Nog wat tips voor geld:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:54 schreef Droathoah het volgende:
Hoe weet je wanneer je weer auto's in kan leveren?
Ik kreeg ook een melding of ik me poppetje aan wou passen, en dat kon maar 1 keer.
huizen/garages ook?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef Lisker het volgende:
[..]
Nee dat moet je zelf bijhouden. Elke 48 minuten kan je een auto verkopen. Nog een tip, maak 2 character en laat de ene laag lvl, dan kan je het 2 keer per 48 minuten doen. Lekker makkelijk omdat de bankgegevens gedeeld zijn.
Nee die niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
huizen/garages ook?
want ik heb een paar 9k wagens in de garage staan... Zo begin ik elke keer met 9k
Nope, ik ben m'n Sabre kwijt sinds ik een Rebel voorzien heb van trackerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef Fok-now het volgende:
Kun je ook meerdere auto's hebben zonder een garage?
Dat er gewoon 2-3 auto's op de kaart worden weergegeven?
nopquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:09 schreef Droathoah het volgende:
Als je auto in beslag genomen is en je haalt m niet op wordt hij vernield, maar als je verzekering hebt, kan je dan bellen voor een nieuwe?
Mooie discussie op reddit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:10 schreef kawa4 het volgende:
alle prijzen van de huisjes en garages
[ afbeelding ]
moet eerst dus ff 25.000 bij elkaar sparen, voor mn eerste garage.
had een garage, kocht een appartement. Toen werd mijn garage verkocht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mooie discussie op reddit.
of je nou 1 property mag hebben, of 1 apartement.
In dat laatste geval zou 1 appartement en 1 garage dus mogelijk moeten zijn.
Nee. Dan staat er dat hij die auto niet zoekt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Kun je in de haven auto's verkopen waar je normaal ook een auto moet inleveren als die ene gast daarom vraagt?
Dat had ik met mijn BMW cabrio lookalike.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nope, ik ben m'n Sabre kwijt sinds ik een Rebel voorzien heb van tracker
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hoop dat t werkt.
voor hem wel.
Hij kon daarvoor wel verbinding maken naar Online maar jobs deden het niet. En ik las er hier meer mensen over gisteren.
shirt met embleem kopenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:34 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Zit sinds vandaag ook bij FOK crew maar hoe krijg ik dat embleem op mn shirt?
Ik zou wachtern tot 80 of 87k. Dan heb je meteen een huisje erbij. Garage heb je in het begin niets aan. Een 2de auto is puur luxe en geldverspilling in dat vroeg stadium. Vooral omdat je toch nog niet echt veel mods hebt vrijgespeeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:10 schreef kawa4 het volgende:
alle prijzen van de huisjes en garages
[ afbeelding ]
moet eerst dus ff 25.000 bij elkaar sparen, voor mn eerste garage.
welnee, elk willekeurig shirt kopen, en daarna een logo plaatsen.quote:
de helft van de aankoopwaarde.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:43 schreef DrSnuggle het volgende:
Hoeveel geld krijg je terug als je een nieuw huis koopt en het oude huis word verkocht?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kon meteen een random sessie joinen.
Zeker 4/5 random jobs gedaan.
HELD
Volgens mij niet. Als de cops hem shredden issue voorgoed weg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:09 schreef Droathoah het volgende:
Als je auto in beslag genomen is en je haalt m niet op wordt hij vernield, maar als je verzekering hebt, kan je dan bellen voor een nieuwe?
Verkoop je hem dan automatisch, heb geprobeerd om dit ingame uit te zoeken maar werd er niet wijzer van. Wat gebeurt er met de auto's die in de garage van het huis staan?quote:
Als je een nieuw huis (of garage) koopt, wordt je oude automatisch verkocht. Je auto's verhuizen mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Verkoop je hem dan automatisch, heb geprobeerd om dit ingame uit te zoeken maar werd er niet wijzer van. Wat gebeurt er met de auto's die in de garage van het huis staan?
Zelf een bounty krijgen (lieft een hoge 9k ofzo) en dan rondrijden tot er een paar achter je aan zitten. Rij naar huis en bell merryweather support. Check je TV en de camera van de voordeur en lach je rot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef Furdinand het volgende:
Sticky bombast zijn de bom.
Even langs iemand met een bounty rijden bommetje op z'n auto gooien en er voorbij rijden. En dan boem! Didnt know what hit him.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |