Oh, die zijn al door?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Basel bereikt er nog wat mee .
EN toch faalt hij nog zo erg. En sterker is hij niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En hij is sterker, betere aanname, betere techniek. Had vorig seizoen minder minuten per doelpunt nodig ook.
Dus eerst overleven ze de groepsfase CL en dan komen ze in de halve finale EL, interessant.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komen tot halve finale Europa League , overleven groepsfase CL etc
Waarom raakt Sigthorsson dan elke bal kwijt en krijgt Hoesen hem altijd bij een medespeler?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EN toch faalt hij nog zo erg. En sterker is hij niet.
Gast, ze hebben het de afgelopen jaren beter gedaan dan Ajax, dus doe niet zo vervelend.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus eerst overleven ze de groepsfase en dan komen ze in de halve finale EL, interessant.
Andersen ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Reemi het volgende:
Tijd voor Bazoer trouwens, Poulsen kan niet meer.
Omdat hij tegen jeugdelftallen speelt, daarom.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom raakt Sigthorsson dan elke bal kwijt en krijgt Hoesen hem altijd bij een medespeler?
Ach, ik wil hem nog niet meteen afschrijven, wie weet speelt hij tegen Poulsen weer goed. Maar zou Bazoer weleens zien, Denswil deed het ook niet slecht al was hij wel een beetje nerveus.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Reemi het volgende:
Tijd voor Bazoer trouwens, Poulsen kan niet meer.
Moeilijk om toe te geven dat die verder zijn hequote:Op woensdag 18 september 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus eerst overleven ze de groepsfase CL en dan komen ze in de halve finale EL, interessant.
Ik baseer mij op al zijn wedstrijden in Ajax 1.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij tegen jeugdelftallen speelt, daarom.
Uh ja, maar hebben ze ook in zo zware poule als Ajax gezeten?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, ze hebben het de afgelopen jaren beter gedaan dan Ajax, dus doe niet zo vervelend.
Opgelet , dat gaat die niet toegevenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, ze hebben het de afgelopen jaren beter gedaan dan Ajax, dus doe niet zo vervelend.
Geen idee, heb ze nog niet zien spelen dit jaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeilijk om toe te geven dat die verder zijn he
Vond Denswil goed spelen hoor, zeker gezien dit zijn eerste CL-wedstrijd is. Doet het dit seizoen tot nu toe erg goed.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ach, ik wil hem nog niet meteen afschrijven, wie weet speelt hij tegen Poulsen weer goed. Maar zou Bazoer weleens zien, Denswil deed het ook niet slecht al was hij wel een beetje nerveus.
Waarin er veel ruimte lag als wissel tegen uitgebluste tegenstanders? En ook zijn spel daarin wordt zwaar overschat. Hij deed leuk mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik baseer mij op al zijn wedstrijden in Ajax 1.
Met United en Benfica, met Bayern.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uh ja, maar hebben ze ook in zo zware poule als Ajax gezeten?
Lyon en Dinamo waren heel moeilijk jaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uh ja, maar hebben ze ook in zo zware poule als Ajax gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |