SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]__________________________!
Echt,______________________!
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is het juist. Die man loopt niet vrij.
En ja over die penalty hoeven we het niet te hebben denk ik.
Trekt veel ruimtes waarvan je goed kan profiteren iig. Met opkomende halfspelers kan dat een groot succes worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Bojan speelde in de eerste helft wel lekker.
Oh ja, de cijfertjes, onmogelijke pass aan hem geven telt ook als balverlies bij die gast manquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]!!!
Ook hier benieuwd naar de cijfers, Sigthorsson heeft de bal vaak zat gehad.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef Smoofie het volgende:
Siggy heeft gezorgd voor een kans, weinig baverlies en zeker paar goed doorgekopt of de bal vastgehouden.
Serero - Duarte - De Jongquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef MrStock het volgende:
Duarte, die de plaatselijke hockeyclub te Almelo nog een paar weken geleden bezocht, speelt hier dus gewoon beter dan Poulsen...
Ja, dat is bij iedereen zo.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh ja, de cijfertjes, onmogelijke pass aan hem geven telt ook als balverlies bij die gast man.
Je leest niet? Ik oordeel enkel over deze wedstrijd. Ik heb niet gezegd dat ik liever Hoesen zie.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Godver zeg. Stelletje meelopers hier. En dat met fucking Hoesen als alternatief.
Wat een tering wedstrijd zeg.
Is ook niet zo heel moeilijk deze wedstrijd. Wat een droevigheid die Poulsenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef MrStock het volgende:
Duarte, die de plaatselijke hockeyclub te Almelo nog een paar weken geleden bezocht, speelt hier dus gewoon beter dan Poulsen...
Boilesen was ook weer sterkquote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal lekker Siggy opzoeken terwijl die clown nog steeds beslissende blunders maakt
Ja we hebben het toch ook over Poulsen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal lekker Siggy opzoeken terwijl die clown op doel nog steeds beslissende blunders maakt
Ja dat blijft om te huilen ook inderdaad. Dat uit zijn doel rennen en op de grond duiken terwijl de bal hoog isquote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal lekker Siggy opzoeken terwijl die clown nog steeds beslissende blunders maakt
Ja die is te oudquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja we hebben het toch ook over Poulsen.
Heb je deze pauper ook weerquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij met Ajax vandaag.
Behalve Siggy en Poulo uiteraard.
Precies.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij met Ajax vandaag.
Behalve Siggy en Poulo uiteraard.
Was een betere optie op rechtsbuiten ja. Ik had Duarte, Serero, Schone, Fischer en Andersen er ook liever gezien.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joh. Ga jij weer lekker verder met je Hoesen gehype. Objectief kijk je toch niet
Die gaat ook rare dingen doen tegen Peesvee denk ikquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dat blijft om te huilen ook inderdaad. Dat uit zijn doel rennen en op de grond duiken terwijl de bal hoog is![]()
Ja, dan hadden we het veel beter gedaan. Schöne is ookquote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was een betere optie op rechtsbuiten ja. Ik had Duarte, Serero, Schone, Fischer en Andersen er ook liever gezien.
Hoop het ook ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef JamFlava het volgende:
Gewoon Bojan in de spits.. Fischer en Andersen op de flanken.
Ga jij lekker in een hoekje huilen omdat je vriend Siggy wordt aangevallen. Je komt echt met de meest debiele argumenten. Ja maar de rest speelde ook slecht!!!!!!! Ja maar!!!!!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je deze pauper ook weer. Vermeer verantwoordelijk voor 1,5 goal tegen.
Dit, en anders met Hoesenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef JamFlava het volgende:
Gewoon Bojan in de spits.. Fischer en Andersen op de flanken.
En dan zat die welquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Gruisman het volgende:
Had Bojan gewoon die penalty laten nemen, was leuk geweest voor dat ventje
Nu Sigthorsson gemist heeft is hij denk ik iig geen eerste man in het rijtje meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Gruisman het volgende:
Had Bojan gewoon die penalty laten nemen, was leuk geweest voor dat ventje
Dat zijn niet mijn argumenten om siggy te verdedigen, maar om ook aan te tonen dat hij niet de slechtste was vandaag/.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij lekker in een hoekje huilen omdat je vriend Siggy wordt aangevallen. Je komt echt met de meest debiele argumenten. Ja maar de rest speelde ook slecht!!!!!!! Ja maar!!!!!
Mijn een drama was dit ja...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Nou deze foltering hebben we ook weer achter de rug
Van spits naar rechtsbuiten naar bank, je hebt gelijk inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu Sigthorsson gemist heeft is hij denk ik iig geen eerste man in het rijtje meer.
Viel ontzettend mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Nou deze foltering hebben we ook weer achter de rug
Siggy was gewoon de slechtste op het veld, en als hij dat niet was dan was hij de een na slechtste.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn argumenten om siggy te verdedigen, maar om ook aan te tonen dat hij niet de slechtste was vandaag/.
Er was zowaar iemand slechter inderdaad. Poulsen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn argumenten om siggy te verdedigen, maar om ook aan te tonen dat hij niet de slechtste was vandaag/.
Poulsenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Siggy was gewoon de slechtste op het veld, en als hij dat niet was dan was hij de een na slechtste.
Maar geflatteerd. Ik zit er niet mee, ik dacht dat het veel erger zou worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
4-0 is natuurlijk wel aan de ruime kant.
Maar degene die verantwoordelijk was 1,5 tegengoal wordt natuurlijk gespaardquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er was zowaar iemand slechter inderdaad. Poulsen.
En dan was er iemand (tyron) die gisteren beweerde dat iemand als Maduro onnodig wasquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, de foltering van Vermeer, Poulsen, Schone blijft doorgaan
Zowaar een goede post.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Prima ditBen heel erg blij met dit spel. De uitslag is geflatteerd. Wel jammer, maar dat kan gebeuren.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Prima ditBen heel erg blij met dit spel. De uitslag is geflatteerd. Wel jammer, maar dat kan gebeuren.
Bazoer erinquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen echt dramatisch. Echt met een goede VM zou Ajax zo veel beter gaan spelen.
Morgen weer de kranten vol wat de revolutie nou gebracht heeft na Madrid toenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
4-0 is natuurlijk wel aan de ruime kant.
In welk opzicht is dit geflatteerd?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar geflatteerd. Ik zit er niet mee, ik dacht dat het veel erger zou worden.
Ik heb Poulsen nog niet zo slecht als vandaag zien spelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan was er iemand (tyron) die gisteren beweerde dat iemand als Maduro onnodig was.
Is nog wel wat jong.quote:
Die mensen snappen er vrij weinig van.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Morgen weer de kranten vol wat de revolutie nou gebracht heeft na Madrid toen
En er is trouwens ook iemand die telkens roept dat Siggy opgesteld moet blijven worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan was er iemand (tyron) die gisteren beweerde dat iemand als Maduro onnodig was.
Ik. Bij gebrek aan beter welteverstaan. De late doelpunten van Milan zijn het enige positieve van de avond.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
En er is trouwens ook iemand die telkens roept dat Siggy opgesteld moet blijven worden.
Ja, want Hoesen bakt er ook niets van, kun je beter Siggy hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
En er is trouwens ook iemand die telkens roept dat Siggy opgesteld moet blijven worden.
Snap dat veel mensen graag hadden gezien dat Ajax helemaal kleuren blind was getikt door dit wereld elftal van Barca. Maar dat is ze gewoon niet gelukt. Het spijt me voor je.quote:
Ik had het met name over Smoofie.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik. Bij gebrek aan beter welteverstaan. De late doelpunten van Milan zijn het enige positieve van de avond.
Een spits die niet scoort, niet kan passen en geen balaanname heeft.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, want Hoesen bakt er ook niets van, kun je beter Siggy hebben.
SPOILERquote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik. Bij gebrek aan beter welteverstaan. De late doelpunten van Milan zijn het enige positieve van de avond.
Bij Hoesen kan je hier een gebrek aan snelheid toevoegen...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een spits die niet scoort, niet kan passen en geen balaanname heeft.
Heerlijk.
Vermeer erbijquote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Ferdii het volgende:
Conclusie voor psv:
Siggie en poulsen eruit, bojan in de spits
Hoesen kan wel passen en heeft nog techniek. Al zou ik het liefst de Jong in de spits zien, maar die hebben we nodig op het middenveld.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Hoesen kan je hier een gebrek aan snelheid toevoegen...
Ik had serieus op Bojan in de spits gehoopt vandaag.
Hoesen is sneller dan Siggy.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Hoesen kan je hier een gebrek aan snelheid toevoegen...
Ik had serieus op Bojan in de spits gehoopt vandaag.
Twee goals suf weggegeven. Verder was die vrije trap eigenlijk onnodig en neemt Messi hem ook nog eens perfect. De goal van Pique had gewoon afgekeurd moeten worden, hij zet met twee handen af op de schouders van Denswil en doet geen moment zijn best het te verbergen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dit geflatteerd?
Omdat Barcelona zelfs niet heeft hoeven aanzetten omdat Ajax door fouten de doelpunten op een dienblad aanbood?
Hoesen heeft de handelingssnelheid van een eerste divisie speler, net als Sigthorsson.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoesen kan wel passen en heeft nog techniek. Al zou ik het liefst de Jong in de spits zien, maar die hebben we nodig op het middenveld.
Dat zeg ik toch? Barcelona heeft zelfs niet hoeven aanzetten voor Ajax vandaag.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Twee goals suf weggegeven. Verder was die vrije trap eigenlijk onnodig en neemt Messi hem ook nog eens perfect. De goal van Pique had gewoon afgekeurd moeten worden, hij zet met twee handen af op de schouders van Denswil en doet geen moment zijn best het te verbergen.
Niet dat ons een gelijkspel is ontnomen hoor, dat is niet wat ik zeg. Maar geflatteerde nederlaag zeker wel.
Vind ik wel meevallen, die van Siggy is echt slechter.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoesen heeft de handelingssnelheid van een eerste divisie speler, net als Sigthorsson.
Voetbal is een spel van fouten, hoe kinderlijk ze ook mogen zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Twee goals suf weggegeven. Verder was die vrije trap eigenlijk onnodig en neemt Messi hem ook nog eens perfect. De goal van Pique had gewoon afgekeurd moeten worden, hij zet met twee handen af op de schouders van Denswil en doet geen moment zijn best het te verbergen.
Niet dat ons een gelijkspel is ontnomen hoor, dat is niet wat ik zeg. Maar geflatteerde nederlaag zeker wel.
Vermeer dan bij die goalquote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zeker. Dat zeg ik toch ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, die van Siggy is echt slechter.
[..]
Voetbal is een spel van fouten, hoe kinderlijk ze ook mogen zijn.
En hij is sterker, betere aanname, betere techniek. Had vorig seizoen minder minuten per doelpunt nodig ook.quote:
Bij welke?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
Alle passes van Siggy zijn idd verkeerd.
[..]
Vermeer dan bij die goal
Kortom: hij past beter bij Ajax.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En hij is sterker, betere aanname, betere techniek. Had vorig seizoen minder minuten per doelpunt nodig ook.
Wij hebben ook weleens van een Engelse topclub gewonnen geloof ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
En dan zie je Basel, en die komen uit zwakkere competitie dan de onze
Chelsea hadden wij ook wel aangekund.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
En dan zie je Basel, en die komen uit zwakkere competitie dan de onze
Basel bereikt er nog wat mee .quote:Op woensdag 18 september 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij hebben ook weleens van een Engelse topclub gewonnen geloof ik.
De 3e, hij trachtte uit te komen maar viel meteen neer als een wijf bij die kopbalquote:
Oh, die zijn al door?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Basel bereikt er nog wat mee .
EN toch faalt hij nog zo erg. En sterker is hij niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En hij is sterker, betere aanname, betere techniek. Had vorig seizoen minder minuten per doelpunt nodig ook.
Dus eerst overleven ze de groepsfase CL en dan komen ze in de halve finale EL, interessant.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komen tot halve finale Europa League , overleven groepsfase CL etc
Waarom raakt Sigthorsson dan elke bal kwijt en krijgt Hoesen hem altijd bij een medespeler?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EN toch faalt hij nog zo erg. En sterker is hij niet.
Gast, ze hebben het de afgelopen jaren beter gedaan dan Ajax, dus doe niet zo vervelend.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus eerst overleven ze de groepsfase en dan komen ze in de halve finale EL, interessant.
Andersen ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Reemi het volgende:
Tijd voor Bazoer trouwens, Poulsen kan niet meer.
Omdat hij tegen jeugdelftallen speelt, daarom.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom raakt Sigthorsson dan elke bal kwijt en krijgt Hoesen hem altijd bij een medespeler?
Ach, ik wil hem nog niet meteen afschrijven, wie weet speelt hij tegen Poulsen weer goed. Maar zou Bazoer weleens zien, Denswil deed het ook niet slecht al was hij wel een beetje nerveus.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Reemi het volgende:
Tijd voor Bazoer trouwens, Poulsen kan niet meer.
Moeilijk om toe te geven dat die verder zijn hequote:Op woensdag 18 september 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus eerst overleven ze de groepsfase CL en dan komen ze in de halve finale EL, interessant.
Ik baseer mij op al zijn wedstrijden in Ajax 1.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij tegen jeugdelftallen speelt, daarom.
Uh ja, maar hebben ze ook in zo zware poule als Ajax gezeten?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, ze hebben het de afgelopen jaren beter gedaan dan Ajax, dus doe niet zo vervelend.
Opgelet , dat gaat die niet toegevenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, ze hebben het de afgelopen jaren beter gedaan dan Ajax, dus doe niet zo vervelend.
Geen idee, heb ze nog niet zien spelen dit jaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeilijk om toe te geven dat die verder zijn he
Vond Denswil goed spelen hoor, zeker gezien dit zijn eerste CL-wedstrijd is. Doet het dit seizoen tot nu toe erg goed.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ach, ik wil hem nog niet meteen afschrijven, wie weet speelt hij tegen Poulsen weer goed. Maar zou Bazoer weleens zien, Denswil deed het ook niet slecht al was hij wel een beetje nerveus.
Waarin er veel ruimte lag als wissel tegen uitgebluste tegenstanders? En ook zijn spel daarin wordt zwaar overschat. Hij deed leuk mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik baseer mij op al zijn wedstrijden in Ajax 1.
Met United en Benfica, met Bayern.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uh ja, maar hebben ze ook in zo zware poule als Ajax gezeten?
Lyon en Dinamo waren heel moeilijk jaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uh ja, maar hebben ze ook in zo zware poule als Ajax gezeten?
Hij kan niet harder.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Waarom sukkelt Daley altijd terug naar zn eigen 16 als er balverlies is? Waarom rent hij nooit.
Is niet echt handig als LB, beter wordt hij gwn op CVM gezet en Boilesen op LB, als Boilesen eens in vorm raakt.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met United en Benfica, met Bayern.
Uh, oke. Ik heb het over de CL hé?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lyon en Dinamo waren heel moeilijk ja
Hij gaat gemist worden ja, maar laten we eerlijk zijn, dit seizoen hebben we met hem ook niet echt goed gespeeld.quote:
Wij ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Uh, oke. Ik heb het over de CL hé?
Hoesen kan wat makkelijker kaatsen etc. Kolbein kan gewoon heel matig buiten de eigen 16 meter spelen. En in de kleine ruimte heb je er niet veel aan.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoesen kan wel passen en heeft nog techniek. Al zou ik het liefst de Jong in de spits zien, maar die hebben we nodig op het middenveld.
Fris bloed was nodig, ik vond ze redelijk fis op momenten vandaag in de eerste helft.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij gaat gemist worden ja, maar laten we eerlijk zijn, dit seizoen hebben we met hem ook niet echt goed gespeeld.
Oké, Lyon en Dinamo zijn dan natuurlijk niet te vergelijken.quote:
Serero voegt de laatste weken meer toe dan Schone.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee:
Duarte - de Jong - Schöne
Schöne komt echt tekort. Serrero doet het wel goed moet ik eerlijk toegeven, wel een beetje te druk nog.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee:
Duarte - de Jong - Schöne
Halve finale en ze leveren soms wat af aan de Europese topquote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef Smoofie het volgende:
En ze kwamen ook verder in de EL dan wij.
PEC Zwolle zaterdag niet gezien? Hoesen zijn voortzetting was heel erg matig. Met Sigthorsson is er geen voortzetting, het stokt altijd bij hem.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarin er veel ruimte lag als wissel tegen uitgebluste tegenstanders? En ook zijn spel daarin wordt zwaar overschat. Hij deed leuk mee.
Welke speler?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
wat af aan de Europese top
Is dit echt je argument? Al geef je nu tenminste wel toe dat Hoesen het minste kwaad is in je ogen. Ik weiger gewoon te erkennen dat mensen in Hoesen Ajax 1 materiaal zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PEC Zwolle zaterdag niet gezien? Hoesen zijn voortzetting was heel erg matig. Met Sigthorsson is er geen voortzetting, het stokt altijd bij hem.
Ik heb mijn reactie ook aangepastquote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het al weggehaald. Na 1 sec.
No shit, dan moeten ze er ook wel wat voor terugkopen, wat ze niet doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Na de wedstrijden tegen Barcelona en PEC Zwolle ben ik nu toch wel tot de volgende conclusies gekomen:
- Sightorsson, Van Rhijn, Poulsen en Schöne voegen echt geen ruk toe aan dit elftal. Van Rhijn is nog slechter dan de rechtsback van FC Oss, Poulsen (de man van de ervaring en de rust
) word gewoon te oud, Schöne komt handelingssnelheid tekort en Sightorsson komt gewoon alles tekort.
- Denswil verdient een vaste basisplek. Wat heeft die jongen het goed gedaan in zijn CL debuut tegen Barcelona en Messi.
- Duarte is verschrikkelijk onderschat omdat hij van het kleine Heracles komt, maar heeft in zijn kleinste teen meer voetballend vermogen dan Poulsen. Hij heeft ook nog eens een goed lichaam voor dit soort wedstrijden.
- Bojan in de spits
Gewoon door bouwen met de spelers die het niveau wel aankunnen, en de net-niet spelertjes verkopen.
dit is wel een goede eindconclusie na deze wedstrijdquote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef PSV1990- het volgende:
Ajax is een tering jodenclub en gun ze niks. Maar als ze tegen buitenlandse clubs spelen gekocht door Olie criminelen, of clubs met 100 miljoen schuld gun ik ze nog niks.
Barca heeft wel een nep joden publiek. Hoorde alleen maar Ajacieden zelfs toen ze vet achter stonden.
Ik kan me herinneren dat je een keer volslagen onzin uit zat te kramen, maar hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Na de wedstrijden tegen Barcelona en PEC Zwolle ben ik nu toch wel tot de volgende conclusies gekomen:
- Sightorsson, Van Rhijn, Poulsen en Schöne voegen echt geen ruk toe aan dit elftal. Van Rhijn is nog slechter dan de rechtsback van FC Oss, Poulsen (de man van de ervaring en de rust
) word gewoon te oud, Schöne komt handelingssnelheid tekort en Sightorsson komt gewoon alles tekort.
- Denswil verdient een vaste basisplek. Wat heeft die jongen het goed gedaan in zijn CL debuut tegen Barcelona en Messi.
- Duarte is verschrikkelijk onderschat omdat hij van het kleine Heracles komt, maar heeft in zijn kleinste teen meer voetballend vermogen dan Poulsen. Hij heeft ook nog eens een goed lichaam voor dit soort wedstrijden.
- Bojan in de spits
Gewoon door bouwen met de spelers die het niveau wel aankunnen, en de net-niet spelertjes verkopen.
Ik zou zeggen: Haal er een paar jeugdspelers bij (Sporkslede, Tete, Bazoer bijv.) en koop die Cuenca (moet niet al te duur zijn) + nog een basiswaardige speler en we kunnen weer vooruit.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No shit, dan moeten ze er ook wel wat voor terugkopen, wat ze niet doen.
gelukkig is de transfermarkt nog even openquote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Haal er een paar jeugdspelers bij (Sporkslede, Tete, Bazoer bijv.) en koop die Cuenca (moet niet al te duur zijn) + nog een basiswaardige speler en we kunnen weer vooruit.
Vreemde argumenten voor je stelling.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Ik zie in die Denswil nog geen groot talent.
Veel (gevaarlijke) terugspeelballen op Moisander en dom geel pakken terwijl het al 4-0 staat.
Vandaag was van rhijn helemaal niet zo slecht, Poulsen & Sightorsson waren echt dramatisch.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ben ik de enige die Van Rhijn geen complete faler vind? Best een redelijk backje. Verdedigend dan, aanvallend is het inderdaad niks.
Ach kom op, hij heeft het verdedigend echt uitstekend gedaan. Die jongen is 19 dacht ik, speelt tegen wereldsterren, is misschien wat teleurgesteld, en ja dan gaan zulke dingen mis.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Veel (gevaarlijke) terugspeelballen op Moisander en dom geel pakken terwijl het al 4-0 staat.
Begrijpelijk.quote:
Dom geel pakken terwijl het al 4-0 staatquote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Vergeet niet dat het zijn CL debuut was tegen Lionel Messi, en dat hij hartstikke zenuwachtig was. Hij kan prima meevoetballen en verdedigend deed hij het redelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Sporkslede? Welke positie dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Haal er een paar jeugdspelers bij (Sporkslede, Tete, Bazoer bijv.) en koop die Cuenca (moet niet al te duur zijn) + nog een basiswaardige speler en we kunnen weer vooruit.
Het begint toch echt met inzicht en voetbalintelligentie.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemde argumenten voor je stelling.
Je praat nu over 2 wedstrijden. Schöne had een goed seizoen gehad en hij hoort nog boven Serero op het lijstje te staan.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serero voegt de laatste weken meer toe dan Schone.
Die bal op Van Rhijnquote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Myph. het volgende:
Bojan heeft me echt positief verrast vandaag.
Sporkslede kan als rechtsback, controleur en centrale verdediger en het is een aardig talent. Je zou het toch eens uit kunnen proberen?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sporkslede? Welke positie dan?
Ik hoop op Bazoer en Andersen.
Voor wie dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Sporkslede kan als rechtsback, controleur en centrale verdediger en het is een aardig talent. Je zou het toch eens uit kunnen proberen?
Dus dan moet je maar geel pakken?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dom geel pakken terwijl het al 4-0 staatHij heeft voorkomen dat het 5-0 zou worden.
Stop maar.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef Smoofie het volgende:
Wallah , ze hadden Maduro moeten proberen te halen, inshallah.
Wat een kutargumentquote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je praat nu over 2 wedstrijden. Schöne had een goed seizoen gehad en hij hoort nog boven Serero op het lijstje te staan.
Ok. Ik vond juist dat hij vaak goed gepositioneerd stond.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Het begint toch echt met inzicht en voetbalintelligentie.
Dat miste hij vandaag een beetje vond ik.
Speelde sterkquote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Myph. het volgende:
Bojan heeft me echt positief verrast vandaag.
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.quote:
Voor Ricardo zou dat Ligeon moeten zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.
Aparte logica.quote:
Dan heb ik liever Ligeon en Tete of Bazoer en Lobotka.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.
Pas op pas op. Smoofie hangt hier ergens rond.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is die Siggy ook abnormaal slecht he.
Maar hij is heel sterk.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja bij handje drukkenquote:
Verschrikkelijk. Op basis waarvan is hij naar Ajax gehaald?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er moest iemand van AZ komen om het jaarlijkse kooprondje daar te volbrengenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Op basis waarvan is hij naar Ajax gehaald?
Wie zegt dat dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet je niet beweren dat Hoesen sterker is.
Precies.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja bij handje drukkenWat heb je aan sterkte als je de bal met al die kracht niet normaal kan aannemen
Elke bal stuit 100 meter terug richting Ajax, Siggy zet Ajax met zijn aannames us onder druk
Op basis van het feit dat hij nog nooit een seizoen fit was bij AZ en er daar ook al geen reet van kon.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Op basis waarvan is hij naar Ajax gehaald?
De jaarlijkse AZ-aankoop.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij nog nooit een seizoen fit was bij AZ en er daar ook al geen reet van kon.
Ja leuk, je bent te laat.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De jaarlijkse AZ-aankoop.
Al is ie dit jaar niet geweest.
Kan nog in de winterquote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De jaarlijkse AZ-aankoop.
Al is ie dit jaar niet geweest.
Cilessenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bojan hopelijk ook zondag in de spits.
Gaat hij hattrickje maken.
Eitje voor PSV !quote:Op woensdag 18 september 2013 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Cilessen
Rhijn
Moisander
Denswil
Blind
De Jong
Duare
Serero
Andersen / Bojan
Bojan / Hoesen
Fisher
Beter.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Cilessen
Rhijn Tete
Moisander
Denswil
Blind
De Jong
Duarte
Serero
Andersen
Bojan
Fisher
Nee hoor, die speelde zondag gewoon.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete heeft zijn enkelband gescheurd.
Brenet - Bruma - Hendrix - Willemsquote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV zo'n goede verdediging .
Echt? Ook snel hersteld dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, die speelde zondag gewoon.
Bakkali speelde ook erg goed weer.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Ja, moet vast een eitje worden voor wereldtopper Brenet of jullie halfgod Bakkali.
Sterker als Ajax...quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brenet - Bruma - Hendrix - Willems
Hiljemark - Maher - Schaars
Bakkali - Matavz - Depay
Ik val van mijn stoel.
Net als Willems, Jozefzoon en Hiljemark.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bakkali speelde ook erg goed weer.
Bakkali - Boilesen, eitje.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Sterker als Ajax...
Bakkali vs Blind haha
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV denkt dat ze zonder Bakkali niets zijn, maar met Bakkali zijn ze ook niets.
Ja is goed man.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Sterker als Ajax...
Bakkali vs Blind haha
Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Sterker als Ajax...
Bakkali vs Blind haha
Ga je vanavond ook nog in de billen kruipen van je halfgod?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Sterker als Ajax...
Bakkali vs Blind haha
Sowieso, dit is geen PSV-topique.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax uitlachen, op basis van scorebordjournalistiek.
Moet denk ik wel eerst rustig gebracht worden in Jong Ajax.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, die 10 van Barca was wel aardig. Niet wat voor jullie?
Laten we hem wegjagen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Sowieso, dit is geen PSV-topique.
Kort Joden bezoekje op zijn boerderijquote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we hem wegjagen.
Of negeren.
Ik zie het al voor me. Bang onder de deken voor wat komen gaat.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kort Joden bezoekje op zijn boerderij
Hmm. Donderdag en zondag lachen wij.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we hem wegjagen.
Of negeren.
Misidjan countert PSV naar de kloten, donderdag.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:26 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hmm. Donderdag en zondag lachen wij.
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misidjan countert PSV naar de kloten, donderdag.
Bojan moet ook gewoon in de spits wil je hem optimaal gebruiken. Siggy kan er toch geen reet van.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef Krediax het volgende:
Als bojan elke wedstrijd zo baas speelt mag hij van mij in de spits blijven.
Ook Denswil speelde heel goed! Duarte viel me ook niet tegen (was positief is aangezien hij er pas net speelt en het tegen barcelona is)
Naar aanleiding van vandaag zou je dat wel zeggen ja, al hou ik nog wel wat vertrouwen in Siggy maar Bojan in de spits deed het gewoon heel goed. Grote vraag is wie ga je dan rechtsbuiten zeggen? Hoessen, Siggy, De Sa, Andersen (of hoe hij ook heet)?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bojan moet ook gewoon in de spits wil je hem optimaal gebruiken. Siggy kan er toch geen reet van.
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef Krediax het volgende:
[..]
al hou ik nog wel wat vertrouwen in Siggy
Zo slecht is siggy niet, met echte flankspelers zou hij het goed doen, maar met naar binnen trekkende spelers heb je minder aan siggy.quote:
Dit verhaal, 100% mee eens! Poulsen is normaal altijd wel redelijk tegen sterke tegenstanders maar echt ontzettend vaak balverlies, ouderdom? Vermeer en Siggy out graag.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:11 schreef HeatWave het volgende:
Siggy kan er gewoon geen moer van, voetballend is het een drama en qua afmaken is het ook gewoon niet goed genoeg.
Vermeer ben ik ook wel klaar mee, het is nu elke week dat hij schuldig is bij een tegengoal.
Verder was Poulsen ook enorm zwak vandaag, geen idee wat er met hem is, maar op deze manier kan het gewoon echt niet.
De rest was niet geweldig, maar die speelden min of meer naar vermogen, het is wel Barcelona waar je tegen voetbalt, het is niet erg dat je verliest, maar het enorme falen van bovenstaande 3 is gewoon onnodig. Je verliest toch wel, maar je had hier met 3-1 of 4-2 moeten verliezen, niet 4-0.
Ik ben ook niet overtuigd van Hoesen, maar die kan ten minste voetballen, Siggy is een dood paard in het veld. Cilissen moet nu maar gewoon de kans krijgen. Schone is niet geweldig begonnen dit seizoen maar die voetbalt iig vooruit itt Poulsen.
Al met al was het de verwachtte uitslag, maar Frank had. best iets eerder en beter kunnen ingrijpen.
Deze wedstrijd heeft vermeer toch niet geblunderd? of heb ik echt wat gemist? :pquote:Op donderdag 19 september 2013 00:11 schreef HeatWave het volgende:
Siggy kan er gewoon geen moer van, voetballend is het een drama en qua afmaken is het ook gewoon niet goed genoeg.
Vermeer ben ik ook wel klaar mee, het is nu elke week dat hij schuldig is bij een tegengoal.
Verder was Poulsen ook enorm zwak vandaag, geen idee wat er met hem is, maar op deze manier kan het gewoon echt niet.
De rest was niet geweldig, maar die speelden min of meer naar vermogen, het is wel Barcelona waar je tegen voetbalt, het is niet erg dat je verliest, maar het enorme falen van bovenstaande 3 is gewoon onnodig. Je verliest toch wel, maar je had hier met 3-1 of 4-2 moeten verliezen, niet 4-0.
Ik ben ook niet overtuigd van Hoesen, maar die kan ten minste voetballen, Siggy is een dood paard in het veld. Cilissen moet nu maar gewoon de kans krijgen. Schone is niet geweldig begonnen dit seizoen maar die voetbalt iig vooruit itt Poulsen.
Al met al was het de verwachtte uitslag, maar Frank had. best iets eerder en beter kunnen ingrijpen.
De 3-0, meneer komt uit en bedenkt zich halverwege door maar om een of andere reden vooruit naar beneden te duiken, als je komt moet je die bal hebben of wegstompen, niet inelkaar duiken.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:13 schreef Krediax het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft vermeer toch niet geblunderd? of heb ik echt wat gemist? :p
quote:'Ajax heeft een goede wedstrijd gespeeld.' Victor Valdés. 'Ajax heeft het ons niet makkelijk gemaakt.' Lionel Messi. Of ze het nou uit beleefdheid zeggen of niet: die kan Ajax mooi in de zak steken. 'Ze maakten het veld breed, wilden de wedstrijd controleren en hebben ons onder druk gezet. Ajax speelde goed, dat moet zeker vermeld worden', aldus Valdés. Messi voegde er aan toe dat het verschil pas na een uur gemaakt werd. 'Daarna controleerden wij de wedstrijd.'
Even terug gekeken maar hij was echt veels te laatquote:Op donderdag 19 september 2013 00:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De 3-0, meneer komt uit en bedenkt zich halverwege door maar om een of andere reden vooruit naar beneden te duiken, als je komt moet je die bal hebben of wegstompen, niet inelkaar duiken.
Zei ik tochquote:Op donderdag 19 september 2013 00:26 schreef Krediax het volgende:
[..]
Even terug gekeken maar hij was echt veels te laatik snap niet waarom hij nog uitkwam want het was vrij kansloos.
Cillessen voor Vermeer ben ik bij alleen vind ik Vermeer gene slechte keeper, hij heeft elke wedstrijd 1 moment van een blunder (als hij was blijven staan weet ik niet of hij hem wel had tegengehouden maar goed) maar ook 2 momenten van een hele goede redding.
De vraag is dus, staat Cillissen beter waardoor de geniale momenten van Vermeer bij hem makkelijk lijken, ik hoop het maar weet het niet zeker.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zei ik toch.
Vermeer kan 1 ding heel erg goed, keepen op de lijn. Op alle vlakken is hij echt zwak. Cilissen is wat ik gezien heb gewoon completer.
Ik snap Frank ook wel, als Jasper ook faalt in de volgende pot heb je 2 onzekere keepers, maar is het niet eens tijd dat volwassen mannen die tonnen/miljoenen pakken eens niet zo mekkeren als ze een keer worden gepassseerd?.
Het ontbrak vandaag duidelijk aan ervaringquote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Je kan Cillissen aanleren om dat niet te doen en na 2 jaar? lijkt mij dat hij dat wel onder de knie heeft.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik denk dat Frank toch heel erg naar het meevoetballende gedeelte kijkt. Cillessen schiet 9 van de 10 keer de bal naar voren.
En dat is soms ook gewoon beter ook, hoe vaak het net niet mis is gegaan, vandaag dus wel, dat hij Vermeer de ball niet naar voren trapt maar naar een verdediger passt die geen ruimte heeft.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik denk dat Frank toch heel erg naar het meevoetballende gedeelte kijkt. Cillessen schiet 9 van de 10 keer de bal naar voren.
Dat komt ook gewoon omdat Vermeer die situatie niet ziet, is wel vaker net goed gegaan. Frank is gewoon niet van het snel wisselen ( zie verleden met spelers ).quote:Op donderdag 19 september 2013 02:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat is soms ook gewoon beter ook, hoe vaak het net niet mis is gegaan, vandaag dus wel, dat hij Vermeer de ball niet naar voren trapt maar naar een verdediger passt die geen ruimte heeft.
Amen!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:11 schreef HeatWave het volgende:
Euh. Ja, dat ook ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:59 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het ontbrak vandaag duidelijk aan ervaring.
Over de gehele wedstrijd genomen speelde Barcelona op 50%, maar in de tweede helft waren er ook een aantal momenten waarop ze gewoon even op 80-90% speelde. Dan lijkt de verdediging van Ajax knullig, maar ja, er zit wel een gigantisch kwaliteitsverschil tussen beide ploegen, dat het niet normaal meer is. Ajax heeft voor z'n doen goed gespeeld, alleen op dit niveau moet je de kansen afmaken. Enkele zwakke schakels zoals Sigthorsson, Poulsen en natuurlijk Duarte (God, wat een dramatische speler is dat, hoe kun je zo een aankoop doen, extreem slecht die gast) zorgen er voor dat we met 4 goals verschil verliezen.quote:Op donderdag 19 september 2013 06:58 schreef Tarado het volgende:
Ook weer gehad, bij vlagen nog aardig voetbal gezien maar verder gewoon een kansloze vertoning tegen een Barcelona dat op halve kracht speelde.
Ik verwacht een knotsgekke wedstrijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:16 schreef Tarado het volgende:
Op naar zondag, tenminste een tegenstander waar je wel van kan winnen
Ik verwacht juist een doodsaai gelijkspelquote:Op donderdag 19 september 2013 07:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik verwacht een knotsgekke wedstrijd.
geen idee eerlijk gezegd wat dat gaat wordenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik verwacht een knotsgekke wedstrijd.
Nee man. Zanka pakt hem helemaal in.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag met Bojan in de spits en dan komt het goed.
Gaat Zanka met hem meerennen naar de flankenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee man. Zanka pakt hem helemaal in.
Voor rechtsback heb je Ligeon en Tete.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Zeker. Hij maakt hem helemaal gek.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Zanka met hem meerennen naar de flanken?
Wel jammer dat de Boer dit niet gelijk heeft gedaan. Dit is meer zijn natuurlijke positie, Siggy mag nooit het voordeel boven Bojan krijgen. Die bal op van Rhijn van Bojanquote:Op donderdag 19 september 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag met Bojan in de spits en dan komt het goed.
Begin was toch wel redelijk, zo slecht was het toch niet? Wel echt een lichtgewicht wat je in de CL niet heel veel aan hebt. Wat een kans op de 1-1 zegquote:Op donderdag 19 september 2013 07:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over de gehele wedstrijd genomen speelde Barcelona op 50%, maar in de tweede helft waren er ook een aantal momenten waarop ze gewoon even op 80-90% speelde. Dan lijkt de verdediging van Ajax knullig, maar ja, er zit wel een gigantisch kwaliteitsverschil tussen beide ploegen, dat het niet normaal meer is. Ajax heeft voor z'n doen goed gespeeld, alleen op dit niveau moet je de kansen afmaken. Enkele zwakke schakels zoals Sigthorsson, Poulsen en natuurlijk Duarte (God, wat een dramatische speler is dat, hoe kun je zo een aankoop doen, extreem slecht die gast) zorgen er voor dat we met 4 goals verschil verliezen.
Voor iemand die in zijn 2e week bij Ajax zit vond ik hem echt niet zo slecht, die kans moet hij erin schieten maar juist in dat soort situaties zie je het kwaliteitsverschil het meest, Messi zoekt rustig zijn hoekje uit in dezelfde tijd dat Duarte met een zondagsschot komt.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Begin was toch wel redelijk, zo slecht was het toch niet? Wel echt een lichtgewicht wat je in de CL niet heel veel aan hebt. Wat een kans op de 1-1 zeg
Het is een leerprocesquote:Op donderdag 19 september 2013 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou, dat viel allemaal best mee.
t is crisis jongquote:Op donderdag 19 september 2013 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik me wel afvroeg, worden er geen shirts meer geruild? Ik had een stormloop richting Messi verwacht na het laatste fluitsignaal maar zag helemaal niemand z'n shirt uittrekken
Ik las dat Neymar niet wilde ruilen met Van Rhijn want die had hem iets teveel geschoptquote:Op donderdag 19 september 2013 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik me wel afvroeg, worden er geen shirts meer geruild? Ik had een stormloop richting Messi verwacht na het laatste fluitsignaal maar zag helemaal niemand z'n shirt uittrekken
Wat een zeikjoch is dat toch. Ik keek altijd met veel plezier naar z'n acties in de braziliaanse competitie maar ben hem hier al wel zat.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Neymar niet wilde ruilen met Van Rhijn want die had hem iets teveel geschopt
Wat dat betreft hoeft hij niets bij te lerenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een zeikjoch is dat toch. Ik keek altijd met veel plezier naar z'n acties in de braziliaanse competitie maar ben hem hier al wel zat.
Boilesen dus. Leuk voor hem.quote:Nicolai Boilesen scoorde woensdagavond een leuk souvenir. Hij kreeg het shirt van Lionel Messi. Dat vertelde Ricardo van Rhijn na afloop aan AT5. Zelf ruilde Van Rhijn zijn shirtje met Martín Montoya, terwijl zijn directe tegenstander Neymar was. 'Die wilde niet ruilen', zegt Van Rhijn die het dus wel had geprobeerd. 'Helaas. Misschien was hij nog een beetje boos op me vanwege die schop.'
Ik begrijp dat nooit zo, je ruilt toch met je directe tegenstander, dat was voor hem Alvesquote:Op donderdag 19 september 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boilesen dus. Leuk voor hem.
Terecht. Als zelfs een van Rhijn een Neymar of Messi shirt heeft thuis, dan zijn die shirts direct geen kont meer waard.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Neymar niet wilde ruilen met Van Rhijn want die had hem iets teveel geschopt
quote:Sport1 meldt dat in de kleedkamer van Leverkusen 11 door Messi gesigneerde shirts hangen, zodat de spelers na afloop niet hoeven te bakkeleien wie zijn shirt krijgt.
© afp. Bij de heenwedstrijd van het Champions League-duel vochten spelers na afloop opzichtig om het tricot van 's werelds beste voetballer. En daar kregen de spelers van Leverkusen na afloop flinke kritiek op van de clubleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |