Ik had het met name over Smoofie.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik. Bij gebrek aan beter welteverstaan. De late doelpunten van Milan zijn het enige positieve van de avond.
Een spits die niet scoort, niet kan passen en geen balaanname heeft.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, want Hoesen bakt er ook niets van, kun je beter Siggy hebben.
SPOILERquote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik. Bij gebrek aan beter welteverstaan. De late doelpunten van Milan zijn het enige positieve van de avond.
Bij Hoesen kan je hier een gebrek aan snelheid toevoegen...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een spits die niet scoort, niet kan passen en geen balaanname heeft.
Heerlijk.
Vermeer erbijquote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Ferdii het volgende:
Conclusie voor psv:
Siggie en poulsen eruit, bojan in de spits
Hoesen kan wel passen en heeft nog techniek. Al zou ik het liefst de Jong in de spits zien, maar die hebben we nodig op het middenveld.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Hoesen kan je hier een gebrek aan snelheid toevoegen...
Ik had serieus op Bojan in de spits gehoopt vandaag.
Hoesen is sneller dan Siggy.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Hoesen kan je hier een gebrek aan snelheid toevoegen...
Ik had serieus op Bojan in de spits gehoopt vandaag.
Twee goals suf weggegeven. Verder was die vrije trap eigenlijk onnodig en neemt Messi hem ook nog eens perfect. De goal van Pique had gewoon afgekeurd moeten worden, hij zet met twee handen af op de schouders van Denswil en doet geen moment zijn best het te verbergen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dit geflatteerd?
Omdat Barcelona zelfs niet heeft hoeven aanzetten omdat Ajax door fouten de doelpunten op een dienblad aanbood?
Hoesen heeft de handelingssnelheid van een eerste divisie speler, net als Sigthorsson.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoesen kan wel passen en heeft nog techniek. Al zou ik het liefst de Jong in de spits zien, maar die hebben we nodig op het middenveld.
Dat zeg ik toch? Barcelona heeft zelfs niet hoeven aanzetten voor Ajax vandaag.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Twee goals suf weggegeven. Verder was die vrije trap eigenlijk onnodig en neemt Messi hem ook nog eens perfect. De goal van Pique had gewoon afgekeurd moeten worden, hij zet met twee handen af op de schouders van Denswil en doet geen moment zijn best het te verbergen.
Niet dat ons een gelijkspel is ontnomen hoor, dat is niet wat ik zeg. Maar geflatteerde nederlaag zeker wel.
Vind ik wel meevallen, die van Siggy is echt slechter.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoesen heeft de handelingssnelheid van een eerste divisie speler, net als Sigthorsson.
Voetbal is een spel van fouten, hoe kinderlijk ze ook mogen zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Twee goals suf weggegeven. Verder was die vrije trap eigenlijk onnodig en neemt Messi hem ook nog eens perfect. De goal van Pique had gewoon afgekeurd moeten worden, hij zet met twee handen af op de schouders van Denswil en doet geen moment zijn best het te verbergen.
Niet dat ons een gelijkspel is ontnomen hoor, dat is niet wat ik zeg. Maar geflatteerde nederlaag zeker wel.
Vermeer dan bij die goalquote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zeker. Dat zeg ik toch ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, die van Siggy is echt slechter.
[..]
Voetbal is een spel van fouten, hoe kinderlijk ze ook mogen zijn.
En hij is sterker, betere aanname, betere techniek. Had vorig seizoen minder minuten per doelpunt nodig ook.quote:
Bij welke?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
Alle passes van Siggy zijn idd verkeerd.
[..]
Vermeer dan bij die goal
Kortom: hij past beter bij Ajax.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En hij is sterker, betere aanname, betere techniek. Had vorig seizoen minder minuten per doelpunt nodig ook.
Wij hebben ook weleens van een Engelse topclub gewonnen geloof ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
En dan zie je Basel, en die komen uit zwakkere competitie dan de onze
Chelsea hadden wij ook wel aangekund.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
En dan zie je Basel, en die komen uit zwakkere competitie dan de onze
Basel bereikt er nog wat mee .quote:Op woensdag 18 september 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij hebben ook weleens van een Engelse topclub gewonnen geloof ik.
De 3e, hij trachtte uit te komen maar viel meteen neer als een wijf bij die kopbalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |