Zodra je in het laadscherm zit ben je uit de game. Als je naar je telefoon kijkt ben je nog wel in de game.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Als je een missie of deathmatch doet vanuit je telefoon.. En dat ding is aan het laden, kun je dan gewoon nog neergeknald worden?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
was het je al opgevallen dat je character lipsynct als jij in de microfoon praat? Dus niet eens onder de douche ofzo. Gewoon overal.
ik heb nog niet met een headset op gespeeld, maar zag het op video's en las het van te voren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]![]()
Ik heb verschrikkelijk weinig Online gespeeld vanwege al die problemen, dus nee.
Zijn van die kleine dingen die me weer enthousiast maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb nog niet met een headset op gespeeld, maar zag het op video's en las het van te voren.
Leuk gedaan
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Nou het ziet er niet uit hoor. Als iemand ruist, zie je de heletijd die mond bewegen
Die werkt voor mij nog altijd. Je kan het alleen niet meet in je eentje doen. Je hebt minstens een extra persoon nodig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:00 schreef BramPowert het volgende:
Ok, nu met de nieuwe update krijg ook ik slechts 3k voor Violent Duct. Ook de R2-truc hebben ze gefixed.
Zat er natuurlijk aan te komen, maar wel slecht dat hier de prioriteiten blijkbaar liggen bij Rockstar.
Ook na de update die net enkele minuten geleden live is gegaan (voor PS3 in ieder geval), 1.03?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:02 schreef Lisker het volgende:
[..]
Die werkt voor mij nog altijd. Je kan het alleen niet meet in je eentje doen. Je hebt minstens een extra persoon nodig.
Er is weer een nieuwe update? Bleh,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ook na de update die net enkele minuten geleden live is gegaan (voor PS3 in ieder geval), 1.03?
en terecht, want we willen het graag eerlijk houden ipv dat soort exploits, niet waar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:00 schreef BramPowert het volgende:
Ok, nu met de nieuwe update krijg ook ik slechts 3k voor Violent Duct. Ook de R2-truc hebben ze gefixed.
Zat er natuurlijk aan te komen, maar wel slecht dat hier de prioriteiten blijkbaar liggen bij Rockstar.
Ja, want dat is ook echt de reden dat ze het fixenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en terecht, want we willen het graag eerlijk houden ipv dat soort exploits, niet waar?
Gister kreeg ik hem voor het eerst. Na het halen stond er geen R2 in beeld voor replay.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:00 schreef BramPowert het volgende:
Dat zou ik sowieso nooit doen. Maarja genoeg mensen wel natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:11 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt de reden dat ze het fixen
Nee Cryothic, dit heeft zo'n hoge prioriteit puur omdat Rockstar niet wil dat mensen zo makkelijk aan geld kunnen komen. Want ja, op deze manier koopt niemand natuurlijk het in-game geld vanuit de store en verdienen ze er niets aan.
Ja, maar met versie 1.03 kan dat dus niet meer (althans voor mij).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
Gister kreeg ik hem voor het eerst. Na het halen stond er geen R2 in beeld voor replay.
Maar ik drukte hem toch in en begon de missie weer. Heb zo 4 keer 9k gekregen.
Maar mijn kogels raakten wat op. dus ging eruit. Ik dacht als ik hem opnieuw start kan ik weer ammo kopen. Maar kan hem nergens opnieuw starten. Ach toch ff snel 36k bij elkaar geschoten
Fuck!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:14 schreef BramPowert het volgende:
Maar nog even for the record; je kan in de missie zelf gewoon naar de ammunition gaan (die is 30 seconden verderop) en kogels kopen
Exploits? Het is gewoon een missie replayen, dat kan je met alle missies. Het is farmen, maar niet echt een exploit. Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je een missie kan replayen, maar mensen zijn zeikerts en maken rockstar helemaal gek met reports.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en terecht, want we willen het graag eerlijk houden ipv dat soort exploits, niet waar?
Ja dat zie ik nu ook ineeens weer vaker gebeuren. Dan is jouw auto stukje verderop opnieuw gespawned.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:18 schreef rene90 het volgende:
Wtf...ik overval een winkeltje, krijg geld, loop naar buiten en dan zit mijn auto op slot
Waar zie je die ranking?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook ineeens weer vaker gebeuren. Dan is jouw auto stukje verderop opnieuw gespawned.
Ik zie wel dat de game mijn Crew points over alle 10 mijn characters bewaard heeft. Sta op nr1 in de crew ranking hahaha.
Op social club ga je naar de crew pagina, en dan klik je op "GTA online" en dan staat deze onderaan in beeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |