Maar degene die verantwoordelijk was 1,5 tegengoal wordt natuurlijk gespaardquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er was zowaar iemand slechter inderdaad. Poulsen.
En dan was er iemand (tyron) die gisteren beweerde dat iemand als Maduro onnodig wasquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, de foltering van Vermeer, Poulsen, Schone blijft doorgaan
Zowaar een goede post.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Prima ditBen heel erg blij met dit spel. De uitslag is geflatteerd. Wel jammer, maar dat kan gebeuren.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Prima ditBen heel erg blij met dit spel. De uitslag is geflatteerd. Wel jammer, maar dat kan gebeuren.
Bazoer erinquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen echt dramatisch. Echt met een goede VM zou Ajax zo veel beter gaan spelen.
Morgen weer de kranten vol wat de revolutie nou gebracht heeft na Madrid toenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
4-0 is natuurlijk wel aan de ruime kant.
In welk opzicht is dit geflatteerd?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar geflatteerd. Ik zit er niet mee, ik dacht dat het veel erger zou worden.
Ik heb Poulsen nog niet zo slecht als vandaag zien spelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan was er iemand (tyron) die gisteren beweerde dat iemand als Maduro onnodig was.
Is nog wel wat jong.quote:
Die mensen snappen er vrij weinig van.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Morgen weer de kranten vol wat de revolutie nou gebracht heeft na Madrid toen
En er is trouwens ook iemand die telkens roept dat Siggy opgesteld moet blijven worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan was er iemand (tyron) die gisteren beweerde dat iemand als Maduro onnodig was.
Ik. Bij gebrek aan beter welteverstaan. De late doelpunten van Milan zijn het enige positieve van de avond.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
En er is trouwens ook iemand die telkens roept dat Siggy opgesteld moet blijven worden.
Ja, want Hoesen bakt er ook niets van, kun je beter Siggy hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
En er is trouwens ook iemand die telkens roept dat Siggy opgesteld moet blijven worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |