Ik heb mijn reactie ook aangepastquote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het al weggehaald. Na 1 sec.
No shit, dan moeten ze er ook wel wat voor terugkopen, wat ze niet doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Na de wedstrijden tegen Barcelona en PEC Zwolle ben ik nu toch wel tot de volgende conclusies gekomen:
- Sightorsson, Van Rhijn, Poulsen en Schöne voegen echt geen ruk toe aan dit elftal. Van Rhijn is nog slechter dan de rechtsback van FC Oss, Poulsen (de man van de ervaring en de rust
) word gewoon te oud, Schöne komt handelingssnelheid tekort en Sightorsson komt gewoon alles tekort.
- Denswil verdient een vaste basisplek. Wat heeft die jongen het goed gedaan in zijn CL debuut tegen Barcelona en Messi.
- Duarte is verschrikkelijk onderschat omdat hij van het kleine Heracles komt, maar heeft in zijn kleinste teen meer voetballend vermogen dan Poulsen. Hij heeft ook nog eens een goed lichaam voor dit soort wedstrijden.
- Bojan in de spits
Gewoon door bouwen met de spelers die het niveau wel aankunnen, en de net-niet spelertjes verkopen.
dit is wel een goede eindconclusie na deze wedstrijdquote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef PSV1990- het volgende:
Ajax is een tering jodenclub en gun ze niks. Maar als ze tegen buitenlandse clubs spelen gekocht door Olie criminelen, of clubs met 100 miljoen schuld gun ik ze nog niks.
Barca heeft wel een nep joden publiek. Hoorde alleen maar Ajacieden zelfs toen ze vet achter stonden.
Ik kan me herinneren dat je een keer volslagen onzin uit zat te kramen, maar hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Na de wedstrijden tegen Barcelona en PEC Zwolle ben ik nu toch wel tot de volgende conclusies gekomen:
- Sightorsson, Van Rhijn, Poulsen en Schöne voegen echt geen ruk toe aan dit elftal. Van Rhijn is nog slechter dan de rechtsback van FC Oss, Poulsen (de man van de ervaring en de rust
) word gewoon te oud, Schöne komt handelingssnelheid tekort en Sightorsson komt gewoon alles tekort.
- Denswil verdient een vaste basisplek. Wat heeft die jongen het goed gedaan in zijn CL debuut tegen Barcelona en Messi.
- Duarte is verschrikkelijk onderschat omdat hij van het kleine Heracles komt, maar heeft in zijn kleinste teen meer voetballend vermogen dan Poulsen. Hij heeft ook nog eens een goed lichaam voor dit soort wedstrijden.
- Bojan in de spits
Gewoon door bouwen met de spelers die het niveau wel aankunnen, en de net-niet spelertjes verkopen.
Ik zou zeggen: Haal er een paar jeugdspelers bij (Sporkslede, Tete, Bazoer bijv.) en koop die Cuenca (moet niet al te duur zijn) + nog een basiswaardige speler en we kunnen weer vooruit.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No shit, dan moeten ze er ook wel wat voor terugkopen, wat ze niet doen.
gelukkig is de transfermarkt nog even openquote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Haal er een paar jeugdspelers bij (Sporkslede, Tete, Bazoer bijv.) en koop die Cuenca (moet niet al te duur zijn) + nog een basiswaardige speler en we kunnen weer vooruit.
Vreemde argumenten voor je stelling.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Ik zie in die Denswil nog geen groot talent.
Veel (gevaarlijke) terugspeelballen op Moisander en dom geel pakken terwijl het al 4-0 staat.
Vandaag was van rhijn helemaal niet zo slecht, Poulsen & Sightorsson waren echt dramatisch.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ben ik de enige die Van Rhijn geen complete faler vind? Best een redelijk backje. Verdedigend dan, aanvallend is het inderdaad niks.
Ach kom op, hij heeft het verdedigend echt uitstekend gedaan. Die jongen is 19 dacht ik, speelt tegen wereldsterren, is misschien wat teleurgesteld, en ja dan gaan zulke dingen mis.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Veel (gevaarlijke) terugspeelballen op Moisander en dom geel pakken terwijl het al 4-0 staat.
Begrijpelijk.quote:
Dom geel pakken terwijl het al 4-0 staatquote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Vergeet niet dat het zijn CL debuut was tegen Lionel Messi, en dat hij hartstikke zenuwachtig was. Hij kan prima meevoetballen en verdedigend deed hij het redelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Sporkslede? Welke positie dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Haal er een paar jeugdspelers bij (Sporkslede, Tete, Bazoer bijv.) en koop die Cuenca (moet niet al te duur zijn) + nog een basiswaardige speler en we kunnen weer vooruit.
Het begint toch echt met inzicht en voetbalintelligentie.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemde argumenten voor je stelling.
Je praat nu over 2 wedstrijden. Schöne had een goed seizoen gehad en hij hoort nog boven Serero op het lijstje te staan.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serero voegt de laatste weken meer toe dan Schone.
Die bal op Van Rhijnquote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Myph. het volgende:
Bojan heeft me echt positief verrast vandaag.
Sporkslede kan als rechtsback, controleur en centrale verdediger en het is een aardig talent. Je zou het toch eens uit kunnen proberen?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sporkslede? Welke positie dan?
Ik hoop op Bazoer en Andersen.
Voor wie dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Sporkslede kan als rechtsback, controleur en centrale verdediger en het is een aardig talent. Je zou het toch eens uit kunnen proberen?
Dus dan moet je maar geel pakken?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dom geel pakken terwijl het al 4-0 staatHij heeft voorkomen dat het 5-0 zou worden.
Stop maar.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef Smoofie het volgende:
Wallah , ze hadden Maduro moeten proberen te halen, inshallah.
Wat een kutargumentquote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je praat nu over 2 wedstrijden. Schöne had een goed seizoen gehad en hij hoort nog boven Serero op het lijstje te staan.
Ok. Ik vond juist dat hij vaak goed gepositioneerd stond.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Het begint toch echt met inzicht en voetbalintelligentie.
Dat miste hij vandaag een beetje vond ik.
Speelde sterkquote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Myph. het volgende:
Bojan heeft me echt positief verrast vandaag.
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.quote:
Voor Ricardo zou dat Ligeon moeten zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.
Aparte logica.quote:
Dan heb ik liever Ligeon en Tete of Bazoer en Lobotka.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.
Pas op pas op. Smoofie hangt hier ergens rond.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is die Siggy ook abnormaal slecht he.
Maar hij is heel sterk.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja bij handje drukkenquote:
Verschrikkelijk. Op basis waarvan is hij naar Ajax gehaald?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |