Maar als je dan ook na gaat dat een E220 CDI al in 8.4 naar de 100 gaat, is een net niet instap model al voldoende. Die E-klasses willen best wel vooruit namelijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Sound is wel ok. Ik heb er een gehad(vr6), 2 weken.
Ik stond voor het stoplicht met een taxi achter mij. Trek ik volgas op tot 150 km/uur met continu een een taxi op mijn bumper...... Klinkt snel, is niet snel.
Helaas zijn ze origineel niet zo snel. Die van mij daarintegen zit rond de 230pk en daarmee blijf ik bv. een e90 335d voor. (Verder weinig referenties)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Sound is wel ok. Ik heb er een gehad(vr6), 2 weken.
Ik stond voor het stoplicht met een taxi achter mij. Trek ik volgas op tot 150 km/uur met continu een een taxi op mijn bumper...... Klinkt snel, is niet snel.
Absoluut! De Audi en Volvo 5 cilinder blokken zijn zeer degelijk en hebben een geweldig karakter! Het verbruik is om te huilen dus je moet het we wel voor over hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:39 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Oeffff, de 2 meest geile autosounds ev4hOoit komt er ook nog een vr6je bij mij op de oprit
Dat zijn leuke wagens! Zeer goed blok n een geweldig onderstel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:25 schreef MadMarky het volgende:
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000
Kleine auto, grote motor, achterwielaandrijving en een bijzonder (mooi!) uiterlijk. Heb geen gezinsauto nodig maar voor een tweezitter is ie toch ook nog best praktisch![]()
[ afbeelding ]
Toffe auto!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:25 schreef MadMarky het volgende:
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000
Kleine auto, grote motor, achterwielaandrijving en een bijzonder (mooi!) uiterlijk. Heb geen gezinsauto nodig maar voor een tweezitter is ie toch ook nog best praktisch![]()
[ afbeelding ]
Fixed :-)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:11 schreef marc0871 het volgende:
nu ff niks meer.
mijn 18 jaar oude, trouwe civic is terminaal verklaard tijdens de apk.
dinsdag kan ik mijn honda jazz 1.3i ls uit 2004 gaan halen (62000 km).
[ afbeelding ]
want; honda.
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:26 schreef MdMa98 het volgende:
Laatste post, dus nieuw deeltje:
merk Audi
model TT RS
bouwjaar 2009
omdat ie lekker snel is en er nie zoveel van zijn
TS is nieuwsgierig
Dat hoor je niet heel vaak bij een 900, eerder bij de veerpoten achter...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:47 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Saab 900 2.3 1996.
Waarom? Goedkoop over kunnen nemen, Zweedse degelijkheid en een geweldig comfortgehalte. Cruisecontrol, verwarmde voorstoelen en lederen bekleding. 150.000 mijl gelopen (geïmporteerd door vorige eigenaar), laatste jaar APK vanwege roest aan de bodemplaat helaas
Mehari had mijn opa on de tuin.Enige auto die gazon heel liet en handig om tuintroep te vervoeren enzo. Wat een bak.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef Mehari het volgende:
Citroën BX 14RE van 1988, 2CV van 1970, Méhari van 1972.
Waarom? Want oud Citroën en gewoon fijne auto's.
Zit er zeker over te denken. Dan wordt het waarschijnlijk wel een nieuwere 900 cabrio of een 9-3. 9000 en 9-5 spreken me qua vormgeving niet echt aan. Als het een 9-3 wordt, hoop ik genoeg geld vrij te kunnen maken voor een Aeroquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:44 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zou zeggen koop nog een Saab, meer waar voor je geld kan je niet krijgen, vooral bij de 9000 en de 9-5!
Staat hier altijd in weer en wind, vanwege beperkte garageruimte. Baal er desalniettemin wel van, fijne en trouwe auto.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef Mehari het volgende:
17 jaar is toch niet echt oud voor een auto.
Dan valt een verotte bodemplaat me toch wel tegen van een degelijke zweedse auto.
Maar ook een bakfiets kost tegenwoordig een smak geld. Gewoon fietstassen kopen,kun je aardig wat in kwijt voorzover nodig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:11 schreef Tyrone894 het volgende:
Neejo maar je moet gewoon een bakfiets kopen daar kan je tering veel spullen in kwijt
Hoe rijdt dat met 2 fietsen op je dak?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:25 schreef MadMarky het volgende:
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000
Kleine auto, grote motor, achterwielaandrijving en een bijzonder (mooi!) uiterlijk. Heb geen gezinsauto nodig maar voor een tweezitter is ie toch ook nog best praktisch![]()
[ afbeelding ]
Rijdt prima, ze kunnen er niet afvallen omdat ze met een haak omhet frame vastgeklemd staan. De fiets moet er naar voren toe af. Hij zuipt wel een stuk meer met die contructie op het dak (scheelt makkelijk 1-2L/100km) en boven de 80 heb je wat windgeraas. Volgens het handboek moet ik onder de 130km/u blijven dus dat doe ik dan ook maarquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoe rijdt dat met 2 fietsen op je dak?
Niet bang dat ze eraf vallen?
Durf je wel harder dan 80 te rijden?
Dat is sowieso altijd wel een mooi idee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:26 schreef MadMarky het volgende:
[..]
Volgens het handboek moet ik onder de 130km/u blijven dus dat doe ik dan ook maar
Iedereen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:38 schreef Cucumissativus het volgende:
Merk: BMW 330 Cabrio
Omdat: In de zomer rustig door zuid Europa te rijden, en in de winter iedereen kwijt te kunnen rijden voor het stoplicht.
Zo'n verhaal en dan geen fotoquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Kriegel het volgende:
(Sinds vanmiddag, maar staat nog niet voor de deur)
Merk: Mazda
Type: MX-5 1.8
Bouwjaar: 2000
Reden: Aanzienlijke bak rijplezier met slechts de kosten van een gemiddelde Japanse C-segmenter en dezelfde degelijkheid, zonder dak te rijden zodat je de heerlijke geuren van moeder natuur en de diesel die voor je rijdt kunt opsnuiven, tegelijk nog relatief praktisch door de redelijke kofferbak. De achterbank van m'n oude Hyundai Tibby had ik maar zelden nodig, dat verlies boeit me dus ook niet veel.
Tevens ben ik gelijk voorzien van een zakelijke auto mocht ik ooit besluiten kapper te worden.
Was trouwens al eventjes op zoek, maar de vorige paar die ik onlangs bekeken had waren het om verschillende redenen net niet. Dit was gewoon een strak exemplaar met sperdiff, een stel custom lederen stoelen (zwart/rood) in bijna-nieuwstaat, 16" velgen van de 2001 facelift, nieuwe stoffen Robbins kap, goede Bridgestone Turanza's rondom.
Technisch in orde en optisch lijkt het voor een groot deel een tweede auto te zijn geweest. Nagenoeg geen bespeurbare roest en onderhouden bij dealer en daarna specialist. Vijfbak, maar die schakelt naar m'n bevindingen soepeler en intuïtiever dan de zesbak (die er echter wel weer marginaal harder aan trok, zoals je verwacht).
Dan mag het een wat doorsnee Highlight Silver zijn terwijl ik eigenlijk op een Evo Orange zat te azen, maar soit, je kan niet alles hebben zonder gouden geduld. Die kleur is als 1.8 gewoon vervelend zeldzaam hier. Ik had er laatst bijna eentje te pakken, maar mevrouw wilde toen puntje bij paaltje kwam haar auto toch eigenlijk niet kwijt.![]()
Oh ja, een donkerblauwe hardtop er ook nog maar even bij beklonken. Had ik niet echt nodig, maar hij kon mee voor een bescheiden 500 euro, voor dat bedrag raak je zo'n ding toch moeiteloos weer kwijt. Intussen wel een mooie manier om dit jaar de softtop te sparen zodra het echt winter wordt. Combineert nog verrassend stijlvol met de kleur en stoelen.
Dus.
Is die hardtop nou blauw of is dat schijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef Kriegel het volgende:
Eh, ja, die heb ik nog niet gemaakt.Had m'n aandacht even bij belangrijkere dingen.
Maandag haal ik 'm vooralsnog op, maar met dat grauwe baggerweer ga je voorlopig niet veel betere foto's krijgen dan deze: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Maar die trekken dus nergens op, het ding is mooier in het eggie.
Ja dus. Het is altijd even afwachten als de kleur van een hardtop afwijkt van de carrosserie (of zwart), maar dit staat zeker niet onaardig.quote:een donkerblauwe hardtop er ook nog maar even bij beklonken.
Klopt, een nieuwe Toledo kan niet op gas.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef Renesite het volgende:
Seat Toledo 1.6 sport
2004
Grijs
Rijdt op gas. Verder geen reden. Of jawel, het heeft cruise control (130km per dag rijden) airco en dat was het. Maar de volgende wordt deze niet meer
Oh.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Klopt, een nieuwe Toledo kan niet op gas.
Eens.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef Bajskorv het volgende:
Grappig, ik vind stations dus meestal wel mooier dan sedans/coupes.
Issue?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heh, jammer, dacht die komt met de mededeling dat ie de nieuwe RS6 heeft besteld!
Jelly. Mooie kleur ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef FooFighters het volgende:
Op dit moment rij ik deze CLA180 als tijdelijke auto tot mijn eigen bestelde CLA binnen is..
[ afbeelding ]
Dit is de versie en kleur die ik besteld heb (CLA200)..
[ afbeelding ]
Waarom : omdat ik eindelijk eens een mooie auto wil rijden i.p.v. een functionele (station wagons).
Na de 530d Touring voor een 528i sedan te hebben ingewisseld gaf de leasemij mij naar 2 weken de keus: of de 528i houden of omruilen voor een 320d.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
BMW
530d xDrive Touring
2013
Gaat waarschijnlijk nog maar een maandje mee en gaat dan terug naar de fabrikant om als jonge occasion op de markt te komen.
vette bakquote:Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef DonJames het volgende:
Een '95 Volvo 850 sedan. Zo'n vierkante. Vraag een kleuter om een tekening van een auto te maken, en hij tekent de 850. Waarom? 5 cilinder turbo, automaat, cruise control, climate control, elektrische stoelen en gaat nooit kapot, dit alles voor heel weinig geld. Fijne snelle ouwelullenbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |