SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]__________________________!
Echt,______________________!
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is het juist. Die man loopt niet vrij.
En ja over die penalty hoeven we het niet te hebben denk ik.
Trekt veel ruimtes waarvan je goed kan profiteren iig. Met opkomende halfspelers kan dat een groot succes worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Bojan speelde in de eerste helft wel lekker.
Oh ja, de cijfertjes, onmogelijke pass aan hem geven telt ook als balverlies bij die gast manquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]!!!
Ook hier benieuwd naar de cijfers, Sigthorsson heeft de bal vaak zat gehad.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef Smoofie het volgende:
Siggy heeft gezorgd voor een kans, weinig baverlies en zeker paar goed doorgekopt of de bal vastgehouden.
Serero - Duarte - De Jongquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef MrStock het volgende:
Duarte, die de plaatselijke hockeyclub te Almelo nog een paar weken geleden bezocht, speelt hier dus gewoon beter dan Poulsen...
Ja, dat is bij iedereen zo.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh ja, de cijfertjes, onmogelijke pass aan hem geven telt ook als balverlies bij die gast man.
Je leest niet? Ik oordeel enkel over deze wedstrijd. Ik heb niet gezegd dat ik liever Hoesen zie.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Godver zeg. Stelletje meelopers hier. En dat met fucking Hoesen als alternatief.
Wat een tering wedstrijd zeg.
Is ook niet zo heel moeilijk deze wedstrijd. Wat een droevigheid die Poulsenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef MrStock het volgende:
Duarte, die de plaatselijke hockeyclub te Almelo nog een paar weken geleden bezocht, speelt hier dus gewoon beter dan Poulsen...
Boilesen was ook weer sterkquote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal lekker Siggy opzoeken terwijl die clown nog steeds beslissende blunders maakt
Ja we hebben het toch ook over Poulsen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal lekker Siggy opzoeken terwijl die clown op doel nog steeds beslissende blunders maakt
Ja dat blijft om te huilen ook inderdaad. Dat uit zijn doel rennen en op de grond duiken terwijl de bal hoog isquote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal lekker Siggy opzoeken terwijl die clown nog steeds beslissende blunders maakt
Ja die is te oudquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja we hebben het toch ook over Poulsen.
Heb je deze pauper ook weerquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij met Ajax vandaag.
Behalve Siggy en Poulo uiteraard.
Precies.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij met Ajax vandaag.
Behalve Siggy en Poulo uiteraard.
Was een betere optie op rechtsbuiten ja. Ik had Duarte, Serero, Schone, Fischer en Andersen er ook liever gezien.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joh. Ga jij weer lekker verder met je Hoesen gehype. Objectief kijk je toch niet
Die gaat ook rare dingen doen tegen Peesvee denk ikquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dat blijft om te huilen ook inderdaad. Dat uit zijn doel rennen en op de grond duiken terwijl de bal hoog is![]()
Ja, dan hadden we het veel beter gedaan. Schöne is ookquote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was een betere optie op rechtsbuiten ja. Ik had Duarte, Serero, Schone, Fischer en Andersen er ook liever gezien.
Hoop het ook ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef JamFlava het volgende:
Gewoon Bojan in de spits.. Fischer en Andersen op de flanken.
Ga jij lekker in een hoekje huilen omdat je vriend Siggy wordt aangevallen. Je komt echt met de meest debiele argumenten. Ja maar de rest speelde ook slecht!!!!!!! Ja maar!!!!!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je deze pauper ook weer. Vermeer verantwoordelijk voor 1,5 goal tegen.
Dit, en anders met Hoesenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef JamFlava het volgende:
Gewoon Bojan in de spits.. Fischer en Andersen op de flanken.
En dan zat die welquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Gruisman het volgende:
Had Bojan gewoon die penalty laten nemen, was leuk geweest voor dat ventje
Nu Sigthorsson gemist heeft is hij denk ik iig geen eerste man in het rijtje meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Gruisman het volgende:
Had Bojan gewoon die penalty laten nemen, was leuk geweest voor dat ventje
Dat zijn niet mijn argumenten om siggy te verdedigen, maar om ook aan te tonen dat hij niet de slechtste was vandaag/.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij lekker in een hoekje huilen omdat je vriend Siggy wordt aangevallen. Je komt echt met de meest debiele argumenten. Ja maar de rest speelde ook slecht!!!!!!! Ja maar!!!!!
Mijn een drama was dit ja...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Nou deze foltering hebben we ook weer achter de rug
Van spits naar rechtsbuiten naar bank, je hebt gelijk inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu Sigthorsson gemist heeft is hij denk ik iig geen eerste man in het rijtje meer.
Viel ontzettend mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Nou deze foltering hebben we ook weer achter de rug
Siggy was gewoon de slechtste op het veld, en als hij dat niet was dan was hij de een na slechtste.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn argumenten om siggy te verdedigen, maar om ook aan te tonen dat hij niet de slechtste was vandaag/.
Er was zowaar iemand slechter inderdaad. Poulsen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn argumenten om siggy te verdedigen, maar om ook aan te tonen dat hij niet de slechtste was vandaag/.
Poulsenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Siggy was gewoon de slechtste op het veld, en als hij dat niet was dan was hij de een na slechtste.
Maar geflatteerd. Ik zit er niet mee, ik dacht dat het veel erger zou worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
4-0 is natuurlijk wel aan de ruime kant.
Maar degene die verantwoordelijk was 1,5 tegengoal wordt natuurlijk gespaardquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er was zowaar iemand slechter inderdaad. Poulsen.
En dan was er iemand (tyron) die gisteren beweerde dat iemand als Maduro onnodig wasquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, de foltering van Vermeer, Poulsen, Schone blijft doorgaan
Zowaar een goede post.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Prima ditBen heel erg blij met dit spel. De uitslag is geflatteerd. Wel jammer, maar dat kan gebeuren.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Prima ditBen heel erg blij met dit spel. De uitslag is geflatteerd. Wel jammer, maar dat kan gebeuren.
Bazoer erinquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen echt dramatisch. Echt met een goede VM zou Ajax zo veel beter gaan spelen.
Morgen weer de kranten vol wat de revolutie nou gebracht heeft na Madrid toenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
4-0 is natuurlijk wel aan de ruime kant.
In welk opzicht is dit geflatteerd?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar geflatteerd. Ik zit er niet mee, ik dacht dat het veel erger zou worden.
Ik heb Poulsen nog niet zo slecht als vandaag zien spelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan was er iemand (tyron) die gisteren beweerde dat iemand als Maduro onnodig was.
Is nog wel wat jong.quote:
Die mensen snappen er vrij weinig van.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Morgen weer de kranten vol wat de revolutie nou gebracht heeft na Madrid toen
En er is trouwens ook iemand die telkens roept dat Siggy opgesteld moet blijven worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan was er iemand (tyron) die gisteren beweerde dat iemand als Maduro onnodig was.
Ik. Bij gebrek aan beter welteverstaan. De late doelpunten van Milan zijn het enige positieve van de avond.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
En er is trouwens ook iemand die telkens roept dat Siggy opgesteld moet blijven worden.
Ja, want Hoesen bakt er ook niets van, kun je beter Siggy hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
En er is trouwens ook iemand die telkens roept dat Siggy opgesteld moet blijven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |