Klopt, een nieuwe Toledo kan niet op gas.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef Renesite het volgende:
Seat Toledo 1.6 sport
2004
Grijs
Rijdt op gas. Verder geen reden. Of jawel, het heeft cruise control (130km per dag rijden) airco en dat was het. Maar de volgende wordt deze niet meer
Oh.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Klopt, een nieuwe Toledo kan niet op gas.
Eens.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef Bajskorv het volgende:
Grappig, ik vind stations dus meestal wel mooier dan sedans/coupes.
Issue?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heh, jammer, dacht die komt met de mededeling dat ie de nieuwe RS6 heeft besteld!
Jelly. Mooie kleur ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef FooFighters het volgende:
Op dit moment rij ik deze CLA180 als tijdelijke auto tot mijn eigen bestelde CLA binnen is..
[ afbeelding ]
Dit is de versie en kleur die ik besteld heb (CLA200)..
[ afbeelding ]
Waarom : omdat ik eindelijk eens een mooie auto wil rijden i.p.v. een functionele (station wagons).
Na de 530d Touring voor een 528i sedan te hebben ingewisseld gaf de leasemij mij naar 2 weken de keus: of de 528i houden of omruilen voor een 320d.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
BMW
530d xDrive Touring
2013
Gaat waarschijnlijk nog maar een maandje mee en gaat dan terug naar de fabrikant om als jonge occasion op de markt te komen.
vette bakquote:Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef DonJames het volgende:
Een '95 Volvo 850 sedan. Zo'n vierkante. Vraag een kleuter om een tekening van een auto te maken, en hij tekent de 850. Waarom? 5 cilinder turbo, automaat, cruise control, climate control, elektrische stoelen en gaat nooit kapot, dit alles voor heel weinig geld. Fijne snelle ouwelullenbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |