Ik verwacht een knotsgekke wedstrijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:16 schreef Tarado het volgende:
Op naar zondag, tenminste een tegenstander waar je wel van kan winnen
Ik verwacht juist een doodsaai gelijkspelquote:Op donderdag 19 september 2013 07:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik verwacht een knotsgekke wedstrijd.
geen idee eerlijk gezegd wat dat gaat wordenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik verwacht een knotsgekke wedstrijd.
Nee man. Zanka pakt hem helemaal in.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag met Bojan in de spits en dan komt het goed.
Gaat Zanka met hem meerennen naar de flankenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee man. Zanka pakt hem helemaal in.
Voor rechtsback heb je Ligeon en Tete.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.
Zeker. Hij maakt hem helemaal gek.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Zanka met hem meerennen naar de flanken?
Wel jammer dat de Boer dit niet gelijk heeft gedaan. Dit is meer zijn natuurlijke positie, Siggy mag nooit het voordeel boven Bojan krijgen. Die bal op van Rhijn van Bojanquote:Op donderdag 19 september 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag met Bojan in de spits en dan komt het goed.
Begin was toch wel redelijk, zo slecht was het toch niet? Wel echt een lichtgewicht wat je in de CL niet heel veel aan hebt. Wat een kans op de 1-1 zegquote:Op donderdag 19 september 2013 07:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over de gehele wedstrijd genomen speelde Barcelona op 50%, maar in de tweede helft waren er ook een aantal momenten waarop ze gewoon even op 80-90% speelde. Dan lijkt de verdediging van Ajax knullig, maar ja, er zit wel een gigantisch kwaliteitsverschil tussen beide ploegen, dat het niet normaal meer is. Ajax heeft voor z'n doen goed gespeeld, alleen op dit niveau moet je de kansen afmaken. Enkele zwakke schakels zoals Sigthorsson, Poulsen en natuurlijk Duarte (God, wat een dramatische speler is dat, hoe kun je zo een aankoop doen, extreem slecht die gast) zorgen er voor dat we met 4 goals verschil verliezen.
Voor iemand die in zijn 2e week bij Ajax zit vond ik hem echt niet zo slecht, die kans moet hij erin schieten maar juist in dat soort situaties zie je het kwaliteitsverschil het meest, Messi zoekt rustig zijn hoekje uit in dezelfde tijd dat Duarte met een zondagsschot komt.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Begin was toch wel redelijk, zo slecht was het toch niet? Wel echt een lichtgewicht wat je in de CL niet heel veel aan hebt. Wat een kans op de 1-1 zeg
Het is een leerprocesquote:Op donderdag 19 september 2013 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou, dat viel allemaal best mee.
t is crisis jongquote:Op donderdag 19 september 2013 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik me wel afvroeg, worden er geen shirts meer geruild? Ik had een stormloop richting Messi verwacht na het laatste fluitsignaal maar zag helemaal niemand z'n shirt uittrekken
Ik las dat Neymar niet wilde ruilen met Van Rhijn want die had hem iets teveel geschoptquote:Op donderdag 19 september 2013 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik me wel afvroeg, worden er geen shirts meer geruild? Ik had een stormloop richting Messi verwacht na het laatste fluitsignaal maar zag helemaal niemand z'n shirt uittrekken
Wat een zeikjoch is dat toch. Ik keek altijd met veel plezier naar z'n acties in de braziliaanse competitie maar ben hem hier al wel zat.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Neymar niet wilde ruilen met Van Rhijn want die had hem iets teveel geschopt
Wat dat betreft hoeft hij niets bij te lerenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een zeikjoch is dat toch. Ik keek altijd met veel plezier naar z'n acties in de braziliaanse competitie maar ben hem hier al wel zat.
Boilesen dus. Leuk voor hem.quote:Nicolai Boilesen scoorde woensdagavond een leuk souvenir. Hij kreeg het shirt van Lionel Messi. Dat vertelde Ricardo van Rhijn na afloop aan AT5. Zelf ruilde Van Rhijn zijn shirtje met Martín Montoya, terwijl zijn directe tegenstander Neymar was. 'Die wilde niet ruilen', zegt Van Rhijn die het dus wel had geprobeerd. 'Helaas. Misschien was hij nog een beetje boos op me vanwege die schop.'
Ik begrijp dat nooit zo, je ruilt toch met je directe tegenstander, dat was voor hem Alvesquote:Op donderdag 19 september 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boilesen dus. Leuk voor hem.
Terecht. Als zelfs een van Rhijn een Neymar of Messi shirt heeft thuis, dan zijn die shirts direct geen kont meer waard.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Neymar niet wilde ruilen met Van Rhijn want die had hem iets teveel geschopt
quote:Sport1 meldt dat in de kleedkamer van Leverkusen 11 door Messi gesigneerde shirts hangen, zodat de spelers na afloop niet hoeven te bakkeleien wie zijn shirt krijgt.
© afp. Bij de heenwedstrijd van het Champions League-duel vochten spelers na afloop opzichtig om het tricot van 's werelds beste voetballer. En daar kregen de spelers van Leverkusen na afloop flinke kritiek op van de clubleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |