quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Kun je voorkomen dat iemand je in die auto ziet rijden...Zal niet gaan, want ze rijden altijd, dus instappen zit er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat is wel handig. Kun je voorkomen dat iemand je in die auto ziet rijden...NouuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The waves you made will always be
[..]
Dat is wel handig. Kun je voorkomen dat iemand je in die auto ziet rijden...Nou ja zeg! Als de bestuurder >85 jaar is, is er helemaal niets mis met zo'n ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je merkt er niks van hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 02:09 schreef comfortably_dumb het volgende:
ik stond laatst achter zo'n Daihatsu, maar ik vind die bandje die er onder zitten echt akkelig smalhet zijn net scooterbandjes
Door velen verguisd, maar ik vind ze geweldigquote:Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef marcooooow het volgende:
merk Jaguar
model XJ-S coupe V12
bouwjaar 1976
Waarom:
Prachtige auto, realistisch in tegenstelling tot de E-type en natuurlijk de V12.
Rijd er helaas veel te weinig in.
Morgen eindelijk mijn nieuwe auto ophalenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef FooFighters het volgende:
Op dit moment rij ik deze CLA180 als tijdelijke auto tot mijn eigen bestelde CLA binnen is..
[ afbeelding ]
Mooi, alleen zou ik die zwarte daklijsten in de kleur laten spuiten. Ziet er een beetje goedkoop uit zo!quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Morgen eindelijk mijn nieuwe auto ophalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie pooierbak jonguh.quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Morgen eindelijk mijn nieuwe auto ophalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon dak zwart wrappen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Mooi, alleen zou ik die zwarte daklijsten in de kleur laten spuiten. Ziet er een beetje goedkoop uit zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |