Staat niet in de OP..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef sjonnie1990 het volgende:
Mensen, join vooral geen game met Lotto r4ge. Geen idee wie hij is op het forum, maar is een teamkiller en mission verneuker door de getaway cars en crew member auto's op te blazen
Nee, kijk ik ook meestal als eerste. Valt me op dat elke crewmember die niet in de OP staat sowieso vaak een teamkiller isquote:
Heb het al aangepast weet ook niet wie dat heeft veranderd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar als die dingen als zaadcel en balhaar niet weg gaan, zet ik tweakers wel weer als primary crew.
Als we nou even noteren wie stelselmatig eigen crewleden loopt te verneuken, kunnen we die op n gegeven moment er dan niet gewoon uitkanjeren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:38 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Nee, kijk ik ook meestal als eerste. Valt me op dat elke crewmember die niet in de OP staat sowieso vaak een teamkiller is
Uit de crew gooien dat tuig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef sjonnie1990 het volgende:
Mensen, join vooral geen game met Lotto r4ge. Geen idee wie hij is op het forum, maar is een teamkiller en mission verneuker door de getaway cars en crew member auto's op te blazen
Hij is eruit, als die niet weet hoe die normaal moet doen zoekt die maar een andere crew!quote:
GAM / [GTA ONLINE] Je eigen tankquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb het al aangepast weet ook niet wie dat heeft veranderd.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij is eruit, als die niet weet hoe die normaal moet doen zoekt die maar een andere crew!
Als je dat toch bezig bent, promote me dan gelijk even tot commisioner. ;Pquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij is eruit, als die niet weet hoe die normaal moet doen zoekt die maar een andere crew!
Kan ik niet, dat kan alleen Gucci en speel je op ps3 of xbox? Ik hossel alleen ps3.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als je dat toch bezig bent, promote me dan gelijk even tot commisioner. ;P
ps3 ik ben FrankHDD.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan ik niet, dat kan alleen Gucci en speel je op ps3 of xbox? Ik hossel alleen ps3.
Benzinetank lek geschoten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef sjonnie1990 het volgende:
Huh? Op een of andere manier is alle power uit mn auto. Vol gas schakelt hij nieteens door naar zn 2?
waarom dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ps3 ik ben FrankHDD.
Iedereen zonder headset moet trouwens gewoon muscle blijven.
inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ps3 ik ben FrankHDD.
Iedereen zonder headset moet trouwens gewoon muscle blijven.
Zet gassen op L2 dan, haha remmen is toch overbodigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Nope, ik heb het nu ook bij andere auto's. Misschien mn rechter trigger kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |