¦koda is dan wel weer jammer....quote:Op donderdag 19 september 2013 12:44 schreef misteriks het volgende:
Skoda Superb 2.0tdi Laurin and Klement(SE) 2007.
einde lease van een familielid. Een full option en mooier dan Passat voor de prijs van een versleten Golfje. En ik woon in Tsjechie, heeft er ook wel mee te maken
Wat is jammer aan een degelijk en betrouwbaar merk dat tevens een mooi design heeft?; ik heb er een hele degelijke en comfortabele kilometervreter aan.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:50 schreef Kumerian het volgende:
[..]
¦koda is dan wel weer jammer....
Ik hoop voor je dat er in de Captur wel betere stoelen zitten dan in de Clio.... ik kreeg vorige maand van Care een Clio mee en heb m de volgende dag teruggebracht omdat ik na 60 km al pijn in m'n rug had.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:50 schreef Kumerian het volgende:
[..]
¦koda is dan wel weer jammer....
Renault
Megane
2013
Goedkoop in de lease door de 14%. Voorloopauto voor mijn Renault Captur die ik ga rijden vanwege enorm veel ruimte voor heel weinig geld (neem een clio, voeg 10 cm hoofdruimte toe, schuif achterbank 10cm naar achter, win!) en de 7" touchscreen met eigen apps en internet ingebouwd.
Ik heb der laatst in proef gereden wat een auto!, daarnaast vind ik kwa design echt gaafquote:Op donderdag 19 september 2013 12:32 schreef Underdoggy het volgende:
Volvo
V40
2013
omdat:
- Hoog gadgethalete (o.a. Spotify ingebouwd)
- 14% bijtelling en toch fatsoenlijk te rijden (115pk)
- Geen grotere auto nodig
Anderhalf cabine? 2.5 liter of de 3 liter?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:26 schreef Soohr het volgende:
Toyota
Hilux
2013
edit, het stukje waarom vergeten:
- Omdat het kan.
- lekkere hoge zit
- veel bagage ruimte
Double cab, 3 liter handgeschakeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Anderhalf cabine? 2.5 liter of de 3 liter?
Nice. Mag die eigenlijk nog op grijs kenteken met dubbele cabine? En wat voor 'n banden heb je eronder liggen? Rij zelf een Mitsubishi L200 anderhalf cabine. 2.5 liter maar wel gechipt naar 170 pkquote:Op donderdag 19 september 2013 14:39 schreef Soohr het volgende:
[..]
Double cab, 3 liter handgeschakeld.
[ afbeelding ]
eensquote:Op donderdag 19 september 2013 12:39 schreef GroningseGast het volgende:
geen auto meer
suzuki intruder 1500
omdat het veel leuker is dan auto rijden.
voor de belasting mag hij niet op grijs kenteken,quote:Op donderdag 19 september 2013 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice. Mag die eigenlijk nog op grijs kenteken met dubbele cabine? En wat voor 'n banden heb je eronder liggen? Rij zelf een Mitsubishi L200 anderhalf cabine. 2.5 liter maar wel gechipt naar 170 pk
Zoek het voor de gein eens op in het pools-nederlands woordenboekquote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef misteriks het volgende:
Wat is jammer aan een degelijk en betrouwbaar merk dat tevens een mooi design heeft?; ik heb er een hele degelijke en comfortabele kilometervreter aan.
Het is vooral een kwestie van smaak. Ik krijg in zo'n beetje iedere duitse auto binnen 50 kilometer pijn in mijn rug. Zelfs in de uitgebreide versie van de Opel Insignia die ik laatst als vervanger had heb ik niet op en neer naar Amersfoort kunnen rijden omdat de stoel, voor mij, rampzalig was.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:10 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop voor je dat er in de Captur wel betere stoelen zitten dan in de Clio.... ik kreeg vorige maand van Care een Clio mee en heb m de volgende dag teruggebracht omdat ik na 60 km al pijn in m'n rug had.
Ik spreek een mondje Tsjechisch hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 15:36 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Zoek het voor de gein eens op in het pools-nederlands woordenboek
(je hebt gelijk hoor; de afgelopen paar jaar was de Octavia één van de meest interessante autos in de lease. Jammer dat er een duits onderstel en duitse binnenkant in zit. En jammer dat ze op dit moment qua prijs weg geconcureerd worden door Franse autos)
[..]
Het is vooral een kwestie van smaak. Ik krijg in zo'n beetje iedere duitse auto binnen 50 kilometer pijn in mijn rug. Zelfs in de uitgebreide versie van de Opel Insignia die ik laatst als vervanger had heb ik niet op en neer naar Amersfoort kunnen rijden omdat de stoel, voor mij, rampzalig was.
Op dit moment zit ik in een eenvoudige uitvoering van de Megane. En nee, de stoelen zijn niet zo goed als de Recaros in m'n vorige Coupé GT maar nogsteeds een stuk beter dan in de Insignia of de Passat. De stoelen in de Captur zijn iets luxer dan deze (en daarmee iets luxer dan in de standaard Clio).
Mijn schoonzus zweert bij Duitse autos, kan geen 50km rijden in een Franse. Ik zweer bij Franse autos, krijg geen 50km weg in een Duitse. Zo heeft ieder zijn voorkeur.
Maar het blijft grappig...quote:Op donderdag 19 september 2013 15:56 schreef misteriks het volgende:
Ik spreek een mondje Tsjechisch hoorEn het wordt maar al te vaak verkeerdelijk vertaald. Skoda betekent jammer of pech , maar niet in de context dat je pech met de auto zou hebben> Niemand in tsjechie legt de link tussen die jammer/pech en de merknaam Skoda
![]()
Lullig genoeg hebben ze die naam.... Ook mijn 9 jaar oude Renault Laguna II Fase I heeft echter altijd trouw en betrouwbaar dienst gedaan. Niets mis mee. De roest problemen waar ze "om bekend staan" zijn al zeker een decennium verleden tijd en de electronische problemen met de Megane II en Laguna II waren beperkt tot de modellen van de eerste 6 maanden. Maar ja, die naam raken ze nooit meer kwijtquote:Franse wagens, jaa, heb er ook geleased, en daar blijft het ook bij. Franse wagens moet je idd leasen en niet aankopen (een renault van 6 jaar oud, wel geef me dan maar een duitser ;0 )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |