SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja he?quote:
Een speler die niet alles kan en wil geven om rood te voorkomen? Dan maakt het weinig uit of je v/d Hoorn hebt of Moisander.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Adames het volgende:
[..]
of hij pakt hem niet, weet hij zelf ook wel
Leuk, maar niet hier.quote:
als er maar 1 helft gespeeld zou worden zou dat ook geweest zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
Snoeks doet alsof Ajax maar nipt heeft verloren
0-20quote:
Nu werkt zijn Sherlockactie niet meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
betrek die Marokkanen er nou niet bij
En dan met 8-0 afgaan?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef gelezwembroek het volgende:
Als je als Ajax zo kut speelt na 45 minuten 1-0 achterstaat tegen Barcalona. Ga je toch de 2de helft voor 200% voetballen om te winnen?
nee, niet elke kans hoeft er in te gaanquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Paar gouden kansjes gemist door Barca en Ajax. 7-2 was een beter beeld geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |