abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131336588
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef Krediax het volgende:

[..]

al hou ik nog wel wat vertrouwen in Siggy
_O-
pi_131336660
Siggy in de basis tegen psv graag
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131336699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:06 schreef Tyron het volgende:

[..]

_O-
Zo slecht is siggy niet, met echte flankspelers zou hij het goed doen, maar met naar binnen trekkende spelers heb je minder aan siggy.
pi_131336735
Siggy kan er gewoon geen moer van, voetballend is het een drama en qua afmaken is het ook gewoon niet goed genoeg.

Vermeer ben ik ook wel klaar mee, het is nu elke week dat hij schuldig is bij een tegengoal.

Verder was Poulsen ook enorm zwak vandaag, geen idee wat er met hem is, maar op deze manier kan het gewoon echt niet.

De rest was niet geweldig, maar die speelden min of meer naar vermogen, het is wel Barcelona waar je tegen voetbalt, het is niet erg dat je verliest, maar het enorme falen van bovenstaande 3 is gewoon onnodig. Je verliest toch wel, maar je had hier met 3-1 of 4-2 moeten verliezen, niet 4-0.

Ik ben ook niet overtuigd van Hoesen, maar die kan ten minste voetballen, Siggy is een dood paard in het veld. Cilissen moet nu maar gewoon de kans krijgen. Schone is niet geweldig begonnen dit seizoen maar die voetbalt iig vooruit itt Poulsen.

Al met al was het de verwachtte uitslag, maar Frank had. best iets eerder en beter kunnen ingrijpen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_131336775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:11 schreef HeatWave het volgende:
Siggy kan er gewoon geen moer van, voetballend is het een drama en qua afmaken is het ook gewoon niet goed genoeg.

Vermeer ben ik ook wel klaar mee, het is nu elke week dat hij schuldig is bij een tegengoal.

Verder was Poulsen ook enorm zwak vandaag, geen idee wat er met hem is, maar op deze manier kan het gewoon echt niet.

De rest was niet geweldig, maar die speelden min of meer naar vermogen, het is wel Barcelona waar je tegen voetbalt, het is niet erg dat je verliest, maar het enorme falen van bovenstaande 3 is gewoon onnodig. Je verliest toch wel, maar je had hier met 3-1 of 4-2 moeten verliezen, niet 4-0.

Ik ben ook niet overtuigd van Hoesen, maar die kan ten minste voetballen, Siggy is een dood paard in het veld. Cilissen moet nu maar gewoon de kans krijgen. Schone is niet geweldig begonnen dit seizoen maar die voetbalt iig vooruit itt Poulsen.

Al met al was het de verwachtte uitslag, maar Frank had. best iets eerder en beter kunnen ingrijpen.
Dit verhaal, 100% mee eens! Poulsen is normaal altijd wel redelijk tegen sterke tegenstanders maar echt ontzettend vaak balverlies, ouderdom? Vermeer en Siggy out graag.
pi_131336781
quote:

Deze wedstrijd heeft vermeer toch niet geblunderd? of heb ik echt wat gemist? :p
pi_131336818
Gewoon Bojan in de spits, trekt uitstekend veel ruimtes waardoor halfspelers meer ruimte hebben.
pi_131336838
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:13 schreef Krediax het volgende:

[..]

Deze wedstrijd heeft vermeer toch niet geblunderd? of heb ik echt wat gemist? :p
De 3-0, meneer komt uit en bedenkt zich halverwege door maar om een of andere reden vooruit naar beneden te duiken, als je komt moet je die bal hebben of wegstompen, niet inelkaar duiken.
Get woke, go broke!
pi_131336902
quote:
'Ajax heeft een goede wedstrijd gespeeld.' Victor Valdés. 'Ajax heeft het ons niet makkelijk gemaakt.' Lionel Messi. Of ze het nou uit beleefdheid zeggen of niet: die kan Ajax mooi in de zak steken. 'Ze maakten het veld breed, wilden de wedstrijd controleren en hebben ons onder druk gezet. Ajax speelde goed, dat moet zeker vermeld worden', aldus Valdés. Messi voegde er aan toe dat het verschil pas na een uur gemaakt werd. 'Daarna controleerden wij de wedstrijd.'
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 19 september 2013 @ 00:20:15 #260
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131336934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:18 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dat hebben ze goed verwoord.
pi_131337034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De 3-0, meneer komt uit en bedenkt zich halverwege door maar om een of andere reden vooruit naar beneden te duiken, als je komt moet je die bal hebben of wegstompen, niet inelkaar duiken.
Even terug gekeken maar hij was echt veels te laat :P ik snap niet waarom hij nog uitkwam want het was vrij kansloos.
Cillessen voor Vermeer ben ik bij alleen vind ik Vermeer gene slechte keeper, hij heeft elke wedstrijd 1 moment van een blunder (als hij was blijven staan weet ik niet of hij hem wel had tegengehouden maar goed) maar ook 2 momenten van een hele goede redding.

De vraag is dus, staat Cillissen beter waardoor de geniale momenten van Vermeer bij hem makkelijk lijken, ik hoop het maar weet het niet zeker.
pi_131337053
Best aardig van ze :P.

Dit is precies zo'n voorspelbare wedstrijd waarvan je achteraf kan zegggen dat het niet had gehoeven, maar je krijgt er gewoon 4 achter je kiezen en maakt je eigen kansen niet.

Barcelona is ook echt nog niet het barca van 2 jaar terug, maar ze hadden eigenlijk geen kind aan Ajax, natuurlijk ALS je scoort uit de kopbal en panalty blablabla. maar dat doe je niet ;).

Geeft ook niet, eigenlijk moet je tegen Barcelona doen wat iedereen op Real na in Spanje ook doet, geen energie aan verspillen en tegen de rest punten proberen te pakken, maar dat kan je ook niet maken in de CL.

Met 2-3 aanpassingen en deze instelling moet je bijv echt wel kunnen winnen van PSV in eigen land en heb je een kans op punten tegen Milan en Celtic, maar de wedstrijden tegen Barca moet je gewoon 0 punten incalculeren. Zo gek is het niet, Ajax was blij dat Siem kon spelen, Barca kon Messi en Neymar (die eigenlijk maar weinig bracht) opstellen, dat is zo'n 200 miljoen aan 2 spelers ;).
Get woke, go broke!
pi_131337103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:26 schreef Krediax het volgende:

[..]

Even terug gekeken maar hij was echt veels te laat :P ik snap niet waarom hij nog uitkwam want het was vrij kansloos.
Cillessen voor Vermeer ben ik bij alleen vind ik Vermeer gene slechte keeper, hij heeft elke wedstrijd 1 moment van een blunder (als hij was blijven staan weet ik niet of hij hem wel had tegengehouden maar goed) maar ook 2 momenten van een hele goede redding.

De vraag is dus, staat Cillissen beter waardoor de geniale momenten van Vermeer bij hem makkelijk lijken, ik hoop het maar weet het niet zeker.
Zei ik toch ;).

Vermeer kan 1 ding heel erg goed, keepen op de lijn. Op alle vlakken is hij echt zwak. Cilissen is wat ik gezien heb gewoon completer.

Ik snap Frank ook wel, als Jasper ook faalt in de volgende pot heb je 2 onzekere keepers, maar is het niet eens tijd dat volwassen mannen die tonnen/miljoenen pakken eens niet zo mekkeren als ze een keer worden gepassseerd? ;).
Get woke, go broke!
pi_131337172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zei ik toch ;).

Vermeer kan 1 ding heel erg goed, keepen op de lijn. Op alle vlakken is hij echt zwak. Cilissen is wat ik gezien heb gewoon completer.

Ik snap Frank ook wel, als Jasper ook faalt in de volgende pot heb je 2 onzekere keepers, maar is het niet eens tijd dat volwassen mannen die tonnen/miljoenen pakken eens niet zo mekkeren als ze een keer worden gepassseerd? ;).
:Y zei je inderdaad maar als je de wedstrijd kijkt met een paar biertjes zie je sommige dingen wat anders dan als je geconcentreerd de samenvatting kijkt :P

Ik hoop gewoon dat in de winter Vermeer word verkocht, en dan Cillissen als 1e keeper. Alleen de vraag blijft kan Cillissen beter positie kiezen waardoor hij de geniale reddingen van Vermeer makkelijk laat lijken, of niet? Ik hoop van wel maar ik, en ik denk dat niemand, weet het niet zeker.
pi_131337440
Ik denk dat Frank toch heel erg naar het meevoetballende gedeelte kijkt. Cillessen schiet 9 van de 10 keer de bal naar voren.
pi_131337579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Ik zie in die Denswil nog geen groot talent.
Veel (gevaarlijke) terugspeelballen op Moisander en dom geel pakken terwijl het al 4-0 staat.
Het ontbrak vandaag duidelijk aan ervaring :).
pi_131337905
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik denk dat Frank toch heel erg naar het meevoetballende gedeelte kijkt. Cillessen schiet 9 van de 10 keer de bal naar voren.
Je kan Cillissen aanleren om dat niet te doen en na 2 jaar? lijkt mij dat hij dat wel onder de knie heeft.
  donderdag 19 september 2013 @ 02:20:38 #268
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131338146
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
En dat is soms ook gewoon beter ook, hoe vaak het net niet mis is gegaan, vandaag dus wel, dat hij Vermeer de ball niet naar voren trapt maar naar een verdediger passt die geen ruimte heeft.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131338168
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 02:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

En dat is soms ook gewoon beter ook, hoe vaak het net niet mis is gegaan, vandaag dus wel, dat hij Vermeer de ball niet naar voren trapt maar naar een verdediger passt die geen ruimte heeft.
Dat komt ook gewoon omdat Vermeer die situatie niet ziet, is wel vaker net goed gegaan. Frank is gewoon niet van het snel wisselen ( zie verleden met spelers ).
pi_131338173
quote:

Amen!
pi_131338524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:59 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Het ontbrak vandaag duidelijk aan ervaring :).
Euh. Ja, dat ook ja.

Het verschil was gewoon schokkend. Als Barca in de eerste helft wat scherper wad geweest en Messi wat minder zelfzuchtig, dan was het bij rust al 3-0 geweest. ...

Ze lieten Ajax toen nog wat mee voetballen, maar dat was echt niet omdat Ajax dat afdwong.

Het gat tussen Nederland en de top van Europa is weer groter geworden. Trouwens ook een zwaktebod van de Boer om zich zo aan te passen aan de tegenstander. Niet des Ajax.
  donderdag 19 september 2013 @ 06:58:05 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131338575
Ook weer gehad, bij vlagen nog aardig voetbal gezien maar verder gewoon een kansloze vertoning tegen een Barcelona dat op halve kracht speelde.
pi_131338625
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 06:58 schreef Tarado het volgende:
Ook weer gehad, bij vlagen nog aardig voetbal gezien maar verder gewoon een kansloze vertoning tegen een Barcelona dat op halve kracht speelde.
Over de gehele wedstrijd genomen speelde Barcelona op 50%, maar in de tweede helft waren er ook een aantal momenten waarop ze gewoon even op 80-90% speelde. Dan lijkt de verdediging van Ajax knullig, maar ja, er zit wel een gigantisch kwaliteitsverschil tussen beide ploegen, dat het niet normaal meer is. Ajax heeft voor z'n doen goed gespeeld, alleen op dit niveau moet je de kansen afmaken. Enkele zwakke schakels zoals Sigthorsson, Poulsen en natuurlijk Duarte (God, wat een dramatische speler is dat, hoe kun je zo een aankoop doen, extreem slecht die gast) zorgen er voor dat we met 4 goals verschil verliezen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_131338646
Het verschil tussen Ajax en Barca is als het verschil tussen IJsselmeervogels en Ajax.

Ajax mocht in de eerste helft rondtikken op de eigen helft, maar zodra de bal over de middellijn kwam was hij binnen 2 balcontacten voor Barca. En meestal gewoon door individuele fouten van Ajax. Barca deed nauwelijks wat in die fase.
  donderdag 19 september 2013 @ 07:16:30 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131338666
Op naar zondag, tenminste een tegenstander waar je wel van kan winnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')