Ik ook, maar dan voor meer uitlaatgeluidquote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Hyperdude het volgende:
Ik rij zelf driekwart van de tijd met de achterbank plat. Meuk er in en karren maar.
Idd, dan kan je volgende auto alleen maar beter zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef Antal het volgende:
[ afbeelding ]
Rijdt geweldig, ziet er goed uit, zuipt wat olie maar je moet minstens eenmaal een Alfa gereden hebben
correctedquote:Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Idd, dan kan je volgende auto alleen maar minder auto zijn
Prachtig! Ooit eens gereden, heerlijke wagen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:25 schreef MadMarky het volgende:
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000
Kleine auto, grote motor, achterwielaandrijving en een bijzonder (mooi!) uiterlijk. Heb geen gezinsauto nodig maar voor een tweezitter is ie toch ook nog best praktisch![]()
[ afbeelding ]
Rijdt de Jaguar al?quote:Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef marcooooow het volgende:
merk Jaguar
model XJ-S coupe V12
bouwjaar 1976
Waarom:
Prachtige auto, realistisch in tegenstelling tot de E-type en natuurlijk de V12.
Rijd er helaas veel te weinig in.
Ik prefereer toch het motorgeluid over uitlaat geluidquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:51 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan voor meer uitlaatgeluid
Ik had even moeten wachten met mijn reactie, ik blader net door PTA en zie dat je een eigen topic hebt. Daar verder!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:37 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Helaas nog niet maar er wordt aan gewerkt!
Hier heb ik een nog completer topic: https://www.jaguarforum.n(...)2/page-12#entry88556quote:Op woensdag 4 december 2013 19:37 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Ik had even moeten wachten met mijn reactie, ik blader net door PTA en zie dat je een eigen topic hebt. Daar verder!
Hij rijdt überhaupt toch nietquote:Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef marcooooow het volgende:
merk Jaguar
model XJ-S coupe V12
bouwjaar 1976
Waarom:
Prachtige auto, realistisch in tegenstelling tot de E-type en natuurlijk de V12.
Bij mij is die juist mooier om te horen. Maar ik breng geen extra herrie mee, je hoort het alleen in de auto beterquote:Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Ik prefereer toch het motorgeluid over uitlaat geluidDan ben je de andere weggebruikers ook niet zo tot last.
mooiste z3 die er gemaakt is, tevens vind ik zwart of blauw ook nog is het mooist, met een dik blok erin!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:25 schreef MadMarky het volgende:
BMW
Z3 Coupe 3.0
2000
Kleine auto, grote motor, achterwielaandrijving en een bijzonder (mooi!) uiterlijk. Heb geen gezinsauto nodig maar voor een tweezitter is ie toch ook nog best praktisch![]()
[ afbeelding ]
ik ben echt een bmw liefhebber, maar zulke Saabs vind ik echt supertofquote:Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef Descendent het volgende:
Saap 9-3 2.0T Hirsch uit 1999.
Waarom?
- T5 (laatste echte Saab motor)
- 225pk
- Goedkoop in aanschaf en onderhoud
- Mooi+ uitstraling
- Veel zelf aan te klussen. (van leren bekleding tot audio en sportluchtfilter)
- Heerlijke rij-auto. (zeker ook op vakantie in de bergen....)
[ link | afbeelding ]
Graag alleen serieuze reacties...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef Hollandisch het volgende:
Dodge Viper uit 2001
8 liter V10
Waarom: van mijn ouders gekregen
wel enkelen mankementen de binnen spiegel rammelt en de koppeling slipt
Ik ben bloed serieus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Graag alleen serieuze reacties...
Je post verder alleen in KLB, met kansloze reacties :-)
Dat is wel handig. Kun je voorkomen dat iemand je in die auto ziet rijden...quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:02 schreef pepper_961 het volgende:
Ze zijn ook best wel verrassend snel ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Kun je voorkomen dat iemand je in die auto ziet rijden...Zal niet gaan, want ze rijden altijd, dus instappen zit er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat is wel handig. Kun je voorkomen dat iemand je in die auto ziet rijden...NouuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The waves you made will always be
[..]
Dat is wel handig. Kun je voorkomen dat iemand je in die auto ziet rijden...Nou ja zeg! Als de bestuurder >85 jaar is, is er helemaal niets mis met zo'n ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je merkt er niks van hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 02:09 schreef comfortably_dumb het volgende:
ik stond laatst achter zo'n Daihatsu, maar ik vind die bandje die er onder zitten echt akkelig smalhet zijn net scooterbandjes
Door velen verguisd, maar ik vind ze geweldigquote:Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef marcooooow het volgende:
merk Jaguar
model XJ-S coupe V12
bouwjaar 1976
Waarom:
Morgen eindelijk mijn nieuwe auto ophalenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef FooFighters het volgende:
Op dit moment rij ik deze CLA180 als tijdelijke auto tot mijn eigen bestelde CLA binnen is..
[ afbeelding ]
Mooi, alleen zou ik die zwarte daklijsten in de kleur laten spuiten. Ziet er een beetje goedkoop uit zo!quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Morgen eindelijk mijn nieuwe auto ophalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie pooierbak jonguh.quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef FooFighters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon dak zwart wrappen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Mooi, alleen zou ik die zwarte daklijsten in de kleur laten spuiten. Ziet er een beetje goedkoop uit zo!
Doe motorkap en open en kijk wat voor kleur je veerpoten hebben daklijsten en antenne horen nl in zelfde kleur als de rest bij mbquote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef FooFighters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Doe motorkap en open en kijk wat voor kleur je veerpoten hebben daklijsten en antenne horen nl in zelfde kleur als de rest bij mb
Omdat ik 3 jaar bij de mercedes dealer heb gelopen en volgens mij wordt het sinds 2004/5 hebben de lijsten mb geen contra kleur meer vanaf toen krijg je de chrome randen in de lijsten die de zelfde kleur hebben als de auto en nu heb je de chrome randen op de auto geplakt op de lijn die je ziet lopen vanaf het voorschermquote:
Ik kom hier geen wijs uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Omdat ik 3 jaar bij de mercedes dealer heb gelopen en volgens mij wordt het sinds 2004/5 hebben de lijsten mb geen contra kleur meer vanaf toen krijg je de chrome randen in de lijsten die de zelfde kleur hebben als de auto en nu heb je de chrome randen op de auto geplakt op de lijn die je ziet lopen vanaf het voorscherm
quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:57 schreef silenthill het volgende:
Honda CRX 1991.
Heerlijk kart qua wegligging.
Kan er rustig in sturen, maar af en to ook heerlijk hard. :-)
Hmm, vroeger vond ik het ook maar niks, maar de model spreekt me nu wel aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef daNpy het volgende:
Een Passaai 2003 kan ik met geen mogelijkheid mooi noemen hoor
Een maat van me heeft dezelfde in het grijs, en ik vroeg een keer "waar is je auto?" terwijl ik er naast stond![]()
Echt te saai voor woorden vind ik hem, maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ook het dash vind ik tamelijk gedateerd met dat vierkante blok in het midden.
Ruim zijn ze zeker wel en de 20VT is een pittig motortje
Bedankt, netjes man.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef daNpy het volgende:
Het is wel een nette, zakelijke bak hoor
Ik heb o.a. E91 325i
Nee, 2006 model, dus nog met de 2.5 liter. Vanaf sept 2007 hebben ze idd 3.0 inhoud, maar -volgens het RDW- nog wel evenveel vermogen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:40 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt, netjes man.
E91? Dat is een Touring dan denk ik.
3.0 toch? Pff, dat moet gaan als de brandweer!
Goeie keuze heb je dan gemaakt, hoe is de brandstof verbruik? Lijkt me best eng een 2.5/3.0 liter kopen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, 2006 model, dus nog met de 2.5 liter. Vanaf sept 2007 hebben ze idd 3.0 inhoud, maar -volgens het RDW- nog wel evenveel vermogen.
Das niet slecht! Bedankt voor de info, mooie einddemper heb je ook man!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:47 schreef daNpy het volgende:
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/562784.html
Minder dan 1:10 gemiddeld, inclusief aanhangers trekken dus
Nee, alle 1.8T's van de Passat hebben dat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:58 schreef daNpy het volgende:
Verkeerde uitlaat gemonteerd dan, of is de motor niet origineel?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:58 schreef daNpy het volgende:
Verkeerde uitlaat gemonteerd dan, of is de motor niet origineel?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt, zie je beneden 2 uitlaat pijpen, voorbeeld foto.
Nee, motor is origineel, eerste eigenaar, van mijn buurman overgekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |