Handmatige dns settings al gedaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb nog steeds dezelfde kut issues als voor de update.
Kan geen missies joinen of hosten, ik krijg na enkele seconden de melding dat de job niet gedownload kan worden.
Ik kan geen crew members joinen als ze in een gesloten sessie zitten.
90% van de tijd kan ik ook geen random sessie joinen.
Ligt dit nog aan mij? Aangezien vrijwel iedereen probleemloos kan spelen inmiddels.
Vriend van me heeft dat opgelost met de oplossing die hier gisteren genoemd werd... door de Google Public DNS te gebruiken in je modem. Dus Primary 8.8.8.8 en Secundary 8.8.8.4quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
Kan geen missies joinen of hosten, ik krijg na enkele seconden de melding dat de job niet gedownload kan worden.
Ligt dit nog aan mij? Aangezien vrijwel iedereen probleemloos kan spelen inmiddels.
Oh top, zal dat even testen. Dankje!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat opgelost met de oplossing die hier gisteren genoemd werd... door de Google Public DNS te gebruiken in je modem. Dus Primary 8.8.8.8 en Secundary 8.8.8.4
hoop dat t werkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh top, zal dat even testen. Dankje!
#SWAGquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Fok-now het volgende:
Hmm, foutje... CREW logo op m'n auto laten plakken voor 25K. Had het geld wel beter kunnen besteden haha. Maar wel mooi resultaat. De enige echte Fok! Hummer.
[ afbeelding ]
Haha, bleef je hangen in dat pierenbadje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef Shadeauw het volgende:
Oeps, dat ging niet helemaal goed die race
Ja, ik maar rammen op Y, blijkt dat je die moet inhouden...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Haha, bleef je hangen in dat pierenbadje?
Nice!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Fok-now het volgende:
Hmm, foutje... CREW logo op m'n auto laten plakken voor 25K. Had het geld wel beter kunnen besteden haha. Maar wel mooi resultaat. De enige echte Fok! Hummer.
[ afbeelding ]
Ligt aan de instellingen van je Router. Staat in het vorige topic iets over dacht ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
opslaan in png?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef Rijssi het volgende:
Kan iemand het crew embleem ook opslaan in png? (transparante achtergrond)
Lelijk gedrocht met zo'n wit blok er omheen
Dat heb ik singleplayer ook. Volgens mij synct ie gewoon niet direct, maar om het half uur ofzo. (je stats iig)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Probleemloos volgens mij niemand.
Als ik save en uit t spel ga dan mis ik altijd ongeveer een stuk de volgende keer dat ik opstart. Terwijl ik altijd voordat ik afsluit eerst een nieuwe sessie join (saved dan) en daarna via start pas online verlaat.
Miste vanochtend ongeveet weer 15 minuten van gisteren.
wat kreeg je eerst ervoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:02 schreef tonic1 het volgende:
je kunt de violent duct missie niet meer doen ( nou ja je krijgt nog maar 3 k )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |