Oh, de kenner spreektquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:40 schreef DS4 het volgende:
Op basis waarvan verwacht je een waardestijging? Het was indertijd een uniek model, maar om nu te zeggen dat het ontwerp tijdloos is... Nee.
Niet meteen zo zuur zijn. Vind het zeker ook een mooi ontwerp, maar kan een waardestijging nog niet echt zien komen.quote:
Tja, dat weet je niet natuurlijk. Op diverse fora zijn er genoeg die er veel geld voor over hebben, zoals ik dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niet meteen zo zuur zijn. Vind het zeker ook een mooi ontwerp, maar kan een waardestijging nog niet echt zien komen.
Je zou eens gewoon antwoord op de vraag kunnen geven...quote:
Heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je zou eens gewoon antwoord op de vraag kunnen geven...
In zijn algemeenheid zie je van dat soort investeringen weinig terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:26 schreef penny-wise het volgende:
En als ik de minpunten van de auto aanpak dan zou die bij een volgende taxatie hopelijk meer waard zijn.
Ik zag het.quote:
We zullen wel zien. Ben niet van plan om hem weer dan van de hand te doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
In zijn algemeenheid zie je van dat soort investeringen weinig terug.
In dat geval is een waardedaling in jouw belang: minder verzekeringspremie. Waarde 'op papier' heb je geen reet aan. Ik heb altijd taxaties voor de verzekering naar beneden gepraat. Mi wordt er vaak aan de hoge kant getaxeerd en veel polissen keren helemaal dat bedrag niet uit als ze aannemelijk kunnen maken dat de feitelijke waarde lager is. Dan heb je teveel betaald en je krijgt er nooit wat voor terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef penny-wise het volgende:
We zullen wel zien. Ben niet van plan om hem weer dan van de hand te doen.
Heb minder dan de taxatiewaarde betaald dus dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
In dat geval is een waardedaling in jouw belang: minder verzekeringspremie. Waarde 'op papier' heb je geen reet aan. Ik heb altijd taxaties voor de verzekering naar beneden gepraat. Mi wordt er vaak aan de hoge kant getaxeerd en veel polissen keren helemaal dat bedrag niet uit als ze aannemelijk kunnen maken dat de feitelijke waarde lager is. Dan heb je teveel betaald en je krijgt er nooit wat voor terug.
Pics.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Parzival het volgende:
Jaguar
XK Convertible 2 door 4.2L V8
2007
Liquid Silver
Foto's die je zelf hebt gemaakt. Of heb je altijd een professionele uitrusting achter je aan als je rijdt.quote:
haha.. nou dank je wel voor het compliment.. maar de auto staat in elke foto stil.. en idd fotografie is een hobby.. foto's zijn genomen in Liwa - Western Region Abu Dhabi.. een van de mooiste woestijnen waar je naartoe kunt rijden.. (en ook doorheen met een 4x4)..quote:Op zondag 5 januari 2014 15:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Foto's die je zelf hebt gemaakt. Of heb je altijd een professionele uitrusting achter je aan als je rijdt.
Iets zegt mij dat jij niet in lutjebroek woont...quote:
correctement...quote:Op zondag 5 januari 2014 15:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij niet in lutjebroek woont...
Heel chique Parzival! Goeie smaak. Heb ~ de Mercedes equivalent. En waarom ? Omdat de Dollar laag was en 500pk snel is, cabrio etc etc.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:29 schreef Parzival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vaak moet je daar het luchtfilter vervangen?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:35 schreef Parzival het volgende:
..
tevens heeft mijn naturally aspirated V8 minder last van het stof ...
idd supermooie en strak rijdende wagens. Heb ook een 156 gehad en nu een 147. Nog geen enkele auto waarin ik heb gereden rijdt zo lekker als een Alfaquote:Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef NoComment het volgende:
Alfa Romeo 156 SW
2.4 JTD 20v
2004
[ link | afbeelding ]
M'n vorige auto was ook een 156 SW 2.4 JTD, maar dan uit 2001. Bevalt gewoon heel goed, maar wilde een nieuwereEn deze heeft alle opties, das ook wel lekker
Of ie snel is ? Ja bizar snel. Iemand in de buurt hier reed een keer de snelweg op met een F430 terwijl ik achter hem reed. De eerste paar seconden reed ie me weg maar daarna kon ik hem makkelijk bijhouden tot ie rond de 240 weer mij weg reed. Bij ca 242 begint ie nl. al in te houden door de begrenzer. Maar meestal rij ik er juist heel zuinig in, en op de snelweg haalt ie net 1:10. Of het dak zo zwaar is weet ik niet, het schijnt zo te zijn dat er onderdelen verwijderd kunnen worden tot ie 1400kg weegt heb ik gelezen. Maar zo zit ie rond de 1890 geloof ik. op papier 0-100 4.6 maar pas boven de 100kmh begint ie echt ziek snel te worden. Jammer dat de accijnzen zo worden misbruikt, want duur is het wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:35 schreef Parzival het volgende:
nou mijne heeft geen 500pk hoor. dat had ik graag gewild maar dan kom ik op een xkr-s uit .. en die is er niet in cabrio..
tevens heeft mijn naturally aspirated V8 minder last van het stof zonder een turbo charger erop en zoals je al aan de foto's kunt zien hebben we daar heel veel van ...
is dat glazen dak niet erg zwaar, lijkt me aardig op de performance drukken.. wel mooie kleur! en de 4 uitlaten laten idd zien dat het om een snelle jongen gaat..
Elke 8000km staat die bij de dealer, geen idee wat ze erin gooien.. volgens mij gewoon standaard zooi.. maar het zou me ook niets verbazen als de benzine hier ook vol met zand zit..quote:Op zondag 12 januari 2014 15:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je daar het luchtfilter vervangen?![]()
Standaard lucht filter, of iets meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |