In mijn ogen nietsquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Wat kan je De Boer verwijten dan?
Hij kwam tenminste bij het doel , kon je niet zeggen van Barcaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas gingen ze bij Robben te vaak over het doel heen
Helemaal niets IN de hand bedoel je.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Zondag weer winst, 0-3. Niets aan de hand.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef PSV1990- het volgende:
Ajax is een tering jodenclub en gun ze niks. Maar als ze tegen buitenlandse clubs spelen gekocht door Olie criminelen, of clubs met 100 miljoen schuld gun ik ze nog niks.
Barca heeft wel een nep joden publiek. Hoorde alleen maar Ajacieden zelfs toen ze vet achter stonden.
Echt he.. Barca speelde niet eens geweldig en won makkelijk met 4-0, case closed.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef alors het volgende:
Zijn ze nog steeds nutteloos aan het nabeschouwen?Schiet eens op met de samenvattingen.
Wat ben jij een mongool zeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef PSV1990- het volgende:
Ajax is een tering jodenclub en gun ze niks. Maar als ze tegen buitenlandse clubs spelen gekocht door Olie criminelen, of clubs met 100 miljoen schuld gun ik ze nog niks.
Barca heeft wel een nep joden publiek. Hoorde alleen maar Ajacieden zelfs toen ze vet achter stonden.
Die man kan je niet serieus nemen, bij het pieter baan centrum zouden ze hem zo aannemen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heerlijke deze jaloezie en frustratie![]()
Nog even het mentale aspect en het fysieke, oh nee... nu Milan 4-1 Celtic, of 3-1 of 3-0 geen idee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef alors het volgende:
Zijn ze nog steeds nutteloos aan het nabeschouwen?Schiet eens op met de samenvattingen.
Chelsea is toch allang geen Europese top meerquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
WTF MAN CHELSEA VERLIEST THUIS VAN BASEL
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die man kan je niet serieus nemen, bij het pieter baan centrum zouden ze hem zo aannemen.
Ajax ook niet, maar vertel het maar niet verder.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Chelsea is toch allang geen Europese top meer
Nee idd, vorig jaar UEFA en daarvoor CL. Matig hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Chelsea is toch allang geen Europese top meer
Jij bent ook al eenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Na deze samenvatting volgens mij weer
Hij staat er automatisch op.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent ook al een [ afbeelding ]'er geworden? Alsof we er niet genoeg hadden.Ik hoop dat ze de samenvattingen helemaal niet uitzenden totdat je ermee ophoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |