Ah ok thanks. Ik heb namelijk echt een kut huis gekocht... Moet snel op zoek naar een nieuwe. Maar je moet het bedrag voor het nieuwe huis in zijn geheel op je bankrekening hebben staan of telt het geld wat je terugkrijgt van je vorige huis ook mee?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:55 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Als je een nieuw huis (of garage) koopt, wordt je oude automatisch verkocht. Je auto's verhuizen mee.
Je meot het volledige bedrag hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah ok thanks. Ik heb namelijk echt een kut huis gekocht... Moet snel op zoek naar een nieuwe. Maar je moet het bedrag voor het nieuwe huis in zijn geheel op je bankrekening hebben staan of telt het geld wat je terugkrijgt van je vorige huis ook mee?
Volgens mij niet hoor, als je met verkoop van vorige huis er bij maar genoeg hebt. Ik had volgens mij ook niet genoeg zonder m'n oude huis te verkopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:58 schreef Lisker het volgende:
[..]
Je meot het volledige bedrag hebben.
Ik kon op mijn vorige Char het huis niet kopen omdat ik het geld niet had. o.o, misschien iets nieuws? Dit was voor de laatste 2 patches.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:00 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, als je met verkoop van vorige huis er bij maar genoeg hebt. Ik had volgens mij ook niet genoeg zonder m'n oude huis te verkopen.
Ik gisteren exact hetzelfde!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:
Godverdomme! Ben ik bezig met een overval, wordt ik gekicked... No biggie dacht ik, join ik weer een sessie, krijg ik een bericht dat ik een "bad sport" ben omdat ik vroegtijdig een job heb verlaten.... WTF
Slaat nergens op iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:16 schreef Roces18 het volgende:
overigens die crew rank titlesWie heeft dat nou weer ingesteld.
rank 1-10 ; zaadcel
11-20 ; balhaar
etc...
Dat welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heeft wel een kern van waarheid natuurlijk
level 91-100 : verslaafdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat welen het is ook wel weer echt FOK! natuurlijk
maar.. maar.. BALHAAR
Ik bedoel, damn
Ik blijf in ieder geval nu van die kleurtjes af.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:26 schreef kawa4 het volgende:
ow ik zie dat we nou weer kleur groen zijn??
ok goed ( vind roze beter maar ok er is gestemd), zal duidelijker zijn als blauw in ieder geval
Ze kunnen er toch niet in, of welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:27 schreef Janeiros het volgende:
Katsjing![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk hoe iedereen nu achter je reet aan zit met zo'n bak onder de kont
Online gekocht?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mijn dikke waggie
[ afbeelding ]
Free roam moet je auto's verkopen en zorg dat je een job kan gaan doen of een missie en blijf daar in. Gewoon herhalen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:29 schreef Deetoxx het volgende:
beetje tips voor levelen/money farming? eindelijk een char die wel savedmaar ik kom geen gang wars etc meer tegen
alrighty then,, tnxquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Free roam moet je auto's verkopen en zorg dat je een job kan gaan doen of een missie en blijf daar in. Gewoon herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |