abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131344286
Laatste post, dus nieuw deeltje:

merk
model
bouwjaar

TS is nieuwsgierig :)
pi_131344307
Toyota
Hilux
2013

edit, het stukje waarom vergeten:
- Omdat het kan.
- lekkere hoge zit
- veel bagage ruimte
pi_131344464
Volvo
V40
2013

omdat:
- Hoog gadgethalete (o.a. Spotify ingebouwd)
- 14% bijtelling en toch fatsoenlijk te rijden (115pk)
- Geen grotere auto nodig
pi_131344650
geen auto meer

suzuki intruder 1500

omdat het veel leuker is dan auto rijden.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 19 september 2013 @ 12:43:08 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131344743
Fiat Grande Punto Edizione X 2009, omdat gewonnen.
pi_131344765
Daihatsu Cuore uit 96.

Gewoon omdat het niks kost.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 september 2013 @ 12:44:47 #7
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_131344790
Skoda Superb 2.0tdi Laurin and Klement(SE) 2007.

einde lease van een familielid. Een full option en mooier dan Passat voor de prijs van een versleten Golfje. En ik woon in Tsjechie, heeft er ook wel mee te maken :P
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_131344973
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:44 schreef misteriks het volgende:
Skoda Superb 2.0tdi Laurin and Klement(SE) 2007.

einde lease van een familielid. Een full option en mooier dan Passat voor de prijs van een versleten Golfje. En ik woon in Tsjechie, heeft er ook wel mee te maken :P
¦koda is dan wel weer jammer....

Renault
Megane
2013

Goedkoop in de lease door de 14%. Voorloopauto voor mijn Renault Captur die ik ga rijden vanwege enorm veel ruimte voor heel weinig geld (neem een clio, voeg 10 cm hoofdruimte toe, schuif achterbank 10cm naar achter, win!) en de 7" touchscreen met eigen apps en internet ingebouwd.
pi_131345175
Daihatsu charade.
1995.
6 jaar geleden kocht ik m als mijn eerste auto niet wetende dat ik er nog zolang mee zou doen. Een heerlijke (beginners)auto en niet kapot te krijgen. Gister na anderhalbe week stilstaan weer gestart. In 1 x en hij reed zoals vanouds; als een zonnetje.

Mocht hij ooit kapot gaan, neem ik zeker weten weer een daihatsu.
  donderdag 19 september 2013 @ 13:08:34 #10
97643 misteriks
pi_131345457
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:50 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Wat is jammer aan een degelijk en betrouwbaar merk dat tevens een mooi design heeft?; ik heb er een hele degelijke en comfortabele kilometervreter aan.
pi_131345481
Merk Chevrolet
Model Matiz 0.8
Bouwjaar 2010?

Omdat:
- Goedkoop
- Vier wielen
- Stuur
- Motor
- Dak
- Airco
- Radio
- Rij maar 30/40k per jaar, geen nut om dan een grote auto te kopen. Enige wat jammer is is dat ik geen fietsdrager kan krijgen voor mijn auto.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_131345504
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:50 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Renault
Megane
2013

Goedkoop in de lease door de 14%. Voorloopauto voor mijn Renault Captur die ik ga rijden vanwege enorm veel ruimte voor heel weinig geld (neem een clio, voeg 10 cm hoofdruimte toe, schuif achterbank 10cm naar achter, win!) en de 7" touchscreen met eigen apps en internet ingebouwd.
Ik hoop voor je dat er in de Captur wel betere stoelen zitten dan in de Clio.... ik kreeg vorige maand van Care een Clio mee en heb m de volgende dag teruggebracht omdat ik na 60 km al pijn in m'n rug had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131345523
Opel Astra Sports Tourer 1.7 cdti
2011

Het is een lease auto waar ik erg tevreden mee ben
  donderdag 19 september 2013 @ 13:13:41 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131345589
Prive: een citroen C1, gewoon omdat goedkoop, start altijd, brengt me warm van a naar b en in de zomer brengt ie me dankzij de airco koel van a naar b :P, je flikkert er wat benzine in en dat is eigenlijk alles, laatste keer in garage was afgelopen december en de grote beurt koste maar liefst 267 euro _O-

Voor mijn werk: Volkswagen Crafter, verlengd en verhoogd, rolstoelbus uitvoering, waarom, nou heel simpel dit was de bus die ik kreeg van de baas :P Ben wel benieuwd hoe lang nog, staat op bijna 160.000 km en om me heen worden alle bussen vervangen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 19 september 2013 @ 14:12:48 #15
362932 Betuwenaar
Live fast, die young
pi_131347298
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:32 schreef Underdoggy het volgende:
Volvo
V40
2013

omdat:
- Hoog gadgethalete (o.a. Spotify ingebouwd)
- 14% bijtelling en toch fatsoenlijk te rijden (115pk)
- Geen grotere auto nodig
Ik heb der laatst in proef gereden wat een auto!, daarnaast vind ik kwa design echt gaaf
  donderdag 19 september 2013 @ 14:14:14 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131347341
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:26 schreef Soohr het volgende:
Toyota
Hilux
2013

edit, het stukje waarom vergeten:
- Omdat het kan.
- lekkere hoge zit
- veel bagage ruimte
Anderhalf cabine? 2.5 liter of de 3 liter?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131348073
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Anderhalf cabine? 2.5 liter of de 3 liter?
Double cab, 3 liter handgeschakeld.
  donderdag 19 september 2013 @ 14:48:29 #18
157922 fathank
pi_131348337
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:39 schreef Soohr het volgende:

[..]

Double cab, 3 liter handgeschakeld.
[ afbeelding ]
Nice. Mag die eigenlijk nog op grijs kenteken met dubbele cabine? En wat voor 'n banden heb je eronder liggen? Rij zelf een Mitsubishi L200 anderhalf cabine. 2.5 liter maar wel gechipt naar 170 pk :9
  donderdag 19 september 2013 @ 14:51:16 #19
396386 sturmpie
for night & nature
pi_131348437
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:39 schreef GroningseGast het volgende:
geen auto meer

suzuki intruder 1500

omdat het veel leuker is dan auto rijden.
eens
al kan het ook best leuk zijn, om af en toe, een auto, eens flink plankgas, af te trappen.
en als je klaar bent, keihard die deuren dicht slaan *)
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_131348724
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Nice. Mag die eigenlijk nog op grijs kenteken met dubbele cabine? En wat voor 'n banden heb je eronder liggen? Rij zelf een Mitsubishi L200 anderhalf cabine. 2.5 liter maar wel gechipt naar 170 pk :9
voor de belasting mag hij niet op grijs kenteken,
echter de RDW kent dit type auto niet als personenauto,
dus er zit wel een kenteken op die begint met de V.

Er liggen volgens mij general grabber A/T van 255/65r15 onder.
Ik wilde zelf een double cab omdat mijn dochtertje ook gewoon mee moet kunnen rijden.

mensen kijken in het begin een beetje vreemd op als met deze auto als lease auto aan komt rijden.
pi_131349957
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef misteriks het volgende:
Wat is jammer aan een degelijk en betrouwbaar merk dat tevens een mooi design heeft?; ik heb er een hele degelijke en comfortabele kilometervreter aan.
Zoek het voor de gein eens op in het pools-nederlands woordenboek ;)
(je hebt gelijk hoor; de afgelopen paar jaar was de Octavia één van de meest interessante autos in de lease. Jammer dat er een duits onderstel en duitse binnenkant in zit. En jammer dat ze op dit moment qua prijs weg geconcureerd worden door Franse autos)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:10 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop voor je dat er in de Captur wel betere stoelen zitten dan in de Clio.... ik kreeg vorige maand van Care een Clio mee en heb m de volgende dag teruggebracht omdat ik na 60 km al pijn in m'n rug had.
Het is vooral een kwestie van smaak. Ik krijg in zo'n beetje iedere duitse auto binnen 50 kilometer pijn in mijn rug. Zelfs in de uitgebreide versie van de Opel Insignia die ik laatst als vervanger had heb ik niet op en neer naar Amersfoort kunnen rijden omdat de stoel, voor mij, rampzalig was.

Op dit moment zit ik in een eenvoudige uitvoering van de Megane. En nee, de stoelen zijn niet zo goed als de Recaros in m'n vorige Coupé GT maar nogsteeds een stuk beter dan in de Insignia of de Passat. De stoelen in de Captur zijn iets luxer dan deze (en daarmee iets luxer dan in de standaard Clio).

Mijn schoonzus zweert bij Duitse autos, kan geen 50km rijden in een Franse. Ik zweer bij Franse autos, krijg geen 50km weg in een Duitse. Zo heeft ieder zijn voorkeur.
  donderdag 19 september 2013 @ 15:56:43 #22
97643 misteriks
pi_131350682
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:36 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Zoek het voor de gein eens op in het pools-nederlands woordenboek ;)
(je hebt gelijk hoor; de afgelopen paar jaar was de Octavia één van de meest interessante autos in de lease. Jammer dat er een duits onderstel en duitse binnenkant in zit. En jammer dat ze op dit moment qua prijs weg geconcureerd worden door Franse autos)

[..]

Het is vooral een kwestie van smaak. Ik krijg in zo'n beetje iedere duitse auto binnen 50 kilometer pijn in mijn rug. Zelfs in de uitgebreide versie van de Opel Insignia die ik laatst als vervanger had heb ik niet op en neer naar Amersfoort kunnen rijden omdat de stoel, voor mij, rampzalig was.

Op dit moment zit ik in een eenvoudige uitvoering van de Megane. En nee, de stoelen zijn niet zo goed als de Recaros in m'n vorige Coupé GT maar nogsteeds een stuk beter dan in de Insignia of de Passat. De stoelen in de Captur zijn iets luxer dan deze (en daarmee iets luxer dan in de standaard Clio).

Mijn schoonzus zweert bij Duitse autos, kan geen 50km rijden in een Franse. Ik zweer bij Franse autos, krijg geen 50km weg in een Duitse. Zo heeft ieder zijn voorkeur.
Ik spreek een mondje Tsjechisch hoor ;) En het wordt maar al te vaak verkeerdelijk vertaald. Skoda betekent jammer of pech , maar niet in de context dat je pech met de auto zou hebben> Niemand in tsjechie legt de link tussen die jammer/pech en de merknaam Skoda :) Franse wagens, jaa, heb er ook geleased, en daar blijft het ook bij. Franse wagens moet je idd leasen en niet aankopen (een renault van 6 jaar oud, wel geef me dan maar een duitser ;0 )
pi_131351105
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:56 schreef misteriks het volgende:
Ik spreek een mondje Tsjechisch hoor ;) En het wordt maar al te vaak verkeerdelijk vertaald. Skoda betekent jammer of pech , maar niet in de context dat je pech met de auto zou hebben> Niemand in tsjechie legt de link tussen die jammer/pech en de merknaam Skoda :)
Maar het blijft grappig...
"Ik rijd een Skoda!"
"Da's nou jammer"
blijft grappig...
quote:
Franse wagens, jaa, heb er ook geleased, en daar blijft het ook bij. Franse wagens moet je idd leasen en niet aankopen (een renault van 6 jaar oud, wel geef me dan maar een duitser ;0 )
Lullig genoeg hebben ze die naam.... Ook mijn 9 jaar oude Renault Laguna II Fase I heeft echter altijd trouw en betrouwbaar dienst gedaan. Niets mis mee. De roest problemen waar ze "om bekend staan" zijn al zeker een decennium verleden tijd en de electronische problemen met de Megane II en Laguna II waren beperkt tot de modellen van de eerste 6 maanden. Maar ja, die naam raken ze nooit meer kwijt :(

Afijn; ik wil überhaupt niet meer van de lease af. De zekerheid van altijd je auto beschikbaar is veel te lekker om op te geven. En dan liggen fransen mij beter dan anderen. Ergens wel jammer want een Ampera of Volt was ook wel leuk geweest.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:30:39 #24
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131351688
Dat Duitsers betrouwbaar en beter in elkaar gezet zijn en Fransen niet is meer imago dan realiteit.
Onze ervaringen van de afgelopen 10 Jaar
Opel Omega, motor viel regelmatig uit tijdens het rijden, weg stuur en rembekrachtiging, en nog opletten ook dat je niet het stuurslot inklikt omdat je net een bocht omgaat, heerlijk, wat een kutbak, en de dealer maar ontkennen dat het een serieprobleem was
VW Passat, Kabelboom vervangen, Navigatie vervangen
VW Multivan, (let wel, das kreng heeft de prijs van een S-Klasse) had druipers en zakkers in de lak, de schuifdeuren wilden niet sluiten en verschillende motorproblemen.
Aud A6 Quattro: water in de achterlichten, defect LED daglicht voor, multimediasysteem/boordcomputer totaal uitval, moest worden vervangen. Airco Compressor moest vervangen worden want defect.

Lees anders dit topic eens door
PTA / Wat is er met Volkswagen aan de hand?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_131351789
Merk: Volkswagen
Type/Model: Polo 6R
Bouwjaar: 2011, 13 Januari

Waarom?
- Cheap in onderhoud
- Cheap in verbruik, je kan van hot naar her rijden zonder te denken van over x aantal kms is mijn tank leeg
- kortom wil je lekker EL CHEAPO rijden maar nie willen betalen dan moet je Polo rijden ^O^
pi_131356484
Sinds vandaag ben ik officieel een ouwe lul.

Zojuist mijn Xedos 9 2.5L V6 omgeruild voor een Mazda Demio 1.3
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_131356897
Seat
Ibiza
xx-09-2008

Waarom?

Kleur
Model
Betaalbaar naar jaartal/vermogen
pi_131356903
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat Duitsers betrouwbaar en beter in elkaar gezet zijn en Fransen niet is meer imago dan realiteit.
Onze ervaringen van de afgelopen 10 Jaar
Opel Omega, motor viel regelmatig uit tijdens het rijden, weg stuur en rembekrachtiging, en nog opletten ook dat je niet het stuurslot inklikt omdat je net een bocht omgaat, heerlijk, wat een kutbak, en de dealer maar ontkennen dat het een serieprobleem was
VW Passat, Kabelboom vervangen, Navigatie vervangen
VW Multivan, (let wel, das kreng heeft de prijs van een S-Klasse) had druipers en zakkers in de lak, de schuifdeuren wilden niet sluiten en verschillende motorproblemen.
Aud A6 Quattro: water in de achterlichten, defect LED daglicht voor, multimediasysteem/boordcomputer totaal uitval, moest worden vervangen. Airco Compressor moest vervangen worden want defect.

Lees anders dit topic eens door
PTA / Wat is er met Volkswagen aan de hand?
Ik lees vooral dat jij met iedere auto gezeik hebt... De rode draad ben jij zelf! ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:20:12 #29
45206 Pietverdriet
pi_131357038
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik lees vooral dat jij met iedere auto gezeik hebt... De rode draad ben jij zelf! ;)
Hoe triest ben je dan als je meent dat lekkende lampen, defecte kabelbomen, etc etc aan de eigenaar van de auto liggen
http://en.wikipedia.org/wiki/Victim_blaming

Man van mijn nichtje heeft een Passat, ding staat meer bij de garage dan dat ie op de weg is,
pi_131357092
Ik zie niet in waarom je denkt dat dat niet kan liggen aan de eigenaar... Of het meest waarschijnlijk is, is een tweede.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:25:45 #31
45206 Pietverdriet
pi_131357208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef DS4 het volgende:
Ik zie niet in waarom je denkt dat dat niet kan liggen aan de eigenaar... Of het meest waarschijnlijk is, is een tweede.
Vertel, hoe ligt het aan de eigenaar als je een gloednieuwe audi koopt en binnen enkele weken zit er water in de achterlichten, falen de LED lichten voor (een seriefout trouwens) na een jaar begeeft de airco compressor het en daarna het multimedia systeem begeeft het volkomen en moet vervangen worden? Oh, heb ik het nog niet over de ruitenwisser achter die er continue aflazerd
Hoe ligt het aan de eigenaar dat VW niet in staat is lak er strak op te zetten?
Hoe ligt het aan de eigenaar dat de deuren het begeven?

Je geloof aan VAG is meelijwekkend
pi_131357287
Tsja, hoe kan het dat VAG zulke slechte auto's maakt en mijn vrouw en ik er probleemloos in rondrijden?

Ik constateer simpelweg dat jij keer op keer een probleemauro treft. Voor mijn part is dat het gevolg van Voodoo, dat zal mij jeuken, maar opvallend is en blijft het.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:29:55 #33
45206 Pietverdriet
pi_131357344
Het werd bij ons trouwens allemaal keurig door de Audi dealer vervangen en gerepareerd, daar geen klachten over, maar het mag duidelijk zijn dat het imago beter is dan de kwaliteit van de auto's
Met de 407 vierenhalf jaar zonder enig probleem gereden, de Laguna net zo
  donderdag 19 september 2013 @ 19:31:21 #34
45206 Pietverdriet
pi_131357398
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:28 schreef DS4 het volgende:
Tsja, hoe kan het dat VAG zulke slechte auto's maakt en mijn vrouw en ik er probleemloos in rondrijden?

Ik constateer simpelweg dat jij keer op keer een probleemauro treft. Voor mijn part is dat het gevolg van Voodoo, dat zal mij jeuken, maar opvallend is en blijft het.
Ah, omdat jij geen problemen hebt, klets ik uit mijn nek, duidelijk hoe simpel jij de wereld ziet
pi_131357485
En zo zijn er ook mensen die het ene na het andere probleem hebben met Renault en Peugeot.

De verschillen zijn klein en betrouwbaarheid is geen issue meer bij de meekkeuze (objectief gezien).

En slecht spuitwerk bij een nieuwe auto is in 999 vd 1000 gevallen een beschadigde auto bij transport die opnieuw gespoten wordt. Dat even nog als terzijde.
pi_131357517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:

Ah, omdat jij geen problemen hebt, klets ik uit mijn nek, duidelijk hoe simpel jij de wereld ziet
Dat staat er niet. Er staat dat jouw ervaringen vooral iets over jou zeggen.
pi_131357543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wij hebben binnen ons gezien met 6 vag autos geen enkel probleem gehad in de afgelopen 3 en half jaar. Waarom dan 6 auto's? Omdat de meesten hier naar jaar of 2 wel wisselen.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:34:40 #38
45206 Pietverdriet
pi_131357559
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef DS4 het volgende:
En zo zijn er ook mensen die het ene na het andere probleem hebben met Renault en Peugeot.

De verschillen zijn klein en betrouwbaarheid is geen issue meer bij de meekkeuze (objectief gezien).
Zoals ik zei, het kwaliteitsverschil is imago, geen realiteit, fijn dat je dat bevestigd en mij gelijk geeft.
quote:
En slecht spuitwerk bij een nieuwe auto is in 999 vd 1000 gevallen een beschadigde auto bij transport die opnieuw gespoten wordt. Dat even nog als terzijde.
Aan de binnenkant?
  donderdag 19 september 2013 @ 19:35:44 #39
45206 Pietverdriet
pi_131357609
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Er staat dat jouw ervaringen vooral iets over jou zeggen.
Nee, deze manier van naar de wereld kijken zegt vooral wat over jou
Zoals ik zei, blaiming the victim
pi_131357651
bmw
e36 328i
1997

waarom? betrouwbare 6-cilinder, redelijk snel en veel comfort, voor weinig kunnen kopen. :)
Funkmode!
pi_131357669
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, deze manier van naar de wereld kijken zegt vooral wat over jou
Zoals ik zei, blaiming the victim
Boe hoe!

Die slachtofferrol had ik overigens niet van jou verwacht...
  donderdag 19 september 2013 @ 19:37:38 #42
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_131357709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Het werd bij ons trouwens allemaal keurig door de Audi dealer vervangen en gerepareerd, daar geen klachten over, maar het mag duidelijk zijn dat het imago beter is dan de kwaliteit van de auto's
Met de 407 vierenhalf jaar zonder enig probleem gereden, de Laguna net zo
Knap. Een aantal collega`s van mij die 407 en Laguna rijden en man man, wat een rampenbakken.
Dat ze ze nog steeds rijden is voor mij een compleet raadsel..
  donderdag 19 september 2013 @ 19:38:56 #43
45206 Pietverdriet
pi_131357754
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef practics het volgende:

[..]

Wij hebben binnen ons gezien met 6 vag autos geen enkel probleem gehad in de afgelopen 3 en half jaar. Waarom dan 6 auto's? Omdat de meesten hier naar jaar of 2 wel wisselen.
Tja, zo rij ik probleemloos Frans, daar ken ik ook mensen met problemen mee, het punt is, Duits is niet per definitie beter, het imago is beter.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:39:27 #44
45206 Pietverdriet
pi_131357774
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Boe hoe!

Die slachtofferrol had ik overigens niet van jou verwacht...
Ik zie mij niet als slachtoffer, ik zie jou vooral als iemand die geen argumenten heeft
  donderdag 19 september 2013 @ 19:40:49 #45
45206 Pietverdriet
pi_131357832
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Knap. Een aantal collega`s van mij die 407 en Laguna rijden en man man, wat een rampenbakken.
Dat ze ze nog steeds rijden is voor mij een compleet raadsel..
Zoals ik zei,
Het gaat niet om kwaliteit, het gaat om perceptie van kwaliteit.

Mensen die menen dat fransen kut zijn en Duitse autos top zullen van jouw post zeggen, zie je nu wel en van mijn ervaring, dat ligt aan die zeikert
pi_131363658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik zie mij niet als slachtoffer, ik zie jou vooral als iemand die geen argumenten heeft
Dat komt dan doordat je niet in kan zien of wil zien dat jouw ervaringen niet zoveel zeggen in dezen.

Maar verder: jouw feestje.
  donderdag 19 september 2013 @ 21:45:53 #47
157922 fathank
pi_131364060
Hoe zo'n simpel topic weer in een welles nietes spelletje kan veranderen.

Only op Fok O+

:')

Open lekker een 'Franse vs. Duitse auto's' topic
pi_131364572
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef fathank het volgende:

Only op Fok O+

Inderdaad; kunnen de heren het verder via DM ofzo uitbakkeleien? dan kan het hier weer een beetje ontopic.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_131365490
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef fathank het volgende:

Only op Fok O+

is op alle fora zo.

Er is overigens maar 1 duits merk...

Eigenlijk 2.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131368927
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tja, als je Saab gewend bent, dan voelt zo'n Kliko aan alsof je op een campingstoel zit. ;)
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:22:09 #51
362932 Betuwenaar
Live fast, die young
pi_131376497
- de frans - duits discussie was beďndigd -

[ Bericht 97% gewijzigd door Sounddragon op 20-09-2013 11:41:29 ]
pi_131378167
2003 Subaru Impreza STI

Gewoon, omdat het kan.

Het is niet mijn eigen auto, maar het is dit model:
pi_131387675
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Anne op 20-09-2013 18:10:01 ]
niet geschoten is ook niet verkeerd.
pi_131396591
Lange rit: Citroen DS20 Pallas Hydr. 1972 waarom;blijft een mooie fijne aparte reisauto

korte rit: Fiat 500 Lounge dualogic 2010 waarom; leuke goedkope dagelijkse auto

[ Bericht 2% gewijzigd door snoek1 op 20-09-2013 23:08:41 ]
pi_131400512

pi_131405448
Een sperm-white 500!
pi_131414927
Een groene XKR uit 2001.

Tegen een schappelijke prijs over mogen kopen van mijn ouders buren en mijn ouders betalen ook mee aan het onderhoud. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door stephano1990 op 22-09-2013 02:09:42 ]
  zaterdag 21 september 2013 @ 19:31:19 #58
396386 sturmpie
for night & nature
pi_131419043
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:54 schreef stephano1990 het volgende:
over mogen overkopen
"over mogen overkopen" ? over, uit, roger, over&sluiten :D

wel vette bak ja ;)
pi_131432557
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef sturmpie het volgende:

[..]

"over mogen overkopen" ? over, uit, roger, over&sluiten :D

wel vette bak ja ;)
fixed :P

Ben er zeker blij mee, heb hem nu ongeveer een half jaar en die paar weken zomers weer waren het zeker waard om een cabrio te hebben :)
pi_131436362
406 break uit "97

waarom?

fijne reisauto, uitstekend wegligging, comfortabel, zee van ruimte, best vlot

kostte heel weinig in aanschaf

tot nu toe heel betrouwbaar gebleken ( heb hem 3 jaar)
pi_131510591
Volgens mij heb ik al eens aangegeven in wat voor auto ik reed.
Nou..nog maar een keer: Ik rijd in een "German Jobber" zoals ik noem.

reden? Gewoon omdat ik het wel wat vond hebben op deze leeftijd.
  dinsdag 24 september 2013 @ 17:24:57 #62
58332 De_BreuR
...time is my enemy...
pi_131519069
merk: Peugeot
model: 307sw
bouwjaar: 2002
waarom:
voor mij een auto met opties wil ik graag wilde: ABS/ESP/climate control/el.ramen/centr.deur.verg.
En omdat ik twee jonge kinderen heb, volwaardige stoelen die ik ook kan wegnemen uit de auto of er nog twee kan bijzetten... dus erg ruim, en relatief zuinig rijden.
ow ja, het glazen dak is ook wel erg mooi.
www.onthaasting.nl
Ik kom u zo helpen!...
pi_131655593
Merk: Toyota
Model: Corolla Hatchback
Bouwjaar: 2001
Redenen: Wil graag een betrouwbare auto, minimaal onderhoud, eigenlijk een bak waar ik nog zeker 5 jaar mee kan rijden. Uiterlijk niet belangrijk, binnenkant niet belangrijk, opties ook niet erg van belang. Betrouwbaarheid was het belangrijkste.
Een werk duurt lang genoeg om de tijd te vullen die ervoor beschikbaar is.
Je moet veel studeren om weinig te weten.
  zondag 29 september 2013 @ 00:30:50 #64
393186 tennisbal8594
www.ishetalweekend.nl
pi_131662595
Opel Astra 1.9 CDTi 150pk.
Cosmo uitvoering, bouwjaar 2008.

Ik ben een fervente autogebruiker, al moet ik aan het einde van de straat zijn dan gaat de Astra mee. Ligt als een blok op de weg, rijdt 1 op 17 stad/22 buitenweg, pittige dieselmotor, relatief goedkoop aan de tank, veel opties, fijne stoelen en armsteun. Zoals je kunt zeggen; letterlijk Duitse degelijkheid.

Betrouwbaarheid; 1x een defecte dynamo (onder garantie), en ooit eens een storing gehad in de turbo. Voor de rest elk jaar klakkeloos door de APK. Voor de rest zeer weinig onkosten...

Als ik dan toch echt een minpuntje moet bedenken is het de opbergruimte, maar dat scheelt dan weer in de rommel in de auto. Ik doe er mijn voordeel mee. :7
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:03:23 #65
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_131746127
Een Seat Ibiza TDI uit 2002 met inmiddels 277.500 km op de tellert. Niet traag met 130 pk maar tegelijkertijd mede dankzij 6e versnelling ook behoorlijk zuinig. Vorige week weer ermee naar Texel en Berlijn gereden en dat zonder nukken. Toegegeven: het is beslist niet het summum op het gebied van comfort en bovendien redelijk luidruchtig met een veredelde tractormotor onder de kap. Ik vind het echter een bijzonder betrouwbare auto en heeft me niet éénmaal laten staan in de afgelopen 100.000 km. En zo'n 6e versnelling komt goed van pas op de snelwegen ... !
pi_131756137
BMW 318ci uit 2002 (E46)

Omdat tijdloos model, comfortabel & zuinig
pi_131770910
Grijze Ford Focus 1.6 5deurs hatchback uit 1999 (13 in een dozijn model)

Omdat hij me nog niet in de steek laat zie ik geen reden hem te vervangen.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:13:52 #68
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_131770970
Chevrolet Camaro 1978, 5,7L V8.
Waarom? Altijd gaaf gevonden, kan best knutselen, wegenbelastingvrij (hoe lang nog)
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_131771299
Audi S2 coupe 2.2 Turbo
VW Golf VR6 3.0 N/A

Waarom? Omdat allebei de auto's porno voor de oren zijn, en qua rijeigenschappen ook niet mis.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_131773544
VW Jetta. Waarom? Die stond nog op het parkeerterrein bij de baas.
pi_131781029
BMW
530d xDrive Touring
2013

Gaat waarschijnlijk nog maar een maandje mee en gaat dan terug naar de fabrikant om als jonge occasion op de markt te komen.
pi_131845502
Audi
A4 avant 2.0 TDI
2009

Gezinsauto nodig en deze voldeed aan bijna alle eisen.
pi_131845733
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:28 schreef S2Madness het volgende:
Audi S2 coupe 2.2 Turbo
VW Golf VR6 3.0 N/A

Waarom? Omdat allebei de auto's porno voor de oren zijn, en qua rijeigenschappen ook niet mis.
Oeffff, de 2 meest geile autosounds ev4h ^O^ Ooit komt er ook nog een vr6je bij mij op de oprit
I are Baboon
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 10:34:14 #74
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_131868428
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:28 schreef S2Madness het volgende:
Audi S2 coupe 2.2 Turbo
VW Golf VR6 3.0 N/A

Maatje heeft een 200 quattro turbo, wŕt een geluid die blokken.

Peugeot
206 GTi
2002

Vlot, leuke wegligging en verder alles op en aan wat ik nodig heb. Al met al mag ik als student niet klagen.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_131868694
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:39 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Oeffff, de 2 meest geile autosounds ev4h ^O^ Ooit komt er ook nog een vr6je bij mij op de oprit
Sound is wel ok. Ik heb er een gehad(vr6), 2 weken.

Ik stond voor het stoplicht met een taxi achter mij. Trek ik volgas op tot 150 km/uur met continu een een taxi op mijn bumper...... Klinkt snel, is niet snel. _O-
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 11:17:56 #76
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_131869148
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik stond voor het stoplicht met een taxi achter mij. Trek ik volgas op tot 150 km/uur met continu een een taxi op mijn bumper...... Klinkt snel, is niet snel. _O-
Maar als je dan ook na gaat dat een E220 CDI al in 8.4 naar de 100 gaat, is een net niet instap model al voldoende. Die E-klasses willen best wel vooruit namelijk.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_131870340
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000

Kleine auto, grote motor, achterwielaandrijving en een bijzonder (mooi!) uiterlijk. Heb geen gezinsauto nodig maar voor een tweezitter is ie toch ook nog best praktisch O-)
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 12:46:17 #78
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_131870667
Die zijn leuk. ^O^
Maar mooi zou ik 'm niet direct willen noemen. ;)

Heb zelf een 2001 E46 330i Touring; 1475KG.
Is maar 130KG meer dan jouw kleine bakkie vlgns Carbase.
Valt mij niet tegen. :)

Deze heb ik ook nog. Foto van eerder deze week.

1210KG
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_131871329
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Helaas zijn ze origineel niet zo snel. Die van mij daarintegen zit rond de 230pk en daarmee blijf ik bv. een e90 335d voor. (Verder weinig referenties)

Om die 230pk te verkrijgen is er wel een hoop geld in het blok gegaan, dat wel.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_131871387
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:39 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Absoluut! De Audi en Volvo 5 cilinder blokken zijn zeer degelijk en hebben een geweldig karakter! Het verbruik is om te huilen dus je moet het we wel voor over hebben.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_131871489
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 12:25 schreef MadMarky het volgende:
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000

Kleine auto, grote motor, achterwielaandrijving en een bijzonder (mooi!) uiterlijk. Heb geen gezinsauto nodig maar voor een tweezitter is ie toch ook nog best praktisch O-)
[ afbeelding ]
Dat zijn leuke wagens! Zeer goed blok n een geweldig onderstel.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_131880508
nu ff niks meer.
mijn 18 jaar oude, trouwe civic is terminaal verklaard tijdens de apk :'( .

dinsdag kan ik mijn honda jazz 1.4i ls uit 2004 gaan halen (62000 km :o ).

want; honda.
pi_131880803
quote:
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000

[ afbeelding ]
Toffe auto!

Zijn nog best duur/waardevast.
pi_131880972
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 20:11 schreef marc0871 het volgende:
nu ff niks meer.
mijn 18 jaar oude, trouwe civic is terminaal verklaard tijdens de apk :'( .

dinsdag kan ik mijn honda jazz 1.3i ls uit 2004 gaan halen (62000 km :o ).

[ afbeelding ]

want; honda.
Fixed :-)
pi_131881142
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 20:27 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Fixed :-)
zie je punt.
1339 cc -O- }:|
no matter. still *O*
pi_131883233
Alleen in Europa hoor, dat ze m 1.4 noemden.
pi_131937381
Heb tot zondag een Renault Megané 1.9 diesel gereden.

Zelfde kleur als op de foto en zelfde model.
Kon je nog wel 1 op 20 meerijden maar zaterdag ging ie niet meer hoger dan 2100 rpm in z'n 6. "Einspritzanlage überprüfen". Iets met het injectiesysteem aan de hand, maarja het heeft ons sinds 2002 goed gediend :)
Nee, toch niet
pi_131939912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:26 schreef MdMa98 het volgende:
Laatste post, dus nieuw deeltje:

merk Audi
model TT RS
bouwjaar 2009

omdat ie lekker snel is en er nie zoveel van zijn

TS is nieuwsgierig :)
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_131950945
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:38 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

ts van deel 1 ook zeker wel
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:06:50 #90
396386 sturmpie
for night & nature
pi_131990573
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:38 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

ts van deel 1 ook zeker wel
?
pi_131994115
Saab 900 2.3 1996.

Waarom? Goedkoop over kunnen nemen, Zweedse degelijkheid en een geweldig comfortgehalte. Cruisecontrol, verwarmde voorstoelen en lederen bekleding. 150.000 mijl gelopen (geďmporteerd door vorige eigenaar), laatste jaar APK vanwege roest aan de bodemplaat helaas :(
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_132018552
Citroën BX 14RE van 1988, 2CV van 1970, Méhari van 1972.
Waarom? Want oud Citroën en gewoon fijne auto's.
pi_132020571
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:47 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Saab 900 2.3 1996.

Waarom? Goedkoop over kunnen nemen, Zweedse degelijkheid en een geweldig comfortgehalte. Cruisecontrol, verwarmde voorstoelen en lederen bekleding. 150.000 mijl gelopen (geďmporteerd door vorige eigenaar), laatste jaar APK vanwege roest aan de bodemplaat helaas :(
Dat hoor je niet heel vaak bij een 900, eerder bij de veerpoten achter...
pi_132022280
Klopt, John. Helaas is het de bodemplaat en gezien de leeftijd van de auto en de kilometerstand ga ik er geen gekke dingen meer mee doen. Aankomende zomer me maar eens oriënteren op de automarkt.
pi_132027772
Ik zou zeggen koop nog een Saab, meer waar voor je geld kan je niet krijgen, vooral bij de 9000 en de 9-5!
pi_132032845
17 jaar is toch niet echt oud voor een auto.
Dan valt een verotte bodemplaat me toch wel tegen van een degelijke zweedse auto.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:01:25 #97
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_132035963
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef Mehari het volgende:
Citroën BX 14RE van 1988, 2CV van 1970, Méhari van 1972.
Waarom? Want oud Citroën en gewoon fijne auto's.
Mehari had mijn opa on de tuin.Enige auto die gazon heel liet en handig om tuintroep te vervoeren enzo. Wat een bak. _O-
pi_132138754
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:44 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zou zeggen koop nog een Saab, meer waar voor je geld kan je niet krijgen, vooral bij de 9000 en de 9-5!
Zit er zeker over te denken. Dan wordt het waarschijnlijk wel een nieuwere 900 cabrio of een 9-3. 9000 en 9-5 spreken me qua vormgeving niet echt aan. Als het een 9-3 wordt, hoop ik genoeg geld vrij te kunnen maken voor een Aero _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef Mehari het volgende:
17 jaar is toch niet echt oud voor een auto.
Dan valt een verotte bodemplaat me toch wel tegen van een degelijke zweedse auto.
Staat hier altijd in weer en wind, vanwege beperkte garageruimte. Baal er desalniettemin wel van, fijne en trouwe auto.

[ Bericht 6% gewijzigd door HenkvonAnnie op 13-10-2013 22:22:30 ]
pi_132144737
Staan mijn auto's ook, en die BX heb ik al 17 jaar.
Vandaar, viel me een beetje tegen.
  maandag 14 oktober 2013 @ 00:10:17 #100
411015 Tyrone894
Trotse Surinamer
pi_132144929
Je moeder
Eenmalig exemplaar
1945 ong denk ik

- goedkoop
  maandag 14 oktober 2013 @ 00:11:14 #101
411015 Tyrone894
Trotse Surinamer
pi_132144968
Neejo maar je moet gewoon een bakfiets kopen daar kan je tering veel spullen in kwijt
pi_132145707
Citroen Saxo
1999

Omdat:

Betrouwbaarder dan een Starlet
Zuinig
Goedkoop in onderhoud en verbruik.

Als ik snel wil pak ik de motor wel. :P
pi_132150640
Volkswagen Passat Variant
2006

Ruimte, en we liepen er tegenaan toen we snel op zoek waren naar een auto. Tijdens een routine onderhoudsbeurt bleek de automatische versnellingsbak van de vorige auto op het punt van begeven.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:15:38 #104
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_132151885
Fiat Grande Punto 1.4 T-jet Sport
2007, Blauw

Compact, mooi design (Giugiaro), snel, zeker na chiptuning bij Squadra Tuning in Nunspeet.
Ik rijd er al 3,5 jaar naar volle tevredenheid in.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 21:44:45 #105
396386 sturmpie
for night & nature
pi_132776140
ok
  donderdag 31 oktober 2013 @ 21:58:03 #106
379903 Landyacht
Guzzling the gas.
pi_132776838
quote:
Prachtig. Ds wordt mijn volgende oldtimer. Pallas is helemaal een kadootje.
pi_132787638
Merk: Mazda
Type: Xedos 9 v6 2.5i automaat

Type: Xedos 6 v6 2.0i automaat
Bouwjaar: 1999

Mooie luxe auto's voor een redelijke prijs. Beide omgebouwd op lpg.
Rij 40.000 km per jaar.
pi_132816781
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 00:11 schreef Tyrone894 het volgende:
Neejo maar je moet gewoon een bakfiets kopen daar kan je tering veel spullen in kwijt
Maar ook een bakfiets kost tegenwoordig een smak geld. Gewoon fietstassen kopen,kun je aardig wat in kwijt voorzover nodig.
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:03:52 #109
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_132816900
Citroën
C5 Break
2002

Genoeg ruimte voor het hele gezin plus veel kampeermeuk. Rijdt ook erg fijn.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_132819063
quote:
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000

[ afbeelding ]
Hoe rijdt dat met 2 fietsen op je dak?
Niet bang dat ze eraf vallen?
Durf je wel harder dan 80 te rijden?
5 Ferrari's op videoband!
pi_132820105
Opel
Astra
1999

Omdat hij na 3 jaar nog steeds probleemloos rijdt.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_132822664
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Hoe rijdt dat met 2 fietsen op je dak?
Niet bang dat ze eraf vallen?
Durf je wel harder dan 80 te rijden?
Rijdt prima, ze kunnen er niet afvallen omdat ze met een haak omhet frame vastgeklemd staan. De fiets moet er naar voren toe af. Hij zuipt wel een stuk meer met die contructie op het dak (scheelt makkelijk 1-2L/100km) en boven de 80 heb je wat windgeraas. Volgens het handboek moet ik onder de 130km/u blijven dus dat doe ik dan ook maar :+
  zaterdag 2 november 2013 @ 16:32:27 #113
285853 PH-KCD
Beroemde 99.999.999ste poster
pi_132825997
merk: Jaguar
model: XJ Executive 3.2 V8
bouwjaar: 2000

Omdat het een luxe auto is die lekker rijdt :)
  zaterdag 2 november 2013 @ 16:57:34 #114
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_132826790
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:26 schreef MadMarky het volgende:

[..]

Volgens het handboek moet ik onder de 130km/u blijven dus dat doe ik dan ook maar :+
Dat is sowieso altijd wel een mooi idee. ;)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  zaterdag 2 november 2013 @ 17:38:53 #115
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_132827683
Merk: BMW 330 Cabrio
Omdat: In de zomer rustig door zuid Europa te rijden, en in de winter iedereen kwijt te kunnen rijden voor het stoplicht.
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:40:20 #116
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132831318
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:38 schreef Cucumissativus het volgende:
Merk: BMW 330 Cabrio
Omdat: In de zomer rustig door zuid Europa te rijden, en in de winter iedereen kwijt te kunnen rijden voor het stoplicht.
Iedereen?

:{w
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:41:51 #117
321874 Cucumissativus
pi_132831366
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:40 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Iedereen?

:{w
De meeste dan...
pi_132831382
Merk: Zwarte Golf IV uit 99.
Omdat: Swag.

Nee was aardig goedkoop en zijn prima auto's die veel km's kunnen rijden.
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:47:08 #119
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_132831596
Mercedes W123 1982
Reden: mooie, betrouwbare auto waar ik gewoon met heel veel plezier in rijd.

Mazda Premacy 2002
Reden: Ruime, praktische auto die probleemloos heel wat kilometers verslindt.
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:41:36 #120
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_132836894
(Sinds vanmiddag, maar staat nog niet voor de deur)

Type: MX-5 1.8
Bouwjaar: 2000

Reden: Aanzienlijke bak rijplezier met slechts de kosten van een gemiddelde Japanse C-segmenter en dezelfde degelijkheid, zonder dak te rijden zodat je de heerlijke geuren van moeder natuur en de diesel die voor je rijdt kunt opsnuiven, tegelijk nog relatief praktisch door de redelijke kofferbak. De achterbank van m'n oude Hyundai Tibby had ik maar zelden nodig, dat verlies boeit me dus ook niet veel.

Tevens ben ik gelijk voorzien van een zakelijke auto mocht ik ooit besluiten kapper te worden.

Was trouwens al eventjes op zoek, maar de vorige paar die ik onlangs bekeken had waren het om verschillende redenen net niet. Dit was gewoon een strak exemplaar met sperdiff, een stel custom lederen stoelen (zwart/rood) in bijna-nieuwstaat, 16" velgen van de 2001 facelift, nieuwe stoffen Robbins kap, goede Bridgestone Turanza's rondom.

Technisch in orde en optisch lijkt het voor een groot deel een tweede auto te zijn geweest. Nagenoeg geen bespeurbare roest en onderhouden bij dealer en daarna specialist. Vijfbak, maar die schakelt naar m'n bevindingen soepeler en intuďtiever dan de zesbak (die er echter wel weer marginaal harder aan trok, zoals je verwacht).

Dan mag het een wat doorsnee Highlight Silver zijn terwijl ik eigenlijk op een Evo Orange zat te azen, maar soit, je kan niet alles hebben zonder gouden geduld. Die kleur is als 1.8 gewoon vervelend zeldzaam hier. Ik had er laatst bijna eentje te pakken, maar mevrouw wilde toen puntje bij paaltje kwam haar auto toch eigenlijk niet kwijt. :')

Oh ja, een donkerblauwe hardtop er ook nog maar even bij beklonken. Had ik niet echt nodig, maar hij kon mee voor een bescheiden 500 euro, voor dat bedrag raak je zo'n ding toch moeiteloos weer kwijt. Intussen wel een mooie manier om dit jaar de softtop te sparen zodra het echt winter wordt. Combineert nog verrassend stijlvol met de kleur en stoelen.

Dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 02-11-2013 21:49:16 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_132837267
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Kriegel het volgende:
(Sinds vanmiddag, maar staat nog niet voor de deur)

Type: MX-5 1.8
Bouwjaar: 2000

Reden: Aanzienlijke bak rijplezier met slechts de kosten van een gemiddelde Japanse C-segmenter en dezelfde degelijkheid, zonder dak te rijden zodat je de heerlijke geuren van moeder natuur en de diesel die voor je rijdt kunt opsnuiven, tegelijk nog relatief praktisch door de redelijke kofferbak. De achterbank van m'n oude Hyundai Tibby had ik maar zelden nodig, dat verlies boeit me dus ook niet veel.

Tevens ben ik gelijk voorzien van een zakelijke auto mocht ik ooit besluiten kapper te worden.

Was trouwens al eventjes op zoek, maar de vorige paar die ik onlangs bekeken had waren het om verschillende redenen net niet. Dit was gewoon een strak exemplaar met sperdiff, een stel custom lederen stoelen (zwart/rood) in bijna-nieuwstaat, 16" velgen van de 2001 facelift, nieuwe stoffen Robbins kap, goede Bridgestone Turanza's rondom.
Technisch in orde en optisch lijkt het voor een groot deel een tweede auto te zijn geweest. Nagenoeg geen bespeurbare roest en onderhouden bij dealer en daarna specialist. Vijfbak, maar die schakelt naar m'n bevindingen soepeler en intuďtiever dan de zesbak (die er echter wel weer marginaal harder aan trok, zoals je verwacht).

Dan mag het een wat doorsnee Highlight Silver zijn terwijl ik eigenlijk op een Evo Orange zat te azen, maar soit, je kan niet alles hebben zonder gouden geduld. Die kleur is als 1.8 gewoon vervelend zeldzaam hier. Ik had er laatst bijna eentje te pakken, maar mevrouw wilde toen puntje bij paaltje kwam haar auto toch eigenlijk niet kwijt. :')

Oh ja, een donkerblauwe hardtop er ook nog maar even bij beklonken. Had ik niet echt nodig, maar hij kon mee voor een bescheiden 500 euro, voor dat bedrag raak je zo'n ding toch moeiteloos weer kwijt. Intussen wel een mooie manier om dit jaar de softtop te sparen zodra het echt winter wordt. Combineert nog verrassend stijlvol met de kleur en stoelen.

Dus.
Zo'n verhaal en dan geen foto ;)
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:57:41 #122
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_132837653
Eh, ja, die heb ik nog niet gemaakt. :@ Had m'n aandacht even bij belangrijkere dingen.

Maandag haal ik 'm vooralsnog op, maar met dat grauwe baggerweer ga je voorlopig niet veel betere foto's krijgen dan deze: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

Maar die trekken dus nergens op, het ding is mooier in het eggie.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  zondag 3 november 2013 @ 13:13:22 #123
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132849821
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef Kriegel het volgende:
Eh, ja, die heb ik nog niet gemaakt. :@ Had m'n aandacht even bij belangrijkere dingen.

Maandag haal ik 'm vooralsnog op, maar met dat grauwe baggerweer ga je voorlopig niet veel betere foto's krijgen dan deze: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

Maar die trekken dus nergens op, het ding is mooier in het eggie.
Is die hardtop nou blauw of is dat schijn?
  zondag 3 november 2013 @ 13:30:53 #124
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_132850295
quote:
een donkerblauwe hardtop er ook nog maar even bij beklonken.
Ja dus. Het is altijd even afwachten als de kleur van een hardtop afwijkt van de carrosserie (of zwart), maar dit staat zeker niet onaardig.

Overigens kon ik nog 100 euro van het totaal afkrijgen om een nieuwe windblocker te kopen (prijs lag verder helaas muurvast). Momenteel zit er een stuk plexiglas met tie-wraps aan de stylebar vast, wat op zich leuk is omdat het veel minder opvalt dan zo'n stoffen klapding, maar hij werkt voor geen meter.

Niks mis met een beetje wind door je haar, maar als het vanaf 50 km/u al flink terugslaat in je nek wordt je dat snel beu.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  zondag 3 november 2013 @ 21:11:24 #125
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_132868012
Honda Civic 1.4IS Jewel
1998
Zwart

Zuinig, goedkoop, degelijk, sportief onderstel en omdat mijn motor ook een Honda is ;)
Please, make yourself uncomfortable.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 22:39:05 #126
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_132984447
Seat Toledo 1.6 sport
2004
Grijs

Rijdt op gas. Verder geen reden. Of jawel, het heeft cruise control (130km per dag rijden) airco en dat was het. Maar de volgende wordt deze niet meer :+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_132985237
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef Renesite het volgende:
Seat Toledo 1.6 sport
2004
Grijs

Rijdt op gas. Verder geen reden. Of jawel, het heeft cruise control (130km per dag rijden) airco en dat was het. Maar de volgende wordt deze niet meer :+
Klopt, een nieuwe Toledo kan niet op gas.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 22:55:33 #128
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_132985281
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Klopt, een nieuwe Toledo kan niet op gas.
Oh.

Dan nog.. is een miskoop geweest. Is geloof ik een van de Volkswagengroep he. Zullen we de discussie maar niet meer gaan beginnen? :+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_132994429
BMW 323 Coupe
2000
zilver

omdat ik m mooi vind :)
  donderdag 7 november 2013 @ 12:48:57 #130
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_133000363
Op dit moment rij ik deze CLA180 als tijdelijke auto tot mijn eigen bestelde CLA binnen is..

Dit is de versie en kleur die ik besteld heb (CLA200)..

Waarom : omdat ik eindelijk eens een mooie auto wil rijden i.p.v. een functionele (station wagons).
You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
pi_133001378
Grappig, ik vind stations dus meestal wel mooier dan sedans/coupes. Zeker bij Mercedes. Voel me in een sedan altijd zo'n ouwe lul in pak.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_133001806
Op dit moment een Volvo 440 1.8, waarom? Deze auto is mij in bruikleen aangeboden via een familielid, ik vind het gewoon heerlijk om auto te rijden. Volvo vind ik verder een prachtig merk, de auto rijdt lekker en is tot nu toe betrouwbaar en geeft mij bovenal een veilig gevoel. Lekkere dikke bumpers en ik merk dat andere weggebruikers mij snel de ruimte geven etc :).
pi_133008367
waarom geven ze jou de ruimte?
pi_133010880
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef Bajskorv het volgende:
Grappig, ik vind stations dus meestal wel mooier dan sedans/coupes.
Eens.
pi_133014972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eens.
Heh, jammer, dacht die komt met de mededeling dat ie de nieuwe RS6 heeft besteld!
pi_133014992
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef Treurwilg het volgende:
waarom geven ze jou de ruimte?
Ding rookt als de ziekte !!! ;)
pi_133016223
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:12 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Heh, jammer, dacht die komt met de mededeling dat ie de nieuwe RS6 heeft besteld!
Issue?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
  donderdag 7 november 2013 @ 19:57:52 #138
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_133017046
Hoe mooier een stationbak, hoe onpraktischer.
Dat is dan wel weer jammer.

Ik rij zelf driekwart van de tijd met de achterbank plat. Meuk er in en karren maar.
pi_133017140
De Panamera shooting brake mogen ze van mij wel op de markt brengen, maar ook die zal niet meteen het meest praktisch zijn...
  donderdag 7 november 2013 @ 20:02:53 #140
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_133017294
Panamera wordt nooit mooi.
Blijft toch meer een soort loensende Vinnie Jones of Danny Trejo dan een Charlize Theron
pi_133017578
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef FooFighters het volgende:
Op dit moment rij ik deze CLA180 als tijdelijke auto tot mijn eigen bestelde CLA binnen is..

[ afbeelding ]

Dit is de versie en kleur die ik besteld heb (CLA200)..

[ afbeelding ]

Waarom : omdat ik eindelijk eens een mooie auto wil rijden i.p.v. een functionele (station wagons).
Jelly. Mooie kleur ook.

Nog wel ff 18 inch chrome onder leggen en paar cm verlagen.

pi_133017897
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:38 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Issue?
Wat bedoel je?
pi_133018318
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
BMW
530d xDrive Touring
2013

Gaat waarschijnlijk nog maar een maandje mee en gaat dan terug naar de fabrikant om als jonge occasion op de markt te komen.
Na de 530d Touring voor een 528i sedan te hebben ingewisseld gaf de leasemij mij naar 2 weken de keus: of de 528i houden of omruilen voor een 320d.

Aangezien ik de komende weken weer veel kilometers moet rijden (pakweg 5.000 per maand) maar voor de 320d gekozen. Brandstofkosten per kilometer voor de 528i: ¤0,14, voor de 320d: ¤0,08. Dan is de rekensom natuurlijk snel gemaakt. :+
pi_133019758
Een '95 Volvo 850 sedan. Zo'n vierkante. Vraag een kleuter om een tekening van een auto te maken, en hij tekent de 850. Waarom? 5 cilinder turbo, automaat, cruise control, climate control, elektrische stoelen en gaat nooit kapot, dit alles voor heel weinig geld. Fijne snelle ouwelullenbak :)
  zaterdag 9 november 2013 @ 03:29:24 #145
396386 sturmpie
for night & nature
pi_133071958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef DonJames het volgende:
Een '95 Volvo 850 sedan. Zo'n vierkante. Vraag een kleuter om een tekening van een auto te maken, en hij tekent de 850. Waarom? 5 cilinder turbo, automaat, cruise control, climate control, elektrische stoelen en gaat nooit kapot, dit alles voor heel weinig geld. Fijne snelle ouwelullenbak :)
vette bak ;)
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:04:53 #146
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_133077550
Merk: Volvo
Type: 244 GLE 2.3 liter
Bouwjaar: 1979

Waarom:
- Betrouwbaarheid
- Uiterlijk
- Achterwielaandrijving
- Mogelijkheid tot veel meer vermogen
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 23:08:05 #147
18653 crew  D.
pi_133133726
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door D. op 10-11-2013 23:16:18 ]
pi_133157667
merk Jaguar
model XJ-S coupe V12
bouwjaar 1976
Waarom:
Prachtige auto, realistisch in tegenstelling tot de E-type en natuurlijk de V12.
Rijd er helaas veel te weinig in.
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:30:17 #149
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_133173135
Merk: VW
Model: Golf 1.6FSI
Bouwjaar: '04

Degelijke auto. Tijdloos model.
Syndroom van Kraepelin
pi_133178264
Merk: BMW
Model: E30 325i cabrio (24v)
Bouwjaar: 1990

Reden: Wilde ik al hebben sinds ik me kan herinneren. Kan er zelf alles aan doen. Lekker snel en in de zomer dakkie open O+
  FOK!fotograaf dinsdag 12 november 2013 @ 11:51:59 #151
145146 Andyy
pi_133178872
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Hyperdude het volgende:
Ik rij zelf driekwart van de tijd met de achterbank plat. Meuk er in en karren maar.
Ik ook, maar dan voor meer uitlaatgeluid :+
  woensdag 4 december 2013 @ 12:41:44 #152
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_133905190
NU nog

merk VOLKSWAGEN
model PASSAT VARIANT (station)
bouwjaar 2000

Vanaf zaterdag:

merk PEUGEOT
model 407 1.8 16V XR
bouwjaar 2006
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  woensdag 4 december 2013 @ 12:45:17 #153
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_133905316

Rijdt geweldig, ziet er goed uit, zuipt wat olie maar je moet minstens eenmaal een Alfa gereden hebben ;)
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
  woensdag 4 december 2013 @ 13:05:14 #154
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_133905826
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef Antal het volgende:
[ afbeelding ]

Rijdt geweldig, ziet er goed uit, zuipt wat olie maar je moet minstens eenmaal een Alfa gereden hebben ;)
Idd, dan kan je volgende auto alleen maar beter zijn

;)
  woensdag 4 december 2013 @ 15:11:22 #155
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_133909784
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Idd, dan kan je volgende auto alleen maar minder auto zijn

;)
corrected
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_133910624
quote:
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000

[ afbeelding ]
Prachtig! Ooit eens gereden, heerlijke wagen.
Op een dag wil ik een dakar yellow exemplaar bezitten, met een L6 voorin.
Nee.
  woensdag 4 december 2013 @ 19:14:48 #157
383377 comfortably_dumb
af en toe een helder momentje
pi_133917744
merk: volkswagen
model: golf 1.8
bouwjaar: 1991

kmstand: 370.000 +

waarom:

omdat ik het als een uitdaging zie om deze wagen rijdend te houden tot de 5 ton en mischien meer :7
" treat other people like they were you, living another life" - Joe Rogan
" I love and treasure individuals as I meet them; I loathe and despise the groups they identify with and belong to." - George Carlin
pi_133918571
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef marcooooow het volgende:
merk Jaguar
model XJ-S coupe V12
bouwjaar 1976
Waarom:
Prachtige auto, realistisch in tegenstelling tot de E-type en natuurlijk de V12.
Rijdt de Jaguar al?
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_133918648
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:51 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik ook, maar dan voor meer uitlaatgeluid :+
Ik prefereer toch het motorgeluid over uitlaat geluid ;) Dan ben je de andere weggebruikers ook niet zo tot last.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_133918670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:34 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Rijdt de Jaguar al?
Helaas nog niet maar er wordt aan gewerkt! ^O^
pi_133918703
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:37 schreef marcooooow het volgende:

[..]

Helaas nog niet maar er wordt aan gewerkt! ^O^
Ik had even moeten wachten met mijn reactie, ik blader net door PTA en zie dat je een eigen topic hebt. Daar verder!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_133918746
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:37 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Ik had even moeten wachten met mijn reactie, ik blader net door PTA en zie dat je een eigen topic hebt. Daar verder!
Hier heb ik een nog completer topic: https://www.jaguarforum.n(...)2/page-12#entry88556
Daar schrijf ik bijna dagelijks een verslag.
pi_133918792
quote:
merk Jaguar
model XJ-S coupe V12
bouwjaar 1976
Waarom:
Hij rijdt überhaupt toch niet
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  FOK!fotograaf woensdag 4 december 2013 @ 20:05:30 #164
145146 Andyy
pi_133919930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Ik prefereer toch het motorgeluid over uitlaat geluid ;) Dan ben je de andere weggebruikers ook niet zo tot last.
Bij mij is die juist mooier om te horen. Maar ik breng geen extra herrie mee, je hoort het alleen in de auto beter
pi_133920202
quote:
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000

[ afbeelding ]
mooiste z3 die er gemaakt is, tevens vind ik zwart of blauw ook nog is het mooist, met een dik blok erin! :9~
rij zelf een 328 uit 97, maar als ik hier ooit het geld voor heb :9
Funkmode!
  donderdag 5 december 2013 @ 17:19:09 #166
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_133950058
Saap 9-3 2.0T Hirsch uit 1999.
Waarom?
- T5 (laatste echte Saab motor)
- 225pk
- Goedkoop in aanschaf en onderhoud
- Mooi+ uitstraling
- Veel zelf aan te klussen. (van leren bekleding tot audio en sportluchtfilter)
- Heerlijke rij-auto. (zeker ook op vakantie in de bergen.... 8-) )

Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  donderdag 5 december 2013 @ 20:55:58 #167
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133958168
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef Descendent het volgende:
Saap 9-3 2.0T Hirsch uit 1999.
Waarom?
- T5 (laatste echte Saab motor)
- 225pk
- Goedkoop in aanschaf en onderhoud
- Mooi+ uitstraling
- Veel zelf aan te klussen. (van leren bekleding tot audio en sportluchtfilter)
- Heerlijke rij-auto. (zeker ook op vakantie in de bergen.... 8-) )

[ link | afbeelding ]
ik ben echt een bmw liefhebber, maar zulke Saabs vind ik echt supertof
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 december 2013 @ 21:13:52 #168
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_133958987
En momenteel goed betaalbaar.
Vriend van mij heeft een 95 3 liter V6 turbo automaat. Chippie en fatsoenlijke dempers erbij, en je hebt een zeer relaxte bak.
Niet teveel kms. of naast je leasehok houdt eea. financieel overzichtelijk.
  donderdag 5 december 2013 @ 22:27:44 #169
395375 Hollandisch
Zegt weinig, Hoort alles.
pi_133962389
Dodge Viper uit 2001
8 liter V10
Waarom: van mijn ouders gekregen
wel enkelen mankementen de binnen spiegel rammelt en de koppeling slipt
Op links en doorrr!
pi_133962666
Een diesel Peugeot 208 en een diesel Ford Fiesta. Geen flauw idee wat het bouwjaar is, maar waarschijnlijk allebei 2013. Die Fiesta is het wannabe Aston Martin model.

Waarom? Ik kan ze lenen dus zijn ze gratis. En ze rijden erg zuinig. Aan de andere kant zijn ze ook oncomfortabel, langzaam en slecht afgewerkt.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133967667
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef Hollandisch het volgende:
Dodge Viper uit 2001
8 liter V10
Waarom: van mijn ouders gekregen
wel enkelen mankementen de binnen spiegel rammelt en de koppeling slipt
Graag alleen serieuze reacties...

Je post verder alleen in KLB, met kansloze reacties :-)
  vrijdag 6 december 2013 @ 07:48:24 #172
395375 Hollandisch
Zegt weinig, Hoort alles.
pi_133971093
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:10 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Graag alleen serieuze reacties...

Je post verder alleen in KLB, met kansloze reacties :-)
Ik ben bloed serieus.
Op links en doorrr!
pi_133971164
Daihatsu sirion
1997/99 (?)
Ze rijden lekker en ze rijden altijd. Ze zijn ook best wel verrassend snel ook. O+

Precies zo eentje heb ik. :)
The waves you made will always be
pi_133971702
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 07:48 schreef Hollandisch het volgende:

[..]

Ik ben bloed serieus.
Kom maar op dan met een foto!

Heb je een gewone of een GTS?
pi_133973727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 08:02 schreef pepper_961 het volgende:
Ze zijn ook best wel verrassend snel ook.
Dat is wel handig. Kun je voorkomen dat iemand je in die auto ziet rijden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133973806
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal niet gaan, want ze rijden altijd, dus instappen zit er niet in o|O

SPOILER
pi_133973913
quote:

[..]

SPOILER
Nouuuuu ;(
pi_133974238
quote:

[..]

SPOILER
Nou ja zeg! Als de bestuurder >85 jaar is, is er helemaal niets mis met zo'n ding!
pi_133974389
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef pepper_961 het volgende:

Nouuuuu ;(
:@
  maandag 9 december 2013 @ 02:09:19 #180
383377 comfortably_dumb
af en toe een helder momentje
pi_134071261
ik stond laatst achter zo'n Daihatsu, maar ik vind die bandje die er onder zitten echt akkelig smal :{ het zijn net scooterbandjes :P
" treat other people like they were you, living another life" - Joe Rogan
" I love and treasure individuals as I meet them; I loathe and despise the groups they identify with and belong to." - George Carlin
pi_134071928
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 02:09 schreef comfortably_dumb het volgende:
ik stond laatst achter zo'n Daihatsu, maar ik vind die bandje die er onder zitten echt akkelig smal :{ het zijn net scooterbandjes :P
Je merkt er niks van hoor. :D
pi_134077051
quote:
merk Jaguar
model XJ-S coupe V12
bouwjaar 1976
Waarom:
Door velen verguisd, maar ik vind ze geweldig _O_

Pics?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_134085576
Merk: VW
Type/model: Polo Tsi Highline
Bouwjaar: 2010

Waarom?
-goedkoop
-klein
-luxe
  dinsdag 10 december 2013 @ 13:05:19 #184
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_134113533
Ik heb een Nissan Micra MK2, bouwjaar is 1997 ofzo denk ik.

Deze dus:

Waarom? Ik heb hem gekregen. Daarnaast is het wel een top autootje, bijna geen onderhoud en de versie die ik heb heeft een automaat. Ideaal voor de file dus. Kreeg toevallig vandaag de brief binnen van de RDW dat er weer een nieuwe apk op moet, dus dat wordt weer duimen :')
pi_134118175
Merk: Hyundai
Type/model: Accent
Bouwjaar: 2007

Waarom?
Ik wilde een automaat met kofferbak die niet duur is, weinig km had gemaakt en niet te oud. Dan blijft er tweedehands niet veel over. :P

Zo eentje heb ik dus.
ROBODEMONS..................|:(
pi_134119044
Een blauwe Sparta, ik moest even in het centrum zijn maar men is nu bezig alles te bestraten dus parkeren is een ramp dan maar op de fiets :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_134128999
Mijn vriendin en ik hebben allebei een Lexus IS200. We hebben altijd Toyota gereden, mijn vriendin meestal een Corolla of Corolla Verso, en ik oude Celica's uit de jaren 70 en 80. Vier jaar geleden hebben we de Verso ingeruild. Omdat we bij Toyota eigenlijk niets interessants vonden in onze prijsklasse hebben we de IS200 gekocht. Nog geen seconde spijt van gehad.

Vorig jaar is mijn werk verhuisd, waardoor in plaats van met de fiets voortaan met de auto naar het werk moet. Dat was het moment om afscheid te nemen van de oude Celica. Heb het nog geprobeerd met een nieuw model Celica, maar daar pasten de kinderen niet achterin. Aangezien de Lexus zo goed beviel heb ik toen besloten om er nog eentje bij te kopen. En omdat ik niet precies dezelfde wilde werd het de Sportcross versie.

pi_134137497
Model: 121 1.3 GLX Cabriotop
Bouwjaar: 1991
Waarom: vooral vanwege het model en omdat ik het een fijn autootje vind (hiervoor een LX-uitvoering uit '93 gehad). Maar ook voor de vrij lage kosten en relatief veel binnenruimte.

Merk: Saab
Model: 96L V4
Bouwjaar: 1976
Waarom: voor het rijplezier van een oldtimer O+ Vijf jaar geleden gekocht voor de lol/hobby in matige staat, nog van de eerste eigenaresse. Buitenkant is nog steeds slecht, maar een paar jaar terug er veel geld in gestoken om hem technisch weer in orde te krijgen.

Merk: (FSM Polski) Fiat
Model: 126p 650E
Bouwjaar: 1990
Waarom: in 2012 gekocht voor deelname aan de Carbage Run omdat we een echte uitdaging wilde, en dat hebben we geweten... Eigenlijk gewoon verknocht aan geraakt en omdat onderhoud doodsimpel en spotgoedkoop is heb ik hem gewoon gehouden ^O^
pi_134225682
Bmw 530i e60 prefacelift
pi_134391166
106 diesel uit 98.
Roest niet
Volledig uitgerust (elek ramen, spiegels,cv met ab etc)
1.5d gaat enorm lang mee.
Zuinig 1:22

Kost geen drol
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 23 december 2013 @ 13:03:50 #191
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_134602701
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef FooFighters het volgende:

[ afbeelding ]
Morgen eindelijk mijn nieuwe auto ophalen :Y

You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
  maandag 23 december 2013 @ 13:07:15 #192
321874 Cucumissativus
pi_134602832
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef FooFighters het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi, alleen zou ik die zwarte daklijsten in de kleur laten spuiten. Ziet er een beetje goedkoop uit zo!
pi_134603643
En.die haaienvin ook!
pi_134603694
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie pooierbak jonguh.
  maandag 23 december 2013 @ 13:48:08 #195
45206 Pietverdriet
pi_134604487
2014 nieuwe leasebak, denk dat het een 508 wordt
pi_134606134
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Mooi, alleen zou ik die zwarte daklijsten in de kleur laten spuiten. Ziet er een beetje goedkoop uit zo!
Gewoon dak zwart wrappen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 23 december 2013 @ 14:30:47 #197
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_134606228
Merk: Seat
Model: Ibiza SC
Bouwjaar: 2008, model van 2009

Want?
- Was goedkoop te krijgen
- Geen grote auto nodig
- Erg zuinig, weinig wegenbelasting en weinig kosten aan verzekering.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_134607516
Merk: Toyota
Model: Starlet
Bouwjaar: 1997

Waarom:
Destijds net klaar met mijn studie en had niet veel geld uit te geven, dus ben maar voor goedkoop, simpel en betrouwbaar gegaan.

Anderhalf jaar geleden bij de aankoop 178.000 kilometers op de klok, nu 193.000. Ondanks dat ik inmiddels wel de mogelijkheid heb om wat beters/anders te kopen, ben ik er enigszins gehecht aan geraakt en rijd ik hem op (hopelijk toch nog een jaar of twee/drie).

(Niet mijn foto trouwens, maar hij is exact hetzelfde).
pi_134616190
Merk: Mercedes Benz
Model: CLK 200K

Waarom: Uiterlijk heeft me altijd aangesproken. De 2 liter kompressor levert genoeg power voor mij en comfortabel :) Heerlijke bak voor op de autobahn!
  maandag 23 december 2013 @ 18:49:52 #200
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_134616446
Merk: Audi
Model: SQ5
Bouwjaar: 2013

Waarom: wilde meer ruimte (altijd een cabrio gehad) maar ook wel een beetje fun (lees:vermogen). En dat geluid O+
....
pi_134713769
Merk : Volvo
Type/Model : S80
Bouwjaar : 2001
Waarom : heerlijke comfortabele reisauto
pi_134713900
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Doe motorkap en open en kijk wat voor kleur je veerpoten hebben daklijsten en antenne horen nl in zelfde kleur als de rest bij mb

[ Bericht 0% gewijzigd door klawie op 26-12-2013 14:15:14 ]
pi_134714338
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:06 schreef klawie het volgende:

[..]

Doe motorkap en open en kijk wat voor kleur je veerpoten hebben daklijsten en antenne horen nl in zelfde kleur als de rest bij mb
Hoe kom je daar nu weer bij? :')
pi_134714603
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu weer bij? :')
Omdat ik 3 jaar bij de mercedes dealer heb gelopen en volgens mij wordt het sinds 2004/5 hebben de lijsten mb geen contra kleur meer vanaf toen krijg je de chrome randen in de lijsten die de zelfde kleur hebben als de auto en nu heb je de chrome randen op de auto geplakt op de lijn die je ziet lopen vanaf het voorscherm
pi_134718415
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:29 schreef klawie het volgende:

[..]

Omdat ik 3 jaar bij de mercedes dealer heb gelopen en volgens mij wordt het sinds 2004/5 hebben de lijsten mb geen contra kleur meer vanaf toen krijg je de chrome randen in de lijsten die de zelfde kleur hebben als de auto en nu heb je de chrome randen op de auto geplakt op de lijn die je ziet lopen vanaf het voorscherm
Ik kom hier geen wijs uit.
Nee.
  donderdag 26 december 2013 @ 17:07:57 #206
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134719812
Ik ook niet :')
Maar het gaat over taxi's, dus who the f#ck cares, je hoeft er alleen maar in te zitten :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_134736555
Honda CRX 1991.

Heerlijk kart qua wegligging.

Kan er rustig in sturen, maar af en to ook heerlijk hard. :-)
pi_134736938
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 05:57 schreef silenthill het volgende:
Honda CRX 1991.

Heerlijk kart qua wegligging.

Kan er rustig in sturen, maar af en to ook heerlijk hard. :-)
^O^

Waar je er vroeger bijna je nek over brak, zie je ze tegenwoordig bijna nooit meer, laat staan een niet-versjonniet exemplaar.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:12:11 #209
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_134751832
Ik rij een Volkswagen Passat van 2003, met een heerlijke 1.8 Turbo - 20VT Motor.
Waarom ik deze auto rij? Hij is groot, mooi, rijdt comfortabel en snel wanneer het moet/kan.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:30:45 #210
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134752444
Een Passaai 2003 kan ik met geen mogelijkheid mooi noemen hoor :P
Een maat van me heeft dezelfde in het grijs, en ik vroeg een keer "waar is je auto?" terwijl ik er naast stond :X :X
Echt te saai voor woorden vind ik hem, maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ook het dash vind ik tamelijk gedateerd met dat vierkante blok in het midden.

Ruim zijn ze zeker wel en de 20VT is een pittig motortje :Y
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:33:35 #211
417037 MarokkaanseHeld
pi_134752567
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef daNpy het volgende:
Een Passaai 2003 kan ik met geen mogelijkheid mooi noemen hoor :P
Een maat van me heeft dezelfde in het grijs, en ik vroeg een keer "waar is je auto?" terwijl ik er naast stond :X :X
Echt te saai voor woorden vind ik hem, maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ook het dash vind ik tamelijk gedateerd met dat vierkante blok in het midden.

Ruim zijn ze zeker wel en de 20VT is een pittig motortje :Y
Hmm, vroeger vond ik het ook maar niks, maar de model spreekt me nu wel aan.

Ach, ik rij er niet zo heel veel mee, maar om eerlijk te zijn, ben ik wel verliefd op mijn 20VT.
Nu eens goed sparen, en dat later wat leukers/mooiers kopen! Je moet ergens beginnen he haha.

Trouwens, wat rij jij?
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:39:10 #212
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134752808
Het is wel een nette, zakelijke bak hoor ;)

Ik heb o.a. E91 325i ;)
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:40:42 #213
417037 MarokkaanseHeld
pi_134752877
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef daNpy het volgende:
Het is wel een nette, zakelijke bak hoor ;)

Ik heb o.a. E91 325i ;)
Bedankt, netjes man.
E91? Dat is een Touring dan denk ik.

3.0 toch? Pff, dat moet gaan als de brandweer!
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:44:35 #214
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134753009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:40 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Bedankt, netjes man.
E91? Dat is een Touring dan denk ik.

3.0 toch? Pff, dat moet gaan als de brandweer!
Nee, 2006 model, dus nog met de 2.5 liter. Vanaf sept 2007 hebben ze idd 3.0 inhoud, maar -volgens het RDW- nog wel evenveel vermogen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:45:31 #215
417037 MarokkaanseHeld
pi_134753051
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:44 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nee, 2006 model, dus nog met de 2.5 liter. Vanaf sept 2007 hebben ze idd 3.0 inhoud, maar -volgens het RDW- nog wel evenveel vermogen.
Goeie keuze heb je dan gemaakt, hoe is de brandstof verbruik? Lijkt me best eng een 2.5/3.0 liter kopen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:47:44 #216
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134753131
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/562784.html

Minder dan 1:10 gemiddeld, inclusief aanhangers trekken dus :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:52:28 #217
417037 MarokkaanseHeld
pi_134753296
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:47 schreef daNpy het volgende:
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/562784.html

Minder dan 1:10 gemiddeld, inclusief aanhangers trekken dus :)
Das niet slecht! Bedankt voor de info, mooie einddemper heb je ook man!
Helaas lopen die mijne naar beneden. :(
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:52:55 #218
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134753309
Que? Dat is alleen bij diesels toch?
  Moderator vrijdag 27 december 2013 @ 17:56:50 #219
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:58:52 #220
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134753521
Verkeerde uitlaat gemonteerd dan, of is de motor niet origineel?
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:05:16 #221
417037 MarokkaanseHeld
pi_134753738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:52 schreef daNpy het volgende:
Que? Dat is alleen bij diesels toch?
Ook bij mijn standaard Passat..
2 pijpen die naar beneden lopen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:05:47 #222
417037 MarokkaanseHeld
pi_134753761
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:58 schreef daNpy het volgende:
Nee, alle 1.8T's van de Passat hebben dat?
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:06:23 #223
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134753781
Mjah, saaie auto, what can I say? ;)
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:16:12 #224
417037 MarokkaanseHeld
pi_134754191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:58 schreef daNpy het volgende:

Nee, motor is origineel, eerste eigenaar, van mijn buurman overgekocht!
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:16:35 #225
417037 MarokkaanseHeld
pi_134754200
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als je goed kijkt, zie je beneden 2 uitlaat pijpen, voorbeeld foto.
Nee, motor is origineel, eerste eigenaar, van mijn buurman overgekocht!
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:18:30 #226
417037 MarokkaanseHeld
pi_134754309
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:06 schreef daNpy het volgende:
Mjah, saaie auto, what can I say? ;)
Haha, dat wordt door sparen voor mij!
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:21:03 #227
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134754411
Wat mag dat ding eigenlijk trekken?
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:28:20 #228
417037 MarokkaanseHeld
pi_134754677
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:21 schreef daNpy het volgende:
Wat mag dat ding eigenlijk trekken?
Staat hierop, waar moet ik naar kijken?
http://www.autoweek.nl/au(...)18-5v-turbo-highline
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:28:56 #229
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134754701
Ah ok, da's niet veel eigenlijk.
Klopt overigens ook niet altijd.
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:30:36 #230
417037 MarokkaanseHeld
pi_134754770
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:28 schreef daNpy het volgende:
Ah ok, da's niet veel eigenlijk.
Klopt overigens ook niet altijd.
Haha, ik rij nooit met een aanhanger, als ik op vakantie ga met de auto, neem ik gewoon 3 kleine koffertjes mee. Als ik later misschien een aanhanger wil, dan neem ik maar iets groters, of een dieseltje. Anders een lekker 328i?
pi_134873710
Ik durf m niet meer te posten hier, want dan wordt je auto plaatje verwijderd door de jaloerse moderator
pi_134875609
Of je komt Ff met bewijs op de proppen.

Plaatje is natuurlijk zo van internet geplukt.

Dus eigen foto plaatsen :-)
  maandag 30 december 2013 @ 15:33:45 #233
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134877286
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:14 schreef borderlinedancer het volgende:
Ik durf m niet meer te posten hier, want dan wordt je auto plaatje verwijderd door de jaloerse moderator
Ik post hem wel voor je:

donderdag 2 januari 2014 @ 12:38:48 #234
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_134979552
Accord Aerodeck uit '86.
Volgende week ophalen.

Waarom? Eerste keer als kleine jongen in de showroom zien staan en meteen verkocht.
Voor mij nog steeds 1 van de mooiste auto`s ooit...
Later 1 in bezit gehad, door verzekeringskwestie tijdelijk aan mijn broer verkocht die hem heeft verneukt, en altijd gezegd; Kom ik ooit weer een mooie tegen dan koop ik hem.

Zo geschiede...
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:32:21 #235
396386 sturmpie
for night & nature
pi_135059049
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:38 schreef penny-wise het volgende:
Accord Aerodeck uit '86.
Volgende week ophalen.

Waarom? Eerste keer als kleine jongen in de showroom zien staan en meteen verkocht.
Later 1 in bezit gehad, door verzekeringskwestie tijdelijk aan mijn broer verkocht die hem heeft verneukt, en altijd gezegd; Kom ik ooit weer een mooie tegen dan koop ik hem.

Zo geschiede...
*; Accord Aerodeck *O*

foto?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:16:52 #236
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_135065620
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:32 schreef sturmpie het volgende:

[..]

*; Accord Aerodeck *O*

foto?
Volgende week
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:02:09 #237
396386 sturmpie
for night & nature
pi_135067478
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:16 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Volgende week
~O> 8-)
pi_135067685
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:38 schreef penny-wise het volgende:
Accord Aerodeck uit '86.
Volgende week ophalen.

Zo geschiede...
Wees er zuinig op :Y
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:12:41 #239
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_135067929
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wees er zuinig op :Y
Garage is al leeggeruimd.
Is getaxeerd en wordt hopelijk alleen maar meer waard
pi_135069211
Op basis waarvan verwacht je een waardestijging? Het was indertijd een uniek model, maar om nu te zeggen dat het ontwerp tijdloos is... Nee.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:04:02 #241
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_135070254
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:40 schreef DS4 het volgende:
Op basis waarvan verwacht je een waardestijging? Het was indertijd een uniek model, maar om nu te zeggen dat het ontwerp tijdloos is... Nee.
Oh, de kenner spreekt :')
pi_135071026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Niet meteen zo zuur zijn. Vind het zeker ook een mooi ontwerp, maar kan een waardestijging nog niet echt zien komen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:26:35 #243
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_135071359
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Niet meteen zo zuur zijn. Vind het zeker ook een mooi ontwerp, maar kan een waardestijging nog niet echt zien komen.
Tja, dat weet je niet natuurlijk. Op diverse fora zijn er genoeg die er veel geld voor over hebben, zoals ik dus. ;)
Het is wat er iemand voor over heeft natuurlijk.
En als ik de minpunten van de auto aanpak dan zou die bij een volgende taxatie hopelijk meer waard zijn.
pi_135071406
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef penny-wise het volgende:

Je zou eens gewoon antwoord op de vraag kunnen geven...
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:27:58 #245
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_135071420
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je zou eens gewoon antwoord op de vraag kunnen geven...
Heb ik net gedaan
pi_135071447
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:26 schreef penny-wise het volgende:

En als ik de minpunten van de auto aanpak dan zou die bij een volgende taxatie hopelijk meer waard zijn.
In zijn algemeenheid zie je van dat soort investeringen weinig terug.
pi_135071487
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef penny-wise het volgende:

Heb ik net gedaan
Ik zag het.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:29:59 #248
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_135071506
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

In zijn algemeenheid zie je van dat soort investeringen weinig terug.
We zullen wel zien. Ben niet van plan om hem weer dan van de hand te doen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:35:31 #249
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_135071763
Toch nog foto gevonden

pi_135071897
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef penny-wise het volgende:

We zullen wel zien. Ben niet van plan om hem weer dan van de hand te doen.
In dat geval is een waardedaling in jouw belang: minder verzekeringspremie. Waarde 'op papier' heb je geen reet aan. Ik heb altijd taxaties voor de verzekering naar beneden gepraat. Mi wordt er vaak aan de hoge kant getaxeerd en veel polissen keren helemaal dat bedrag niet uit als ze aannemelijk kunnen maken dat de feitelijke waarde lager is. Dan heb je teveel betaald en je krijgt er nooit wat voor terug.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:47:11 #251
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_135072265
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

In dat geval is een waardedaling in jouw belang: minder verzekeringspremie. Waarde 'op papier' heb je geen reet aan. Ik heb altijd taxaties voor de verzekering naar beneden gepraat. Mi wordt er vaak aan de hoge kant getaxeerd en veel polissen keren helemaal dat bedrag niet uit als ze aannemelijk kunnen maken dat de feitelijke waarde lager is. Dan heb je teveel betaald en je krijgt er nooit wat voor terug.
Heb minder dan de taxatiewaarde betaald dus dat is het probleem niet.
Mocht ik of iemand anders hem in puin rijden zal ik er geen buil aan vallen.

Veel verzekeringsmaatschappijen werken trouwens alleen met erkende taxateurs als het om oldtimers gaat. Of ze het bedrag uitbetalen of niet ligt aan de maatschappij. Die werken allemaal anders.

Kijk maar eens bij nieuwere auto`s. De ene maatschappij hanteert de dagwaarde middels een koerslijst en een ander pakt ruwweg 10 vergelijkbare auto`s van internet en pakt het gemiddelde, wat ze dus ooit in een zeer gunstig voordeel bij mij hebben gedaan.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:51:28 #252
54408 Parzival
Where it happens
pi_135099995
Jaguar
XK Convertible 2 door 4.2L V8
2007
Liquid Silver
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zondag 5 januari 2014 @ 13:53:01 #253
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_135100054
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Parzival het volgende:
Jaguar
XK Convertible 2 door 4.2L V8
2007
Liquid Silver
Pics.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:56:23 #254
54408 Parzival
Where it happens
pi_135100211
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Pics.

Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zondag 5 januari 2014 @ 13:59:40 #255
54408 Parzival
Where it happens
pi_135100358
ik heb nog wel iets mooiere foto's.. zal eens zoeken
  zondag 5 januari 2014 @ 14:29:56 #256
54408 Parzival
Where it happens
pi_135101636

pi_135102986
Heb je ook nog foto's van jouw eigen auto?
  zondag 5 januari 2014 @ 15:10:13 #258
54408 Parzival
Where it happens
pi_135103283
dit is mijn auto...
  zondag 5 januari 2014 @ 15:20:14 #259
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_135103772
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Parzival het volgende:
dit is mijn auto...
Foto's die je zelf hebt gemaakt. Of heb je altijd een professionele uitrusting achter je aan als je rijdt.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:23:37 #260
54408 Parzival
Where it happens
pi_135103904
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Foto's die je zelf hebt gemaakt. Of heb je altijd een professionele uitrusting achter je aan als je rijdt.
haha.. nou dank je wel voor het compliment.. maar de auto staat in elke foto stil.. en idd fotografie is een hobby.. foto's zijn genomen in Liwa - Western Region Abu Dhabi.. een van de mooiste woestijnen waar je naartoe kunt rijden.. (en ook doorheen met een 4x4)..

sta ik er zelf ook nog bij.. nouja mn schaduw dan..
pi_135104971
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Parzival het volgende:
dit is mijn auto...
Iets zegt mij dat jij niet in lutjebroek woont...
  zondag 5 januari 2014 @ 16:08:11 #262
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_135105794
Alfa Romeo 156 SW
2.4 JTD 20v
2004

M'n vorige auto was ook een 156 SW 2.4 JTD, maar dan uit 2001. Bevalt gewoon heel goed, maar wilde een nieuwere :P En deze heeft alle opties, das ook wel lekker 8-)
Life's like music, get the rhythm..
  zondag 5 januari 2014 @ 16:41:12 #263
54408 Parzival
Where it happens
pi_135106992
quote:
12s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat jij niet in lutjebroek woont...
correctement...
pi_135394217
quote:
Heel chique Parzival! Goeie smaak. Heb ~ de Mercedes equivalent. En waarom ? Omdat de Dollar laag was en 500pk snel is, cabrio etc etc.

[ Bericht 5% gewijzigd door borderlinedancer op 12-01-2014 14:45:14 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 15:35:02 #265
54408 Parzival
Where it happens
pi_135397090
nou mijne heeft geen 500pk hoor. dat had ik graag gewild maar dan kom ik op een xkr-s uit .. en die is er niet in cabrio :) ..

tevens heeft mijn naturally aspirated V8 minder last van het stof zonder een turbo charger erop en zoals je al aan de foto's kunt zien hebben we daar heel veel van ...

is dat glazen dak niet erg zwaar, lijkt me aardig op de performance drukken.. wel mooie kleur! en de 4 uitlaten laten idd zien dat het om een snelle jongen gaat..
  zondag 12 januari 2014 @ 15:44:07 #266
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_135397490
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:35 schreef Parzival het volgende:
..

tevens heeft mijn naturally aspirated V8 minder last van het stof ...
Hoe vaak moet je daar het luchtfilter vervangen? :)
Standaard lucht filter, of iets meer?
  zondag 12 januari 2014 @ 15:44:43 #267
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_135397518
dubbel :')
pi_135397978
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef NoComment het volgende:
Alfa Romeo 156 SW
2.4 JTD 20v
2004

[ link | afbeelding ]

M'n vorige auto was ook een 156 SW 2.4 JTD, maar dan uit 2001. Bevalt gewoon heel goed, maar wilde een nieuwere :P En deze heeft alle opties, das ook wel lekker 8-)
idd supermooie en strak rijdende wagens. Heb ook een 156 gehad en nu een 147. Nog geen enkele auto waarin ik heb gereden rijdt zo lekker als een Alfa ;) Ga alleen ws. even (hopelijk tijdelijk) afstand doen van Alfa, omdat ik nu een leaseauto heb.
pi_135398191
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:35 schreef Parzival het volgende:
nou mijne heeft geen 500pk hoor. dat had ik graag gewild maar dan kom ik op een xkr-s uit .. en die is er niet in cabrio :) ..

tevens heeft mijn naturally aspirated V8 minder last van het stof zonder een turbo charger erop en zoals je al aan de foto's kunt zien hebben we daar heel veel van ...

is dat glazen dak niet erg zwaar, lijkt me aardig op de performance drukken.. wel mooie kleur! en de 4 uitlaten laten idd zien dat het om een snelle jongen gaat..
Of ie snel is ? Ja bizar snel. Iemand in de buurt hier reed een keer de snelweg op met een F430 terwijl ik achter hem reed. De eerste paar seconden reed ie me weg maar daarna kon ik hem makkelijk bijhouden tot ie rond de 240 weer mij weg reed. Bij ca 242 begint ie nl. al in te houden door de begrenzer. Maar meestal rij ik er juist heel zuinig in, en op de snelweg haalt ie net 1:10. Of het dak zo zwaar is weet ik niet, het schijnt zo te zijn dat er onderdelen verwijderd kunnen worden tot ie 1400kg weegt heb ik gelezen. Maar zo zit ie rond de 1890 geloof ik. op papier 0-100 4.6 maar pas boven de 100kmh begint ie echt ziek snel te worden. Jammer dat de accijnzen zo worden misbruikt, want duur is het wel.

Wbt de performane, ik denk dat de gewicht, CW en vermogen allesbepalend zijn. Hij komt misschien niet als snelste weg maar daar is deze auto ook niet voor bedoeld. Wel om luxe te rijden met veel power aan boord. De aerodynamica is heel erg goed.

[ Bericht 4% gewijzigd door borderlinedancer op 12-01-2014 16:09:09 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 17:02:47 #270
54408 Parzival
Where it happens
pi_135400447
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:44 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Hoe vaak moet je daar het luchtfilter vervangen? :)
Standaard lucht filter, of iets meer?
Elke 8000km staat die bij de dealer, geen idee wat ze erin gooien.. volgens mij gewoon standaard zooi.. maar het zou me ook niets verbazen als de benzine hier ook vol met zand zit..
  zondag 12 januari 2014 @ 17:05:26 #271
54408 Parzival
Where it happens
pi_135400547
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:01 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Of ie snel is ? Ja bizar snel. Iemand in de buurt hier reed een keer de snelweg op met een F430 terwijl ik achter hem reed. De eerste paar seconden reed ie me weg maar daarna kon ik hem makkelijk bijhouden tot ie rond de 240 weer mij weg reed. Bij ca 242 begint ie nl. al in te houden door de begrenzer. Maar meestal rij ik er juist heel zuinig in, en op de snelweg haalt ie net 1:10. Of het dak zo zwaar is weet ik niet, het schijnt zo te zijn dat er onderdelen verwijderd kunnen worden tot ie 1400kg weegt heb ik gelezen. Maar zo zit ie rond de 1890 geloof ik. op papier 0-100 4.6 maar pas boven de 100kmh begint ie echt ziek snel te worden. Jammer dat de accijnzen zo worden misbruikt, want duur is het wel.

Wbt de performane, ik denk dat de gewicht, CW en vermogen allesbepalend zijn. Hij komt misschien niet als snelste weg maar daar is deze auto ook niet voor bedoeld. Wel om luxe te rijden met veel power aan boord. De aerodynamica is heel erg goed.
Mijne is meer voor de luxe.. het is leuk om een tussensprintje te maken of bij het stoplicht snel weg te zijn.. maar de echte jongens hier hebben opgepompte Ferrari's, Lambo's of Porsche's.. zelfs de gemiddelde BMW is hier een 750L.. dus daar ga ik het toch niet van winnen..

Benzine kost hier niet zoveel dus dat maakt toch niet uit :) (20 euro voor volle tank)

de mijne is overigens afgeklokt op 250.. maar dat haal je alleen met dak dicht.. open blijft die hangen op de 220-240
pi_135401111
Met dak open heeft ie heel veel power over bij 240-250 maar laat de begrenzer er op zitten en met open dak is er weinig meer aan bij die snelheid. Dat zijn dingen die je natuurlijk ff probeert als je em net hebt en verder niet. Heb ook nog n ongeblazen V12 met n top van 335kmh maar die post ik niet meer hier omdat dat het referentiekader vd moderators te boven gaat waardoor het toch weer verwijderd word.
  zondag 12 januari 2014 @ 17:24:15 #273
54408 Parzival
Where it happens
pi_135401196
das vast een A8 W12 ;)

ik denk iig dat die zich kwalificeert voor: PTA / Heb jij een Top Gear auto? en zo ja, welke uitzending was dat?
pi_135401425
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:24 schreef Parzival het volgende:
das vast een A8 W12 ;)

ik denk iig dat die zich kwalificeert voor: PTA / Heb jij een Top Gear auto? en zo ja, welke uitzending was dat?
Haalt die echt 335km/h ?? Kan me nauwelijks voorstellen ..

Wat is een topgear auto? Er komt toch alles voorbij daar? De mijne ook in een oude uitzending, een gele met Valentino Balboni. Meer zeg ik er niet meer over want zoals gezegd, wordt toch weer verwijderd.
pi_135401700
Leuk wagenpark ;)

Vind je het nooit zonde van het geld? Ben zelf altijd redelijk gek op auto's geweest, vroeger nog rally gereden enzo. Maar hou me al jaren goed in, ondanks de groeiende groep vrienden met luxe wagens (zeker hier in Londen veel Aston's, etc).
  zondag 12 januari 2014 @ 17:38:07 #276
54408 Parzival
Where it happens
pi_135401738
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:29 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Haalt die echt 335km/h ?? Kan me nauwelijks voorstellen ..

Wat is een topgear auto? Er komt toch alles voorbij daar? De mijne ook in een oude uitzending, een gele met Valentino Balboni. Meer zeg ik er niet meer over want zoals gezegd, wordt toch weer verwijderd.
Je bedoelt zo'n Langspeel Plaat, op 550 toeren?

Denk idd niet dat die 335 gaat, maar volgens Youtube redt die de 300 wel..
pi_135401938
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:38 schreef Parzival het volgende:

[..]

Je bedoelt zo'n Langspeel Plaat, op 550 toeren?

Denk idd niet dat die 335 gaat, maar volgens Youtube redt die de 300 wel..
Nee en ik heb net in het Topgear lijstje gekeken en hij staat er niet bij. Het is een 1999 VT roadster en wat betreft de 300 dat is niet zo, ik heb samen met een 560 gereden en dia halen de 325 met gemak (GPS). Ik denk dat het daar ophoudt vanwege de slechte CW van 0.34.

Maar helaas, geen topgear auto al is daar wel een aardige oude topgear video van.
  zondag 12 januari 2014 @ 17:48:39 #278
54408 Parzival
Where it happens
pi_135402176
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:42 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Nee en ik heb net in het Topgear lijstje gekeken en hij staat er niet bij. Het is een 1999 VT roadster en wat betreft de 300 dat is niet zo, ik heb samen met een 560 gereden en dia halen de 325 met gemak (GPS). Ik denk dat het daar ophoudt vanwege de slechte CW van 0.34.

Maar helaas, geen topgear auto al is daar wel een aardige oude topgear video van.
Das toch je Merc?
pi_135402548
quote:
Nee dat is geen AMG en die in het filmpje is een SL350. Het is een SL55 die je ook niet moet verwarren met een CL55 of SLK55, de SL55AMG is de snelste voor zover ik weet.

[ Bericht 3% gewijzigd door borderlinedancer op 12-01-2014 18:10:43 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 17:59:47 #280
54408 Parzival
Where it happens
pi_135402630
ah.. en tot zover mijn demonstratie van mijn Mercedes kennis .. :)
pi_135402797
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:59 schreef Parzival het volgende:
ah.. en tot zover mijn demonstratie van mijn Mercedes kennis .. :)
Ik kan voor de gein wel eens posten in je TG topic, kijken hoe snel ik gebanned wordt of foto's verwijderd.
  zondag 12 januari 2014 @ 18:04:53 #282
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_135402842
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:02 schreef Parzival het volgende:

[..]

Elke 8000km staat die bij de dealer, geen idee wat ze erin gooien.. volgens mij gewoon standaard zooi.. maar het zou me ook niets verbazen als de benzine hier ook vol met zand zit..
Das nog best wel vaak.
Hier staat 20000 km in het boekje voor een luchtfilter.
  zondag 12 januari 2014 @ 18:06:37 #283
54408 Parzival
Where it happens
pi_135402916
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:04 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Das nog best wel vaak.
Ja dit zijn 'middenoosten' estimates.. staat apart vermeld in mijn boekje..
pi_135403017
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:04 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Das nog best wel vaak.
Boekje met korrel zout nemen; Zeker als je in een zandbak woont. Ik doe mijn V12 service zelf. Want die monteurs vinden het blijkbaar altijd nodig om een proefrit te maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door borderlinedancer op 12-01-2014 18:43:12 ]
pi_135404420
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Ik kan voor de gein wel eens posten in je TG topic, kijken hoe snel ik gebanned wordt of foto's verwijderd.
Heel snel, want niemand gelooft het dat je er een hebt, totdat je een keer een foto met bewijs, bijvoorbeeld stukje karton met FOK.NL er bij zet en dan een foto maakt.
pi_135404466
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:43 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Heel snel, want niemand gelooft het dat je er een hebt, totdat je een keer een foto met bewijs, bijvoorbeeld stukje karton met FOK.NL er bij zet en dan een foto maakt.
Dat boeit me geen hol John, ik hoef jou iig niks te bewijzen.
pi_135405464
Want waarom zou ik op heel Fok de enige zijn die dat allemaal moet bewijzen? Mooi niet
pi_135405555
Moet niks...
pi_135406168
Waarom zou het op voorhand verwijderd moeten worden ?? Omdat het buiten het ref.kader van de moderator ligt? Anne in dit geval, die gewoon een hekel aan me had omdat ik Saabs afzeik. Jammer, want er waren leuke discussies bij en er zijn heel mooie foto's verwijderd. Als ik me moet bewijzen, dan anderen ook !!
  zondag 12 januari 2014 @ 19:30:04 #290
54408 Parzival
Where it happens
pi_135406472
ik geloof je wel.. waar blijft de foto.. (niet een stock foto he .. je hebt vast een mooie)

mij geloofden jullie in eerste instantie ook niet...
pi_135406823
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:30 schreef Parzival het volgende:
ik geloof je wel.. waar blijft de foto.. (niet een stock foto he .. je hebt vast een mooie)

Ok deze foto was dus oa verwijderd.

[ Bericht 7% gewijzigd door borderlinedancer op 12-01-2014 20:04:00 ]
pi_135407473
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:30 schreef Parzival het volgende:

Jou geloofde ik wel hoor, anders zet je t ook niet op een jaguar forum...
pi_135407578
achterkant

En speciaal voor John :)

[ Bericht 62% gewijzigd door borderlinedancer op 12-01-2014 20:02:49 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 20:50:53 #294
54408 Parzival
Where it happens
pi_135411017
tsja.. ik zou niet weten waarom die verwijderd zouden moeten worden..

(maar gaat dat ding echt 335? t lijkt een beetje een oude te zijn.. gingen die ook al zo hard?)
  zondag 12 januari 2014 @ 20:51:51 #295
54408 Parzival
Where it happens
pi_135411091
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:52 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Jou geloofde ik wel hoor, anders zet je t ook niet op een jaguar forum...
En hij heeft een streepje voor.. zn bijnaam is.......: John :)
pi_135411600
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:50 schreef Parzival het volgende:
tsja.. ik zou niet weten waarom die verwijderd zouden moeten worden..

(maar gaat dat ding echt 335? t lijkt een beetje een oude te zijn.. gingen die ook al zo hard?)
Ja die gingen zo hard door de lagere CW-waarden tov de nieuwere modellen voor zover ik weet. Een Gallrdo bv heeft door zijn styling een CW van 0.34. Bij hoge snelheden wordt de CW net zo relevant als het aantal pk. Het gewicht gaat steeds minder een rol spelen. Sommige modellen (SV/VT) gaan ook minder hard oa door andere versnellingsbakken waar er 3 typen van waren. Ik reed afgelopen zomer samen met een 630pk sterke Nissan GTR TT die me bij 270 alleen stapvoets voorbij ging. We hebben niet hoger getest omdat het niet op de snelweg was maar het zou me niet verbazen als ik hem weer zou inhalen >310 om de simpele reden dat zijn GTR niet boven de 310-315 uitkomt, maar dat weet ik niet 100% zeker. Niet gek voor een oudje he!
pi_135412855
Een Citroen CX 2.5 gti.
Waarom? Omdat ik het een GEWELDIGE auto vind.
pi_135413013
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:16 schreef boepbeij het volgende:
Een Citroen CX 2.5 gti.
Waarom? Omdat ik het een GEWELDIGE auto vind.
Dat is het ook.
pi_135413167
http://www.mijnalbum.nl/Album=763PBDIW
Hier zijn een paar foto's te vinden.
pi_135413812
Helemaal eens, Citroen liep vroeger enorm vooruit met hun comfort.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:31:51 #301
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_135414016
Die zijn koel :)
Die rare holle achterruit.
Het terugdraaiende stuur.
enz, enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')