quote:
Beter dan in Nederland i.i.g. Ik heb gehoord dat de supporters goed te horen waren in het stadion voor tv kijkend Nederland. Dus dat is al een pluspunt.
Over de wedstrijd: Ik heb mij zitten verbijten om om de slordigheid en ook gemakzucht en soms zelfs luiheid van sommige spelers als die een pass gaven of een bal moesten aannemen.
Vooral het middenveld,de nummer 5?, die bij het doelpunt van Messi niet eens probeerde dwars te gaan liggen om i.i.g. de aanval te onderbreken. Nee...beetje meelopen.
Of Daley Blind die voor de zoveelste keer maar weer de bal een ram ergens heengaf zonder goed te kijken of in een keer door te spelen, Nee..bal maar weer eerst aannemen,rondkijken, sjokken en dan een ram ergens heen .... naar de tegenpartij. Om maar te zwijgen over die rechtsback van Ajax,van Rhijn,man oh man... hoe vaak die niet voorbij werd gelopen of zelfs even gepoord werd zonder dat hij nu echt slim verdedigde. Nee, met zijn domme kop niet nadenken en denken dat hij ergens op een pleintje speelt tegen amateurs waar hij dit soort idioterie kan uithalen door op te komen als het niet hoefde en te verdedigen alsof hij ergens anders was dan in het Camp Nou.
Enige die mij echt meeviel en zich echt onderscheidde was: Lerin Duarte!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2013 12:14:22 ]