Je merkt er niks van hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 02:09 schreef comfortably_dumb het volgende:
ik stond laatst achter zo'n Daihatsu, maar ik vind die bandje die er onder zitten echt akkelig smalhet zijn net scooterbandjes
Door velen verguisd, maar ik vind ze geweldigquote:Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef marcooooow het volgende:
merk Jaguar
model XJ-S coupe V12
bouwjaar 1976
Waarom:
Prachtige auto, realistisch in tegenstelling tot de E-type en natuurlijk de V12.
Rijd er helaas veel te weinig in.
Morgen eindelijk mijn nieuwe auto ophalenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef FooFighters het volgende:
Op dit moment rij ik deze CLA180 als tijdelijke auto tot mijn eigen bestelde CLA binnen is..
[ afbeelding ]
Mooi, alleen zou ik die zwarte daklijsten in de kleur laten spuiten. Ziet er een beetje goedkoop uit zo!quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Morgen eindelijk mijn nieuwe auto ophalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie pooierbak jonguh.quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef FooFighters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon dak zwart wrappen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Mooi, alleen zou ik die zwarte daklijsten in de kleur laten spuiten. Ziet er een beetje goedkoop uit zo!
Doe motorkap en open en kijk wat voor kleur je veerpoten hebben daklijsten en antenne horen nl in zelfde kleur als de rest bij mbquote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef FooFighters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Doe motorkap en open en kijk wat voor kleur je veerpoten hebben daklijsten en antenne horen nl in zelfde kleur als de rest bij mb
Omdat ik 3 jaar bij de mercedes dealer heb gelopen en volgens mij wordt het sinds 2004/5 hebben de lijsten mb geen contra kleur meer vanaf toen krijg je de chrome randen in de lijsten die de zelfde kleur hebben als de auto en nu heb je de chrome randen op de auto geplakt op de lijn die je ziet lopen vanaf het voorschermquote:
Ik kom hier geen wijs uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Omdat ik 3 jaar bij de mercedes dealer heb gelopen en volgens mij wordt het sinds 2004/5 hebben de lijsten mb geen contra kleur meer vanaf toen krijg je de chrome randen in de lijsten die de zelfde kleur hebben als de auto en nu heb je de chrome randen op de auto geplakt op de lijn die je ziet lopen vanaf het voorscherm
quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:57 schreef silenthill het volgende:
Honda CRX 1991.
Heerlijk kart qua wegligging.
Kan er rustig in sturen, maar af en to ook heerlijk hard. :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |