SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na het sluiten van de transfermarktquote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou haal die miljoenen maar van de bank en koop eens wat goeds
Wie wil er naar Ajax?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
ja bijnaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef gelezwembroek het volgende:
Messi aan de bal kan zomaar een goal worden.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wutdafukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Veel nee. Maar hij maakt veel onnodige overtredingen. Tegen Barca moet je dat niet hebben. Waarom zou je bij een 3-0 een risico lopen op rood ( het ergste is het missen van de volgende wedstrijd)...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want Moisander haalt veel rode kaarten?
Deze 'wat' is voor jou.
What can change the nature of a man?
haha hebben ze van ajax geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnen van engelse topclubs![]()
Ze zijn veel te voorzichtig. Totaal geen sportieve ambitiesquote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
ja dat hebben we gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
of hij pakt hem niet, weet hij zelf ook welquote:Op woensdag 18 september 2013 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Veel nee. Maar hij maakt veel onnodige overtredingen. Tegen Barca moet je dat niet hebben. Waarom zou je bij een 3-0 een risico lopen op rood ( het ergste is het missen van de volgende wedstrijd)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |