Die bal op Van Rhijnquote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Myph. het volgende:
Bojan heeft me echt positief verrast vandaag.
Sporkslede kan als rechtsback, controleur en centrale verdediger en het is een aardig talent. Je zou het toch eens uit kunnen proberen?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sporkslede? Welke positie dan?
Ik hoop op Bazoer en Andersen.
Voor wie dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Sporkslede kan als rechtsback, controleur en centrale verdediger en het is een aardig talent. Je zou het toch eens uit kunnen proberen?
Dus dan moet je maar geel pakken?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dom geel pakken terwijl het al 4-0 staatHij heeft voorkomen dat het 5-0 zou worden.
Stop maar.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef Smoofie het volgende:
Wallah , ze hadden Maduro moeten proberen te halen, inshallah.
Wat een kutargumentquote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je praat nu over 2 wedstrijden. Schöne had een goed seizoen gehad en hij hoort nog boven Serero op het lijstje te staan.
Ok. Ik vond juist dat hij vaak goed gepositioneerd stond.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Het begint toch echt met inzicht en voetbalintelligentie.
Dat miste hij vandaag een beetje vond ik.
Speelde sterkquote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Myph. het volgende:
Bojan heeft me echt positief verrast vandaag.
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.quote:
Voor Ricardo zou dat Ligeon moeten zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.
Aparte logica.quote:
Dan heb ik liever Ligeon en Tete of Bazoer en Lobotka.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.
Pas op pas op. Smoofie hangt hier ergens rond.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is die Siggy ook abnormaal slecht he.
Maar hij is heel sterk.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja bij handje drukkenquote:
Verschrikkelijk. Op basis waarvan is hij naar Ajax gehaald?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |