Hij kan niet harder.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Waarom sukkelt Daley altijd terug naar zn eigen 16 als er balverlies is? Waarom rent hij nooit.
Is niet echt handig als LB, beter wordt hij gwn op CVM gezet en Boilesen op LB, als Boilesen eens in vorm raakt.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met United en Benfica, met Bayern.
Uh, oke. Ik heb het over de CL hé?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lyon en Dinamo waren heel moeilijk ja
Hij gaat gemist worden ja, maar laten we eerlijk zijn, dit seizoen hebben we met hem ook niet echt goed gespeeld.quote:
Wij ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Uh, oke. Ik heb het over de CL hé?
Hoesen kan wat makkelijker kaatsen etc. Kolbein kan gewoon heel matig buiten de eigen 16 meter spelen. En in de kleine ruimte heb je er niet veel aan.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoesen kan wel passen en heeft nog techniek. Al zou ik het liefst de Jong in de spits zien, maar die hebben we nodig op het middenveld.
Fris bloed was nodig, ik vond ze redelijk fis op momenten vandaag in de eerste helft.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij gaat gemist worden ja, maar laten we eerlijk zijn, dit seizoen hebben we met hem ook niet echt goed gespeeld.
Oké, Lyon en Dinamo zijn dan natuurlijk niet te vergelijken.quote:
Serero voegt de laatste weken meer toe dan Schone.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee:
Duarte - de Jong - Schöne
Schöne komt echt tekort. Serrero doet het wel goed moet ik eerlijk toegeven, wel een beetje te druk nog.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee:
Duarte - de Jong - Schöne
Halve finale en ze leveren soms wat af aan de Europese topquote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef Smoofie het volgende:
En ze kwamen ook verder in de EL dan wij.
PEC Zwolle zaterdag niet gezien? Hoesen zijn voortzetting was heel erg matig. Met Sigthorsson is er geen voortzetting, het stokt altijd bij hem.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarin er veel ruimte lag als wissel tegen uitgebluste tegenstanders? En ook zijn spel daarin wordt zwaar overschat. Hij deed leuk mee.
Welke speler?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
wat af aan de Europese top
Is dit echt je argument? Al geef je nu tenminste wel toe dat Hoesen het minste kwaad is in je ogen. Ik weiger gewoon te erkennen dat mensen in Hoesen Ajax 1 materiaal zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PEC Zwolle zaterdag niet gezien? Hoesen zijn voortzetting was heel erg matig. Met Sigthorsson is er geen voortzetting, het stokt altijd bij hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |