer uitgenodigd in een missie met hem en staat bij de crew membersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekikt, misschien moet hij nog bijwerken bij jou
Duurt vast even, misschien als hij gta opnieuw opstart. Net zoals met die kleuren die veranderen ook niet als je al online bent.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Werd net weer uitgenodigd in een missie met hem en staat bij de crew membersMaar ach, no big deal
ik heb in een andere crew de rang-namen aangepast, maar een maat van me ziet ze ook nog niet, terwijl we beide via de website kijken omdat we beide aan t werk zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Duurt vast even, misschien als hij gta opnieuw opstart. Net zoals met die kleuren die veranderen ook niet als je al online bent.
Dan gaat de waardering omlaag. Zal niet veel uitmaken maar tochquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef tralalala het volgende:
Wat heeft dan (un)liken eigenlijk voor nut na een missie?
Wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef Donderjagers het volgende:
Gewoon altijd driehoekje indrukken.
Missies en jobs die slecht beoordeeld worden door iedereen worden verwijderd!quote:
Dat is die denk van die park rangers, die past er dan wel in denk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Roces18 het volgende:
Had trouwens een politiewagen gejat maar kon niet in me garage? Terwijl ik hier wel mensen zag met zo'n fbi wagen
Die FBI wagen moet je zelf maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Roces18 het volgende:
Had trouwens een politiewagen gejat maar kon niet in me garage? Terwijl ik hier wel mensen zag met zo'n fbi wagen
Oh geen idee, anders pak ik die van de kustwacht wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat is die denk van die park rangers, die past er dan wel in denk?
Wat is je PSN? zit nu met 4 fokkersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:50 schreef kensei het volgende:
Deze nikker heeft eindelijk een headset![]()
Maar nu zit ik bij FOK!ers zonder geloof ik
Oh, dat weet ik niet. Ik dacht dat je gewoon een Granger (SUV) of een Buffalo pakt en die zo'n paintjob geeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan die sirenes?
Dat was gisteravond al zo. Kon gisteren wel nog herstarten, maar de beloning was al 3000.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:08 schreef Roces18 het volgende:
Oja, met update 3 kan je niet meer restarten met R2, en veel missies zijn generfd. Dus violent duct betaalt nog maar 3000 uit.
Dat werd vanmorge ook al een aantal keer genoemd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:08 schreef Roces18 het volgende:
Oja, met update 3 kan je niet meer restarten met R2, en veel missies zijn generfd. Dus violent duct betaalt nog maar 3000 uit.
50.000 als totaal per online character aan auto-verkopen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:04 schreef Divje het volgende:
Ze staan er nog steeds
You can only sell vehicles up to 50.000Nu zit ik dus vast aan 3 Surano's?
Ook je DNS al aangepast in je modem naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb het ff gehad met dit spel hoor. Als je al online bent doen de missies het niet. Doen de missies het wel dan duurt het eeuwen voor je eindelijk kan beginnen en duurt het ook weer eeuwen voor je weer in freeroam op straat staat na afloop. Mag hopen dat het over een week beter loopt allemaal want op het moment is het echt zwaar frustrerend.
sec is 8.8.4.4 toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ook je DNS al aangepast in je modem naar 8.8.8.8 en 8.8.8.4?
Nee, de waarde van 1 auto. Ik wou 1 van m'n Surano's verkopen maar dat kan dus niet. Als je een auto hebt gekocht voor onder 50.000 kun je die wel weer verkopen als je 'm zat bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat werd vanmorge ook al een aantal keer genoemd.
[..]
50.000 als totaal per online character aan auto-verkopen?
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, de waarde van 1 auto. Ik wou 1 van m'n Surano's verkopen maar dat kan dus niet. Als je een auto hebt gekocht voor onder 50.000 kun je die wel weer verkopen als je 'm zat bent
Heb zelf ook al meer dan 180.000 verdiend door auto's te verpatsen bij LSC
Gewoon even Vehicle Access instellen op jezelf, en niet "Everyone", of "Friends&Crew"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:31 schreef Grielen het volgende:
Willen jullie gewoon even van mijn rode SUV afblijven? danku
HAHAHAHAH ik reed erin weg, want jij zat in een andere bak (had een bounty overigens) en toen kwamen al die kneusjes achter me aan voor 3k terwijl ik ze 3x vermoord waardoor ze alleen nog maar verlies draaienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:31 schreef Grielen het volgende:
Willen jullie gewoon even van mijn rode SUV afblijven? danku
ik kan bevestigen dat dit werktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Hey guys, what's up. I'm bringing you a "fix" for GTA:ONLINE. Yesterday, I used GOOGLE'S DNS adress to log in into GTA:O and guess what? It worked! I played with my friends smoothly, no lag, no crashes.
Primary DNS: 8.8.8.8
Secondary DNS: 8.8.4.4
You need to set up a new internet connection configuration on the PS3 menu, bla bla and set "DNS" as manual.
That's it
PSN vloog eruit -.- hoeveel kreeg je nou?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:50 schreef kensei het volgende:
Deze nikker heeft eindelijk een headset![]()
Maar nu zit ik bij FOK!ers zonder geloof ik
hey ik ben er weer vandoor, blijkbaar kapt je voicechat meteen als je terug naar freeroam gaatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat is je PSN? zit nu met 4 fokkers
Je kan 'm bellen voor 1on1 gesprekken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:38 schreef kensei het volgende:
[..]
hey ik ben er weer vandoor, blijkbaar kapt je voicechat meteen als je terug naar freeroam gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |