Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?Ga naar
http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew Waarom geen aparte crews voor elk platform?PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILER
GTA V Online Screenshots:SPOILER
Poll: welke crew kleur wil je?•
zwart•
blauw•
groen•
roze•
oranjeTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
oh ah toma toma vem vem vem vem
deadprez
One more rail
Aangezien ik in het andere topic geen reactie krijg, weten jullie of error 80010514 aan mijn ps3 ligt, of aan GTA? Ik heb het bij geen enkel ander spel en als GTA eenmaal opstart doet hij het uren achter elkaar perfect, dus ik zou denken dat het aan GTA zelf ligt en niet aan de blu-ray drive van de playstation, maar kan er niet heel veel over vinden.
Stop the violence
Down with the hate
Op
vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef
engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
BramPowert
Eindbaas.
quote:
Op woensdag 9 oktober 2013 03:11 schreef deadprez het volgende:Aangezien ik in het andere topic geen reactie krijg, weten jullie of error 80010514 aan mijn ps3 ligt, of aan GTA? Ik heb het bij geen enkel ander spel en als GTA eenmaal opstart doet hij het uren achter elkaar perfect, dus ik zou denken dat het aan GTA zelf ligt en niet aan de blu-ray drive van de playstation, maar kan er niet heel veel over vinden.
Ik krijg af en toe ook opeens een PSN error, gebeurt ook alleen tijdens het spelen van GTA. Niet dezelfde error als jou, maar ik denk dat het dus wel iets met GTA te maken heeft.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
BramPowert
Eindbaas.
quote:
Op woensdag 9 oktober 2013 03:23 schreef deadprez het volgende:[..]
Ik weet het niet, ik lees op verschillende plekken dat mijn blu-ray lezer kapot (aan het gaan) is, maar dat kan ik me zo moeilijk voorstellen aangezien alles het verder perfect doet en GTA het ook perfect doet als hij eenmaal een keer op wil starten. Je zou toch verwachten dat hij tijdens het spelen ook errors zou geven als de blu-ray lezer kapot is en niet alleen tijdens het opstarten. Ik hoop inderdaad dat het gewoon aan GTA ligt en dat er binnenkort een patch voor komt, want de lol gaat er wel een beetje vanaf als je telkens bang moet zijn dat je een error krijgt als je het spel op probeert te starten.

Oh, ik krijg het random iedere 5 uur ofzo. Dan word ik van PSN afgegooid, en moet ik weer opnieuw verbinding maken. Dan doet hij het weer voor een aantal uur. Ik heb het nooit tijdens het opstarten ofzo.
Maar lijkt me niet dat je verbinding wegvalt door je blu-ray lezer, nee.
[ Bericht 0% gewijzigd door BramPowert op 09-10-2013 03:35:22 ]
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
Custom Emblems werken schijnbaar niet?
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
kawa4
gratis is goed!!!!
godver ik moet toch echt een garage gaan kopen,
kwam gisteren 2 futo autootje tegen, en die rijden best fijn moet ik zeggen.
alleen kon ik hem dus nergens stallen, en had ook niet genoeg geld om ff garage te kopen.
dus eerst sparen voor een kleine garage.
mee bekant vangde gin haas.
FritsFlits
Ik heet geen Frits
quote:
Je krijgt extra RP als je 'Singing in the rain', 'It's raining men' of ' I shot the sherif zingt'.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
kawa4
gratis is goed!!!!
quote:
Op woensdag 9 oktober 2013 08:39 schreef Cryothic het volgende:b 20K, volgens mij genoeg voor de eerste garage... maar twijfel of dat handig is om te doen, of dat ik door moet sparen. Volgens mij kunnen ze tot 50K ofzo alleen maar 2 auto's stallen
nou wat ik had gezien, was dat de goedkoopste 26.000 was.
maar daar kun je dan mee beginnen, en dan steeds groter kopen.
mee bekant vangde gin haas.
Als je een missie of deathmatch doet vanuit je telefoon.. En dat ding is aan het laden, kun je dan gewoon nog neergeknald worden?