Zou best kunnen, ik ken de Engelse benaming nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef Saind het volgende:
Ah kijk ik heb hem, Picanha heet in het Engels "top sirloin". Dus gewoon het bovenste stuk van de sirloin
Nee, wel naar gezocht maar ik vond 2,50 per blikje wat veel voor bier wat niet veel afwijkt van het onze en ze hadden ook niet mijn favoriet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je er ook braziliaans bier bij?
Wat is je favorietquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, wel naar gezocht maar ik vond 2,50 per blikje wat veel voor bier wat niet veel afwijkt van het onze en ze hadden ook niet mijn favoriet.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga begin november of begin december weer (kort en zakelijk)
Hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is niet te zuipen man
Keizoetquote:
Het probleem is ook dat het zo duur is tegenwoordig dat even naar het strand in Rio vliegen er niet in zit terwijl ik dat toen ik er woonde zowat ieder weekend deedquote:
Ik denk dat je verkeerd zit, is gewoon een lekker biertje, maar Skol is daar ook goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Keizoet
kan het tevens nergens vinden, niet bij bierenco, niet bij bertsbierhuis, niet bij bierwinkel. En die hebben normaal écht alles
Ze hebben nergens beerlaoquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Keizoet
kan het tevens nergens vinden, niet bij bierenco, niet bij bertsbierhuis, niet bij bierwinkel. En die hebben normaal écht alles
Dat is voor pussies.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na 1.5 week achter dat je ook nog anCHor beer hebt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Spaans bier, je moet er van houden. Ik heb vrienden die erbij zweren en het importeren, maar ik vond het niet heel bijzonder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de Filipijnen schenken ze blijkbaar San Miguel. Vind het er niet echt boeiend uitzien.
Goed biertje hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de Filipijnen schenken ze blijkbaar San Miguel. Vind het er niet echt boeiend uitzien.
Estrella vind ik wel ok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Spaans bier, je moet er van houden. Ik heb vrienden die erbij zweren en het importeren, maar ik vond het niet heel bijzonder.
Ze noemen het ook wel 'cerveza'.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Spaans bier, je moet er van houden. Ik heb vrienden die erbij zweren en het importeren, maar ik vond het niet heel bijzonder.
Hey niet fokken met de baas hèquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel 'cerveza'.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind je moeder ook wel ok.
Ik ga mij zo weer vermaken in collegequote:Op dinsdag 17 september 2013 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga zo eens een pompoensoepje met 2 stukjes toast eten.
Have funquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
IK HEB HEM HIJ IS ER JAAAAAAA DOEI
tot over een paar dagen
Morgen weer. Maar ik kan er weer op lopen (wel nog mank maar het kan). Dus morgen naar school.quote:
Oke.quote:'Bale maakt Real-spelers bang' Van onze Telesportredactie
"Niemand had verwacht dat hij zo speciaal zou zijn", zegt Real Madrid-verdediger Sergio Ramos over recordaankoop Gareth Bale. "Hij speelde niet bij een ploeg die in de Champions League voetbalt, dus eigenlijk wisten we weinig van hem."
"We wist dat Gareth goed moest zijn, omdat onze trainer hem heel graag wilde hebben", aldus Ramos. "We zijn dan ook blij dat hij bij ons speelt."
"Hij heeft pas een paar keer meegetraind, maar wat we zien kunnen we soms niet geloven", gaat Ramos zijn lofzang verder. "Hij is zo snel, zo getruct en het beangstigende is dat hij niet eens 100% fit is."
Bale maakte afgelopen weekeinde zijn debuut voor Real tegen Villarreal (2-2) en wist meteen te scoren.
Is vrij goed, in HongKong werd dat onder licentie gebrouwen maar door veel doordrammen van expats zijn ze het uit de Filipijnen gaan importeren omdat dat veel beter smaakte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb het niet zo met zulke landen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is vrij goed, in HongKong werd dat onder licentie gebrouwen maar door veel doordrammen van expats zijn ze het uit de Filipijnen gaan importeren omdat dat veel beter smaakte.
Is voor flikkersquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft er weleens Amstel Radler gedronken? Heb weleens van die mini-blikjes gehad. Viel opzich niet tegen maar je moet er niet meer dan 1 drinken denk ik.
Alvast een headsup: Knut komt je djoeken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met zulke landen.
Is net sinas oid, niet mijn soort drinken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft er weleens Amstel Radler gedronken? Heb weleens van die mini-blikjes gehad. Viel opzich niet tegen maar je moet er niet meer dan 1 drinken denk ik.
dan blijf je toch lekker in je kamertjequote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Djoeke djoeke, tjoeke tjoekequote:Op dinsdag 17 september 2013 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alvast een headsup: Knut komt je djoeken.
Nee, maar filip kan mij niet zo bekoren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan blijf je toch lekker in je kamertje
Nog nooit en ik zou het nooit kopen ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef RensAjacied het volgende:
IK KOM JE DJOEKEN MAFKEESquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lekker hoor!quote:
Die blikjes kreeg je bij een kratje Amstel erbij (marketingstunt). En nee ik koop geen Amstel maar heb weleens bij vrienden zo'n blikje gehad. Lekker verfrissend maar het is geen bier te noemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit en ik zou het nooit kopen ook.
Klootzak.quote:Op maandag 16 september 2013 13:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is larpen donraja die ex-mod doet dat ook regelmatig.
Waarom Maleisie nou weer wel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar filip kan mij niet zo bekoren.
Doe mij dan maar Maleisië
Daarom.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom Maleisie nou weer wel?
Mooiere foto'squote:Op dinsdag 17 september 2013 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom Maleisie nou weer wel?
Gewoon vakantie of?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Knut zn uitzicht heel januari
[ afbeelding ]
Geen paniek, ik kom wel even iedere dag melden dat het vandaag ook 30 graden wordt.
Hebben ze daar het internet ook al uitgevonden dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Knut zn uitzicht heel januari
[ afbeelding ]
Geen paniek, ik kom wel even iedere dag melden dat het vandaag ook 30 graden wordt.
Yup.quote:
In Laos viel het me op dat de wifi dekking hoger is dan in Frankrijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hebben ze daar het internet ook al uitgevonden dan?
Ik prostitueer mn bitch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
Knut waar haal je de money vandaan joh met die reizen naar Azië.
Dit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
Knut waar haal je de money vandaan joh met die reizen naar Azië.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
Saind ik ben 2 vlamtosti's aan het maken. Kom je zweten?
Dat zal daar wel lukkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al is het eigenlijk gewoon niet zo duur, Azie. Daarom eerst ff 2 weken Japan om die doekoe te laten rollen.
Hoequote:Op dinsdag 17 september 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al is het eigenlijk gewoon niet zo duur, Azie. Daarom eerst ff 2 weken Japan om die doekoe te laten rollen.
Doe eens ff livestream postenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel is die Gouden Koets waard?
Ik gebruik of interactieve televisie maar daar kan jij niet op, maar nu kijk ik Nederland 1. Wat een poppenkast hé.quote:
Niks, heeft jarenlang een varken vervoerd en nu een ezel...quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben niet zo van voorstellingenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gebruik of interactieve televisie maar daar kan jij niet op, maar nu kijk ik Nederland 1. Wat een poppenkast hé.
Tien euro.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
Geweldig al was ik gister eigenlijk te moe vandaag eens echt alles in me opnemen.quote:
Hoe bevalt het autorijden met echte auto merken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geweldig al was ik gister eigenlijk te moe vandaag eens echt alles in me opnemen.
Wist niet eens dat er echte merken inzaten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe bevalt het autorijden met echte auto merken?
Als het goed is kon je nu met Audi's etc. rijden. Maar wat zijn je bevindingen dan? Ik moet hem nog halen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er echte merken inzaten.
Is geen echte audi hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het goed is kon je nu met Audi's etc. rijden. Maar wat zijn je bevindingen dan? Ik moet hem nog halen.
Bij de IKEA heb je wel goede draaistoelen voor achter je bureau.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik donder net van m'n bureaustoel af. Die cilinder waar de stoel op steunt is door de voet heen geschoten. Nu heb ik geen bureaustoel meer.
Tuurlijk. Denk niet dat de meeste auto bedrijven zitten te wachten op publiciteit in een game als GTAquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:57 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft zeker met licenties te maken.
Haha ja het is geen goede reclame. Maar aan de andere kant als je weet hoeveel miljoenen mensen deze game spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Denk niet dat de meeste auto bedrijven zitten te wachten op publiciteit in een game als GTA
Haha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik donder net van m'n bureaustoel af. Die cilinder waar de stoel op steunt is door de voet heen geschoten. Nu heb ik geen bureaustoel meer.
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij de IKEA heb je wel goede draaistoelen voor achter je bureau.
Ik weet het niet. Ik vond het wel een goede tip, want ik had nog nooit van de IKEA gehoord.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh het was niet sarcastisch?
Is ook nog niet zo bekend, vrij nieuw fenomeen. Het schijnt dat je daar ook kunt ontbijten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vond het wel een goede tip, want ik had nog nooit van de IKEA gehoord.
HMF schijnt er te werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is ook nog niet zo bekend, vrij nieuw fenomeen. Het schijnt dat je daar ook kunt ontbijten.
Lekker man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker verfrissend inderdaad maar bier kun je het niet noemen en ik kan het niet een hele avond drinken. Precies wat ik hiervoor al zei eigenlijk.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker verfrissend inderdaad maar bier kun je het niet noemen en ik kan het niet een hele avond drinken. Precies wat ik hiervoor al zei eigenlijk.
Sorry, ik heb het type mens dat lacht als iemand anders door z'n stoel zaktquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vond het wel een goede tip, want ik had nog nooit van de IKEA gehoord.
Als ik geen bier meer kan handelen neem ik radlertje en dan kan ik weer doorzuipen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker verfrissend inderdaad maar bier kun je het niet noemen en ik kan het niet een hele avond drinken. Precies wat ik hiervoor al zei eigenlijk.
Stoer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik geen bier meer kan handelen neem ik radlertje en dan kan ik weer doorzuipen.
Zijn gewoon sneeuwwitjes (shandy). Die blikjes die je als 10-jarige altijd kocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Shandy was echt lekker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn gewoon sneeuwwitjes (shandy). Die blikjes die je als 10-jarige altijd kocht.
Pussyquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik geen bier meer kan handelen neem ik radlertje en dan kan ik weer doorzuipen.
Daar zat 0,5 in toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn gewoon sneeuwwitjes (shandy). Die blikjes die je als 10-jarige altijd kocht.
Het woord chick is op haar niet van toepassing.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Elan het volgende:
Die Peter Jan Rens is wel een baasje hoor.
Met zijn 40 jaar jongere chick.
Is ze zo lelijk dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het woord chick is op haar niet van toepassing.
Nog minder. Radler is iets sterker ja (anderhalf oid) maar in principe hetzelfde idee.quote:
2,5quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog minder. Radler is iets sterker ja (anderhalf oid) maar in principe hetzelfde idee.
Het is overigens het eerste plaatje dat ik vond, geen idee of ze het echt is...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo ziet ze er gewoon als 50 uit.
Ja gta maar ik kom er nu achter hoe slecht ik in dit soort spellen ben.quote:
Ja, dit is ze echt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is overigens het eerste plaatje dat ik vond, geen idee of ze het echt is...
Ja hoor. En ze heeft heupen waar ze je knockout mee kan slaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is overigens het eerste plaatje dat ik vond, geen idee of ze het echt is...
Heb je nog geen heli?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja gta maar ik kom er nu achter hoe slecht ik in dit soort spellen ben.
Ik ben niet snel beledigend richting vrouwen, maar dit is in alle opzichten een gedrocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. En ze heeft heupen waar ze je knockout mee kan slaan.
Niet figuurlijk, maar echt.
Oh geen moeder volgens mij. Dan maar een ILFquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft zij eigenlijk kinderen? Anders is het alleen een ILF...
En heb je al gelezen over de huwelijksplannen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet snel beledigend richting vrouwen, maar dit is in alle opzichten een gedrocht.
Ok, ga nu maar weer snel terug naar SHO om lekker te roddelen met je soortgenotenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En heb je al gelezen over de huwelijksplannen?
Ze gaan 1 jan 2014 trouwen op het strand van Scheveningen, en doen het dan later in Las Vegas over met-je raadt het nooit-Johan Vlemmix als getuige
Dat doet me dan weer denken dat dit gewoon nep is en bedoelt is als publiciteitsstunt...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En heb je al gelezen over de huwelijksplannen?
Ze gaan 1 jan 2014 trouwen op het strand van Scheveningen, en doen het dan later in Las Vegas over met-je raadt het nooit-Johan Vlemmix als getuige
Je weet dat PJ Rens eerst Tanja de Farchoer heeft afgewezen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, ga nu maar weer snel terug naar SHO om lekker te roddelen met je soortgenoten
Goed hoor, byequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, ga nu maar weer snel terug naar SHO om lekker te roddelen met je soortgenoten
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
doe normaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je weet dat Suriname helemaal niet zo ver van Colombia ligt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat PJ Rens eerst Tanja de Farchoer heeft afgewezen?
Wij hebben met Bouterse al het bewijs wat er gebeurt als een groepering als de Farc aan de macht komt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je weet dat Suriname helemaal niet zo ver van Colombia ligt?
Ik gedoog Drizzt ook nog wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lavender is 1 van de weinige vrouwen die ik hier accepteer hoor. Het ging me om de inhoud van de post dit keer.
Met de FARC aan de macht wordt het 1 groot bloemenparadijs. Sterker nog, dat is 1 van mijn slogans.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben met Bouterse al het bewijs wat er gebeurt als een groepering als de Farc aan de macht komt.
FARC AAN DE MACHT, ALLE EZELS VERKRACHT (herhaal 100 keer)quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met de FARC aan de macht wordt het 1 groot bloemenparadijs. Sterker nog, dat is 1 van mijn slogans.
FARC AAN DE MACHT, BLOEMENPRACHT (herhaal 100 keer)
Ja logisch, dan nemen de ezels haar huidige rol over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
FARC AAN DE MACHT, TANJA DIE LACHT (herhaal 100 keer)
Postreportquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja logisch, dan nemen de ezels haar huidige rol over.
Alles wat Lavje zegt is goed dus stil.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lavender is 1 van de weinige vrouwen die ik hier accepteer hoor. Het ging me om de inhoud van de post dit keer.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles wat Lavje zegt is goed dus stil.
Lavender.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
alle-isme'squote:
nee man, dan mis je je denkbeeldige vriendjesquote:
Was getekend Godfried Bomans in 1969quote:Feyenoord is een zeer zwakke club. De bestuursleden zijn omkoopbaar, de velden slecht, de tribunes wrak en de spelers stuk voor stuk door drank ondermijnd. U niet zonder aarzeling een goed seizoen toegewenst.
alles wat er ook maar mee te maken heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Het verschil nog niet begrijpen
wat was er loosquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ok inhoudelijk . En dat op een SCWat vinden jullie hier van?:
'Ajax en twee supportersverenigingen van de club hebben een kort geding aangespannen tegen de gemeente Eindhoven vanwege het vervoer naar uitwedstrijd die de Amsterdammers zondag tegen PSV spelen'
Terecht dat ze hier niet mee akkoord gaan. Kut Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
'Ajax en twee supportersverenigingen van de club hebben een kort geding aangespannen tegen de gemeente Eindhoven vanwege het vervoer naar uitwedstrijd die de Amsterdammers zondag tegen PSV spelen'
Volgens Rens is het competitievervalsing.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Gemeente Eindhoven zal supperters niet weigeren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was misschien overdreven maar jullie gelul dat een vol uitvak niet helpt was ook onzin.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens Rens is het competitievervalsing.
Zal wel lachen worden, met die hitlermannetjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon lekker op eigen vervoer laten gaan![]()
Heb je al een heli?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zal wel lachen worden, met die hitlermannetjes.
Daar zal het wel op uitdraaien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon lekker op eigen vervoer laten gaan![]()
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik een nummer van Nick en Simon leuk vind.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Tijd voor wat muzikale invulling van de middag.
Welke?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik een nummer van Nick en Simon leuk vind.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik een nummer van Nick en Simon leuk vind.
Hipsterquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn baard. Epische vormen. Hij begint het aan te nemen.
Geef mij je hand oid.quote:
Het is nu toch wel een fashionstatement hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Een baard is van alle tijden.
Geeeef mij je handquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geeeef mij je hand
Geef mij ze allebei
en vertel me even
dat je niet kan leven
zonder mij, zonder mij.
Dat moest ik zingen voor de communie, trauma's niet te zuinig.
Stoppelbaardjequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Een baard is van alle tijden.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geef mij je hand oid.
Maar dan niet in de Nick en Simon versie, het wordt nog erger.... in de versie van The Passion 2013...![]()
![]()
![]()
Maar wacht ff, jouw ouders waren toch overtuigde hippies? Hoe heb je dan toch communie gedaan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Nu zijn jij, lans en ik al familie. Tik m aan.
Ja diequote:
Ik heb het origineel niet gehoord. Kan best dat die beter is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don.Dan is het origineel nog beter imo.
Familiedruk denk ik. Na de communie hoefde ik ook nooit meer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wacht ff, jouw ouders waren toch overtuigde hippies? Hoe heb je dan toch communie gedaan?
Makes sense.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Familiedruk denk ik. Na de communie hoefde ik ook nooit meer.
Ja, dan is het een echte baardquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Langer natuurlijk. Hij is al zeker 3 weken aan het groeien.
Mijn ouders waren geen overtuigde hippies.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overtuigde hippies zijn en je kind wel z'n communie laten doen.
Ja maar...dat zei je gister wel Knut.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn ouders waren geen overtuigde hippies.
Vind je dat sexy?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan is het een echte baard.
Trouwens , ik vind dit wel een mooi liedje van Nick en Simon
Hey Kapi, ik kreeg net een tip van Rens. Als je een keer honger hebt, hij is bij een fastfoodrestaurantje geweest dat heet McDonalds. Die verkopen hamburgers.quote:
send.quote:
Nee hoor. Ik noemde ze hippies. En qua opvoeding zat er ook wel veel van dat vrijheid blijheid, ontwikkel jezelf naar de sterren en daar voorbij gedoe in. Maar m'n moeder liep niet in bloemetjesjurken en mn pa had gewoon een normale kantoorbaan hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar...dat zei je gister wel Knut.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Kapi, ik kreeg net een tip van Rens. Als je een keer honger hebt, hij is bij een fastfoodrestaurantje geweest dat heet McDonalds. Die verkopen hamburgers.
Had je vader ook een baard?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik noemde ze hippies. En qua opvoeding zat er ook wel veel van dat vrijheid blijheid, ontwikkel jezelf naar de sterren en daar voorbij gedoe in. Maar m'n moeder liep niet in bloemetjesjurken en mn pa had gewoon een normale kantoorbaan hoor
joh, geloof je me nu dan eindelijk.quote:
Ik had het ook over een baard lieverd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een lekker melodietje.
Ik vind een baardje veel sexier .
Bij mij had mijn vader ook een snor toen ik een kleine koter was.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op oude foto's wel, maar toen ik een kleine koter was alleen nog een snor
Vet prikken als je een kus kreegquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij had mijn vader ook een snor toen ik een kleine koter was.
Mijn pa had een afro en een fu manchu...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij had mijn vader ook een snor toen ik een kleine koter was.
Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vet prikken als je een kus kreeg
Ben je mishandeld door je ouders vroeger?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren.
Nee, alleen misbruikt. Hoezo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je mishandeld door je ouders vroeger?
Aten jullie vroeger thuis vaak soep?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alleen misbruikt. Hoezo?
Nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Aten jullie vroeger thuis vaak soep?
Wat ben jij eigenlijk voor een raar ventje?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Aten jullie vroeger thuis vaak soep?
mosterd spekquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Broccolisoep, tomatensoep of groentesoep
Leitmein mist JNG denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor een raar ventje?
Wat is dat toch steeds met "heb je al een heli?"quote:
heli's > autosquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds met "heb je al een heli?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |