Er moest iemand van AZ komen om het jaarlijkse kooprondje daar te volbrengenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Op basis waarvan is hij naar Ajax gehaald?
Wie zegt dat dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet je niet beweren dat Hoesen sterker is.
Precies.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja bij handje drukkenWat heb je aan sterkte als je de bal met al die kracht niet normaal kan aannemen
Elke bal stuit 100 meter terug richting Ajax, Siggy zet Ajax met zijn aannames us onder druk
Op basis van het feit dat hij nog nooit een seizoen fit was bij AZ en er daar ook al geen reet van kon.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Op basis waarvan is hij naar Ajax gehaald?
De jaarlijkse AZ-aankoop.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij nog nooit een seizoen fit was bij AZ en er daar ook al geen reet van kon.
Ja leuk, je bent te laat.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De jaarlijkse AZ-aankoop.
Al is ie dit jaar niet geweest.
Kan nog in de winterquote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De jaarlijkse AZ-aankoop.
Al is ie dit jaar niet geweest.
Cilessenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bojan hopelijk ook zondag in de spits.
Gaat hij hattrickje maken.
Eitje voor PSV !quote:Op woensdag 18 september 2013 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Cilessen
Rhijn
Moisander
Denswil
Blind
De Jong
Duare
Serero
Andersen / Bojan
Bojan / Hoesen
Fisher
Beter.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Cilessen
Rhijn Tete
Moisander
Denswil
Blind
De Jong
Duarte
Serero
Andersen
Bojan
Fisher
Nee hoor, die speelde zondag gewoon.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete heeft zijn enkelband gescheurd.
Brenet - Bruma - Hendrix - Willemsquote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV zo'n goede verdediging .
Echt? Ook snel hersteld dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, die speelde zondag gewoon.
Bakkali speelde ook erg goed weer.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Ja, moet vast een eitje worden voor wereldtopper Brenet of jullie halfgod Bakkali.
Sterker als Ajax...quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brenet - Bruma - Hendrix - Willems
Hiljemark - Maher - Schaars
Bakkali - Matavz - Depay
Ik val van mijn stoel.
Net als Willems, Jozefzoon en Hiljemark.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bakkali speelde ook erg goed weer.
Bakkali - Boilesen, eitje.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Sterker als Ajax...
Bakkali vs Blind haha
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV denkt dat ze zonder Bakkali niets zijn, maar met Bakkali zijn ze ook niets.
Ja is goed man.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Sterker als Ajax...
Bakkali vs Blind haha
Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Sterker als Ajax...
Bakkali vs Blind haha
Ga je vanavond ook nog in de billen kruipen van je halfgod?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Sterker als Ajax...
Bakkali vs Blind haha
Sowieso, dit is geen PSV-topique.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax uitlachen, op basis van scorebordjournalistiek.
Moet denk ik wel eerst rustig gebracht worden in Jong Ajax.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, die 10 van Barca was wel aardig. Niet wat voor jullie?
Laten we hem wegjagen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Sowieso, dit is geen PSV-topique.
Kort Joden bezoekje op zijn boerderijquote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we hem wegjagen.
Of negeren.
Ik zie het al voor me. Bang onder de deken voor wat komen gaat.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kort Joden bezoekje op zijn boerderij
Hmm. Donderdag en zondag lachen wij.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we hem wegjagen.
Of negeren.
Misidjan countert PSV naar de kloten, donderdag.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:26 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hmm. Donderdag en zondag lachen wij.
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misidjan countert PSV naar de kloten, donderdag.
Bojan moet ook gewoon in de spits wil je hem optimaal gebruiken. Siggy kan er toch geen reet van.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef Krediax het volgende:
Als bojan elke wedstrijd zo baas speelt mag hij van mij in de spits blijven.
Ook Denswil speelde heel goed! Duarte viel me ook niet tegen (was positief is aangezien hij er pas net speelt en het tegen barcelona is)
Naar aanleiding van vandaag zou je dat wel zeggen ja, al hou ik nog wel wat vertrouwen in Siggy maar Bojan in de spits deed het gewoon heel goed. Grote vraag is wie ga je dan rechtsbuiten zeggen? Hoessen, Siggy, De Sa, Andersen (of hoe hij ook heet)?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bojan moet ook gewoon in de spits wil je hem optimaal gebruiken. Siggy kan er toch geen reet van.
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef Krediax het volgende:
[..]
al hou ik nog wel wat vertrouwen in Siggy
Zo slecht is siggy niet, met echte flankspelers zou hij het goed doen, maar met naar binnen trekkende spelers heb je minder aan siggy.quote:
Dit verhaal, 100% mee eens! Poulsen is normaal altijd wel redelijk tegen sterke tegenstanders maar echt ontzettend vaak balverlies, ouderdom? Vermeer en Siggy out graag.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:11 schreef HeatWave het volgende:
Siggy kan er gewoon geen moer van, voetballend is het een drama en qua afmaken is het ook gewoon niet goed genoeg.
Vermeer ben ik ook wel klaar mee, het is nu elke week dat hij schuldig is bij een tegengoal.
Verder was Poulsen ook enorm zwak vandaag, geen idee wat er met hem is, maar op deze manier kan het gewoon echt niet.
De rest was niet geweldig, maar die speelden min of meer naar vermogen, het is wel Barcelona waar je tegen voetbalt, het is niet erg dat je verliest, maar het enorme falen van bovenstaande 3 is gewoon onnodig. Je verliest toch wel, maar je had hier met 3-1 of 4-2 moeten verliezen, niet 4-0.
Ik ben ook niet overtuigd van Hoesen, maar die kan ten minste voetballen, Siggy is een dood paard in het veld. Cilissen moet nu maar gewoon de kans krijgen. Schone is niet geweldig begonnen dit seizoen maar die voetbalt iig vooruit itt Poulsen.
Al met al was het de verwachtte uitslag, maar Frank had. best iets eerder en beter kunnen ingrijpen.
Deze wedstrijd heeft vermeer toch niet geblunderd? of heb ik echt wat gemist? :pquote:Op donderdag 19 september 2013 00:11 schreef HeatWave het volgende:
Siggy kan er gewoon geen moer van, voetballend is het een drama en qua afmaken is het ook gewoon niet goed genoeg.
Vermeer ben ik ook wel klaar mee, het is nu elke week dat hij schuldig is bij een tegengoal.
Verder was Poulsen ook enorm zwak vandaag, geen idee wat er met hem is, maar op deze manier kan het gewoon echt niet.
De rest was niet geweldig, maar die speelden min of meer naar vermogen, het is wel Barcelona waar je tegen voetbalt, het is niet erg dat je verliest, maar het enorme falen van bovenstaande 3 is gewoon onnodig. Je verliest toch wel, maar je had hier met 3-1 of 4-2 moeten verliezen, niet 4-0.
Ik ben ook niet overtuigd van Hoesen, maar die kan ten minste voetballen, Siggy is een dood paard in het veld. Cilissen moet nu maar gewoon de kans krijgen. Schone is niet geweldig begonnen dit seizoen maar die voetbalt iig vooruit itt Poulsen.
Al met al was het de verwachtte uitslag, maar Frank had. best iets eerder en beter kunnen ingrijpen.
De 3-0, meneer komt uit en bedenkt zich halverwege door maar om een of andere reden vooruit naar beneden te duiken, als je komt moet je die bal hebben of wegstompen, niet inelkaar duiken.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:13 schreef Krediax het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft vermeer toch niet geblunderd? of heb ik echt wat gemist? :p
quote:'Ajax heeft een goede wedstrijd gespeeld.' Victor Valdés. 'Ajax heeft het ons niet makkelijk gemaakt.' Lionel Messi. Of ze het nou uit beleefdheid zeggen of niet: die kan Ajax mooi in de zak steken. 'Ze maakten het veld breed, wilden de wedstrijd controleren en hebben ons onder druk gezet. Ajax speelde goed, dat moet zeker vermeld worden', aldus Valdés. Messi voegde er aan toe dat het verschil pas na een uur gemaakt werd. 'Daarna controleerden wij de wedstrijd.'
Even terug gekeken maar hij was echt veels te laatquote:Op donderdag 19 september 2013 00:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De 3-0, meneer komt uit en bedenkt zich halverwege door maar om een of andere reden vooruit naar beneden te duiken, als je komt moet je die bal hebben of wegstompen, niet inelkaar duiken.
Zei ik tochquote:Op donderdag 19 september 2013 00:26 schreef Krediax het volgende:
[..]
Even terug gekeken maar hij was echt veels te laatik snap niet waarom hij nog uitkwam want het was vrij kansloos.
Cillessen voor Vermeer ben ik bij alleen vind ik Vermeer gene slechte keeper, hij heeft elke wedstrijd 1 moment van een blunder (als hij was blijven staan weet ik niet of hij hem wel had tegengehouden maar goed) maar ook 2 momenten van een hele goede redding.
De vraag is dus, staat Cillissen beter waardoor de geniale momenten van Vermeer bij hem makkelijk lijken, ik hoop het maar weet het niet zeker.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zei ik toch.
Vermeer kan 1 ding heel erg goed, keepen op de lijn. Op alle vlakken is hij echt zwak. Cilissen is wat ik gezien heb gewoon completer.
Ik snap Frank ook wel, als Jasper ook faalt in de volgende pot heb je 2 onzekere keepers, maar is het niet eens tijd dat volwassen mannen die tonnen/miljoenen pakken eens niet zo mekkeren als ze een keer worden gepassseerd?.
Het ontbrak vandaag duidelijk aan ervaringquote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Ik zie in die Denswil nog geen groot talent.
Veel (gevaarlijke) terugspeelballen op Moisander en dom geel pakken terwijl het al 4-0 staat.
Je kan Cillissen aanleren om dat niet te doen en na 2 jaar? lijkt mij dat hij dat wel onder de knie heeft.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik denk dat Frank toch heel erg naar het meevoetballende gedeelte kijkt. Cillessen schiet 9 van de 10 keer de bal naar voren.
En dat is soms ook gewoon beter ook, hoe vaak het net niet mis is gegaan, vandaag dus wel, dat hij Vermeer de ball niet naar voren trapt maar naar een verdediger passt die geen ruimte heeft.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik denk dat Frank toch heel erg naar het meevoetballende gedeelte kijkt. Cillessen schiet 9 van de 10 keer de bal naar voren.
Dat komt ook gewoon omdat Vermeer die situatie niet ziet, is wel vaker net goed gegaan. Frank is gewoon niet van het snel wisselen ( zie verleden met spelers ).quote:Op donderdag 19 september 2013 02:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat is soms ook gewoon beter ook, hoe vaak het net niet mis is gegaan, vandaag dus wel, dat hij Vermeer de ball niet naar voren trapt maar naar een verdediger passt die geen ruimte heeft.
Amen!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:11 schreef HeatWave het volgende:
Euh. Ja, dat ook ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:59 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het ontbrak vandaag duidelijk aan ervaring.
Over de gehele wedstrijd genomen speelde Barcelona op 50%, maar in de tweede helft waren er ook een aantal momenten waarop ze gewoon even op 80-90% speelde. Dan lijkt de verdediging van Ajax knullig, maar ja, er zit wel een gigantisch kwaliteitsverschil tussen beide ploegen, dat het niet normaal meer is. Ajax heeft voor z'n doen goed gespeeld, alleen op dit niveau moet je de kansen afmaken. Enkele zwakke schakels zoals Sigthorsson, Poulsen en natuurlijk Duarte (God, wat een dramatische speler is dat, hoe kun je zo een aankoop doen, extreem slecht die gast) zorgen er voor dat we met 4 goals verschil verliezen.quote:Op donderdag 19 september 2013 06:58 schreef Tarado het volgende:
Ook weer gehad, bij vlagen nog aardig voetbal gezien maar verder gewoon een kansloze vertoning tegen een Barcelona dat op halve kracht speelde.
Ik verwacht een knotsgekke wedstrijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:16 schreef Tarado het volgende:
Op naar zondag, tenminste een tegenstander waar je wel van kan winnen
Ik verwacht juist een doodsaai gelijkspelquote:Op donderdag 19 september 2013 07:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik verwacht een knotsgekke wedstrijd.
geen idee eerlijk gezegd wat dat gaat wordenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik verwacht een knotsgekke wedstrijd.
Nee man. Zanka pakt hem helemaal in.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag met Bojan in de spits en dan komt het goed.
Gaat Zanka met hem meerennen naar de flankenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee man. Zanka pakt hem helemaal in.
Voor rechtsback heb je Ligeon en Tete.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld voor Christian Poulsen of Ricardo van Rhijn, want die twee (vooral Ricardo) spelen dit seizoen tot nu toe zeer matig.
Zeker. Hij maakt hem helemaal gek.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Zanka met hem meerennen naar de flanken?
Wel jammer dat de Boer dit niet gelijk heeft gedaan. Dit is meer zijn natuurlijke positie, Siggy mag nooit het voordeel boven Bojan krijgen. Die bal op van Rhijn van Bojanquote:Op donderdag 19 september 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag met Bojan in de spits en dan komt het goed.
Begin was toch wel redelijk, zo slecht was het toch niet? Wel echt een lichtgewicht wat je in de CL niet heel veel aan hebt. Wat een kans op de 1-1 zegquote:Op donderdag 19 september 2013 07:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over de gehele wedstrijd genomen speelde Barcelona op 50%, maar in de tweede helft waren er ook een aantal momenten waarop ze gewoon even op 80-90% speelde. Dan lijkt de verdediging van Ajax knullig, maar ja, er zit wel een gigantisch kwaliteitsverschil tussen beide ploegen, dat het niet normaal meer is. Ajax heeft voor z'n doen goed gespeeld, alleen op dit niveau moet je de kansen afmaken. Enkele zwakke schakels zoals Sigthorsson, Poulsen en natuurlijk Duarte (God, wat een dramatische speler is dat, hoe kun je zo een aankoop doen, extreem slecht die gast) zorgen er voor dat we met 4 goals verschil verliezen.
Voor iemand die in zijn 2e week bij Ajax zit vond ik hem echt niet zo slecht, die kans moet hij erin schieten maar juist in dat soort situaties zie je het kwaliteitsverschil het meest, Messi zoekt rustig zijn hoekje uit in dezelfde tijd dat Duarte met een zondagsschot komt.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Begin was toch wel redelijk, zo slecht was het toch niet? Wel echt een lichtgewicht wat je in de CL niet heel veel aan hebt. Wat een kans op de 1-1 zeg
Het is een leerprocesquote:Op donderdag 19 september 2013 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou, dat viel allemaal best mee.
t is crisis jongquote:Op donderdag 19 september 2013 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik me wel afvroeg, worden er geen shirts meer geruild? Ik had een stormloop richting Messi verwacht na het laatste fluitsignaal maar zag helemaal niemand z'n shirt uittrekken
Ik las dat Neymar niet wilde ruilen met Van Rhijn want die had hem iets teveel geschoptquote:Op donderdag 19 september 2013 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik me wel afvroeg, worden er geen shirts meer geruild? Ik had een stormloop richting Messi verwacht na het laatste fluitsignaal maar zag helemaal niemand z'n shirt uittrekken
Wat een zeikjoch is dat toch. Ik keek altijd met veel plezier naar z'n acties in de braziliaanse competitie maar ben hem hier al wel zat.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Neymar niet wilde ruilen met Van Rhijn want die had hem iets teveel geschopt
Wat dat betreft hoeft hij niets bij te lerenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een zeikjoch is dat toch. Ik keek altijd met veel plezier naar z'n acties in de braziliaanse competitie maar ben hem hier al wel zat.
Boilesen dus. Leuk voor hem.quote:Nicolai Boilesen scoorde woensdagavond een leuk souvenir. Hij kreeg het shirt van Lionel Messi. Dat vertelde Ricardo van Rhijn na afloop aan AT5. Zelf ruilde Van Rhijn zijn shirtje met Martín Montoya, terwijl zijn directe tegenstander Neymar was. 'Die wilde niet ruilen', zegt Van Rhijn die het dus wel had geprobeerd. 'Helaas. Misschien was hij nog een beetje boos op me vanwege die schop.'
Ik begrijp dat nooit zo, je ruilt toch met je directe tegenstander, dat was voor hem Alvesquote:Op donderdag 19 september 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boilesen dus. Leuk voor hem.
Terecht. Als zelfs een van Rhijn een Neymar of Messi shirt heeft thuis, dan zijn die shirts direct geen kont meer waard.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Neymar niet wilde ruilen met Van Rhijn want die had hem iets teveel geschopt
quote:Sport1 meldt dat in de kleedkamer van Leverkusen 11 door Messi gesigneerde shirts hangen, zodat de spelers na afloop niet hoeven te bakkeleien wie zijn shirt krijgt.
© afp. Bij de heenwedstrijd van het Champions League-duel vochten spelers na afloop opzichtig om het tricot van 's werelds beste voetballer. En daar kregen de spelers van Leverkusen na afloop flinke kritiek op van de clubleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |