wie is t danquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu werkt zijn Sherlockactie niet meer.
Vijf dan had je gewonnenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
'We' hadden minimaal 2 goals moeten maken.
Nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
xDquote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef gelezwembroek het volgende:
De boer straks tot de eerste 10 seconde ging het goed.
Tel je zegeningenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef S0nic het volgende:
Ach, we hebben meer kansen gehad dan tegen Madrid toen
Bansheeboyquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is de heupschot als je hem nodig hebt?²
In je dromen wellicht. Ajax heeft geen moment een kans gehad. Ik verwachtte niks, maar ben zowaar teleurgesteld. Die tweede helftquote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef gelezwembroek het volgende:
De boer straks tot de eerste 10 seconde ging het goed.
Spelen die daar dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef gelezwembroek het volgende:
Maar wel kut, veel Nederlandse spelers moeten Europese ervaring opdoen.
gedeeld door 2 jaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geflatteerde uitslag.
Barcelona had nog 4x moeten scoren
Wij zijn Ajax wij zijn de bestequote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Bij deze hoeft er ook niet mee te worden geroepen "Wij zijn Ajax wij zijn de beste", het mag mij duidelijk zijn dat dit niet zo is.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Bij deze hoeft er ook niet mee te worden geroepen "Wij zijn Ajax wij zijn de beste", het mag mij duidelijk zijn dat dit niet zo is.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef dieselnoi het volgende:
Hele wereld denkt weer dat Barcelona de sterren van de hemel hebben gespeeld. Terwijl Ajax gewoon 2-1 in de eerste helft hadden kunnen maken, een penalty gemist hebben en barca gewoon hartstikke slecht spelen
Vermeer was echt klasse inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Poulsen, Duarte en Sightorsson waren echt slecht. De rest van Ajax speelde goed
Penal en daarnaast zeker nog kansen waarvan er minimaal 1 gemaakt kon worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In je dromen wellicht. Ajax heeft geen moment een kans gehad. Ik verwachtte niks, maar ben zowaar teleurgesteld. Die tweede helft
Vermeer haalde ook zijn niveauquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Poulsen, Duarte en Sightorsson waren echt slecht. De rest van Ajax speelde goed
Bedankt dat je mij met een goed getimede grap toch nog aan het lachen hebt gekregen na deze wedstrijdquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef JedimindhaX het volgende:
Lichtpuntjes waren voor mij Bojan (1), Duarte (2) en ook enigszins Boilesen (3).
Ik zou als Utrecht - supporter maar heel rap je mondje houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |