quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Deathmatch in die filmstudio. Kom ik aan met mijn klappertjespistool
Cloudquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Oke en deed je dat om de cloud te laten werken of online te kunnen?
Want ik kan wel online, alleen die cloud heeft het nog NOOIT goed gedaan bij mij...
Heb er ook geen last van. Had net wel enorm last van een goser bovenin een kraan met een sniper. Grrrr!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik snap niet hoe mensen problemen hebben met gekicked worden enzo, ik heb zelf gewoon nergens last van.
Kut is dat. Ik vergeet ook te vaak om wat ammo te kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Wees gerust... iedereen met automatische wapens... hier ook alleen een pistool.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Ahhh.. zag wel icoontjes op de mapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wees gerust... iedereen met automatische wapens... hier ook alleen een pistool.
Totdat iemand mij erop wees dat je de wapens in dat level zelf moet bemachtigen...
I is N00b!
Als je level hoog genoeg is en je koopt wapens in freeroam kan je deze ook gebruiken in dm gelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wees gerust... iedereen met automatische wapens... hier ook alleen een pistool.
Totdat iemand mij erop wees dat je de wapens in dat level zelf moet bemachtigen...
I is N00b!
Komt omdat crew members niet zien dat het van een ander crew lid komtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef Donderjagers het volgende:
GTA Online is echt geweldig. Races zijn bruut, brengt me echt terug naar m'n jeugd. Alsof ik weer NFS Underground 1 aan het spelen ben. Lekker arcade.
Alleen de crewmembers moeten hun invites vaker accepteren. Ik nodig ze bij elke missie zowat uit maar niemand accepteert.![]()
Weet je hoe snel en makkelijk je geld kunt verdienen met missies. (races, missions, deathmatches).
Gewoon the godfather namen en dat doortrekken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Donderjagers het volgende:
Blijkbaar kunnen we de namen voor de crew ranks customizen. Suggesties?![]()
[ afbeelding ]
Zou een goeie zijn voor de komende patch, zien waar je invites vandaan komen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
Jammer dat je invites van anderen (buiten crew en friends) niet uit kan zetten, of voor bepaalde events. Of allebei.
?? ik spawnde gewoon opnieuw hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef FritsFlits het volgende:
Miniruis crash zijn heli maar vliegt me alsbog voorbij. Bastard
Johquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
?? ik spawnde gewoon opnieuw hoor
M'n zus erin laten rijdenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Hmm hoe kun je het snelst een groep auto's kapot maken (zonder granaat of sticky bomb)?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Grazzle het volgende:
Moet je nou elke missie doen om andere te unlocken of hangt het af van je level. Dus ook al doe je tot lvl 15 geen enkele missie, dat je alsnog Violent Duct krijgt...?
ja ik wil ook een invite voor violent conductquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:36 schreef kensei het volgende:
Ik wil een invite voor die cash farm missie![]()
Ik moet nog wat geld sparen voor mn eerste huisje
Zeer handig inderdaad. En hopelijk weten die Fransen zelf niet hoe het moet, zodat zij lang die 'schreeuwende Nederlanders' aan mogen horen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Start -> Online -> players -> op de schreeuwerd staan x drukken en dan toggle mute
kan jij die opstarten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:40 schreef FritsFlits het volgende:
Ik wil ook wel Violent Duct doen eigenlijk
Op lage rank (ben nog maar rank 10) zijn off road races en fietsraces voorlopig mijn favoriete activiteiten. Vliegraces spreken me ook wel best aan. Ik moet wel nog een waterrace winnen om paars te ontgrendelen als mogelijke respray voor mijn toekomstige wagens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Typisch het volgende:
fiets race winnen in nog geen 2 minuten, 3.7k
Vanaf rank 15 gaat dat, maar je moet wel geluk hebben. Gewoon missies blijven doen tot die verschijnt (ik weet dat maar via derden).quote:
Zo fucking irritant die missie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Hmm hoe kun je het snelst een groep auto's kapot maken (zonder granaat of sticky bomb)?
Tinuzz? Of Timuzz ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
en weer een zo'n trieste crewmember die mij afschiet![]()
Kan ook perongeluk gaan met auto aim he..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
en weer een zo'n trieste crewmember die mij afschiet![]()
Het is me uiteindelijk gelukt door met de shotguns op de motorkappen te schieten. Toen kwam de politie en reed ik weg. Kwam ik terug en deed ik de rest. Vrij makkelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zo fucking irritant die missie.
Auto's dicht op elkaar zetten, en dan 1 helemaal aan flarden schieten.
Dan ontploft alles en pleeg jij suicide
MAAR
je hebt twee levens, dus dan hou je er 1 over en zo haal je het.
Zo ga ik het morgen althans proberen, want die kut politie die na een paar schoten komt is om te huilen!
zal wel die wel voor mn geld gedaan hebben...we waren klaar met een missie en ik had het net op de bank gezet en in 1 keer BOEM..niemand anders in de buurt dus op de map zie je duidelijk dat het een crewmember isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kan ook perongeluk gaan met auto aim he..
Verzekering heb j alleen iets aan als je auto volledig kapot is, i.e. Ontploft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is dat voor halfgare verzekering? Mn hele wagen naar de mallemoer na wat off-road actie en ik moet dokken voor repair....
Ik knalde hem gisteren af, en daarna is die jongen apeshit gegaan..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef FritsFlits het volgende:
Zit Tinuzz er nu nog bij? Die teamverrader
Ik denk dat ik dat was, sorry!. Hoe zie je dat het een crewmember is?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zal wel die wel voor mn geld gedaan hebben...we waren klaar met een missie en ik had het net op de bank gezet en in 1 keer BOEM..niemand anders in de buurt dus op de map zie je duidelijk dat het een crewmember is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |