abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 02:17:55 #1
269692 Divje
brr brr patapim
pi_131995113

Laat je PSN of XBL gamertag (via DM/PM naar TS), zodat iedereen elkaar af kan knallen online!

PSN (Forum nick tussenhaakjes):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XBL (Forum nick tussenhaakjes):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew

Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.

De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!

GTA V Online Trophies/Achievements:
SPOILER
GTA V Online Screenshots:
SPOILER

Poll: welke crew kleur wil je?
zwart
blauw
groen
roze
oranje
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 9 oktober 2013 @ 02:19:53 #2
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_131995119
Jullie zijn meem ik aan alleen millionair geworden vanwege de exploit?
pi_131995123
Topic nummer _O_
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_131995124
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 02:19 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zijn meem ik aan alleen millionair geworden vanwege de exploit?
Ja.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 03:11:06 #5
395200 deadprez
One more rail
pi_131995262
Aangezien ik in het andere topic geen reactie krijg, weten jullie of error 80010514 aan mijn ps3 ligt, of aan GTA? Ik heb het bij geen enkel ander spel en als GTA eenmaal opstart doet hij het uren achter elkaar perfect, dus ik zou denken dat het aan GTA zelf ligt en niet aan de blu-ray drive van de playstation, maar kan er niet heel veel over vinden.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_131995292
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 03:11 schreef deadprez het volgende:
Aangezien ik in het andere topic geen reactie krijg, weten jullie of error 80010514 aan mijn ps3 ligt, of aan GTA? Ik heb het bij geen enkel ander spel en als GTA eenmaal opstart doet hij het uren achter elkaar perfect, dus ik zou denken dat het aan GTA zelf ligt en niet aan de blu-ray drive van de playstation, maar kan er niet heel veel over vinden.
Ik krijg af en toe ook opeens een PSN error, gebeurt ook alleen tijdens het spelen van GTA. Niet dezelfde error als jou, maar ik denk dat het dus wel iets met GTA te maken heeft.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 03:23:08 #7
395200 deadprez
One more rail
pi_131995308
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 03:19 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik krijg af en toe ook opeens een PSN error, gebeurt ook alleen tijdens het spelen van GTA. Niet dezelfde error als jou, maar ik denk dat het dus wel iets met GTA te maken heeft.
Ik weet het niet, ik lees op verschillende plekken dat mijn blu-ray lezer kapot (aan het gaan) is, maar dat kan ik me zo moeilijk voorstellen aangezien alles het verder perfect doet en GTA het ook perfect doet als hij eenmaal een keer op wil starten. Je zou toch verwachten dat hij tijdens het spelen ook errors zou geven als de blu-ray lezer kapot is en niet alleen tijdens het opstarten. Ik hoop inderdaad dat het gewoon aan GTA ligt en dat er binnenkort een patch voor komt, want de lol gaat er wel een beetje vanaf als je telkens bang moet zijn dat je een error krijgt als je het spel op probeert te starten. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_131995315
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 03:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik lees op verschillende plekken dat mijn blu-ray lezer kapot (aan het gaan) is, maar dat kan ik me zo moeilijk voorstellen aangezien alles het verder perfect doet en GTA het ook perfect doet als hij eenmaal een keer op wil starten. Je zou toch verwachten dat hij tijdens het spelen ook errors zou geven als de blu-ray lezer kapot is en niet alleen tijdens het opstarten. Ik hoop inderdaad dat het gewoon aan GTA ligt en dat er binnenkort een patch voor komt, want de lol gaat er wel een beetje vanaf als je telkens bang moet zijn dat je een error krijgt als je het spel op probeert te starten. :')
Oh, ik krijg het random iedere 5 uur ofzo. Dan word ik van PSN afgegooid, en moet ik weer opnieuw verbinding maken. Dan doet hij het weer voor een aantal uur. Ik heb het nooit tijdens het opstarten ofzo.

Maar lijkt me niet dat je verbinding wegvalt door je blu-ray lezer, nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door BramPowert op 09-10-2013 03:35:22 ]
pi_131995529
Ik heb m'n PS3 al 2 dagen niet gereset (als ik niet speel gebruik ik hem om controller/headset op te laden) en ik krijg nog steeds 9k voor Violent Duct. Nog even rapen dus, zolang het nog kan _O-
pi_131995902
Custom Emblems werken schijnbaar niet?
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:13:31 #11
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_131995985
godver ik moet toch echt een garage gaan kopen,

kwam gisteren 2 futo autootje tegen, en die rijden best fijn moet ik zeggen. *O*
alleen kon ik hem dus nergens stallen, en had ook niet genoeg geld om ff garage te kopen. -O-

dus eerst sparen voor een kleine garage.
mee bekant vangde gin haas.
pi_131996086
Ik hen 6 functie's op mijn TV

Camera 1

Camera 2

Camera 3

TV Kanaal 1

TV Kanaal 2

En mensen volgen via mijn TV :P
pi_131996118
Hoe zijn de douches ? Zie je net zoals bij de sims een vierkant wazig blokje? :P
pi_131996172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe zijn de douches ? Zie je net zoals bij de sims een vierkant wazig blokje? :P
Je ziet alleen de boven kant stukje van je rug en van je hoofd en je krijgt extra RP als je douche :P
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:37:56 #15
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131996233
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:34 schreef YepssNL het volgende:

[..]

Je ziet alleen de boven kant stukje van je rug en van je hoofd en je krijgt extra RP als je douche :P
[ afbeelding ]
...als je zingt onder de douche. Niet alleen douchen toch? Dat "singing" balkje onderin staat er niet voor niks ;)
NIEUW: Foto's!
pi_131996248
Nieuwe update, 1.03. Weet niet wat er gefixed is; kan er niks over vinden.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:39:38 #17
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131996263
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:13 schreef kawa4 het volgende:
godver ik moet toch echt een garage gaan kopen,

kwam gisteren 2 futo autootje tegen, en die rijden best fijn moet ik zeggen. *O*
alleen kon ik hem dus nergens stallen, en had ook niet genoeg geld om ff garage te kopen. -O-

dus eerst sparen voor een kleine garage.
Ik heb 20K, volgens mij genoeg voor de eerste garage... maar twijfel of dat handig is om te doen, of dat ik door moet sparen. Volgens mij kunnen ze tot 50K ofzo alleen maar 2 auto's stallen
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:40:32 #18
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131996280
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:37 schreef Cryothic het volgende:

[..]

...als je zingt onder de douche. Niet alleen douchen toch? Dat "singing" balkje onderin staat er niet voor niks ;)
Je krijgt extra RP als je 'Singing in the rain', 'It's raining men' of ' I shot the sherif zingt'.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_131996283
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:40 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Je krijgt extra RP als je 'Singing in the rain', 'It's raining men' of ' I shot the sherif zingt'.
Je hoef niet perse te zingen als je maar geluid maakt :P
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:45:52 #20
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_131996367
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:39 schreef Cryothic het volgende:
b 20K, volgens mij genoeg voor de eerste garage... maar twijfel of dat handig is om te doen, of dat ik door moet sparen. Volgens mij kunnen ze tot 50K ofzo alleen maar 2 auto's stallen
nou wat ik had gezien, was dat de goedkoopste 26.000 was.
maar daar kun je dan mee beginnen, en dan steeds groter kopen.
mee bekant vangde gin haas.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:47:25 #21
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_131996389
Wacht ff... zingen als je in de douche staat? wtf dus.. wacht in je headset irl? XD WTF!!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_131996399
quote:
99s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wacht ff... zingen als je in de douche staat? wtf dus.. wacht in je headset irl? XD WTF!!
Gewoon handje klappen of je muziek opzetten is al genoeg :P
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:48:08 #23
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131996405
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:45 schreef kawa4 het volgende:

[..]

nou wat ik had gezien, was dat de goedkoopste 26.000 was.
maar daar kun je dan mee beginnen, en dan steeds groter kopen.
hm, dan moet ik nog eens goed kijken.

maar je verplaatst steeds toch? Je koopt er geen garages bij.
Waarom zou ik dan een garage van 40.000 kopen voor 2 auto's als ik met 26.000 ook al klaar ben?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:48:46 #24
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131996415
quote:
99s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
was het je al opgevallen dat je character lipsynct als jij in de microfoon praat? Dus niet eens onder de douche ofzo. Gewoon overal.
pi_131996425
Als je een missie of deathmatch doet vanuit je telefoon.. En dat ding is aan het laden, kun je dan gewoon nog neergeknald worden?
pi_131996439
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Als je een missie of deathmatch doet vanuit je telefoon.. En dat ding is aan het laden, kun je dan gewoon nog neergeknald worden?
Zodra je in het laadscherm zit ben je uit de game. Als je naar je telefoon kijkt ben je nog wel in de game.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:51:01 #27
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_131996440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:48 schreef Cryothic het volgende:

[..]

was het je al opgevallen dat je character lipsynct als jij in de microfoon praat? Dus niet eens onder de douche ofzo. Gewoon overal.
:o

Ik heb verschrikkelijk weinig Online gespeeld vanwege al die problemen, dus nee. :P
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:54:36 #28
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131996480
quote:
99s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:51 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

:o

Ik heb verschrikkelijk weinig Online gespeeld vanwege al die problemen, dus nee. :P
ik heb nog niet met een headset op gespeeld, maar zag het op video's en las het van te voren.
Leuk gedaan
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:58:01 #29
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_131996538
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:54 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ik heb nog niet met een headset op gespeeld, maar zag het op video's en las het van te voren.
Leuk gedaan
Zijn van die kleine dingen die me weer enthousiast maken.
pi_131996555
Nou het ziet er niet uit hoor. Als iemand ruist, zie je de heletijd die mond bewegen :')
pi_131996563
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Nou het ziet er niet uit hoor. Als iemand ruist, zie je de heletijd die mond bewegen :')
_O- _O-
pi_131996567
Nou nou, Violent Duckt geeft nog maar 3000 dollar.als beloning. Het is het nog altijd waard maar het duurt nu nog langer. Ik ben bijna weer terug op mijn oude niveau.

Heb bijna genoeg geld voor de duurste apartementen, en dan kan ik eindelijk weer eens wat actiever op mensen jagen want nu moet ik rustig aan doen wil ik geld blijven verdienen,

En dan kan ik ook eindelijk mijn arsenaal uitbreiden, ik ben het pistool en die kleine shotgun nu wel zat hahaha.
pi_131996571
Ok, nu met de nieuwe update krijg ook ik slechts 3k voor Violent Duct. Ook de R2-truc hebben ze gefixed.

Zat er natuurlijk aan te komen, maar wel slecht dat hier de prioriteiten blijkbaar liggen bij Rockstar.
pi_131996606
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:00 schreef BramPowert het volgende:
Ok, nu met de nieuwe update krijg ook ik slechts 3k voor Violent Duct. Ook de R2-truc hebben ze gefixed.

Zat er natuurlijk aan te komen, maar wel slecht dat hier de prioriteiten blijkbaar liggen bij Rockstar.
Die werkt voor mij nog altijd. Je kan het alleen niet meet in je eentje doen. Je hebt minstens een extra persoon nodig.
pi_131996613
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:02 schreef Lisker het volgende:

[..]

Die werkt voor mij nog altijd. Je kan het alleen niet meet in je eentje doen. Je hebt minstens een extra persoon nodig.
Ook na de update die net enkele minuten geleden live is gegaan (voor PS3 in ieder geval), 1.03?
pi_131996624
Dat armor dat je bij ammunation koopt, is dat foetsie als je dood gaat? Ik blijf dat spul maar kopen :s
pi_131996629
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ook na de update die net enkele minuten geleden live is gegaan (voor PS3 in ieder geval), 1.03?
Er is weer een nieuwe update? Bleh,
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:09:04 #38
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131996699
quote:

en terecht, want we willen het graag eerlijk houden ipv dat soort exploits, niet waar? :)

Daarbij, zeker met die DNS aanpassing lijken de meeste online problemen voorbij te zijn. En zo'n missie even aanpassen en een bug/exploit eruit halen hoeft natuurlijk niet het hele team te doen. Ze kunnen genoeg man-uren verdelen hoor.
pi_131996733
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Cryothic het volgende:

[..]

en terecht, want we willen het graag eerlijk houden ipv dat soort exploits, niet waar? :)
Ja, want dat is ook echt de reden dat ze het fixen :')
Nee Cryothic, dit heeft zo'n hoge prioriteit puur omdat Rockstar niet wil dat mensen zo makkelijk aan geld kunnen komen. Want ja, op deze manier koopt niemand natuurlijk het in-game geld vanuit de store en verdienen ze er niets aan.
pi_131996767
quote:

Gister kreeg ik hem voor het eerst. Na het halen stond er geen R2 in beeld voor replay.
Maar ik drukte hem toch in en begon de missie weer. Heb zo 4 keer 9k gekregen.

Maar mijn kogels raakten wat op. dus ging eruit. Ik dacht als ik hem opnieuw start kan ik weer ammo kopen. Maar kan hem nergens opnieuw starten. Ach toch ff snel 36k bij elkaar geschoten O+
pi_131996777
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:11 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ja, want dat is ook echt de reden dat ze het fixen :')
Nee Cryothic, dit heeft zo'n hoge prioriteit puur omdat Rockstar niet wil dat mensen zo makkelijk aan geld kunnen komen. Want ja, op deze manier koopt niemand natuurlijk het in-game geld vanuit de store en verdienen ze er niets aan.
Dat zou ik sowieso nooit doen. Maarja genoeg mensen wel natuurlijk.

Ik mag toch aannemen dat er meer missies voorbij komen met een aardige winst erbij?
pi_131996779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef rival het volgende:

[..]

Gister kreeg ik hem voor het eerst. Na het halen stond er geen R2 in beeld voor replay.
Maar ik drukte hem toch in en begon de missie weer. Heb zo 4 keer 9k gekregen.

Maar mijn kogels raakten wat op. dus ging eruit. Ik dacht als ik hem opnieuw start kan ik weer ammo kopen. Maar kan hem nergens opnieuw starten. Ach toch ff snel 36k bij elkaar geschoten O+
Ja, maar met versie 1.03 kan dat dus niet meer (althans voor mij).

Maar nog even for the record; je kan in de missie zelf gewoon naar de ammunition gaan (die is 30 seconden verderop) en kogels kopen :Y
pi_131996793
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:14 schreef BramPowert het volgende:

Maar nog even for the record; je kan in de missie zelf gewoon naar de ammunition gaan (die is 30 seconden verderop) en kogels kopen :Y
Fuck! :D
pi_131996797
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Exploits? Het is gewoon een missie replayen, dat kan je met alle missies. Het is farmen, maar niet echt een exploit. Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je een missie kan replayen, maar mensen zijn zeikerts en maken rockstar helemaal gek met reports.

Ach ja, ik kan er niet zo mee zitten ik heb het niet echt kunnen gebruiken omdat ik voor de 10de keer mijn char opnieuw heb moeten maken....ik had al ergens in rang 30-40 kunnen zitten...
pi_131996829
Wtf...ik overval een winkeltje, krijg geld, loop naar buiten en dan zit mijn auto op slot :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_131996845
Klappen gehad :')

pi_131996856
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:18 schreef rene90 het volgende:
Wtf...ik overval een winkeltje, krijg geld, loop naar buiten en dan zit mijn auto op slot :')
Ja dat zie ik nu ook ineeens weer vaker gebeuren. Dan is jouw auto stukje verderop opnieuw gespawned.

Ik zie wel dat de game mijn Crew points over alle 10 mijn characters bewaard heeft. Sta op nr1 in de crew ranking hahaha.
pi_131996886
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef Lisker het volgende:

[..]

Ja dat zie ik nu ook ineeens weer vaker gebeuren. Dan is jouw auto stukje verderop opnieuw gespawned.

Ik zie wel dat de game mijn Crew points over alle 10 mijn characters bewaard heeft. Sta op nr1 in de crew ranking hahaha.
Waar zie je die ranking?
pi_131996925
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:21 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Waar zie je die ranking?
Op social club ga je naar de crew pagina, en dan klik je op "GTA online" en dan staat deze onderaan in beeld.
pi_131996931
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:21 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Waar zie je die ranking?
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtav
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')