Deze manquote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Heeft veel van zijn duels gewonnen ja.
Ik ga even met mijn kat spelen van de lol die ik door deze post kreeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Omdat Vermeer de voetbalintelligentie heeft van een F-je.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef Smoofie het volgende:
Ff serieus, waarom passt vermeer die bal naar van der hoorn als Messi 5 meter voor hems taat?
Ik ben benieuwd naar de cijfers na afloop. Geloof er helemaal niks van.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Het probleem is dat Ajax zelden intikkertjes heeft.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef BobW het volgende:
Sig is wel leuk als intikker, maar verder heb je er ook helemaal niks aan.
Gelukkig doet Hoesen het veel beter, oh wacht..quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef BobW het volgende:
Sig is wel leuk als intikker, maar verder heb je er ook helemaal niks aan.
Sigthorsson en Poulsen zijn gewoon drama.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een negativisme weer hier. Ajax zet gewoon naar vermogen een keurige pot neer.
Sowieso 45 minuten knap inderdaad, tegen PEC was de 'pijp' na een kwartier op en werder we de eerste helft al overlopenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een negativisme weer hier. Ajax zet gewoon naar vermogen een keurige pot neer.
Dit dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Behalve Sig en Poulsen hebben de spelers het niet eens zo slecht gedaan.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Behalve Sig en Poulsen hebben de spelers het niet eens zo slecht gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |