Waarom heb ik 0rp in de crew?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:25 schreef BramPowert het volgende:
[..]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtav
idd, moet je ff op je map kijken waar je auto-icoontje isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook ineeens weer vaker gebeuren. Dan is jouw auto stukje verderop opnieuw gespawned.
Ik zie wel dat de game mijn Crew points over alle 10 mijn characters bewaard heeft. Sta op nr1 in de crew ranking hahaha.
(bijzonder) veel geld verdienen met een missie die je in je eentje kan doen en continu kan restarten is natuurlijk niet de bedoeling. Net zoals dat je geen nieuwe vehicle-parts kunt unlocken als je in je eentje raced (overwinningen tellen dan ook niet mee).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:16 schreef Lisker het volgende:
[..]
Exploits? Het is gewoon een missie replayen, dat kan je met alle missies. Het is farmen, maar niet echt een exploit. Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je een missie kan replayen, maar mensen zijn zeikerts en maken rockstar helemaal gek met reports.
Ach ja, ik kan er niet zo mee zitten ik heb het niet echt kunnen gebruiken omdat ik voor de 10de keer mijn char opnieuw heb moeten maken....ik had al ergens in rang 30-40 kunnen zitten...
Dat geloof ik graag, dat ze op die manier willen voorkomen dat mensen snel aan veel geld komen zodat ze echt geld uitgeven voor ingame-geld. En daar geef ik ze ook groot gelijk in. Maar op dit moment is de verkoop van ingame geld plat gelegd bij mijn weten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:11 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt de reden dat ze het fixen
Nee Cryothic, dit heeft zo'n hoge prioriteit puur omdat Rockstar niet wil dat mensen zo makkelijk aan geld kunnen komen. Want ja, op deze manier koopt niemand natuurlijk het in-game geld vanuit de store en verdienen ze er niets aan.
300 is de max toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:34 schreef YepssNL het volgende:
De Crew gaat naar de goeie kant met members
[ afbeelding ]
Geen idee, hoe doe ik dat? fok is iig de enige crew waar ik in zitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:30 schreef Lisker het volgende:
[..]
Heb je fok als je actieve crew ingesteld?
nee volgens mij kom je dan gewoon een categorie hoger wij zitten nou in 101 - 300quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:34 schreef Cryothic het volgende:
Kun je zelf je crew-logo kiezen? Of moet iedereen dezelfde?
Ik vind het zo zonde van dat vieze witte vierkant op de achtergrond van het FOK! logo![]()
En voor m'n andere crew is het jammer dat er geen gradient-achtergrondjes in zitten
[..]
300 is de max toch?
Dan hoef je niks als active crew in te stellenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Geen idee, hoe doe ik dat? fok is iig de enige crew waar ik in zit
Dat denkt jijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:34 schreef Cryothic het volgende:
Kun je zelf je crew-logo kiezen? Of moet iedereen dezelfde?
Ik vind het zo zonde van dat vieze witte vierkant op de achtergrond van het FOK! logo![]()
En voor m'n andere crew is het jammer dat er geen gradient-achtergrondjes in zitten
[..]
300 is de max toch?
http://socialclub.rockstargames.com/crew/ign_crewquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:38 schreef Snoepje5 het volgende:
300 is max, iig in de tweakers crew zitten er 300 en kan er volgens mij niks meer bij.
Volgens mij is er geen max. Ik weet in ieder geval zeker dat je veel, en veel hoger kan gaan dan 300.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:38 schreef Snoepje5 het volgende:
300 is max, iig in de tweakers crew zitten er 300 en kan er volgens mij niks meer bij.
Wat doe ik dan fout?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dan hoef je niks als active crew in te stellen
tot vorige week ofzo zag ik een lijstje op socialclub met top-crews ofzo, en die hadden er allemaal 300, vandaar dat ik er vanuit ging dat dat de max wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat denkt jij![]()
http://socialclub.rockstargames.com/crew/ign_crew
[ afbeelding ]
Dat zijn R* groepen. Bepaalde commerciele bedrijven kunnen meer mensen in de crew, maar mijn mening is dat je er niets aan hebt. Het is allemaal zo onpersoonlijk en moeilijk om het te beheren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen max. Ik weet in ieder geval zeker dat je veel, en veel hoger kan gaan dan 300.
**EDIT:
Zoals YepssNL al aangeeft
Dan moet je eventje in het spel zelf kijken in het online menu of je daar ook fok als actief ziet. Je ziet dan FOKF naast jouw naam staan. Als dat niet zo is dan moet je Fok als actieve crew instellen.quote:
ik twijfel of je hem als active moet zetten of niet.quote:
Dat is 300 ook al.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:41 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat zijn R* groepen. Bepaalde commerciele bedrijven kunnen meer mensen in de crew, maar mijn mening is dat je er niets aan hebt. Het is allemaal zo onpersoonlijk en moeilijk om het te beheren.
[..]
heb ik ook last van.quote:
waar vindt je die info op socialclub? bij mij staat het allemaal heel anders :/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
heb ik ook last van.
heb ook maar 1 Crew dus ik zou het allemaal niet weten
[ afbeelding ]
http://www.gamingreality.(...)tml?m=1#.UlUKFJkazCQquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Heeft iemand nog die afbeelding met opbrengst van auto's bij ls customs? Kan niks vinden.
er staat alleen report, en gister kon ik nog dat logo op mijn auto zetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik twijfel of je hem als active moet zetten of niet.
zie je in de kledingwinkel ook de optie om een crew-logo op je shirt te zetten?
of op je auto (niet in de kledingwinkel natuurlijk)?
Als ik die link van de fok-crew open, zie ik rechts bovenin, aan de onderkant van die oranje banner 2 knoppen. "Set as active crew", en "Report".
[..]
Dat is 300 ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |