laat maar je hebt al sorry gezegdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Erik Kriegler, rot op met je crewkills. Matennaaier
Werkte vanmiddagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef Dumpafval het volgende:
Ik lees net op het GTA Forum dat je DNS Instellingen veranderen ook wil helpen.
1ste regel: 8.8.8.8
2de regel: 8.8.4.4
Oke en deed je dat om de cloud te laten werken of online te kunnen?quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Deathmatch in die filmstudio. Kom ik aan met mijn klappertjespistool
Cloudquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Oke en deed je dat om de cloud te laten werken of online te kunnen?
Want ik kan wel online, alleen die cloud heeft het nog NOOIT goed gedaan bij mij...
Heb er ook geen last van. Had net wel enorm last van een goser bovenin een kraan met een sniper. Grrrr!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik snap niet hoe mensen problemen hebben met gekicked worden enzo, ik heb zelf gewoon nergens last van.
Kut is dat. Ik vergeet ook te vaak om wat ammo te kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Wees gerust... iedereen met automatische wapens... hier ook alleen een pistool.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Ahhh.. zag wel icoontjes op de mapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wees gerust... iedereen met automatische wapens... hier ook alleen een pistool.
Totdat iemand mij erop wees dat je de wapens in dat level zelf moet bemachtigen...
I is N00b!
Als je level hoog genoeg is en je koopt wapens in freeroam kan je deze ook gebruiken in dm gelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wees gerust... iedereen met automatische wapens... hier ook alleen een pistool.
Totdat iemand mij erop wees dat je de wapens in dat level zelf moet bemachtigen...
I is N00b!
Komt omdat crew members niet zien dat het van een ander crew lid komtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef Donderjagers het volgende:
GTA Online is echt geweldig. Races zijn bruut, brengt me echt terug naar m'n jeugd. Alsof ik weer NFS Underground 1 aan het spelen ben. Lekker arcade.
Alleen de crewmembers moeten hun invites vaker accepteren. Ik nodig ze bij elke missie zowat uit maar niemand accepteert.![]()
Weet je hoe snel en makkelijk je geld kunt verdienen met missies. (races, missions, deathmatches).
Gewoon the godfather namen en dat doortrekken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Donderjagers het volgende:
Blijkbaar kunnen we de namen voor de crew ranks customizen. Suggesties?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |