waarom zou je voor 3 k ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:10 schreef Shadeauw het volgende:
Wie nu Xbox die Violent Duct kan/wil hosten?
Racen is leuk, maar zodra er wapens in het spel zijn heeft het helaas niets meer te maken met "het goed zijn in racen".quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef kensei het volgende:
Goed worden in racen is heeel lucratief (niet dat ik het ben)
Ik vind farmen in welk spel dan ook sowieso een beetje kansloos. Telkens het zelfde doen omdat dat toevallig het meeste betaald. Dat doe je op je werk alquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:13 schreef Lisker het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel weer blij dat die VD reward verlaagd is, maar om de replayvan een missie nu helemaal te verwijderen vind ik wel erg extreem. Ze zullen wel overspoeld worden met huilies die het er niet mee eens zijn.
Ach ja, het positieve is dat mensen nu misschien meer verschillende missies doen.
oefenen en je wordt er zo beter in,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef kensei het volgende:
Goed worden in racen is heeel lucratief (niet dat ik het ben)
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vind farmen in welk spel dan ook sowieso een beetje kansloos. Telkens het zelfde doen omdat dat toevallig het meeste betaald. Dat doe je op je werk alGeniet van het spel ofzo
ja maar dat GTA race is , ook niet echt een race meer nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef Lisker het volgende:
acen is leuk, maar zodra er wapens in het spel zijn heeft het helaas
Ik had gisteren in iets van een half uur 36k bij elkaar.... Vond ik wel ff handigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vind farmen in welk spel dan ook sowieso een beetje kansloos. Telkens het zelfde doen omdat dat toevallig het meeste betaald. Dat doe je op je werk alGeniet van het spel ofzo
ik zie het toch anders ik heb liever zo snel mogelijk een paar mil zodat ik nooit meer hoef te kijken naar mijn rekening of ik wel genoeg heb. dit geld dus ook voor het echte leven. En op je werk verdien je echt niet wat je maximaal in je leven kan verdienen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als mijn eerste character verdwijnt inclusief duur appartement etc vind ik het een prima manier om verder te gaan waar je was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo, als je ergens anders beter betaald krijgt dan ga je toch naar die beter betaalde baan? Ik ken weinig mensen die vrijwillig bij een onderbetaald baatje blijven als ze ergens anders beter kunnen krijgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:19 schreef tonic1 het volgende:
[..]
ik zie het toch anders ik heb liever zo snel mogelijk een paar mil zodat ik nooit meer hoef te kijken naar mijn rekening of ik wel genoeg heb. dit geld dus ook voor het echte leven. En op je werk verdien je echt niet wat je maximaal in je leven kan verdienen.
wat je maximaal in je leven kunt verdienen heeft niks met werk te maken ( want dat verdien je niet met werken)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo, als je ergens anders beter betaald krijgt dan ga je toch naar die beter betaalde baan? Ik ken weinig mensen die vrijwillig bij een onderbetaald baatje blijven als ze ergens anders beter kunnen krijgen
Je had alleen even iemand moeten ontvoeren met de towtruck, en diegene eruit halen en dan doodschietenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de train robbery in breaking bad
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |