Handmatige dns settings al gedaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb nog steeds dezelfde kut issues als voor de update.
Kan geen missies joinen of hosten, ik krijg na enkele seconden de melding dat de job niet gedownload kan worden.
Ik kan geen crew members joinen als ze in een gesloten sessie zitten.
90% van de tijd kan ik ook geen random sessie joinen.
Ligt dit nog aan mij? Aangezien vrijwel iedereen probleemloos kan spelen inmiddels.
Vriend van me heeft dat opgelost met de oplossing die hier gisteren genoemd werd... door de Google Public DNS te gebruiken in je modem. Dus Primary 8.8.8.8 en Secundary 8.8.8.4quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
Kan geen missies joinen of hosten, ik krijg na enkele seconden de melding dat de job niet gedownload kan worden.
Ligt dit nog aan mij? Aangezien vrijwel iedereen probleemloos kan spelen inmiddels.
Oh top, zal dat even testen. Dankje!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat opgelost met de oplossing die hier gisteren genoemd werd... door de Google Public DNS te gebruiken in je modem. Dus Primary 8.8.8.8 en Secundary 8.8.8.4
hoop dat t werkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh top, zal dat even testen. Dankje!
#SWAGquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Fok-now het volgende:
Hmm, foutje... CREW logo op m'n auto laten plakken voor 25K. Had het geld wel beter kunnen besteden haha. Maar wel mooi resultaat. De enige echte Fok! Hummer.
[ afbeelding ]
Haha, bleef je hangen in dat pierenbadje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef Shadeauw het volgende:
Oeps, dat ging niet helemaal goed die race
Ja, ik maar rammen op Y, blijkt dat je die moet inhouden...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Haha, bleef je hangen in dat pierenbadje?
Nice!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Fok-now het volgende:
Hmm, foutje... CREW logo op m'n auto laten plakken voor 25K. Had het geld wel beter kunnen besteden haha. Maar wel mooi resultaat. De enige echte Fok! Hummer.
[ afbeelding ]
Ligt aan de instellingen van je Router. Staat in het vorige topic iets over dacht ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
opslaan in png?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef Rijssi het volgende:
Kan iemand het crew embleem ook opslaan in png? (transparante achtergrond)
Lelijk gedrocht met zo'n wit blok er omheen
Dat heb ik singleplayer ook. Volgens mij synct ie gewoon niet direct, maar om het half uur ofzo. (je stats iig)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Probleemloos volgens mij niemand.
Als ik save en uit t spel ga dan mis ik altijd ongeveer een stuk de volgende keer dat ik opstart. Terwijl ik altijd voordat ik afsluit eerst een nieuwe sessie join (saved dan) en daarna via start pas online verlaat.
Miste vanochtend ongeveet weer 15 minuten van gisteren.
wat kreeg je eerst ervoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:02 schreef tonic1 het volgende:
je kunt de violent duct missie niet meer doen ( nou ja je krijgt nog maar 3 k )
waarom zou je voor 3 k ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:10 schreef Shadeauw het volgende:
Wie nu Xbox die Violent Duct kan/wil hosten?
Racen is leuk, maar zodra er wapens in het spel zijn heeft het helaas niets meer te maken met "het goed zijn in racen".quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef kensei het volgende:
Goed worden in racen is heeel lucratief (niet dat ik het ben)
Ik vind farmen in welk spel dan ook sowieso een beetje kansloos. Telkens het zelfde doen omdat dat toevallig het meeste betaald. Dat doe je op je werk alquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:13 schreef Lisker het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel weer blij dat die VD reward verlaagd is, maar om de replayvan een missie nu helemaal te verwijderen vind ik wel erg extreem. Ze zullen wel overspoeld worden met huilies die het er niet mee eens zijn.
Ach ja, het positieve is dat mensen nu misschien meer verschillende missies doen.
oefenen en je wordt er zo beter in,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef kensei het volgende:
Goed worden in racen is heeel lucratief (niet dat ik het ben)
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vind farmen in welk spel dan ook sowieso een beetje kansloos. Telkens het zelfde doen omdat dat toevallig het meeste betaald. Dat doe je op je werk alGeniet van het spel ofzo
ja maar dat GTA race is , ook niet echt een race meer nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef Lisker het volgende:
acen is leuk, maar zodra er wapens in het spel zijn heeft het helaas
Ik had gisteren in iets van een half uur 36k bij elkaar.... Vond ik wel ff handigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vind farmen in welk spel dan ook sowieso een beetje kansloos. Telkens het zelfde doen omdat dat toevallig het meeste betaald. Dat doe je op je werk alGeniet van het spel ofzo
ik zie het toch anders ik heb liever zo snel mogelijk een paar mil zodat ik nooit meer hoef te kijken naar mijn rekening of ik wel genoeg heb. dit geld dus ook voor het echte leven. En op je werk verdien je echt niet wat je maximaal in je leven kan verdienen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als mijn eerste character verdwijnt inclusief duur appartement etc vind ik het een prima manier om verder te gaan waar je was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo, als je ergens anders beter betaald krijgt dan ga je toch naar die beter betaalde baan? Ik ken weinig mensen die vrijwillig bij een onderbetaald baatje blijven als ze ergens anders beter kunnen krijgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:19 schreef tonic1 het volgende:
[..]
ik zie het toch anders ik heb liever zo snel mogelijk een paar mil zodat ik nooit meer hoef te kijken naar mijn rekening of ik wel genoeg heb. dit geld dus ook voor het echte leven. En op je werk verdien je echt niet wat je maximaal in je leven kan verdienen.
wat je maximaal in je leven kunt verdienen heeft niks met werk te maken ( want dat verdien je niet met werken)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo, als je ergens anders beter betaald krijgt dan ga je toch naar die beter betaalde baan? Ik ken weinig mensen die vrijwillig bij een onderbetaald baatje blijven als ze ergens anders beter kunnen krijgen
Je had alleen even iemand moeten ontvoeren met de towtruck, en diegene eruit halen en dan doodschietenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de train robbery in breaking bad
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |