Was vandaag wel sterk eigenlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef Sickert het volgende:
Sighthorson, waaron waarom sta je er nog inelke bal kwijt. En dan ook zo een pingel nemen... Drama die gozer
Ben je serieus?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Was vandaag wel sterk eigenlijk.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zijn ook geen voetballers. Zondag lekker Fischer Bojan en Andersenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Vreselijke voetballer die Sigthorsson. Poulsen ook.
Je hebt vanmorgen met hem liggen worstelen?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Je hebt vanmorgen met hem liggen worstelen?
Verderr u serieus?
twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 18-09-2013 om 22:19:47Sigthorsson bekroont zijn (wederom) zeer zwakke wedstrijd met een gemiste strafschop. #BarAja reageer retweet
Prima gespeeld voor wat hij kon betekenen. Die Sigthorsson hetze hier is treurig. Al doet het mij wel aan Blind denken. Ja, Sigthorsson moet spoedig vervangen worden, maar vandaag was het gewoon degelijk. Hij heeft hard gewerkt, en ook wat mede spelers kunnen bedienen.quote:
Deze manquote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Heeft veel van zijn duels gewonnen ja.
Ik ga even met mijn kat spelen van de lol die ik door deze post kreeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Omdat Vermeer de voetbalintelligentie heeft van een F-je.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef Smoofie het volgende:
Ff serieus, waarom passt vermeer die bal naar van der hoorn als Messi 5 meter voor hems taat?
Ik ben benieuwd naar de cijfers na afloop. Geloof er helemaal niks van.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Het probleem is dat Ajax zelden intikkertjes heeft.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef BobW het volgende:
Sig is wel leuk als intikker, maar verder heb je er ook helemaal niks aan.
Gelukkig doet Hoesen het veel beter, oh wacht..quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef BobW het volgende:
Sig is wel leuk als intikker, maar verder heb je er ook helemaal niks aan.
Sigthorsson en Poulsen zijn gewoon drama.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een negativisme weer hier. Ajax zet gewoon naar vermogen een keurige pot neer.
Sowieso 45 minuten knap inderdaad, tegen PEC was de 'pijp' na een kwartier op en werder we de eerste helft al overlopenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een negativisme weer hier. Ajax zet gewoon naar vermogen een keurige pot neer.
Dit dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Behalve Sig en Poulsen hebben de spelers het niet eens zo slecht gedaan.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
quote:
Wat had Sigthorsson beter kunnen doen? (Los van de strafschop)quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Als die goal van Pique dan ook gewoon naar behoren was afgekeurd, loop je hier weg met een 0-1 overwinning.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef MrStock het volgende:
Ach, zonder Messi en met een fatsoenlijke penaltynemer was het zomaar 1-1 geworden...
Eens... van Poulsen had ik echt veel meer verwacht. Zou een veilig, betrouwbaar punt moeten zijn op het middenveld maar is uiteindelijk het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef GwaiLow het volgende:
Poulsen erg slecht vandaag. Verder hoeven we ons zeker niet te schamen.
Zwaar geflatteerde nederlaag dus gewoon...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als die goal van Pique dan ook gewoon naar behoren was afgekeurd, loop je hier weg met een 0-1 overwinning.
Amper in de wedstrijd voor gekomen, maar dat valt ook niet echt te verwachten tegen Barca.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat had Sigthorsson beter kunnen doen? (Los van de strafschop)
Hij heeft een wedstrijd lang gestreden.
Absoluut!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef MrStock het volgende:
[..]
Zwaar geflatteerde nederlaag dus gewoon...
Wat dan? Hij heeft nauwelijks de bal gehad man.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik oordeel over deze wedstrijd. Wat een drama.
en nu ook 2-0 voor Milan.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan maar 2 keer van Milan en Celtic winnen.
Dat is het juist. Die man loopt niet vrij.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dan? Hij heeft nauwelijks de bal gehad man.
Ik heb hem behoorlijk veel ballen zien veroveren/redden door te blijven rennen en beuken. Het was heus niet geweldig hoor, maar hij heeft wel 2x een speler van Ajax de kans geboden op een grote kans.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Amper in de wedstrijd voor gekomen, maar dat valt ook niet echt te verwachten tegen Barca.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is het juist. Die man loopt niet vrij.
En ja over die penalty hoeven we het niet te hebben denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |